abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:51:28 #201
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62813706
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat het binnenkort 'exit' Verbeek is. Als directies zulke dingen gaan roepen is het meestal snel klaar. Al mag hij van blijven.
En dan?

Nieuwe trainer loopt tegen precies de zelfde problemen aan.

Halverwege de jaren 80 was er ook een financieele crisis en zaten er op een regenachtige zondagmiddag thuis tegen Ajax ook gewoon maar 8000 mensen in de Kuip.
Feyenoord zou definitief geen topclub meer zijn.

7 jaar later in 93 op het bordes op de coolsingel , Feyenoord landskampioen .

Crisis is nooit prettig maar elke mongool ziet dat Verbeek hier geen blaam aan treft nog het bestuur.
Destijds routine binnengehaald en als we dan nu 9e zouden staan en er zou blijken dat het een optie was geweest om mackaay en gio binnen te halen of gio nou dan had je de poppen aan het dansen en zou dr weer een of ander kansloos iets volgen zoals bezetten van het maasgebouw enz.
Je kunt zeggen ze hadden de breedte moeten versterken maar kwa blessure's zit het ook gewoon echt niet mee en als iedereen fit is waar zouden we dan staan nu 7e of 8e zeker wel toch?

Kwestie van overmacht doe je niks aan en trainer eruit gooien is leuk hoor maar wat denk je dat dat kost nog buiten de vraag om of Verbeek hier schuldig aan is?

Wat ik overigens wel zorgelijk vind was dat er vanmorgen bij de training opeens ff besloten werd elders te gaan trainen , lekkere manier om met je achterban om te gaan
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:52:30 #202
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62813737
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Omdat het een achterlijke opmerking is, daarom.

Hoe kun je nou hopen dat zo'n grote club met een achterban van dit kaliber straks in de JL moet gaan spelen. Dat ze nu zo laag staan genoteerd geniet ik van maar ik moet er echt niet aan denken dat ze straks ook nog eens degraderen. De 3 grootste clubs horen gewoon in de eredivisie te blijven, punt.
Dat is jouw mening, geen feit.

Ik zou het geweldig vinden als er een keer een groot club zou degraderen. Stel je 's voor de reacties van voetballand.

Trouwens, als het ooit zover zou komen kun je het alleen de club zelf kwalijk nemen voor slecht spel en poor management.
AFC AJAX
pi_62813769
Feyenoord in de JL zou ook een enorme doodsteek zijn voor het Nederlandse voetbal zijn. Denk eens aan TV inkomsten? Die kelderen echt enorm als Feyenoord of Ajax weg zou vallen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:58:01 #204
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62813882
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:52 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, geen feit.

Ik zou het geweldig vinden als er een keer een groot club zou degraderen. Stel je 's voor de reacties van voetballand.

Trouwens, als het ooit zover zou komen kun je het alleen de club zelf kwalijk nemen voor slecht spel en poor management.
Feyenoord degraderen?

Te grote club met teveel aanhang en een te grote begroting om te kunnen degraderen.

Shall never happen trust me
pi_62814509
pi_62815033
quote:
Het elftal van Feyenoord liet de trouwe aanhangers donderdagochtend letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Een dag na de nederlaag tegen stadgenoot Sparta (2-1) konden toch nog ongeveer zestig fans de moed opbrengen om hun idolen een hart onder de riem te steken.

Maar ze kregen de geplaagde voetballers niet te zien. Trainer Gertjan Verbeek koos ervoor het stadion uit te fietsen in plaats van buiten op het trainingsveld te verschijnen.

,,Ze schijnen een praatsessie te hebben,’’ moppert Erik (34). ,,Dat kunnen ze toch ook om acht uur doen? Dan kunnen ze hier om tien uur gewoon doen waarvoor ze betaald worden: Trainen.’’ De spelers zouden sowieso wat hem betreft ,,op hun flikker’’ moeten krijgen. ,,Gewoon na elke verloren wedstrijd een uur rondjes rennen, als straf. Misschien dat ze dan eens beter hun best doen.’’

Tegen half twaalf komt alleen Jon Dahl Tomasson rondjes lopen. De geblesseerde aanvaller kan op weinig positieve commentaren van de fanschare rekenen. ,,Blessure of geen blessure, elke interland voor Denemarken speelt hij wél,’’ weet Erik. ,,Misschien moeten ze een regel invoeren. Eerst eens meer dan vijf wedstrijden voor je eigen club uitkomen en dan kunnen we misschien weer eens over interlands praten.’’

De trouwe aanhang zou het wel weten, mochten zij het voor het zeggen hebben bij Feyenoord. ,,Greene moet er meteen uit,’’ vindt Matthijs (16). ,,Die loopt alleen maar te stuntelen.’’ En technisch directeur Peter Bosz, die zou zich ook eens op zijn positie moeten beraden. ,,Ik weet niet wát hij doet, maar het scouten gaat hem niet goed af. Waarom haalt een club als Heerenveen het ene na het andere talent binnen, terwijl Feyenoord al jaren geen verrassingen heeft ontdekt die de club weer op de kaart kunnen zetten?’’

Volgens Ed (40) heeft de club gewoon enorme pech. ,,Ze proberen het echt wel. Maar het lijkt alsof het elftal niet lekker in zijn vel zit. Er is niemand die die vloek kan doorbreken op dit moment.’’ Het valt hem mee dat de harde kern zich tot nu toe zou rustig heeft gehouden. ,,Maar als er nu niet snel een paar puntjes bijkomen, breekt de pleuris uit. En goed ook, dat kan ik je wel zeggen.’’

De zestiende plaats in de eredivisie ontlokt bij de fans al cynische grappen over degradatie. ,,Misschien dat ze dan eindelijk weer eens een bekertje winnen,’’ grinnikt Erik. ,,We gaan eens wat nieuwe stadions zien, die eredivisieclubs ken ik inmiddels wel. En alleen maar wedstrijden op vrijdag hè, dan hebben we in het weekeinde tenminste vrij.’'(ANP)
Ik val met de dag in een grotere verbazing over Feyenoord..............

Ik denk dat Verbeek zondag maar 1 ding kan doen en dat is met nog meer jeugdspelers spelen dan die al doet. Greene en De Cler zijn zeker niet te handhaven na al die weken en ook aan sommige andere twijfelen de fans meer en meer.......
pi_62815106
quote:
De balans in de competitie: één overwinning, twee gelijke spelen en maar liefst vijf nederlagen. En natuurlijk hebben we veel blessures, pech gehad, snelle rode kaarten geïncasseerd en arbitrale dwalingen gezien, maar deze resultaten zijn Feyenoord-onwaardig.
Het zijn echter niet alleen de sportieve resultaten die ons zorgen baren, maar met name de dagelijkse gang van zaken in het Maasgebouw. Waar bestuurders in het verleden nog enigszins bereikbaar waren, spelen de huidige bestuurders verstoppertje. En dat ondanks de gepredikte Openheid en Transparantie. En dat ondanks de vele onderwerpen die om verantwoording vragen, of op zijn minst om een open dialoog.

Supporters worden niet serieus genomen. Een recent voorbeeld? Een serieuze oproep vanuit de achterban om Ivo Opstelten te royeren als lid van Het Legioen wordt door Feyenoord afgedaan met de mededeling in het Algemeen Dagblad dat deze oproep niet serieus genomen wordt. Nog een voorbeeld? Het overlegorgaan tussen club en supporters, het Feyenoord Supporters Platform, lijkt een stille dood te sterven. En het beloofde stemrecht van leden aangesloten bij Het Legioen is nu geruime tijd na de lancering van het project nog niet van de grond.

Naast de supporters worden ook de leden van de Feyenoord Business Club geschoffeerd door het clubbestuur, getuige de recente woorden van Gerard Cox. Het clubbestuur lijkt niet te beseffen dat het voor Feyenoord van levensbelang is te luisteren naar de woorden vanuit deze twee levensaders van de club. Supporters moeten serieus genomen worden.

Maar in tegenstelling tot luisteren naar en openheid geven aan de supporters, maakt Feyenoord er de laatste tijd gewoonte van trouwe supporters voorlopig of zelfs langdurig uit te sluiten van het bezoeken van wedstrijden van hun club, hun leven. Jorien van den Herik sprak op een Open Dag eens de woorden 'Feyenoord is van u'. Daarmee bedoelde hij ons geld, na al die jaren lijkt er - ondanks alles - niets veranderd.

Een echte club kan niet zonder zijn supporters. Feyenoord is van ons
Bestuur tegen de muur!!

Ja en kom maar op met jullie lacherige reacties
pi_62815410
Ik opteer om nooit meer een bestuur of andere verantwoordelijke aan te stellen bij Feyenoord. Elk jaar wordt er weer een zootje tegen de muur aangezet
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62815972
Luc Castaignos heeft donderdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige aanvaller verbond zich onder toeziend oog van zijn ouders, een vriend en zaakwaarnemer Arie Treffers voor drie jaar aan Feyenoord, met een optie voor nog twee seizoenen. ‘Dit is een heel mooie ervaring’, zei de blije Castaignos. ‘Omdat het mijn eerste contract is.’

Zondag maar op de bank met deze jongen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:12:31 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62816014
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Luc Castaignos heeft donderdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De zestienjarige aanvaller verbond zich onder toeziend oog van zijn ouders, een vriend en zaakwaarnemer Arie Treffers voor drie jaar aan Feyenoord, met een optie voor nog twee seizoenen. ‘Dit is een heel mooie ervaring’, zei de blije Castaignos. ‘Omdat het mijn eerste contract is.’

Zondag maar op de bank met deze jongen
Gaan we nu iedereen die nog geen kans heeft gehad om te falen heeft meteen bij de selectie halen ?
2000 light years from home
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:58:27 #211
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62816985
Wij leven met jullie mee hoor.
pi_62817000
quote:
Verbeek geeft spelers vrije dag

ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord gunt zijn spelers vrijdag een vrije dag. De oefenmeester heeft de training afgelast. De wekelijkse ontmoeting met de pers gaat eveneens niet door.

Verbeek verscheen donderdag net als de meeste spelers van de A-selectie ook niet op het trainingsveld. Alleen Michael Mols, Dwight Tiendalli, Luigi Bruins, Rob van Dijk, Theo Lucius en Timothy Derijck oefenden samen met Jong Feyenoord.

Uit vrees voor acties van ontevreden supporters bezochten ook enkele agenten en stewards de training. Alles bleef echter rustig op sportcomplex Varkenoord.

Feyenoord bekleedt na de nederlaag van woensdag tegen Sparta (2-1) de zestiende plaats op de ranglijst. De Rotterdamse club speelt zondag in Kerkrade tegen Roda JC

telegraaf
Dat hebben ze natuurlijk ook wel verdiend!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62817102
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat hebben ze natuurlijk ook wel verdiend!! [ afbeelding ]
.

Ik kan me voorstellen dat het in een drukke periode als deze beter is als de spelers thuis maar eens een dagje gaan nadenken over hun prestaties dan dat ze worden uitgescholden door boze Feyenoord-fans.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:04:45 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62817114
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Bestuur tegen de muur!!

Je reactie is inderdaad lachwekkend. Heb je al nagedacht over de consequenties en wat erna zou moeten gebeuren? Denk je dat het daarna wel even beter wordt?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef Crane het volgende:

[..]

Ga je het nu ontkennen dat je dat meerdere malen zei toen ik zei dat de scouting waardeloos was? Valt me van je tegen.
Leg je me weer woorden in de mond. Ik heb nog nooit gezegd dat we een uitstekende scouting hebben. Kom maar met bewijzen waar ik dat beweer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62817184
Als je het bestuur tegen de muur zet heb je weer een schoonmaakster nodig om al dat bloed op te ruimen.

Daar heeft Feyenoord toch geen geld voor .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:23:20 #216
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62817496
quote:
Echt niet te bevatten. Het is zelfs nog erger dan ik dacht.
pi_62817927
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Bestuur tegen de muur!!

Dat de FBC niet serieus genomen wordt moet ik inderdaad wel toegeven.

Het royeren van Opstelten is natuurlijk een lachertje
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:48:04 #218
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62818022
Dit heb ik al jaren geleden zien aankomen en denk dat het alleen maar erger gaat worden .

Denk dit jaar 12e en volgend jaar misschien net in de top 10.
Op basis waarvan?
Moeilijk kunnen scoren , geen geld voor versterkingen (sub-top versterkt zich wel) verdediging die lachwekkend is met Greene en Bahia in mindere mate , keepersprobleem.

Wat zijn jullie prognoses voor de komende jaren?
pi_62818052
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Je reactie is inderdaad lachwekkend. Heb je al nagedacht over de consequenties en wat erna zou moeten gebeuren? Denk je dat het daarna wel even beter wordt?

De consequenties van het feit dat ze blijven zitten zijn anders ook niet bekend...

En veel slechter kan het niet worden. Ik zou ook geen namen weten maar Gudde bijvoorbeeld vind ik tot nu toe een CD'tje dat op repeat staat, totaal ongeschikt van wat ik er van heb gezien. Als zo'n figuur ons dan moet gaan leiden

Bosz is sowieso een lul maar of ie t nou goed of slecht doet dat kan ik niet zo goed inschatten. Maar dat t een lul is vind ik eigenlijk al reden genoeg

En Jacobs, tsja. Je krijgt met 3-0 op je kloten in Nancy en hij begint over dat t zo fijn is dat t rustig is gebleven.

En laat ik over Woerts al helemaal niet beginnen, die had niet eens het lef er bij te komen zitten maandag bij de FBC.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:58:55 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62818336
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat hebben ze natuurlijk ook wel verdiend!! [ afbeelding ]
Hij geeft zichzelf een vrije dag,

in de VI stond dat die dagen van 11 uur maakt bij Feyenoord
pi_62818537
Nu alweer je kaart verkopen ? Laat je club maar in de steek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:06:30 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62818579
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hij geeft zichzelf een vrije dag,

in de VI stond dat hij dagen van 11 uur maakt bij Feyenoord
Interessant interview overigens.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:07:30 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_62818597
docenten die voor psv zijn en die je in je face uitlachen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:10:16 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62818671
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

Interessant interview overigens.
Ja best wel, vandaag in de trein gelezen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:12:16 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62818727
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef dill het volgende:

[..]

De consequenties van het feit dat ze blijven zitten zijn anders ook niet bekend...
Tot op heden is alleen bekend dat de schuldenlast verminderd is, maar ik hoor ook weer dat we meer schulden hebben gecreeërd, dus ik durf niet echt een duidelijk standpunt in te nemen op dat gebied. Vraag me wel af of het zin heeft dit bestuur de laan uit te sturen...
quote:
En veel slechter kan het niet worden. Ik zou ook geen namen weten maar Gudde bijvoorbeeld vind ik tot nu toe een CD'tje dat op repeat staat, totaal ongeschikt van wat ik er van heb gezien. Als zo'n figuur ons dan moet gaan leiden
Gaat ook het gerucht dat Gudde eruitvliegt/kapt en J.W. van Dop het overneemt. Maar ook hier kan ik niet echt een mening over vormen. De verhaaltjes die hij richting de buitenwereld houdt kan me gestolen worden. Over zijn werk intern bij Feijenoord is geen zinnig woord te zeggen.
quote:
Bosz is sowieso een lul maar of ie t nou goed of slecht doet dat kan ik niet zo goed inschatten. Maar dat t een lul is vind ik eigenlijk al reden genoeg
Een lul is het zeker.
quote:
En Jacobs, tsja. Je krijgt met 3-0 op je kloten in Nancy en hij begint over dat t zo fijn is dat t rustig is gebleven.
Hier geld eigenlijk hetzelfde als bij Gudde. Hij moet lekker zijn mond houden richting de buitenwereld en zich concentreren op zijn werk intern bij club. Er is immers nog genoeg te doen.
quote:
En laat ik over Woerts al helemaal niet beginnen, die had niet eens het lef er bij te komen zitten maandag bij de FBC.
Woerts vertrekt dan ook per 1 november. Het heeft dan weinig zin om hem daar te laten aanschuiven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')