abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62818766
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij geeft zichzelf een vrije dag,

in de VI stond dat die dagen van 11 uur maakt bij Feyenoord
Ja daar zit bij dat hij beelden bekijkt van de CL ( ) en de UEFA-Cup

Hij kan beter beelden gaan bekijken van wedstrijden uit de Eerste Divisie
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:25:06 #227
185115 Juk
Misschien
pi_62819078
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef TLC het volgende:

[..]

Ja daar zit bij dat hij beelden bekijkt van de CL ( ) en de UEFA-Cup

Hij kan beter beelden gaan bekijken van wedstrijden uit de Eerste Divisie
Dat zal vast niet zijn om toekomstige tegenstanders te bekijken...
The only thing I fear is my MoM
pi_62819283
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat hebben ze natuurlijk ook wel verdiend!! [ afbeelding ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:45:40 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62819668
Krijg het aanbod om gratis mee naar Spanje te rijden
Hoef alleen 1 hotel nacht en wedstrijd kaart te betalen

zal ik er blijven ?
pi_62819801
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:

zal ik er blijven ?

Laat iemand gaan die echt een rood wit hart heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62821024
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Tot op heden is alleen bekend dat de schuldenlast verminderd is, maar ik hoor ook weer dat we meer schulden hebben gecreeërd, dus ik durf niet echt een duidelijk standpunt in te nemen op dat gebied. Vraag me wel af of het zin heeft dit bestuur de laan uit te sturen...
[..]

Gaat ook het gerucht dat Gudde eruitvliegt/kapt en J.W. van Dop het overneemt. Maar ook hier kan ik niet echt een mening over vormen. De verhaaltjes die hij richting de buitenwereld houdt kan me gestolen worden. Over zijn werk intern bij Feijenoord is geen zinnig woord te zeggen.
[..]

Een lul is het zeker.
[..]

Hier geld eigenlijk hetzelfde als bij Gudde. Hij moet lekker zijn mond houden richting de buitenwereld en zich concentreren op zijn werk intern bij club. Er is immers nog genoeg te doen.
[..]

Woerts vertrekt dan ook per 1 november. Het heeft dan weinig zin om hem daar te laten aanschuiven.
Het feit dat we eigenlijk nergens een verstandig woord over kunnen zeggen is misschien wel typerend. Dat we niet alles te horen krijgen is logisch maar het 'toverwoord' transparantie mogen ze wat mij betreft wat meer in de praktijk brengen.

Aan de FBC is overigens beloofd dat ze dat gaan doen (m.b.t. de FBC dan natuurlijk).

Woerts had anders nog redelijk wat zaken uit te leggen aan de FBC naar wat ik begreep. Als je een periode verantwoordelijk bent geweest kun je op z'n hoogst toch nog even verantwoording afleggen? En wat zegt het over de jaren dat ie voor Feyenoord heeft gewerkt?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:39:45 #232
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62821150
quote:

Luc Castaignos heeft donderdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige aanvaller verbond zich onder toeziend oog van zijn ouders, een vriend en zaakwaarnemer Arie Treffers voor drie jaar aan Feyenoord, met een optie voor nog twee seizoenen. ‘Dit is een heel mooie ervaring’, zei de blije Castaignos. ‘Omdat het mijn eerste contract is.’

Namens Feyenoord sprak technisch directeur Peter Bosz zijn vertrouwen uit in de jeugdspeler en wenste hem veel succes, maar stelde wel dat hij het bovenal zelf zal moeten laten zien. Gevraagd naar zijn ambities was Castaignos kort en bondig. ‘Het eerste van Feyenoord halen.’ Castaignos is speler van B1 en bezig aan zijn tweede seizoen in de jeugdopleiding van Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor Spartaan’20 en Excelsior’20.
Schijnt het grootste talent van de jeugdopleiding te zijn, dus een goede zaak. Lyon wou hem niet zo lang nog contracteren.
pi_62821237
Volgens mij is hij ook topscoorder van de competitie bij de B jeugd.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:45:27 #234
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_62821332
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:

zal ik er blijven ?

Een enkele reis is misschien niet verkeerd...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:47:43 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62821405
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Een enkele reis is misschien niet verkeerd...
En neem Greene mee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62821771
En Bosz
pi_62821971
en de snor.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62821985
stom, en BARBARA natuurlijk.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62822482
En Makaay, daar kon hij wel scoren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:41:23 #240
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62822759
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:09 schreef mister_popcorn het volgende:
stom, en BARBARA natuurlijk.
die roooie hoer zeker
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_62822854
Hoe staat het met De Tom eigenlijk?
Cause nobody likes rock anymore!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:54:50 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62823100
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
Hoe staat het met De Tom eigenlijk?
Wellicht een operatie en zo ja: tot winterstop uitgeschakeld.

http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-voor-tomasson.html
2000 light years from home
pi_62823272
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wellicht een operatie en zo ja: tot winterstop uitgeschakeld.

http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-voor-tomasson.html
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:06:22 #244
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62823430
Krijg net telefoontje, waarschijnlijk skybox kaartjes voor Roda uit zondag...

Goeie zaak, dan kan ik me tenminste helemaal de tyfus zuipen, zodat ik weinig van de wedstrijd meekrijg!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:07:31 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62823455
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie zaak, dan kan ik me tenminste helemaal de tyfus zuipen, zodat ik weinig van de wedstrijd meekrijg!
Weet je dat wel zeker? Dan mis je de ommekeer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:10:02 #246
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62823529
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef Happel het volgende:
Weet je dat wel zeker? Dan mis je de ommekeer.
Ik juich wel als Greene die hattrick scoort!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:33:09 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62824143
Ik vond Greene zo slecht niet spelen tegen Sparta eigenlijk . Alleen was de 1-1 natuurlijk wel zijn schuld omdat hij weer eens liep te lanterfanten waardoor Wijnaldum zijn taken kon overnemen. Bij nader inzien was hij eigenlijk toch gewoon weer een groot drama.
2000 light years from home
pi_62824397
Ik heb me verbaasd over de goal van Poepon gisteren. Hoe De Cler zich daar laat wegzetten en hoe Hofland in komt glijden en hoe er vervolgens weer iemand (ik meen De Guzman) te laat komt, dat doet gewoon pijn aan je ogen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:44:38 #249
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62824470
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb me verbaasd over de goal van Poepon gisteren. Hoe De Cler zich daar laat wegzetten en hoe Hofland in komt glijden en hoe er vervolgens weer iemand (ik meen De Guzman) te laat komt, dat doet gewoon pijn aan je ogen.
De Guzman is geblesseerd... maar het was weer een bizarre fout van De Cler inderdaad. Hofland anticipeerde daar verkeerd op en trok halverwege zijn sliding weer in, want anders zou het een pingel worden en Bahia wordt dan nog heel knullig door de benen gespeeld. Typerende goal dit seizoen, hier zijn echt nog 8 knullige voorbeelden van.
quote:
Verbeek brengt wat we voor ogen hadden'
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Een jaar geleden stond Feyenoord bovenaan met 21 punten uit 8 wedstrijden. Hoe is het in hemelsnaam te verklaren dat de club nu 16de staat?
afbeelding vergroten Alleen de Feyenoorders die tegen Sparta invielen of helemaal niet speelden, trainden gisteren. FOTO MARCO DE SWART
Gudde: ,,Dat is bijna niet te verklaren. Dezelfde groep spelers die 21 uit 8 heeft gehaald, is er op Nicky Hofs en Nuri Sahin na, dit seizoen weer. Landzaat, El Ahmadi, Tomasson en eigenlijk ook de jongelingen Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn er nog bijgekomen. Maar ik zeg er wel bij ‘op papier’. De keren dat die groep met elkaar getraind heeft, kun je op één hand tellen.’’

Maar de excuses zijn een keer op. Feyenoord verliest van Sparta, Willem II, NEC en Heracles. Dat zijn ploegen die ondanks alle afwezigen kwalitatief minder zijn.

,,Klopt. Als je die nederlagen analyseert, zie je elke keer hetzelfde patroon. We hebben steeds momenten gehad waarin we de wedstrijden naar ons toe konden trekken. Dat hebben we niet gedaan. Wat ons na Sparta rest, is heel simpel. In de eerste plaats moeten we geen zelfmedelijden hebben. Het gevoel dat het tegen zit, helpt je helemaal niets. Dat wordt een kolenzak op je rug. Ten tweede moeten we niet denken dat het vanzelf komt. Het AZ van vorig jaar is een voorbeeld. Iedereen zei: ‘Dat gaat wel een keertje lopen.’ Helaas hebben ze bij AZ moeten constateren dat dat pas in het nieuwe seizoen gebeurde.’’

De selectie heeft vandaag vrij gekregen. Is dat de manier om een negatieve spiraal te doorbreken?

,,Een dag rust wil wel eens zalvend werken. Iedereen leert op de trainerscursus dat rust ook training kan zijn. Daar is helemaal niets mis mee. Deze technische staf is een uur na de wedstrijd al met het vervolg bezig. We spelen 16 wedstrijden in 10 weken. Dat zal ook meespelen.’’

Gertjan Verbeek zei deze week in een interview: ‘Als je geen succes hebt, wordt de trainer meestal ontslagen.’

,,Ik snap dat jullie dat een issue vinden. Maar totdat de pers dit onderwerp naar voren bracht, is het bij ons geen thema geweest. En nog niet. We hebben heel bewust voor deze trainer gekozen. We weten dat hij iemand is die zaken gaat veranderen. Daar moet een ploeg aan wennen. Ik denk dat we nu wel door die fase heen zijn. Gertjan brengt precies wat we voor ogen hadden. Op één ding na. We hebben alleen nog maar teleurstellende resultaten geboekt.’’

U kunt wel zeggen dat de pers erover begint, maar journalisten ontslaan geen trainers. Dat doen - meestal emotionele - clubbestuurders.

,,Als je me vraagt of ik emotioneel ga reageren, dan is het antwoord ‘nee’. We hebben nadrukkelijk voor dit beleid gekozen. Ik geloof ook dat deze trainer het met deze staf en deze spelersgroep recht gaat zetten.’’

Maar hoe vaak mag Verbeek nog verliezen?

,,Dat zijn speculatie-vragen. Daarmee ben je bij mij aan het verkeerde adres.’’

Zou u het kunnen accepteren dat Feyenoord, net als AZ vorig seizoen, een jaartje overal naast grijpt en elfde wordt?

,,Ik heb AZ alleen als voorbeeld genoemd. Je moet helemaal niet in doemscenario’s denken. Er moet een sfeer ontstaan van ‘het is nu genoeg geweest’. Zondag bij Roda is de definitieve kentering. Het is klaar, pats. Ben je nou besodemieterd, we pakken nu onze verantwoordelijkheid naar de supporters toe. Die lijden net zo veel als wij.’’

Technisch directeur Peter Bosz is bij de aanhang de gebeten hond. Is het nieuws dat hij zijn contract kan verlengen dan niet slecht getimed?

,,Ik heb dat niet actief naar buiten gebracht, maar slechts bevestigd toen ik daar naar werd gevraagd.’’

Is het dan wel een goed tijdstip om over contractverlenging te praten? Bosz is toch medeverantwoordelijk voor de prestaties?

,,Het is goed management als je tijdig anticipeert. Als het contract van Peter Bosz afloopt in de zomer, ga je natuurlijk niet in mei volgend jaar onderhandelen. Bosz heeft aangegeven dat de gesprekken deze week geen vervolg krijgen, omdat we wel wat anders aan ons hoofd hebben. Dat de buitenwacht denkt ‘wat gaan ze nou doen?’, snap ik wel. Die kijkt naar de stand op de ranglijst. Wij kijken in de directie ook naar de structuur die rond het eerste elftal, de jeugdopleiding en de scouting is gebracht. Daar zijn we heel tevreden over. Alleen de resultaten daarvan zijn niet op de korte termijn zichtbaar.’’

Toch is er wel wat aan te merken op de selectie die Bosz heeft samengesteld. De oude spelers kampen veelvuldig met blessures en de wisselwerking tussen jong en oud is niet optimaal.

,,Dat eerste zal feitelijk wel kloppen, al zijn het veel confrontatieblessures geweest die niet zozeer met leeftijd te maken hebben. Met dat tweede ben ik het helemaal niet eens. Ik maak me daar geen zorgen over.’’

Is de doelstelling, bij de eerste vijf eindigen, al bijgesteld?

,,Nee. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er voldoende potentie in deze groep zit om het tij te keren. Alleen het moment moet niet te lang uitblijven.’’

Heeft deze desastreuze start ook gevolgen voor de lange termijn van Feyenoord?

,,Moeilijk in te schatten. Waar we nu staan is commercieel gezien niet een plus in een periode die toch al gekenmerkt wordt door een financiële crisis. Het praat een stuk makkelijker wanneer je op de positie van AZ of FC Groningen staat. Met het investeringsfonds hebben we wat dat betreft een dubbele handicap. Je krijgt met deze stand iets meer gefronste wenkbrauwen.’’

Verbeek zei onlangs dat hij zich niet schaamde. Doet u dat wel?

,,Dit is geen positie die bij Feyenoord hoort. Dat doet pijn. Maar het woord schamen vind ik slecht gekozen. In alle voetbalcompetities zie je gekke dingen. Tottenham Hotspur speelde tijdens ons toernooi zo goed dat ik dacht dat ze in de top-vier zouden komen. Maar zij staan laatste met zes uit tien.’’

En hebben trainer Ramos ontslagen.

,,Ik geloof niet in een schokeffect. Ik kijk veel meer naar clubs die ook in slechte tijden hebben gekozen voor een consistent beleid. Clubs als FC Groningen, Heerenveen en Twente verdienen daarvoor een pluim. Ik geloof heilig dat deze club er bij gebaat is dat mensen een forse tijd hun beleid kunnen uitvoeren. Dit is een ongelooflijk waardeloze periode. En toch denk ik dat we daar goed doorheen komen.’’
pi_62824719
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat was Wijnaldum geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')