quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."
Aftellen kan toch gewoon in dat 'fan' topic?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef dndiek het volgende:
Mag er een topic komen over hoe lang Ray nog mod is?
Jij?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een speculatietopic! Wie volgt Ray op.
geopend door de opvolgerquote:Op donderdag 6 november 2008 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aftellen kan toch gewoon in dat 'fan' topic?
De hulpmoderator is het hequote:
TerroRobbie wordt nu achter de schermen ingewerkt.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een speculatietopic! Wie volgt Ray op.
Je weet dat er een ban staat op lekken hequote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
TerroRobbie wordt nu achter de schermen ingewerkt.
Een tampon wil ook wel eens helpen, maar ik zal mn mond verder houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat op lekken he
Voldoet deze? Hoe lang houdt Raymania het vol?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef dndiek het volgende:
Mag er een topic komen over hoe lang Ray nog mod is?
Mag er een nieuwe geopend worden? Anders gooi die maar openquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voldoet deze? Hoe lang houdt Raymania het vol?
We hebben je nooit willen hebbenquote:Jullie willen mij gewoon weg hebben. Dat is het!
Dat magquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag de TT veranderen in: Waar Pinokkio Bosz verlengt ?
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengd
Ray is inmiddels ook FA dus dat zijn 2 vliegen in 1 klapquote:
Maar je doet het niet?quote:
Waarom mag die onzin open blijven?quote:
Kunnen dit soort posts misschien standaard weggehaald worden? Prima dat mensen het niet met me eens zijn, maar laat ze dan normaal reageren met tegenargumenten. Ik word hier een beetje zat van eigenlijk.quote:
Kick naar ONZ.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom mag die onzin open blijven?
Is weg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Kunnen dit soort posts misschien standaard weggehaald worden? Prima dat mensen het niet met me eens zijn, maar laat ze dan normaal reageren met tegenargumenten. Ik word hier een beetje zat van eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |