Een slechte tvp daarentegenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een goede schwalbe is niks mis, ben ik van mening.
quote:
Al aangepast door Ludo, ja die van Janine.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:23 schreef Kopbal het volgende:
Alessandro Del Piero #1: geweldenaar in Turijn.
TT-change. Alessandro
Jij denkt dat ik VBL in de steek laat?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef pfaf het volgende:
Komt er nu ook een nieuwe mod bij?
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik VBL in de steek laat?.
Nee, in eerste instantie wil ik het proberen te combineren (men zegt dat ik gek ben) en als dat niet gaat lukken, dan zie ik wel wat ik ga doen.
Sssst.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."
Ok. Succes ermee dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik VBL in de steek laat?.
Nee, in eerste instantie wil ik het proberen te combineren (men zegt dat ik gek ben) en als dat niet gaat lukken, dan zie ik wel wat ik ga doen.
* sjimz geeft FritsVanEgters een gele kaart voor een matig uitgevoerde schwalbe.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters gaat liggen in het strafschopgebied.
* FritsVanEgters verontschuldigt zich bij de scheidsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
* sjimz geeft FritsVanEgters een gele kaart voor een matig uitgevoerde schwalbe.
Dat was één van m'n eisen jaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef pfaf het volgende:
Ga je nu users bannen op verzoek ( PM ) eigenlijk?
Ray heeft PMquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt:"Dan ben ik geen FA meer."
Aftellen kan toch gewoon in dat 'fan' topic?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef dndiek het volgende:
Mag er een topic komen over hoe lang Ray nog mod is?
Jij?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een speculatietopic! Wie volgt Ray op.
geopend door de opvolgerquote:Op donderdag 6 november 2008 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aftellen kan toch gewoon in dat 'fan' topic?
De hulpmoderator is het hequote:
TerroRobbie wordt nu achter de schermen ingewerkt.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een speculatietopic! Wie volgt Ray op.
Je weet dat er een ban staat op lekken hequote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
TerroRobbie wordt nu achter de schermen ingewerkt.
Een tampon wil ook wel eens helpen, maar ik zal mn mond verder houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat op lekken he
Voldoet deze? Hoe lang houdt Raymania het vol?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef dndiek het volgende:
Mag er een topic komen over hoe lang Ray nog mod is?
Mag er een nieuwe geopend worden? Anders gooi die maar openquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voldoet deze? Hoe lang houdt Raymania het vol?
We hebben je nooit willen hebbenquote:Jullie willen mij gewoon weg hebben. Dat is het!
Dat magquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag de TT veranderen in: Waar Pinokkio Bosz verlengt ?
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengd
Ray is inmiddels ook FA dus dat zijn 2 vliegen in 1 klapquote:
Maar je doet het niet?quote:
Waarom mag die onzin open blijven?quote:
Kunnen dit soort posts misschien standaard weggehaald worden? Prima dat mensen het niet met me eens zijn, maar laat ze dan normaal reageren met tegenargumenten. Ik word hier een beetje zat van eigenlijk.quote:
Kick naar ONZ.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom mag die onzin open blijven?
Is weg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Kunnen dit soort posts misschien standaard weggehaald worden? Prima dat mensen het niet met me eens zijn, maar laat ze dan normaal reageren met tegenargumenten. Ik word hier een beetje zat van eigenlijk.
Een beetje symptoonbestrijding door het eenmalig weg te halen. Ik heb weinig zin om hier elke keer die posts te komen melden.quote:
Ik heb sinds je banterugkeer al regelmatig posts tegen jouw persoon verwijderd, nog voor jij het waarschijnlijk gezien hebt. Wat je zegt slaat nergens op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Een beetje symptoonbestrijding door het eenmalig weg te halen. Ik heb weinig zin om hier elke keer die posts te komen melden.
Het was geen kritiek ofzo op jou hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb sinds je banterugkeer al regelmatig posts tegen jouw persoon verwijderd, nog voor jij het waarschijnlijk gezien hebt. Wat je zegt slaat nergens op.
Op wie van de VBL-mods was het dan wél kritiek?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Het was geen kritiek ofzo op jou hoor.Maar misschien kun je een keer een waarschuwing geven? Ze liggen er echt niet wakker van als er een keer een post ge-edit wordt.
Iemand als Juk is het ook niet met me eens, maar die reageert tenminste normaal.
Het wijzigen doen jullie prima hoor, maar wat ik bedoelde is dat jullie jezelf veel werk besparen als je gewoon iemand eens aanpakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op wie van de VBL-mods was het dan wél kritiek?
Je moet geen onzin verkondigen. Als wij persoonlijke posts tegen jou of iemand anders tegenkomen, dan wijzigen wij dat. Waar zijn je TR's en Feedbackverzoeken toen de posts die hieronder staan werden gepost?
Het grote Feijenoord-topic #409: Moeite met scoren
Het grote Feijenoord-topic #410: BOSZ OPROTTEN!
Het grote Feijenoord-topic #412: Waar Wijnaldum de baas is
Het grote Feijenoord-topic #407: Met een kansloos kut-elftal
Het grote Feijenoord-topic #407: Met een kansloos kut-elftal
Het grote Feijenoord-topic #406: Waar Greene moet oprotten
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Het grote Feijenoord-topic #401: Trots op Feyenoord!
Nee, dat bedoelde je niet. Je zei dit:quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Het wijzigen doen jullie prima hoor
En als wij vinden dat users een waarschuwing verdienen, dan krijgen zij die. Alleen zie je dat niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Een beetje symptoonbestrijding door het eenmalig weg te halen. Ik heb weinig zin om hier elke keer die posts te komen melden.
Zie Happels reactie nu maar, daar blijkt wel uit dat het weghalen niet veel indruk maakt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde je niet. Je zei dit:
[..]
En als wij vinden dat users een waarschuwing verdienen, dan krijgen zij die. Alleen zie je dat niet.
Zie nu dat het de laatste tijd aardig reacties waren. Gewaarschuwd in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie Happels reactie nu maar, daar blijkt wel uit dat het weghalen niet veel indruk maakt.
Aangepast.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengt
Kan iemand wat tegen deze smerige opmerking doen, lollig doen over iets waarbij meer dan 100 doden zijn gevallen
Kan van mij wel even open blijven.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Breach het volgende:
Kan dit: Schorsing in de eredivisie na hoeveel gele kaarten? niet hier Het kleine VBL-Vraagbaak-topic
Die gozer komt keer op keer lollig doen. Wel misplaatst ja idd maar hij lokt het uit.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #413: Waar Bosz verlengt
Kan iemand wat tegen deze smerige opmerking doen, lollig doen over iets waarbij meer dan 100 doden zijn gevallen
Dan nog is het zo verwerpelijk om het te zeggen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Die gozer komt keer op keer lollig doen. Wel misplaatst ja idd maar hij lokt het uit.
Ga je die andere gozer ook aanspreken dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog is het zo verwerpelijk om het te zeggen.
Gewoon niet meer doen dus.
Komt dat misschien doordat topics met vragen die daar in zouden horen, met regelmaat open blijven?quote:Op zondag 9 november 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
Kan van mij wel even open blijven.
Het vraagbaak topic loopt toch minder goed dan verwacht.
Ik ga eens even het topic nalopen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga je die andere gozer ook aanspreken dan?
Nee hoor maar bedankt voor je kijk op dit.quote:Op zondag 9 november 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt dat misschien doordat topics met vragen die daar in zouden horen, met regelmaat open blijven?
Graag gedaan, waar dan aan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor maar bedankt voor je kijk op dit.
Dat hebben we op het begin ook gedaan maar vaak krijg je dan ook verschillende discussies door elkaar lopen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef rubbereend het volgende:
gewoon bij het sluiten van die vraag topics consequent doorsturen naar dat vraagbaaktopic. Het overige voetbalnieuws was jarenlang ook een succes omdat er consequent naar doorverwezen wordt. Dan weet na verloop van tijd het gros van de users het wel te vinden.
Klopt maar ik geef je ook de beweegredenen waarom we de andere topics voortaan open laten.quote:Op maandag 10 november 2008 01:27 schreef rubbereend het volgende:
ik reageer dan ook alleen op je stellingname dat het topic niet bekend genoeg is. Niet over de andere problemen met het topic die je noemt.
Geen dankquote:Op maandag 10 november 2008 01:30 schreef rubbereend het volgende:
je hebt mijn weekend gemaakt, dank je
Wat is er dan precies mis met die afbeelding?quote:Op maandag 10 november 2008 12:50 schreef xminator het volgende:
Wordt er nog wat gedaan aan deze post(afbeelding) : [Centraal] Galatasaray topic van de user genaamd meira.
Afbeelding = hele hoop gescheld .
Ik zie alleen een afkorting.quote:
Ne Kadar Fenerli Varsa Anasını Sikeyimquote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef xminator het volgende:
Er staat iets heel vreselijks.
sjimz hoe zou jij het vinden als ik schreef: ik neuk je moeder?quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie alleen een afkorting.
En zoals gezegd het plaatje staat in het GS topic, dus voor mij geen noodzaak om het te verwijderen.
ibnatorquote:Op maandag 10 november 2008 13:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ne Kadar Fenerli Varsa Anasını Sikeyim
Dan zou ik zeggen: "He pa, jij tegenwoordig ook op fok?"quote:Op maandag 10 november 2008 13:05 schreef xminator het volgende:
[..]
sjimz hoe zou jij het vinden als ik schreef: ik neuk je moeder?
Dat zal een grote orgie worden dan.quote:Of beter gezegd ik gebruik nu ajax voor het voorbeeldje: Hoeveel ajax supporters er zijn wij neuken al hun moeders.
Dat betekent het.
Het heeft in zoverre met voetbal te maken dat je hier praat over rivaliserende supportersgroepen van voetbalclubs.quote:Wat heeft dat nou met voetbal te maken?
Waarom niet op de man spelen maar iemand pakken die er niets mee te maken heeft?
Het probleem is dat ik dat al had gedaan in een topicreport gister, maar daar is dus niets mee gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 13:08 schreef denthemen het volgende:
Geef het dan gewoon aan, je draait er maar om heen. Als je gewoon in 1 keer aangaf wat er stond dan was hij al weg
Oke dus dan hebben we het vrijbrief om te schelden en te kankeren jegens gs als het maar in het Fenerbahçe topic staat? Bedankt ik weet genoeg.quote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: "He pa, jij tegenwoordig ook op fok?"
[..]
Dat zal een grote orgie worden dan.
[..]
Het heeft in zoverre met voetbal te maken dat je hier praat over rivaliserende supportersgroepen van voetbalclubs.
Ik wist niet dat het zo aanstootgevend was maar nog steeds, het staat in het GS topic dus waar maak je je druk om.
Problem solvedquote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat al had gedaan in een topicreport gister, maar daar is dus niets mee gedaan.
Adem nou eens rustig in en uit en trek niet zo snel conclusies.quote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke dus dan hebben we het vrijbrief om te schelden en te kankeren jegens gs als het maar in het Fenerbahçe topic staat? Bedankt ik weet genoeg.
Het staat er anders wel zo letterlijk in.quote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adem nou eens rustig in en uit en trek niet zo snel conclusies.
Ik zeg daar dat je je niet zo druk moet maken over wat er in het GS topic gebeurt.quote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Het staat er anders wel zo letterlijk in.
Niet letterlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Het staat er anders wel zo letterlijk in.
quote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
sjimz +1quote:Op maandag 10 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |