Ik denk niet dat ze in MUZ echt zouden weten wat voor muziek er gedraaid werd tijdens de UEFA Cup huldiging, dat lijkt me meer iets voor VBL.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Werewolf het volgende:
Volgens mij heb je in MUZ meer kans...
Daar is een speciaal "Ik zoek" topic.
Maar het is dus al gevonden. Topquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:58 schreef Werewolf het volgende:
Ik zeg niet dat het hier niet mag, waarom zou je het alleen niet ook in dat topic plaatsen.
Bereik je een groter publiekmeer muziekkenners.
Op tv klonk het nog best hard!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
In MUZ is inderdaad een Ik zoek dit nummer-topic. Daar kan je dit ook vragen.
Ik heb geen idee welk nummer het is, het is in het filmpje iets te zacht denk ik.
Ik open wel meer goede topics hoorquote:
Dat komt mede omdat in de versie die jij hebt gehoord enkel violen worden gebruikt (je hoort ze alleen iig, ben geen kenner) en niet zoals in deze bovenstaande versie die kutharpquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
danku Susi
Hmm had het nummer toch wat anders onthouden
Die is wel leuker jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat komt mede omdat in de versie die jij hebt gehoord enkel violen worden gebruikt (je hoort ze alleen iig, ben geen kenner) en niet zoals in deze bovenstaande versie die kutharp
edit:
Wellicht kan je deze meer waarderen:
Palladio
Niet nog steeds bij Barça?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand waar Ariel Huguetti momenteel speelt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef patje_ het volgende:
Hallo,
Ik wil graag antwoord op een voetbalvraag, maar ka de vraag nergens op internet vinden. Misschien zouden mensen hier me kunnen helpen:
Wat is de enige club in de geschiedenis van de EC 2, die zonder de finale te halen van de nationale bekercompetitie, toch in het EC 2 toernooi uitkwam?
Heerenveen.quote:
Gezien de vraagstelling klopt jouw antwoord. Maar Heerenveen won in (volgens mij) 1998 een play-off voor die plek omdat beide bekerfinalisten (Ajax en PSV) naar de Champions League mochten vanwege het feit dat Nederland een extra CL-plaats kreeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
Dat zijn er meerdere.
Als je vroeger de EC 2 won was je automatisch geplaatst voor het jaar erop dus die vraag klopt voor geen meter.
Klopt, in Zwolle tegen FC Twente.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Gezien de vraagstelling klopt jouw antwoord. Maar Heerenveen won in (volgens mij) 1998 een play-off voor die plek omdat beide bekerfinalisten (Ajax en PSV) naar de Champions League mochten vanwege het feit dat Nederland een extra CL-plaats kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |