Ach, wat heb je aan HAVO of VWO als je voor je 20e financieel onafhankelijk bentquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:26 schreef Crane het volgende:
Ik had hem wel iets hoger ingeschat dan VMBO.
Maar goed dat die een 10 voor economie heeft dan..quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, wat heb je aan HAVO of VWO als je voor je 20e financieel onafhankelijk bent.
Het zwarte gat straksquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, wat heb je aan HAVO of VWO als je voor je 20e financieel onafhankelijk bent.
Lees anders mijn post uit het vorige topic... 32 wedstrijden 20 goals is niet slecht. Misschien niet heel veel maar van Marwijk speelde ook zo defensief dat je geen 30 goals kan verwachten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Makaay toch een waardeloze spits bij Feyenoord. Hij heeft een grote naam opgebouwd in al die jaren. Maar sinds dat hij bij Feyenoord is heeft hij me nog geen 1x kunnen overtuigen. Het enige hoogtepunt van hem was zijn goal in Groningen vorig jaar, die was erg mooi.
Maar al 1.5 jaar mist hij de grootste kansen. Net als gister![]()
Wat valt mij Makaay tegen bij Feyenoord.
Mja, Kalou en Drenthe waren in het begin ook leuk. Nu maar hopen dat de pers hem niet wekelijks in de spotlights blijft zetten, en dat Feyenoord beter gaat draaien zodat hij niet constant zo ver boven de rest uitsteekt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
Leuk interview. Hij komt best intelligent en berekenend over. Gelukkig heeft hij niet Lens of De Visser () als zaakwaarnemer. Wel grappig dat hij vlak bij mij op school zit, daar heeft Zuiverloon ook gezeten als ik me niet vergis.
Maar die hadden Lens en De Visser die zaten te stoken, terwijl Wijnaldum's zaakwaarnemer ook vindt dat hij eerst bij Feyenoord moet rijpen. Ach het blijven zaakwaarnemers, maar het klinkt wel positief.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Mja, Kalou en Drenthe waren in het begin ook leuk. Nu maar hopen dat de pers hem niet wekelijks in de spotlights blijft zetten, en dat Feyenoord beter gaat draaien zodat hij niet constant zo ver boven de rest uitsteekt.
IK maak me druk om de resultaten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:15 schreef Happel het volgende:
En Crane blijft maar zeiken en zeuren.
Europees voetbal mislopen en wederom afzakken is idd erg goed voor de club.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om alles behalve het belang van de club zelf.
Waarop baseer jij dat Feyenoord dit seizoen geen europees voetbal gaat halen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Europees voetbal mislopen en wederom afzakken is idd erg goed voor de club.
Het zwarte gat is alleen voor voetballers die hun hele leven bij clubs als Den Haag, Sparta en Willem II hebben gevoetbald.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:43 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat Feyenoord dit seizoen geen europees voetbal gaat halen?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:43 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat Feyenoord dit seizoen geen europees voetbal gaat halen?
Nee, jullie dan. "We speelden wel redelijk vandaag maar we scoorden niet. Hopen dat het volgende keer beter gaat. En Wijnaldum speelde goed".quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef Kopbal het volgende:
Crane, jij wordt ook met de dag simpeler hé?
Wat hebben pizza's met het behalen van UEFA-cup te maken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:20 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ] +
[ afbeelding ]
Nu je het zegt ja, die EHBO-kist lijkt idd nogal op een pizzadoos.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat hebben pizza's met het behalen van UEFA-cup te maken?
quote:Feyenoord niet naar Dubai Cup
ROTTERDAM - De deelname van Feyenoord in de winterstop aan de lucratieve Dubai Cup is afgeketst. Vooralsnog heeft Feyenoord geen alternatief. "Wij kunnen het ons niet permitteren om 50.000 of 60.000 euro te besteden aan een trainingskamp, maar misschien kunnen we met de hulp van een sponsor nog iets organiseren", aldus trainer Gertjan Verbeek.
Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |