quote:Op woensdag 19 november 2008 09:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja dat was ook waar.
Zien jullie Cambuur in de Eredivisie spelen volgend seizoen?
VVV-MVV is verplaatst naar donderdag 4 december...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hele competitieronde op 5 december
KNVB heeft weer schijt aan de fans.
Waarom is Coolen bij jullie weggegaan?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:56 schreef Dos37 het volgende:
Hup RBC
en ne Rini Rini Riniwij gaan Europa in
Omdat ie het elftal niet aan het voetballen kreeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarom is Coolen bij jullie weggegaan?
Klopt ja, zou graag zien dat hij bij ons komt spelen. Guvenc hebben we ook op proef, hoewel het door TOP "meetrainen" wordt genoemd..quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef Omnifacer het volgende:
Ik lees dat Razic op proef is bij TOP Oss. Ik vond hem bij RBC altijd een aardig talent. Het heeft me eigenlijk verbaasd dat zijn carriere zo in het slop is geraakt!
Dit dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sinds lang weer es op vrijdagavond voor Teletekst ipv in het stadion. Ben benieuwd.
Stadionverbod?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sinds lang weer es op vrijdagavond voor Teletekst ipv in het stadion. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |