abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62801161
Slory is ook een miskoop gebleken en Bruins speelt al bijna een jaar non-stop dramatisch.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62801175
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:45 schreef Superfast het volgende:

[..]

Kristian Bak Nielsen, Niek Loohuis, Roy Beerens, Cecilio Lopes, Gerald Sibon en Miralem Sulejmani.
Die kostten bij elkaar waarschijnlijk minder dan Makaay en Hofland samen. Om over het salaris en de restwaarde nog maar niet te beginnen.
quote:
Wat eigenlijk nog veel zorgelijker is dat er overal in Nederland (oud) jeugdspelers van Feyenoord goed presteren terwijl ze bij Feyenoord niet of nauwelijks het eerste hebben gehaald.

Verdedigende problemen?

Zuiverloon en Loovens spelen nu gewoon op hoog niveau in Engeland en Schotland en zouden in het huidige Feyenoord uiterst bruikbaar zijn toch?

Lazovic bij PSV zelfde verhaal maar voorlopig moeten wij het al anderhalf seizoen met de hoogbejaarde Mols doen
Lazovic vind ik ook bij PSV niet geweldig. Voor de rest heb je gelijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:50:17 #103
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62801182
quote:

[..]

Kristian Bak Nielsen, Niek Loohuis, Roy Beerens, Cecilio Lopes, Gerald Sibon en Miralem Sulejmani.
Geen slechte namen, maar nou ook weer niet top. Bovendien heeft Heerenveen heeft niet bepaald de beste verdediging van Nederland. Sulejmani was natuurlijk een goede aankoop. Als ik toen op de stoel van Bosz had gezeten had ik ook Makaay gehaald en geen Sibon.
quote:

[..]

Wat eigenlijk nog veel zorgelijker is dat er overal in Nederland (oud) jeugdspelers van Feyenoord goed presteren terwijl ze bij Feyenoord niet of nauwelijks het eerste hebben gehaald.

Verdedigende problemen?

Zuiverloon en Loovens spelen nu gewoon op hoog niveau in Engeland en Schotland en zouden in het huidige Feyenoord uiterst bruikbaar zijn toch?

Lazovic bij PSV zelfde verhaal maar voorlopig moeten wij het al anderhalf seizoen met de hoogbejaarde Mols doen
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat zijn fouten uit het verleden. De grootste fouten die Bosz heeft gemaakt vind ik:
- Het verkopen van Huysegems en het kopen van Lee
- Het verkopen van Lazovic terwijl de halve PL Kuijt wou hebben
- Het kopen van Charisteas
- Het kopen van Lee
- Het kopen van El Ahmadi wat betekent dat Greene en Bahia gewoon nog altijd in de basis starten. Als je verdediging verder bestaat uit dertigers en een gevoelige Vlaar moet je op blessures anticiperen. Aan de andere kant vind ik El Ahmadi wel een aanwinst, waardoor De Guzman verkocht kan worden zonder dat kwalitatief minder worden. Het is alleen jammer dat zijn transfer naar Everton niet is door gegaan.

Dit zijn wel een paar aardige blunders, maar deze hebben weinige invloed op de afgelopen twee jaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:51:13 #104
185115 Juk
Misschien
pi_62801190
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat was een van de vele missers waardoor ik erbij blijf dat Bosz geen visie heeft.
1 miskoop tegenover het binnenhalen van al die andere spelers (die dan nu niet thuis geven, maar in die tijd was dat echt wel een zeer goede oogst) en dan zeggen dat hij geen visie heeft....
Dat hij missers maakt, prima. Maar die wegen niet op tegen de rake klappen die hij gemaakt heeft als je puur kijkt naar het aankoop beleid.

Overigens is je 30 miljoen dus weer gewoon verzonnen. Als ik al jou bedragen optel kom ik op 24 miljoen en zelfs daarvan grijp je meer dan de helft uit de lucht.
The only thing I fear is my MoM
pi_62801205
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:50 schreef TC03 het volgende:
- Het verkopen van Huysegems en het kopen van Lee
- Het verkopen van Lazovic terwijl de halve PL Kuijt wou hebben
- Het kopen van Charisteas
- Het kopen van Lee
- Het kopen van El Ahmadi wat betekent dat Greene en Bahia gewoon nog altijd in de basis starten. Als je verdediging verder bestaat uit dertigers en een gevoelige Vlaar moet je op blessures anticiperen. Aan de andere kant vind ik El Ahmadi wel een aanwinst, waardoor De Guzman verkocht kan worden zonder dat kwalitatief minder worden. Het is alleen jammer dat zijn transfer naar Everton niet is door gegaan.
El Ahmadi halen vond ik nou net een goede zet.

Ik voeg toe:

- Het verhuren van Hofs, de meest scorende middenvelder die we de afgelopen jaren hadden.
- De Guzman niet verkopen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:55:28 #106
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62801214
Hofs.

Voor De Guzman is geen bod geweest, wanneer ga je dat in godsnaam snappen?
Nog één keer: G E E N B O D .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:59:42 #107
185115 Juk
Misschien
pi_62801235
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:53 schreef Crane het volgende:

[..]

El Ahmadi halen vond ik nou net een goede zet.

Ik voeg toe:

- Het verhuren van Hofs, de meest scorende middenvelder die we de afgelopen jaren hadden.
- De Guzman niet verkopen.
Niet met je eens, hij is heel blessuregevoelig en staat de groei van de Guzman Fer en Wijnaldum in de weg.

Overigens is de Guzman verkopen inderdaad niet zo slim geweest. Als hij niet verlengt gaat 1 van je grootste talenten weer eens gratis de duur uit.
quote:
Dit verbaast mij ook elke keer weer. Vooral toen van Loovens vond ik het echt zo raar dat hij weg moest. Zuiverloon was toen nog niet zo denderend, maar ik heb altijd zoiets, verhuur hem dan lekker een jaar of 2. Stal hem desnoods bij Excelsior. Verkoop ze alleen niet zo snel want dan heb je kans dat je een goede speler misloopt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:01:20 #108
185115 Juk
Misschien
pi_62801241
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hofs.

Zelfs als die 10 miljoen van Everton er niet is geweest zou je hem misschien meer in de etalage hebben moeten zetten.
pi_62801243
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:51 schreef Juk het volgende:

[..]

1 miskoop tegenover het binnenhalen van al die andere spelers (die dan nu niet thuis geven, maar in die tijd was dat echt wel een zeer goede oogst) en dan zeggen dat hij geen visie heeft....
Dat hij missers maakt, prima. Maar die wegen niet op tegen de rake klappen die hij gemaakt heeft als je puur kijkt naar het aankoop beleid.
Lees je wel wat ik hierboven zeg? Met behulp van een oud-coach met medelijden en een goede zaakwaarnemer een aantal bekende namen halen kan ik ook nog wel. Maar stil staan bij het extreme kwaliteitsverschil in de selectie deed ie niet.
quote:
Overigens is je 30 miljoen dus weer gewoon verzonnen. Als ik al jou bedragen optel kom ik op 24 miljoen en zelfs daarvan grijp je meer dan de helft uit de lucht.
Haha ja, want Hofland, Makaay, Lee, Huysegems, Lucius, Kolkka, Charisteas, El Ahmadi, Buijs en nog een aantal anderen hebben ons samen nooit meer dan 10 miljoen gekost natuurlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:02:05 #110
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62801247
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Die kostten bij elkaar waarschijnlijk minder dan Makaay en Hofland samen. Om over het salaris en de restwaarde nog maar niet te beginnen.
[..]

Ze zouden samen minder kosten zeg je zelf dus als jij zou mogen kiezen dan had je liever Hofland en Makaay erbij gehad dan al die andere namen

Lazovic is zeker niet geweldig maar wel aanzienlijk productiever dan Mols , al moet ik je eerlijk bekennen dat hij waarschijnlijk ook 5 x zoveel verdient als Mols dus in dat geval zou je nog stellen dat het verstandig was om hem te laten gaan.

Het probleem zit dieper.

De jeugd van Feyenoord is geweldig (gezien de spelers die doorbreken op eredivisie-niveau) maar waarom breken er zo weinig spelers die door Feyenoord binnegehaald worden als "grote" talenten daadwerkelijk door?
Denk aan een Bruins , Slory , Ekrami , Greene , buijs, die gifkikker uit Arnhem iets eerder v Persie en zo zijn er vast nog tientallen te noemen .

Het lijkt wel of spelen in de Kuip tegenwoordig verlammend werkt ipv dat het je de figuurlijke vleugels geeft
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62801257
quote:
Hofs.

Dan praten de VI en de Telegraaf volledige onzin natuurlijk.

Hofs is 10 keer nuttiger dan De Guzman en Bruins, die werkelijk geen flikker uitvoeren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:06:33 #112
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62801275
quote:
Hofs.

De diverse media berichten hier anders over........

Stukje uit de Telegraaf :

2/9/2008 - Telegraaf: bod van 10 miljoen op De Guzman afgewezen
(Gepost door K)

De Telegraaf meldt dat Feyenoord vorige week een bod van tien miljoen euro van Manchester City op Jonathan de Guzman naast zich heeft neergelegd. De Stadionclub verwachtte in het restant van de transferperiode een hoger tweede bod te ontvangen. Maar Manchester City haakte af, zodat De Guzman, wiens contract medio 2010 afloopt, gewoon bij Feyenoord blijft.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=de+guzman+10+miljoen+&btnG=Zoeken&meta=

Heeft Bosz dat niet recentelijk bij studio voetbal ook gewoon toegegeven?
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 02:06:57 #113
185115 Juk
Misschien
pi_62801278
Bruins is in een goedlopend elftal een grote meerwaarde, hij is geen werker maar zoals v Basten het noemt een mooi weer voetballer.
Ik vergelijk hem met Riquelme, zelfde type speler alleen dan natuurlijk minder geniaal.
pi_62801286
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:02 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ze zouden samen minder kosten zeg je zelf dus als jij zou mogen kiezen dan had je liever Hofland en Makaay erbij gehad dan al die andere namen

Lazovic is zeker niet geweldig maar wel aanzienlijk productiever dan Mols , al moet ik je eerlijk bekennen dat hij waarschijnlijk ook 5 x zoveel verdient als Mols dus in dat geval zou je nog stellen dat het verstandig was om hem te laten gaan.

Het probleem zit dieper.

De jeugd van Feyenoord is geweldig (gezien de spelers die doorbreken op eredivisie-niveau) maar waarom breken er zo weinig spelers die door Feyenoord binnegehaald worden als "grote" talenten daadwerkelijk door?
Denk aan een Bruins , Slory , Ekrami , Greene , buijs, die gifkikker uit Arnhem iets eerder v Persie en zo zijn er vast nog tientallen te noemen .

Het lijkt wel of spelen in de Kuip tegenwoordig verlammend werkt ipv dat het je de figuurlijke vleugels geeft
Ik vind de jeugdopleiding nou niet super geweldig. Maar niet slecht, en de spelers die eruit komen zijn niet minder dan veel aankopen die de afgelopen jaren gedaan zijn. Met als belangrijk verschil dat die aankopen miljoenen kosten en de jeugdspelers 'gratis' zijn. Zo had Feyenoord ontzettend veel geld kunnen besparen.

En dat is iets wat ik nu wél goed vind gaan op dit moment. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van b.v. Fer maar een aankoop in zijn plaats had het niet veel beter gedaan en had een kapitaal gekost. Wat dat betreft moet ik Bosz wel een compliment geven: de jeugdopleiding en het tussengedeelte naar Feyenoord1 zijn onder zijn doen erg verbeterd.
pi_62801289
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:06 schreef Juk het volgende:
Bruins is in een goedlopend elftal een grote meerwaarde, hij is geen werker maar zoals v Basten het noemt een mooi weer voetballer.
Ik vergelijk hem met Riquelme, zelfde type speler alleen dan natuurlijk minder geniaal.
Klopt. Bruins is niet echt een miskoop maar in de situatie waar Feyenoord nu in zit is ie waardeloos. Hofs heeft veel en veel minder kwaliteiten, maar is zoveel nuttiger.
pi_62801314
wat een leuk topic.
pi_62801318
Overigens boeit de groei van De Guzman me niet, zolang die niet bijtekent kan ie de tering krijgen.
pi_62801467
Nou nou, als het zo doorgaat wordt er volgend jaar tegen Omniworld en Telstar geknokt
pi_62801675
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:16 schreef Crane het volgende:
Overigens boeit de groei van De Guzman me niet, zolang die niet bijtekent kan ie de tering krijgen.
Dat dus. Speelt net als de meeste andere onder zn kunnen al tijden lang. En nu8 istie weer geblesseerd komende 80 jaar
pi_62801919
quote:
Gudde: We gaan gewoon door met dezelfde mensen op dezelfde plek

De directie van Feyenoord heeft nog altijd het volste vertrouwen in Gertjan Verbeek. De coach staat, ondanks de slechte resultaten dit seizoen, niet onder druk. Dat liet technisch directeur Peter Bosz weten na afloop van de verloren wedstrijd tegen Sparta.

Feyenoord behaalde dit seizoen pas vijf punten in acht wedstrijden. Desondanks behoudt Bosz en de rest van de directie het volste vertrouwen in Verbeek. "Luid en duidelijk. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan."

Bosz vervolgt: "Of ik nog tips voor Gertjan heb? Nee hoor, hij weet zelf heel goed hoe hij dit moet aanpakken. Hoe ik hem steun? Gewoon zoals altijd. Hij kan elke dag op mij rekenen."

Ook algemeen directeur Eric Gudde schaarde zich achter Verbeek. "We moeten intern rustig blijven en geen gekke dingen doen of roepen. Ik ben ervan overtuigd dat het met Feyenoord en Verbeek goedkomt. Andere maatregelen lonen echt niet. ons beleid moet consistent zijn en blijven. We gaan door met dezelfde mensen op dezelfde plek."

Verbeek kwam afgelopen zomer over van sc Heerenveen. De oefenmeester tekende een contract tot medio 2011 in Rotterdam, waar hij werd aangesteld met het doel van Feyenoord weer een kampioenskandidaat te maken. Vooralsnog slaagt de nuchtere Verbeek daar echter niet in.
pi_62801926
quote:
Fans wachten Feyenoord-spelers op

ROTTERDAM - Ongeveer honderd teleurgestelde Feyenoordsupporters hebben woensdagavond bij de Kuip in Rotterdam verhaal gehaald over de slechte resultaten van 'hun' voetbalclub. Enkele spelers, onder wie doelman Henk Timmer en spits Michael Mols, stonden de aanhang aan de poorten van het stadion te woord.

De fans maakten hun ongenoegen kenbaar over de slechte reeks van de stadionclub in de Eredivisie. Feyenoord ging woensdagavond met 2-1 onderuit bij stadgenoot Sparta en bezet de zestiende plaats in de rangschikking. Het was de vijfde nederlaag in acht wedstrijden.

De supporters lieten luidkeels weten dat ,,de spelers harder moeten werken voor hun geld''. De sfeer rond het stadion was nooit dreigend. Wel was uit voorzorg de mobiele eenheid aanwezig.
pi_62802072
Ik zie echt geen uitweg uit deze malaise.
pi_62802133
En dan Zondag tegen Roda.. Ik leef met jullie mee

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:09:30 #124
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802143
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:49 schreef Crane het volgende:

[..]

[..]

Zuiverloon is onzin om te noemen.
Wilde weg om Verdedigende Middenvelder te gaan spelen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:12:01 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62802176
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Dan praten de VI en de Telegraaf volledige onzin natuurlijk.

Hofs is 10 keer nuttiger dan De Guzman en Bruins, die werkelijk geen flikker uitvoeren.
Eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')