Alsof dat wordt verwacht...?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Het is trouwens wel erg makkelijk om te zeggen dat de mensen bij NAC het zo goed doen. Afgelopen week stonden er iets van 7 spelers in de basis die zijn geflopt bij topclubs (vooral Feyenoord en PSV). Ligt dat aan de topclubs? Nee, dat ligt aan de spelers die de druk niet aan kunnen. Bij NAC verwachten wekelijks 45000 man niet van je dat je ze maar even kampioen maakt.
El Ahmadi speelde erg goed gister, tenminste dat leek zo in de samenvatting.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:53 schreef Crane het volgende:
[..]
El Ahmadi halen vond ik nou net een goede zet.
Ik voeg toe:
- Het verhuren van Hofs, de meest scorende middenvelder die we de afgelopen jaren hadden.
- De Guzman niet verkopen.
Waarin?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef dill het volgende:
[..]
Alsof dat wordt verwacht...?
Maar goed, ik heb de hoop min of meer al opgegeven. Zolang de mensen die nu de dienst uit maken in het Maasgebouw blijven zitten heb ik er geen vertrouwen in.
Idd. Feher en v/d Leegte speelden waarschijnlijk best aardig in de wedstrijd tegen PSV maar PSV mist die spelers niet. Ze waren gewoon niet goed genoeg. Zelfde geldt denk ik voor de ex-Feyenoorders, ze terughalen gaat niet werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Het is trouwens wel erg makkelijk om te zeggen dat de mensen bij NAC het zo goed doen. Afgelopen week stonden er iets van 7 spelers in de basis die zijn geflopt bij topclubs (vooral Feyenoord en PSV). Ligt dat aan de topclubs? Nee, dat ligt aan de spelers die de druk niet aan kunnen. Bij NAC verwachten wekelijks 45000 man niet van je dat je ze maar even kampioen maakt.
Een slechtere beslissing dan het ontslaan van Verbeek is er momenteel niet te nemen. Daarmee zou het bestuur alleen maar aantonen dat ze al geen vertrouwen in Verbeek hadden op het moment dat ze hem aanstelden. Hebben ze wel vertrouwen in hem, dan moeten ze hem lekker laten zitten en zijn werk laten doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat het binnenkort 'exit' Verbeek is. Als directies zulke dingen gaan roepen is het meestal snel klaar. Al mag hij van blijven.
Dat heeft hij ook nooit gezegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Ga je het nu ontkennen dat je dat meerdere malen zei toen ik zei dat de scouting waardeloos was? Valt me van je tegen.
Tommie van der Leegte: 'Ik heb de mentaliteit niet voor een topclub. Ik kan niet presteren zonder plezier'quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef Sloggi het volgende:
quote:PSV ziet Toivonen helemaal zitten
Niets lijkt een overgang van Ola Toivonen naar PSV in de weg te staan. De Eindhovenaren hebben dan nog wel geen definitieve beslissing genomen over de Zweedse aanvaller, maar een overgang zal naar verwachting niet lang meer op zich laten wachten.
De scoutingstaf van PSV zag de 22-jarige speler van Malmö FF al zes keer aan het werk en ook trainer Huub Stevens en technisch manager Adrie van Kraaij brachten een bezoek aan de Zweedse stad, weet het Eindhovens Dagblad. "Als de trainer zelf gaat kijken, kun je aannemen dat de interesse serieus is", laat Van Kraaij optekenen in de regionale krant.
PSV is gecharmeerd van de technische Toivonen. Alhoewel hij, zo verwacht de technische staf, niet direct klaar is voor het grote werk kan de 1.90 meter lange aanvaller wel uitgroeien tot een speler van formaat. Een transfer van Toivonen, nu nog met Malmö actief in de Zweedse competitie, kan waarschijnlijk over anderhalve week, wanneer de competitie in het land ten einde is, beklonken worden.
Toivonen speelt sinds 2007 voor zijn huidige club. Malmö nam hem in januari van dat jaar voor ruim één miljoen euro over van Örgryte. De technisch begaafde aanvaller, die op verschillende posities en in verschillende systemen uit de voeten kan, speelde tot op heden twee interlands voor de Zweedse nationale ploeg.
Ik vraag me af of dit het dieptepunt is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef lighted het volgende:
Volgens mij is Feyenoord al jaren Feyenoord niet.. en zit t nu op een drastisch dieptepunt.
Ik ziet dat niet zo gauw gebeuren hoor. Daar is Feyenoord toch echt een te grote club voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het kan zomaar zijn dat we over 2 jaar niet eens meer bestaan.
En dat is nou juist de fout van Bosz. Die klunsen spelen al jaren bij Feyenoord, en toch zijn ze nog niet weg. Sterker nog, ze krijgen een nieuw contract aangeboden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je het spel ziet van Feyenoord is het gewoon wachten op de eerste overwinning. Veelal pech en net die paar klunsen die erin staan vanwege blessures zorgen voor de tegengoals. Verbeek krijgt het wel op de rit. Je moet alleen neit verwachten dat ze direct top3 spelen.
Ja. Balletjes nét langs de paal of in het zijnet. Dan kun je zeggen: had je maar beter moeten mikken, maar het mag ook weleens meezitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting van gisteren gezien, maar daar kwam ook een hoop pech aan te pas.
Dat zeker ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef Sloggi het volgende:
Alles wat na de 3e nederlaag is gebeurd is gewoon puur mentaal. Heeft weinig meer met kwaliteit of gebrek daaraan te maken, het zit gewoon tussen de oren.
lol pa ja of ouwe,, maar hijs Bask en dus voor Athletic dus heeft geen voorkeur in Holanda..quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Merkie het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
Ach het steekt je gewoon wat ik zei,, en daarom doe je net als een klein kind nu,, misschien is dat ook wel de reden dat het nooit wat wordt met die club,,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Merkie het volgende:
Goh, wat een prachtige anekdote. Eentje om in te lijsten hoor. Misschien zegt het feit dat jouw grammaticale fout het meest interessante onderdeel van jouw post is wel genoeg.
En misschien ben jij wel een domme kinderachtige idioot...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Merkie het volgende:
Goh, wat een prachtige anekdote. Eentje om in te lijsten hoor. Misschien zegt het feit dat jouw grammaticale fout het meest interessante onderdeel van jouw post is wel genoeg.
Ik acht de kans zeer gering.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
En misschien ben jij wel een domme kinderachtige idioot...
Een grap hoop ik? Feyenoord (zelfs in de huidige staat) - CSKA Moskou lijkt me toch wat interessanter dan Ajax tegen Zilina Lutjebroek FCquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Angelob het volgende:
De NOS zal van de UEFA Cup wedstrijd van Feyenoord thuis tegen CSKA Moskou alleen de eerste helft live uitzenden, zo meldt Voetbal International. De zender zal aansluitend de gehele wedstrijd van Ajax tegen Zilina live op tv brengen. Wanneer de samenvatting van de tweede helft getoond wordt, is nog onduidelijk, waarschijnlijk in de rust van het duel van Ajax. De NOS heeft zowel met Feyenoord als Ajax een contract voor het uitzenden van alle thuisduels in de UEFA Cup.
Daarom, bij thuiswedstrijden maak ik me er niet zo heel veel druk om en het geld van de NOS hebben we toch al binnen.quote:
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord scoort zesmaal moeilijker dan tegenstander
Dat is al jaren het geval, zelfs in tijden van een geweldige voorhoede die wél liep.quote:
Idd, ik zou Gullit als spitsentrainer aanstellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
-Kuyt is onder Gullit een betere spits geworden, en z'n transferwaarde steeg enorm.
-Kiezen voor S. Kalou in plaats van Buffel heeft uiteindelijk ook veel geld opgeleverd.
Natuurlijk heeft 'ie ook voldoende missers begaan, ga ik niet ontkennen..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Degradatie? Hou op, schei uit. Na de winterstop gewoon voor een plek bij de eerste 7 gaan, dat is voor Feyenoord wel te halen denk ik.
quote:Persoonlijk hoop ik op degradatie maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
Omdat het een achterlijke opmerking is, daarom.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom nou weer een idioot?
En hoe ver zie jij ze schoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |