abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62917164
Wijnaldum is baas, aight!
pi_62917191
Feyenoord
  maandag 3 november 2008 @ 20:35:10 #5
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62917311
Baas boven baas
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_62918395
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 3 november 2008 @ 21:20:42 #7
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62918587
De Wijn.
The Most Incredible, Baby
pi_62919056
Feyenoord
pi_62919328
Wijnaldum

Nu al de baas van Rotterdam en omstreken
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_62919424
Koester dit talent zo lang mogelijk!

Nu maar hopen dat de oudere spelers de kar gaan trekken zodat hij weer even buiten de schijnwerpers zich kan ontwikkelen al zal dat lastig zijn
  maandag 3 november 2008 @ 21:59:37 #11
185115 Juk
Misschien
pi_62919895
Ik kan niet wachten op donderdag...
The only thing I fear is my MoM
pi_62920190
Ben benieuwd of ze de lijn donderdag door gaan zetten.
Cause nobody likes rock anymore!
  maandag 3 november 2008 @ 22:12:30 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62920417
Ik verwacht een vrij kansloos verlies. CSKA is nog een maatje te groot op dit moment.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 3 november 2008 @ 22:14:48 #14
185115 Juk
Misschien
pi_62920528
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef Happel het volgende:
Ik verwacht een vrij kansloos verlies. CSKA is nog een maatje te groot op dit moment.
Gaat me ook meer om de manier hoe er gevoetbald wordt.
Verliezen lijkt me ingecalculeerd maar een stunt kan natuurlijk altijd.
pi_62920534
quote:
Geen idee.
De spelers van CSKA kunnen vermoeider zijn omdat ze al een hele competitie achter de rug hebben.
Daniel Carvalho, Dudu en Jo zijn weg bij de club.
Dat waren 3 belangrijke spelers.
pi_62921037
quote:
In principe wel ja, maar bij ons weet je t nooit natuurlijk. Hoeveel kaarten zijn er verkocht? Dat kan ook redelijk wat schelen...

Een stunt zit er best wel in, beetje onderschatting erbij van hun kant. Lijkt me sowieso wel een toffe wedstrijd
pi_62921424
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen idee.
De spelers van CSKA kunnen vermoeider zijn omdat ze al een hele competitie achter de rug hebben.
Ach, ze staan tweede dus ze zijn er niet zwakker op geworden. Dat eerste zal ook niet echt meespelen. Makkelijke overwinning voor CSKA dus.
pi_62922254
Maar 400 kaarten verkocht voor Deportivo tot nu toe.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62922467
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Ach, ze staan tweede dus ze zijn er niet zwakker op geworden. Dat eerste zal ook niet echt meespelen. Makkelijke overwinning voor CSKA dus.
Ja, leuk.
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:40:15 #20
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62924472
Ach, de Uefa Cup hebben we al verknald in Nancy. Hopen op een wonder nu.
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:41:10 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62924486
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, de Uefa Cup hebben we al verknald in Nancy. Hopen op een wonder nu.
Helaas.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 4 november 2008 @ 06:46:31 #22
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62926270
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Er zijn heel veel clubs die het stadion niet in eigen beheer hebben en toch winst maken, beste voorbeeld is waarschijnlijk Ajax. Dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast denk ik ook dat de winst uit de verkoop van drank en snacks op de totale begroting verwaarloosbaar is. Dat werd gister ook door Munsterman aangedragen als voordeel. Is het natuurlijk wel maar het stelt denk ik niet veel voor.
Verschil met ajax is wel dat ajax in het bestuur van de arena is vertegenwoordigd en dat ze door een bepaalde constructie per betaalde euro aan huur weer een percentage van die euro terugkrijgen..
Weet niet precies meer hoe het zit maar hier kwam het op neer, aldus een ex-collega die voor ajax was.
pi_62926325
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:08 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, leuk.
Waar zeg ik dat dat leuk is? Gewoon realistisch, meer niet.
pi_62926755
Tuurlijk speelde Wijnaldum goed, maar de rest van het seizoen was hij ook drama.. Er zit potentie in die jongen, maar er moet nog heel wat gebeuren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:13:41 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62926783
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_62926788
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:11 schreef denthemen het volgende:
Tuurlijk speelde Wijnaldum goed, maar de rest van het seizoen was hij ook drama.. Er zit potentie in die jongen, maar er moet nog heel wat gebeuren
Wijnaldum een drama? Wedstrijd Feyenoord - Ajax gemist?
Hij blijft juist als een van de weinige constant spelen dit seizoen.
pi_62926801
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wijnaldum een drama? Wedstrijd Feyenoord - Ajax gemist?
Nou dan hij 2 goeie wedstrijden, maar waar was hij tegen Sparta? NEC? Groningen? Om hem nou weer helemaal op te hypen.. Biseswar deed het ook goed tegen Volendam, en die zie je ook nu pas weer een keer scoren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62926864
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:15 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nou dan hij 2 goeie wedstrijden, maar waar was hij tegen Sparta? NEC? Groningen? Om hem nou weer helemaal op te hypen.. Biseswar deed het ook goed tegen Volendam, en die zie je ook nu pas weer een keer scoren
Tegen Sparta was hij een plaag voor de Spartaanse verdediging. Slijngaard zal wel blij zijn geweest toen de wedstrijd voorbij was.
Tegen Groningen en NEC kan ik me de wedstrijd niet goed meer voor de geest halen.
quote:
Man of the Season

De Man of the Season word bepaald door het hoogste gemiddelde over alle wedstrijden.

Tevens moet de speler meer dan 13 wedstrijden gespeeld hebben.

Man of the Season
Naam Gemiddelde Wedstrijden
Georginio Wijnaldum 7.4 (36)
Diego Biseswar 6.8 (21)
Henk Timmer 6.6 (46)
Giovanni v. Bronckhorst 6.6 (48)
Leroy Fer 6.3 (36)
Michael Mols 6.3 (46)
André Bahia 6.2 (54)
Tim de Cler 5.6 (48)
Luigi Bruins 5.2 (45)
Serginho Greene 4.3 (49)

Gemiddeld een 7,4 over 36 wedstrijden.
pi_62926896
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gemiddeld een 7,4 over 36 wedstrijden.
Knap dat ie al 36 wedstrijden heeft gespeeld.
pi_62926914
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Knap dat ie al 36 wedstrijden heeft gespeeld.
Volgens mij zit daar de wedstrijden van vorig seizoen ook in.
pi_62926949
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens mij zit daar de wedstrijden van vorig seizoen ook in.
Dan slaat die titel nergens op van Man of the season .
pi_62926987
quote:
Lucius eindelijk weg uit de ‘gym’

ROTTERDAM - Theo Lucius maakte gisteravond zijn rentree bij Jong Feyenoord, dat met 3-1 won bij Jong RKC. De 31-jarige verdediger, die de negentig minuten probleemloos volmaakte, was blij dat hij in Waalwijk eindelijk weer eens op het veld stond.

Want het krachthonk, waar hij sinds de komst van trainer Gertjan Verbeek vaker vertoeft dan hem lief is, heeft hij nu wel gezien. ,,Het is niet míjn aanpak,’’ zegt hij over de nieuwe werkwijze in de Kuip.

Dat een deel van de Feyenoord-selectie met tegenzin aan de gewichten hangt, is een publiek geheim. Vooral de oudere spelers zouden moeite hebben met de vele krachttrainingen. ,,Dat wordt overal geschreven, maar is grote onzin,’’ zegt Lucius. ,,Misschien durven de jongeren zich gewoon niet uit te spreken.’’

De Brabander maakt van zijn hart echter geen moordkuil. ,,Ik vind krachttraining niet leuk. Die mening mag ik toch hebben? Ik moet wennen aan de trainingsarbeid, die heel veel is gebaseerd op kracht. Dat heb ik in mijn carrière nog nooit meegemaakt. Ik zat nooit in het krachthonk. Ook niet bij PSV. Daar was het je eigen verantwoordelijkheid.’’

Lucius gaat niet klagen achter de rug van Verbeek. ,,Ik heb de trainer gezegd hoe ik erover denk. Dit is míjn gevoel. Hij heeft me uitgelegd waarom hij zo werkt. Daar heb ik het mee te doen. Als voetballer moet je doen wat de trainer van je vraagt. Het is je werk. Of je het er nou mee eens bent of niet, je moet het toch doen. Al doen we zes keer per week aan krachttraining, het gaat erom wat we op het veld laten zien. Misschien dat deze aanpak zich nog wel uitbetaalt.’’

Voor het argument van Gertjan Verbeek dat topvoetbal tegenwoordig vooral een krachtsport is die wordt beoefend door kilometervreters, is Lucius niet gevoelig. ,,Geen enkele trainer heeft me ooit kunnen overtuigen van het nut van krachttraining. Al die statistieken zeggen me niets. Romario liep nog geen drie kilometer per wedstrijd, maar maakte wel 35 doelpunten per seizoen. Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Je kan wel 86 kilometer per wedstrijd gaan lopen, maar als je de bal niet van A naar B krijgt, heb je toch een probleem.’’

Door een hamstringblessure miste Lucius het grootste deel van de voorbereiding. Zijn rentree was van korte duur. Na wedstrijden tegen Volendam, Kalmar en Ajax ging het weer mis tijdens de training. Lucius brak zijn teen in een ongelukkig duel met Rob van Dijk. Pure pech.

,,Maar de blessures die we bij Feyenoord hebben gehad, zijn niet allemaal pech,’’ aldus Lucius. ,,Zo eerlijk moet je zijn. Het zal ook te maken hebben met het verschil tussen de trainingen van nu en vorig jaar. Dat is wel een omschakeling. Het is typisch dat we dit seizoen zo veel blessures hebben.’’

Zijn verblijf in de ziekenboeg duurde hem veel te lang, ook omdat hij als geblesseerde speler nóg vaker aan krachttraining moest doen. ,,Voor een breuk staat al gauw zes weken, maar met een teen ben je eerder hersteld. Eigenlijk wilde ik tegen Willem II weer spelen, maar de trainer wilde me eerst honderd procent fit hebben. Daar valt wel wat voor te zeggen. Maar zeker als het slecht gaat, wil je zo snel mogelijk terugkeren in het elftal om je steentje bij te kunnen dragen. Als het aan mij ligt, sta ik donderdag tegen CSKA Moskou gewoon in de basis. Ik ben fit en heb geen wedstrijdritme nodig.’’

Omdat zijn vervanger Serginho Greene zondag tegen Roda JC met een knieblessure uitviel, staat niets een terugkeer van Lucius in de weg. ,,Ik weet waar ik aan toe ben. De trainer heeft gezegd dat hij een basisspeler in me ziet als ik fit ben. Duidelijker kan het niet.’’
pi_62927086
quote:
Het Algemeen Dagblad meldt dat er tot nu toe bijna 400 kaarten zijn verkocht aan Feyenoord fans voor Deportivo-uit. Om herhalingen van problemen met fans zonder kaarten van Hadjuk Split te voorkomen heeft de Spaanse club besloten geen kaarten te verkopen aan Nederlanders anders dan via Feyenoord. Van Dorp van de Supportersvereniging zou vanwege de hoge prijzen vrezen dat Feyenoordfans toch via de zwarte markt aan kaartjes proberen te komen. Van Dorp wijst dat af.
Het zou een invasie worden?

Ik neem aan dat jijn u wel gaat DK nu de kosten voor je auto niet zo hoog waren?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62927968
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen idee.
Tegen Deportivo speelden ze toch wel weer goed. Ik had ze net als jij minder ingeschat, maar dat lijkt het niet te gaan worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_62928374
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:11 schreef denthemen het volgende:
Rest van het seizoen drama?
pi_62930380
quote:
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Wat de overwinning in Kerkrade waard is weten we pas over een tijdje, maar er waren zondag meer positieve dingen te ontdekken dan alleen de drie punten.

Laat ik beginnen met de opvallende ‘rentree’ van Dwight Tiendalli. Afgeschreven door iedereen, ook door ondergetekende, maar ineens op het veld vanwege een blessure van Greene (wat volgens bepaalde media een tegenvaller was voor Feyenoord) en geen Feyenoordsupporter die erom rouwde. Weliswaar ook omdat iedereen Greene helemaal zat is, maar dat terzijde. Eindelijk laat Tiendalli zien waarom hij een aantal jaar geleden nog vaste kracht was in Jong Oranje. Als hij dit vasthoudt, kunnen we bij Feyenoord onverwachts nog veel plezier aan hem beleven.

Iemand aan wie Tiendalli een voorbeeld kan nemen is Diego Biseswar. Ook hij kwam niet meer in Feyenoords plannen voor, maar is inmiddels vaste basisspeler. Heerlijk om weer een aanvaller in het team te hebben die op avontuur gaat en een man kan uitspelen. Schijnt een behoorlijke lastpak te zijn geweest in het verleden, maar alle credits voor degene die hem op het juiste pad hebben gekregen. En niet te vergeten voor Diego zelf, want hij heeft zijn laatste kans met beide handen aangegrepen.

Dan onze benjamin. Al het hele seizoen lekker bezig, maar wat Georginio Wijnaldum zondag liet zien was werkelijk een genot om naar te kijken. Alleen al zijn spelvreugde en liefde voor de club. Deze dingen vallen trouwens met name op omdat dat bij andere Feyenoorders weleens ontbreekt. Na de nederlaag in de derby tegen Sparta (toen hij ook al geweldig speelde) was Wijnaldum doodziek. Klasse om dan enkele dagen later zo’n prestatie neer te zetten. De absolute uitblinker en dit talent, zeventien (!) jaar pas, kan echt een hele grote worden.

Dit rijtje talenten had eigenlijk afgesloten moeten worden met Jonathan de Guzman. Ik ben geen fan van hem en door zijn gedrag van de laatste tijd gaan er steeds meer supporters aan hem twijfelen. Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan de mentaliteit van Wijnaldum. Vergelijk het plezier waarmee die voetbalt eens met de plichtmatige, lakse houding van De Guzman. Zonde, wat met een De Guzman die wél wil heb je een middenveld om van te watertanden.

Dan vergeet ik nog de andere tieners Fer en Janota. Ook zij komen eraan, maar kunnen nog niet tippen aan het niveau van Biseswar en Wijnaldum. Verder zitten jonge spelers als Bahia en El Ahmadi nog lang niet op hun top.

Feyenoord staat erom bekend dat het maar moeilijk met goede jeugdspelers om kan gaan. Het lijkt er echter op dat deze jongens de toekomst van Feyenoord zijn, in zowel sportief als financieel opzicht. Laten we dus hopen dat er geleerd is van fouten uit het verleden en dat Peter Boszzz niet zit te slapen en deze talenten voor Feyenoord kan behouden. Ook Verbeek en spelers als Van Bronckhorst en Makaay moeten hier een belangrijke rol in vervullen.

Hoe dit seizoen verder ook al verlopen, wij hebben in ieder geval weer een paar spelers voor wie we naar het stadion gaan. Als ze zich zo spectaculair blijven ontwikkelen en Feyenoord goed met ze omgaat, kan er iets heel moois groeien en kunnen wij nog veel vaker net zo genieten als zondag in Kerkrade.

CLUBREPORTER FEYENOORD
Rens de Waard
pi_62931674
quote:
Wijnaldum lust voor het oog

Datum: 04-11-2008 Bron: Telesport.nl

Als kind wilde Georginio Wijnaldum dolgraag acrobaat worden en trainde hij zijn lichaam met allerlei turnoefeningen. Dat atletische vermogen komt hem goed van pas nu hij wekelijks zijn kunsten laat zien in het voetbalcircus. De zeventienjarige Wijnaldum nam Feyenoord tegen Roda Jc op het dieptepunt van de sportieve crisis bij de hand en stond aan de basis van de 4-0 zege. Gini, zoals hij door zijn medespelers wordt genoemd, werd daarvoor in het klassement Voetballer van het Jaar beloond met een 7,5.
Op de vraag of de wedstrijd tegen Roda Jc de beste in zijn carrière was, moest Wijnaldum niettemin even nadenken. "Bij mijn debuut speelde ik ook goed, maar ditmaal kon ik het verschil maken. Daarom denk ik wel dat dit mijn beste wedstrijd in Feyenoord-shirt is geweest."

Anderhalf jaar geleden was hij er ineens. Ook toen verkeerde Feyenoord in een zware sportieve crisis. A-junior Wijnaldum werd door toenmalig trainer Erwin Koeman vanwege een grote blessuregolf bij de A-selectie gehaald. Op 8 april 2007 onttrok Gini zich tegen Fc Groningen met een overtuigend debuut aan de sportieve malaise, maar verloor Feyenoord desondanks met 0-4.

Anderhalf jaar later werd het ook 0-4, maar dan in het voordeel van Feyenoord, en wist Wijnaldum bij opnieuw een sportieve crisis wél het verschil te maken door een goal en twee assists. "Gini haalt dit seizoen een constant niveau en dat is heel knap voor een jongen van die leeftijd", vond spits Roy Makaay over zijn ploeggenoot, die op 11 november vanwege zijn achttiende verjaardag met taart naar de club komt. "Zoals hij in de tweede helft voetbalde, was het een lust voor het oog", aldus trainer Gertjan Verbeek.

Met de openingsgoal - een krachtige kopbal - liet dribbelaar Wijnaldum een andere kant van zichzelf zien. "Mijn neef hield van koppen en met hem ging ik daar vroeger extra op trainen. Patrick Kluivert was daarbij altijd een voorbeeld. Misschien heb ik mijn sprongkracht extra ontwikkeld door het krachtapparaat, waarmee we werken sinds Verbeek trainer is."

Wijnaldum is eigenlijk een product van de veelgeprezen jeugdopleiding van Sparta. Vier jaar geleden werd het natuurtalent door toenmalig technisch directeur Mark Wotte naar De Kuip gehaald, zoals zijn broertje Giliano Wijnaldum recent door Az bij Sparta werd weggelokt. Nadat Wijnaldum door zijn debuut met 16 jaar en 148 dagen al de jongste debutant ooit van Feyenoord werd, werd hij afgelopen seizoen met zijn goal tegen Heracles Almelo ook de jongste doelpuntenmaker in de clubgeschiedenis.

Toch verliep dat jaar onder Bert van Marwijk moeizaam voor Wijnaldum, die minder dan verwacht aan spelen toekwam. "In de jeugd heb ik altijd trainers gehad, die veel met je praatten en ook Koeman sprak veel met de jonge jongens. Van Marwijk deed dat niet en daar had ik het wel moeilijk mee. Daarbij had Van Marwijk de opdracht gekregen om prijzen te pakken en dan is het moeilijker om ook aan de jonge jongens te denken."
pi_62932017
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Leuk
pi_62933161
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Leuk Jammer dat ze er een goal van Bergkamp in hebben gedaan.
pi_62934522
quote:
Theo Lucius heeft groen licht van de medische staf gekregen om aan te sluiten bij de wedstrijdselectie voor het UEFA Cup-duel met CSKA Moskou van aanstaande donderdag. De knie van Serginho Greene zal nader onderzocht moeten worden. Eind deze week zal de ernst van de kwetsuur die de verdediger overhield aan de wedstrijd tegen Roda Jc duidelijk moeten worden.

Lucius maakte maandagavond zijn rentree bij Jong Feyenoord in de gewonnen wedstrijd tegen RKC Waalwijk. De verdediger speelde tijdens het duel in Waalwijk de volle negentig minuten mee en hield geen klachten over aan de wedstrijd.

Dinsdagochtend kreeg Lucius geen reactie op de geleverde inspanning en gaf de medische staf aan dat de verdediger deel uit kan maken van de wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen CSKA. Lucius liep vervolgens onder begeleiding van conditie- en hersteltraining Bjorn Rekelhof uit op het trainingsveld naast De Kuip.
Hopen dat hij eindelijk weer eens zijn niveau haalt van zijn (korte) oranje periode.
pi_62934682
Ik heb zin in de wedstrijd tegen CSKA Moskou, hopelijk wordt het een wedstrijd met veel sfeer en een wedstrijd waarin Feyenoord verder vertrouwen kan winnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62935266
quote:
Gisteren plaatsten wij het bericht dat voor de wedstrijd tussen Deportivo la Coruna en Feyenoord "slechts" 400 kaarten verkocht zijn. Deze informatie haalden wij van de website van het AD. Vandaag echter bereikte ons het bericht dat het AD zich heeft gebaseerd op oude informatie en dat er inmiddels al 850 kaarten aan Feyenoordsupporters verkocht zijn.

Wees er dus nog snel bij want OP = OP.
pi_62938736
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:20 schreef RedGuy het volgende:
De Wijn.
Moet die manier van bijnamen geven nou?
Net als Hofland de Hof noemen
pi_62938822
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk een topic gemist
pi_62938846
quote:

[..]

Hunter
pi_62939628
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hunter
Zelfs jij denkt dat RedGuy het serieus bedoeld
pi_62939734
quote:

[..]

Is meer een beetje de draak steken met die achterlijke bijnamen die ze bij Ajax aan hun spelers gaven.
pi_62940025
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:40 schreef dill het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk een topic gemist
Blijkbaar, vertel...
pi_62940048
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef Crane het volgende:

[..]

Is meer een beetje de draak steken met die achterlijke bijnamen die ze bij Ajax aan hun spelers gaven.
Zoals?
pi_62940108
Een weer wat representatiever Jong Feyenoord, met minder A1-spelers dan vorige week, won met 1-3 van Jong RKC. Goals van Janota, Derijck en wederom Pedro.

Vrij offensief met Pattinama en Pedro op de flanken in een offensieve 4-4-2 en Janota met Erasmus in de spits. Theo Lucius deed ook mee als rechtsback.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62940307
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zoals?
De Baab, de Steek, de Hunt.
pi_62940672
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:35 schreef methodmich het volgende:
Een weer wat representatiever Jong Feyenoord, met minder A1-spelers dan vorige week, won met 1-3 van Jong RKC. Goals van Janota, Derijck en wederom Pedro.

Vrij offensief met Pattinama en Pedro op de flanken in een offensieve 4-4-2 en Janota met Erasmus in de spits. Theo Lucius deed ook mee als rechtsback.
Jammer dat Erasmus nog niet op het beoogde niveau zit.
pi_62940761
Hofs heeft afgelopen weekend een nachtje in de cel doorgebracht na een een vechtpartij op de Korenmarkt
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:09:57 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62940891
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofs heeft afgelopen weekend een nachtje in de cel doorgebracht na een een vechtpartij op de Korenmarkt
Toch niet in Weert he? Anders heeft ie bij mij voor de deur staan knokken!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:47:32 #56
185115 Juk
Misschien
pi_62941753
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef dill het volgende:

[..]

Jammer dat Erasmus nog niet op het beoogde niveau zit.
Hij is gehaald voor de toekomst. Als je dan in het 2de regelmatig je doelpunten maakt doe je het niet slecht toch?
pi_62941928
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Crane het volgende:

[..]

je gaat toch niet serieus zeggen dat wij als Ajacieden onze spelers zo noemen? Er is ooit 1 iemand geweest die het zei. Net als nu hier gingen mensen er met opzet over beginnen. Vooral serieus nemen dus !
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62941971
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef Juk het volgende:

[..]

Hij is gehaald voor de toekomst. Als je dan in het 2de regelmatig je doelpunten maakt doe je het niet slecht toch?
Ik zeg toch ook niet dat ie t slecht doet? Vind t gewoon jammer dat ie nog niet in t eerste speelt, that's all.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:19 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62942017
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef dill het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ie t slecht doet? Vind t gewoon jammer dat ie nog niet in t eerste speelt, that's all.
Hij krijgt mondjesmaat zijn kans. Denk dat hij nog genoeg speeltijd zal krijgen dit seizoen..
Elite
Tegen TTIP
pi_62942167
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij krijgt mondjesmaat zijn kans. Denk dat hij nog genoeg speeltijd zal krijgen dit seizoen..
Dat geloof ik ook wel, het is ook geen klacht of wat dan ook.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:17:25 #61
123545 DatMeenJeNiet
pi_62942634
quote:
Feyenoord wil nieuwe Kuip aan Maas
Door GERT ONNINK & MARCEL POTTERS
ROTTERDAM - De nieuwe Kuip in Rotterdam-Zuid moet aan de Nieuwe Maas komen te staan. Dat vinden althans de directies van voetbalclub Feyenoord en de Kuip. Zij hebben dat aan de gemeentelijke plannenmakers voor het Stadionpark laten weten.
afbeelding vergroten Het meest in het oog springende plan: de Kuip in het water van de Nieuwe Maas, het Eiland van Brienenoord moet flink ruimte inleveren.
,,Wij kiezen voor de Maas-variant,’’ zegt directeur Jan van Merwijk van de Kuip namens Feyenoord en het stadion. ,,Op die plek kan de nieuwe Kuip uitgroeien tot een icoon. In die variant hebben we ook meer ruimte voor trainingsaccommodatie bij het stadion.’’

Medio december hakt het college van burgemeester en wethouders in Rotterdam een knoop door over de plek van het toekomstige stadion. Het complex direct aan de rivier scoort hoog. Lezers van deze krant gaven in een verkiezing ook al massaal aan voor de optie aan de Nieuwe Maas te zijn.

In de onder ondernemers en omwonenden populaire optie ’United’, met het stadion op sportcomplex Varkenoord, moet de trainingsaccommodatie elders worden ondergebracht. Ook is de ruimte voor de recreatieve sport beperkter dan in de Maas-variant.

De nieuwe Kuip (voor maximaal 80.000 toeschouwers) zou in 2016 klaar moeten zijn. Dat heeft te maken met het WK voebal, dat Nederland en België in 2018 willen houden. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
pi_62944658
waarom krijgt derijck niet een kansje in het eerste...
pi_62944785
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Crane het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, serieus wie gebruikt nou zulke bijnamen
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:10:39 #64
185115 Juk
Misschien
pi_62950655
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef dill het volgende:

[..]

Het beoogde niveau haalt hij wel en jij beweerde van niet
pi_62950887
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef Juk het volgende:

[..]

Het beoogde niveau haalt hij wel en jij beweerde van niet
Ik ga er niet meer op in

Hoop gewoon dat ie t zo goed gaat doen dat we m snel in t eerste mogen bewonderen.
pi_62961137
quote:
'Geld repareert alles, ook wanbeleid'

04/11/2008 13:30

De eerste maanden na zijn overgang had hij het er moeilijk mee. Salomon Kalou (foto) speelde al regelmatig mee in de hoofdmacht van Chelsea en had dus eigenlijk weinig te klagen, maar tegelijkertijd liep hij verloren rond. Hij trainde wat in de ochtenduren en liep de rest van de dag met de ziel onder zijn arm. Er was niet veel te doen in de buitenwijk waar de meeste spelers van de Londense club waren gehuisvest.

Dat maakte niet veel uit, Kalou was gekomen om te slagen als voetballer, maar het voetbal vond hij eigenlijk ook niet veel. Veel lange hoge ballen naar voren. Hij was meer aan het koppen en kwam niet toe aan wat hij het liefst deed: tegenstanders uitspelen en adembenemende doelpunten maken. Hij vond het eigenlijk helemaal niet leuk bij Chelsea. Zou Feyenoord hem niet terugwillen?

Het was een wat verbazingwekkend verhaal van een speler die al was doorgedrongen op het hoogste niveau en in feite al een voorbeeld was voor andere voetballers. Iemand naar wie anderen opkijken, iedereen zou graag in zijn schoenen willen staan. Tegelijkertijd bracht het alles terug naar de essentie. Salomon Kalou was nog twintig jaar en vooral een enorme liefhebber. Iemand die nog het liefst met zijn vrienden op straat voetbalde, op zoek naar de ultieme actie.

Maar het was vooral ook een aanklacht aan de club die daar in feite niets mee deed. Chelsea had miljoenen uitgetrokken voor een aanvaller, maar dat was het dan. De speler werd aan zijn lot overgelaten, zonder enige begeleiding. De uren die hij nu over had, doodde hij soms in de middag door met vrienden wat te gaan voetballen. Diezelfde uren had hij ook op de club kunnen doorbrengen met een trainer die hem nóg beter maakte. De liefhebber Kalou schreeuwde er eigenlijk om, maar de topclub deed daar niets mee.

Kalou is inmiddels door de moeilijke periode heen gekomen, geheel op eigen kracht. Het is een merkwaardig mechanisme. Als hij ten onder was gegaan, dan hadden de beleidsbepalers van Chelsea waarschijnlijk alleen hun schouders opgehaald. Dan had hij niet de topmentaliteit gehad die nodig was. Strik erom en een nieuwe aankoop. Topkwaliteit selecteert zichzelf nu eenmaal, zo luidt de redenering dan. Nooit zou dan de analyse of evaluatie hebben plaatsgehad wat de club nu had gedaan met haar investering van vele miljoenen. Wat had zij gedaan om die investering te beschermen en te laten slagen? Het is de macht van het geld dat al het wanbeleid maskeert en gewoon nieuw succes koopt. Voetbal kan wat dat betreft een onrechtvaardige sport zijn.

Feyenoord investeert bijvoorbeeld in al die randvoorwaarden, omdat het beseft dat op die manier het verschil te maken is. Die noodzaak wordt vaak ook geboren uit een gebrek aan geld. Het is de realiteit van het voetbal: we niet rijk is, moet beleid maken. Als spelers niet kunnen worden gekocht, dan moet je ze beter maken. In het opportunistische voetbal wil dat echter niet zeggen dat zoiets wordt beloond. Helaas duurt het laatste namelijk wat langer en tijd is in het voetbal een schaars begrip. Het beleid en de randvoorwaarden kunnen nóg zo goed zijn, de bal die tegen de paal of in het doel belandt is uiteindelijk het verschil tussen goed en slecht beleid. Voor veel voetbalbestuurders is de keuze voor beleid dan ook veel te riskant. Het kopen van een nieuwe goede speler is gewoon veel eenvoudiger.

Taco van den Velde

bron: vi.nl
Deze column stond vorige week al in de VI, maar vond het wel aardig om deze hier ook even te plaatsen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 5 november 2008 @ 14:45:00 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62970039
Best zin in morgen.

tvp
pi_62972599
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:45 schreef Kopbal het volgende:
Best zin in morgen.

tvp
Ja, maar heb er een hard hoofd in.
pi_62974014
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja, maar heb er een hard hoofd in.
hier idem.
ben er ook niet bij, moet het einde van de maand nog halen. Vind het ook echt bizar duur.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 5 november 2008 @ 17:04:39 #70
123545 DatMeenJeNiet
pi_62974842
VI: Fortis blijft, maar naam op shirt wordt FortisASR
Voetbal International meldt dat Fortis de overeenkomst met Feyenoord voor volgend seizoen zal accepteren. Al in de winterstop of komende zomer zal de naam op het shirt echter veranderen in FortisASR, de gezonde verzekeringstak van de bank, zo meldt VI.
pi_62975265
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hier idem.
ben er ook niet bij, moet het einde van de maand nog halen. Vind het ook echt bizar duur.
¤ 22 per wedstrijd vind ik wel meevallen.
pi_62975330
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

je gaat toch niet serieus zeggen dat wij als Ajacieden onze spelers zo noemen? Er is ooit 1 iemand geweest die het zei.

Ik deed het ook voor de grap, dat moge duidelijk zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62975687
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:17 schreef Luni het volgende:

[..]

¤ 22 per wedstrijd vind ik wel meevallen.
Ik heb weer 's verkeerd gekeken, valt idd wel mee. Moet alleen nu ff kijken of ik morgen nog vrij kan krijgen van me werk dan...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62976235
Zijn beide ringen morgen open?
  woensdag 5 november 2008 @ 18:28:37 #75
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62976929
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef Wopper1 het volgende:
Zijn beide ringen morgen open?
Nee, 2e ring gesloten.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:30:51 #76
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62976981
Ik ben er niet bij morgen, kan sowieso niet beide wedstrijden aangezien het door de week is, en voor 1 wedstrijd alleen is freaking duur imho...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 5 november 2008 @ 18:40:36 #77
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62977226
Passepartoutje voor vakkie S
Is er nog een leuk kroegie in de buurt want we zijn er deze keer waarschijnlijk erg vroeg?
  woensdag 5 november 2008 @ 18:55:58 #78
123545 DatMeenJeNiet
pi_62977610
quote:
Tiendalli in basisteam Feyenoord
ROTTERDAM - De 'verloren zoon' Dwight Tiendalli begint donderdagavond in De Kuip in het basisteam van Feyenoord. De 23-jarige vleugelverdediger vervangt Serginho Greene in de tweede groepswedstrijd voor de UEFA Cup tegen CSKA Moskou.
afbeelding vergroten Dwight Tiendalli feliciteert Gertjan Verbeek. Rechts Karim El Ahmadi. FOTO PROSHOTS
Greene raakte zondag in de uitwedstrijd tegen Roda JC (0-4) geblesseerd aan zijn knie. ,,De binnenkant van zijn meniscus is beschadigd. Vrijdag horen we of hij een operatie moet ondergaan'', liet trainer Gertjan Verbeek woensdag in De Kuip weten.
Tiendalli kreeg aan het begin van het seizoen bij Feyenoord nog te horen dat hij achter Theo Lucius, Greene en Danny Buijs vierde keus was voor de positie van rechtsback. Verbeek zette de voormalige speler van FC Utrecht en Sparta zelfs terug naar de tweede selectie.
Geslaagde invalbeurten
Tiendalli kreeg het dringende advies om naar een andere club uit te kijken. Hij knokte zich echter knap terug in de A-selectie en verdiende met twee geslaagde invalbeurten tegen sc Heerenveen (2-2) en Roda JC zijn eerste basisplaats bij Feyenoord sinds tijden.
Verbeek zal verder waarschijnlijk geen wijzigingen aanbrengen in zijn elftal dat zondag in Kerkrade pas de tweede competitiezege behaalde. CSKA Moskou, tweede op de Russische ranglijst, versloeg Deportivo la Coruña in de eerste groepswedstrijd met 3-0. De Rotterdammers verloren vorige maand met dezelfde cijfers in en tegen Nancy.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Hofland, Bahia en De Cler; Wijnaldum, Fer, El Ahmadi en Van Bronckhorst; Makaay en Biseswar.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:09:22 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62979768
2000 light years from home
  woensdag 5 november 2008 @ 20:12:57 #80
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62979896
Maar anderhalve buitenlander in de basis. .
pi_62985449
Gaat heel erg moeilijk worden morgen.Gelukkig heb ik heel de middag om moed in te drinken
pi_62988006
Ik heb stiekem toch opeens vertrouwen in Tiendalli, in tegenstelling tot in vroegere tijden. Zal dit vertrouwen terecht blijken?
  donderdag 6 november 2008 @ 00:22:37 #83
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62988041
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:20 schreef Vidacz het volgende:
Ik heb stiekem toch opeens vertrouwen in Tiendalli, in tegenstelling tot in vroegere tijden. Zal dit vertrouwen terecht blijken?
Denk het niet.
Heb het gevoel dat het 'inmense' vertrouwen dat er is in Tiendalli alleen maar komt doordat iedereen zo'n schurfthekel heeft aan Greene.
pi_62988069
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Denk het niet.
Heb het gevoel dat het 'inmense' vertrouwen dat er is in Tiendalli alleen maar komt doordat iedereen zo'n schurfthekel heeft aan Greene.
Dat zeker, maar Tiendalli heeft een voor hem zowel fysiek als mentaal zware periode achter de rug. Gecombineerd met het feit dat hij het bij Utrecht wél liet zien, denk ik dat de potentie er uiteindelijk toch uit zal komen.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:27:02 #85
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62988114
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:24 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Dat zeker, maar Tiendalli heeft een voor hem zowel fysiek als mentaal zware periode achter de rug. Gecombineerd met het feit dat hij het bij Utrecht wél liet zien, denk ik dat de potentie er uiteindelijk toch uit zal komen.
Ik moet het nog allemaar maar zien. Opbouwend is Tiendalli in ieder geval een stuk beter heb ik het idee.
Verdedigend moet nog blijken...

Denk toch dat hij niet voor niets is gepasseerd door een stuk of 3,4 trainers.
pi_62988291
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik moet het nog allemaar maar zien. Opbouwend is Tiendalli in ieder geval een stuk beter heb ik het idee.
Verdedigend moet nog blijken...

Bij Utrecht was dat nou juist zijn sterke punt. Verdedigend stond hij zijn mannetje en in aanvallend opzicht kwam hij meerdere malen over de rechterkant, zonder dat hij zijn defensieve taken uit het oog verloor.

Slechter dan Greene kan bijna niet, dus ben benieuwd.
pi_62989996
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Denk het niet.
De afgelopen 2 wedstrijden viel hij goed in, dus gun hem eens de kans voor een aantal wedstrijden.
pi_62990603
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:

3, 4 trainers?

Noem ze eens op dan?
  donderdag 6 november 2008 @ 10:37:08 #89
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62992741
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:53 schreef Luni het volgende:

[..]

3, 4 trainers?

Noem ze eens op dan?
Koeman, Van Marwijk, Verbeek (?).
pi_62994248
Ik begrijp niet waarom iedereen <zo'n> hekel aan Greene heeft. Ja, het is leuk dat Tiendalli zich kan gaan bewijzen maar als hij uitvalt moet die half-bakken Lucius er in en die heb ik toch veel vaker goals zien weggeven dan wie dan ook ..

In ieder geval! Hopelijk wordt het een leuke pot, en halen we 3 puntjes. Als we verliezen, dan acht ik onze kansen voor de volgende ronde toch wel klein :/
pi_62994545
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen <zo'n> hekel aan Greene heeft. Ja, het is leuk dat Tiendalli zich kan gaan bewijzen maar als hij uitvalt moet die half-bakken Lucius er in en die heb ik toch veel vaker goals zien weggeven dan wie dan ook ..

In ieder geval! Hopelijk wordt het een leuke pot, en halen we 3 puntjes. Als we verliezen, dan acht ik onze kansen voor de volgende ronde toch wel klein :/
een hekel is een groot woord, maar feit is dat deze knaap gewoon simpel weg Feyenoord onwaardig is, ontelbare keren de buitenspelval opheft, slap ingrijpt, staat te slapen etc.
In z'n eerste seizoen kon hij nog n aardig balletje trappen, maar tegenwoordig is het gewoon niets meer.
pi_62994786
Ze moeten hem gewoon weer eens op het middenveld neerzetten, en als dat ook niks is dan mag je er een strik omheen doen. Maar dat vind ik ben alleen benieuwd welke club Greene zou willen hebben nu.
pi_62996095
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Hamilcar het volgende:
Ze moeten hem gewoon weer eens op het middenveld neerzetten, en als dat ook niks is dan mag je er een strik omheen doen. Maar dat vind ik ben alleen benieuwd welke club Greene zou willen hebben nu.
nou ja, misschien dat dan, maar wie wil je wisselen nu ervoor... Denk dat het gewoon een toekomstloze spelert is bij ons.
pi_62996567
quote:
Voor wie dan?
pi_62996777
quote:
Feyenoord zit ook een beetje in zijn maag met Greene. Als Tiendalli het goed oppakt en Lucius is weer helemaal de oude dan zit je met Greene. Lijkt me ook niet echt een gezellige speler voor op de bank.

Hij zit in een talentpool dus Feyenoord mag hem volgens de regels niet transfervrij laten vertrekken.

Middenvelders zijn er iig genoeg. Zeker als straks Landzaat ook weer terug is.
pi_62996818
Greene zit echt niet in de talentpools
  donderdag 6 november 2008 @ 12:53:57 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62996874
quote:
De tweede talentenpool moet de Kuipbewoners vijf miljoen euro opleveren. Ron Vlaar, Sherif Ekramy, Serginho Greene, Andwelè Slory, Dwight Tiendalli, Jacob Lensky en Mitchell Schet zijn in de tweede pool ondergebracht.
pi_62997538
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Koeman, Van Marwijk, Verbeek (?).
Hij heeft niet onder Van Marwijk gespeeld, vorig seizeon was hij aan Sparta verhuurd.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:22:21 #99
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62997791
Lensky zit ook in de talentpool. , , .
pi_62997793
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

WTF
Daarom willen ze het contract van Greene verlengen. Ze kunnen het gewoon niet maken om hem gratis de deur uit te laten lopen. Tyfus beleid, tyfus bestuur
  donderdag 6 november 2008 @ 13:24:42 #101
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62997880
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij heeft niet onder Van Marwijk gespeeld, vorig seizeon was hij aan Sparta verhuurd.
Tsjah. Je zou het ook zo kunnen uitleggen dat Van Marwijk Tiendalli niet in staat achtte om bij Feyenoord aan de bak te kunnen.

Anyway, ik hoop dat Tiendalli potten gaat breken hoor. Heb er alleen weinig vertrouwen in...
  donderdag 6 november 2008 @ 13:36:53 #102
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62998327
Ik sta trouwens voor de verandering een keer op Z vanavond.
pi_62998830
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

WTF
Daarom willen ze het contract van Greene verlengen. Ze kunnen het gewoon niet maken om hem gratis de deur uit te laten lopen. Tyfus beleid, tyfus bestuur
Jankert.

Greene was in zijn eerste jaar één van de constant goed presterende spelers.
Beter gaat iedereen achter de Feyenoordspelers staan, ook al heeft deze speler een kutkarakter als mens.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:59:27 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62999148
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Jankert.

Greene was in zijn eerste jaar één van de constant goed presterende spelers.
Beter gaat iedereen achter de Feyenoordspelers staan, ook al heeft deze speler een kutkarakter als mens.
Kutkarakter als mens? Was dat het probleem maar, hij presteert al een hele lange tijd onder de maat en daar mag meneer best op afgerekend worden.
pi_62999416
Eens, maar dan moet een geschikte vervanger wel voorhanden zijn.
pi_62999471
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Kutkarakter als mens? Was dat het probleem maar, hij presteert al een hele lange tijd onder de maat en daar mag meneer best op afgerekend worden.
En bovendien lijkt het me best een aardige gast buiten het veld.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:21:31 #107
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62999970
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef Siemerink het volgende:
Eens, maar dan moet een geschikte vervanger wel voorhanden zijn.
Tiendalli, Lucius, een kapstok.
Genoeg geschikte vervangers voor Greene...

donderdag 6 november 2008 @ 14:22:19 #108
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63000021
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Crane het volgende:

[..]

En bovendien lijkt het me best een aardige gast buiten het veld.
Jep, volgens mij staat in Serginho's huis altijd wel een pan Roti klaar om opgegeten te worden na de aangeboden joint.

donderdag 6 november 2008 @ 14:26:11 #109
185115 Juk
Misschien
pi_63000173
Op de cover van het Feyenoord magazine stond Greene met als titel "gangmaker in de groep" oid.
Dus het zal best een aardige kerel zijn, alleen hij kan niet zo goed voetballen.
pi_63000259
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jep, volgens mij staat in Serginho's huis altijd wel een pan Roti klaar om opgegeten te worden na de aangeboden joint.

Het zou me niets verbazen.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:29:13 #111
123545 DatMeenJeNiet
pi_63000291
Volgens mij riep ie ook zondag na de wissel en de verlegenheid van Wijnaldum:"Wat een skattie!!"

.
pi_63007110
quote:
Verbeek heeft viertal er binnenkort weer bij
Geschreven op donderdag, 6 november om 17:49

Goed nieuws uit de ziekenboeg van Feyenoord. Terwijl het overgrote deel van de selectie van trainer Gertjan Verbeek zich voorbereidde op het UEFA Cup-treffen met CSKA Moskou, werkten Danny Buijs, Jon Dahl Tomasson, Denny Landzaat en Andwélé Slory individueel aan hun herstel. Het gaat met allen de goede kant op.

Buijs, die enkele weken terug een blessure opliep aan zijn lies, werkte samen met hersteltrainer Bjorn Rekelhof op een bijveld aan zijn conditie. Daar verbleef hij samen met Tomasson, die nog altijd hinder ondervindt van zijn enkel, maar vorderingen boekt in zijn herstel.

Landzaat en Slory lieten hun gezicht zien op trainingscomplex Varkenoord. Beide spelers kampen met een kwetsuur aan de hamstring, en werken een aangepast programma af waarbij ze sommigen oefenvormen nog aan zich voorbij laten gaan. Het tweetal is al wel verder in hun herstel dan Tomasson en Buijs.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:31:46 #113
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63007146
FEYENOORD!
pi_63007158
Niet dat Buijs uberhaupt gaat spelen dit seizoen.
pi_63007215
Succes tegen de Russen vanavond.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63007254
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:34 schreef Suijk het volgende:
Succes tegen de Russen vanavond.
Jullie ook. Dat alle Nederlandse clubs maar door mogen gaan.
pi_63007270
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef Crane het volgende:

[..]

Jullie ook. Dat alle Nederlandse clubs maar door mogen gaan.
Ja, mee eens. Wie weet komen we elkaar dan ook in Europa nog eens tegen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 6 november 2008 @ 19:56:48 #118
53267 TC03
pi_63009565
Ik word echt zo moe van die tegengoals elke wedstrijd.
pi_63010031
Ik word moe van De Bronck .
  donderdag 6 november 2008 @ 20:10:31 #120
123545 DatMeenJeNiet
pi_63010059
2 fouten van Bronckhorst en twee goals. Typisch.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:12:06 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63010125
De Bronck toch . Bedankt voor de goal maar ook bedankt voor de 2 tegentreffers .
  donderdag 6 november 2008 @ 20:13:11 #122
123545 DatMeenJeNiet
pi_63010154
Bahia. Echt het IQ van een pot mayonaise.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:13:36 #123
53267 TC03
pi_63010171
Bahía weer eens een gele kaart, wordt ook vaste prik onderhand.
pi_63010364
Wat een pech zeg, dit wordt echt weer zo'n "Sparta-wedstrijd" heb ik het idee. Heb je de wedstrijd onder controle, bal op de paal en ga je de boot in door domme fouten.
pi_63010417
Het is gewoon niet leuk meer.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:10:57 #126
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63012042
Zo zonde zeg, als De Bronck niet zo dom had gedaan hadden we vanavond makkelijk kunnen winnen .
pi_63012066
Komend weekend Van Dijk maar in de goal?
  donderdag 6 november 2008 @ 21:12:54 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63012111
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Timmer was ook niet best nee.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:25:21 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_63012613
Tja, goed geweerd vandaag. Jammer dat het niet wordt beloond in de score, maar van die individuele fouten gaan we nooit afkomen. En echt individuele klasse hebben we ook niet lopen en dan krijg je het moeilijk tegen dit soort sterke verdedigingen.. Alleen Wijnaldum en De Guzman. (mits in vorm etc. )
pi_63012807
Makaay, verwende kut-vent Wat snapt hij niet aan: die 2 a 3 kansen die je in zo'n wedstrijd krijgt gewoon scoren?

Z'n tijd is definitief voorbij, het zou mooi zijn als ie na dit seizoen gewoon z'n contract inleverd. Kunnen we van die 3 miljoen aan salariskosten een spits halen die nog wel wil.
pi_63012881
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Ja, want Timmer is verantwoordelijk voor het verlies vandaag. Wat dacht je van Gio, die was zwaar kut vandaag.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:34:27 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63013003
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Makaay, verwende kut-vent Wat snapt hij niet aan: die 2 a 3 kansen die je in zo'n wedstrijd krijgt gewoon scoren?

Z'n tijd is definitief voorbij, het zou mooi zijn als ie na dit seizoen gewoon z'n contract inleverd. Kunnen we van die 3 miljoen aan salariskosten een spits halen die nog wel wil.
Zeer jammer ja. Feyenoord speelde heel behoorlijk, maar als je 100%-kansen mist kan je nog zo goed spelen maar winnen zal je niet doen.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:35:47 #133
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63013048
Crane, houd je kop.
pi_63013079
De score is weer erg jammer ja, maar toch zag ik wel mooi spel zo af en toe.

Dit Feyenoord moet beter kunnen, beter winnen we van Deportivo en Lech Poznan, wordt een zware opgave maar niet onmogelijk. Als je kijkt waar we paar weken terug waren, had ik dit spel vanavond nooit verwacht.

El Ahmadi vond ik erg goed spelen, en Wijnaldum echt top!
pi_63013096
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zeer jammer ja. Feyenoord speelde heel behoorlijk, maar als je 100%-kansen mist kan je nog zo goed spelen maar winnen zal je niet doen.
Idd. Dit waren kansen die elke gemiddelde eredivisiespits gewoon omzet in een doelpunt. Makaay is al maandenlang waardeloos, echt elke spits in de eredivisie is op dit moment beter.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:38:24 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63013145
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Jappe90 het volgende:
De score is weer erg jammer ja, maar toch zag ik wel mooi spel zo af en toe.

Dit Feyenoord moet beter kunnen, beter winnen we van Deportivo en Lech Poznan, wordt een zware opgave maar niet onmogelijk. Als je kijkt waar we paar weken terug waren, had ik dit spel vanavond nooit verwacht.

El Ahmadi vond ik erg goed spelen, en Wijnaldum echt top!
We hebben echt gewoon een spits nodig niet tobt maar 100%-kansen er gewoon inschiet. Dan hadden we vandaag minstens op 2-2 gestaan en dan moet je nog een hele helft .
pi_63013214
Gio, wat doe je
Verder moet Makaay gewoon die 2-2 maken, dan win je gewoon.
pi_63013256
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:35 schreef RedGuy het volgende:
Crane, houd je kop.
Ik heb gewoon gelijk, vriend.
pi_63013718
Godver. Dacht ik dat we na dit seizoen mooi van Timmer af waren, blijkt hij vorig seizoen zijn contract verlengd te hebben met 2 jaar.
pi_63013818
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Dacht ik dat we na dit seizoen mooi van Timmer af waren, blijkt hij vorig seizoen zijn contract verlengd te hebben met 2 jaar.
Hou nou eens op over Timmer.
pi_63013923
Zonde dit
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63013969
Ik vond alle goals houdbaar hoor. Die eerste was in de korte hoek, dat mag gewoonweg niet. Bij die tweede had ik wel verwacht dat ie uit zou komen om eerder bij de bal te zijn en die derde... tsja...
  donderdag 6 november 2008 @ 21:59:01 #143
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63014037
verschil werd gemaakt door de spitsen

W/Vagner Love prikt gewoon die goals erin, Makaay laat z'n kansen liggen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 6 november 2008 @ 22:01:43 #144
185115 Juk
Misschien
pi_63014170
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond alle goals houdbaar hoor. Die eerste was in de korte hoek, dat mag gewoonweg niet. Bij die tweede had ik wel verwacht dat ie uit zou komen om eerder bij de bal te zijn en die derde... tsja...
Hier ben ik gestopt met lezen
pi_63014215
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Juk het volgende:

[..]

Hier ben ik gestopt met lezen
Kom op, hij werd van richting veranderd, maar dat betekent toch niet standaard dat je hem door mag laten
  donderdag 6 november 2008 @ 22:05:55 #146
123545 DatMeenJeNiet
pi_63014366
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kom op, hij werd van richting veranderd, maar dat betekent toch niet standaard dat je hem door mag laten
De eerste bal was gewoon onhoudbaar. Een gigantische fout van Van Bronckhorst. Punt.
pi_63014626
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De eerste bal was gewoon onhoudbaar. Een gigantische fout van Van Bronckhorst. Punt.
Echt een fout van Timmer vond ik het nou ook weer niet hoor (en van van Bronckhorst ook niet echt eigenlijk).
  donderdag 6 november 2008 @ 22:13:37 #148
123545 DatMeenJeNiet
pi_63014741
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Echt een fout van Timmer vond ik het nou ook weer niet hoor (en van van Bronckhorst ook niet echt eigenlijk).
Waarom niet. Van Bronckhorst dekt die man op 3 meter, en verandert de bal zelf van richting waardoor de bal er in gaat en niet voorlangs.
pi_63014850
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Waarom niet. Van Bronckhorst dekt die man op 3 meter, en verandert de bal zelf van richting waardoor de bal er in gaat en niet voorlangs.
Volgens mij was het niet van Bronckhorst zijn man. Als dat wel zo was dan staat een F'je over het algemeen nog beter te dekken
  donderdag 6 november 2008 @ 22:16:45 #150
185115 Juk
Misschien
pi_63014897
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De dekking was inderdaad niet goed. Die aanvaller veranderd de bal nog net van richting waardoor Gio hem verkeerd raakt. Dat is gewoon pure pech.
Daarbij gaat de bal ook nog eens in de kruising, van zo'n afstand kan je daar als keeper gewoon niet meer bij.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:24:36 #151
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63015330
Het was weer drama. Iedereen behalve Wijnaldum waren zo slecht.

En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:34:34 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63015815
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:

En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
Was weer drama? Feyenoord speelde een prima eerst helft waarin het minstens 2 doelpunten had moeten maken, dat kun je Makaay verwijten. Maar Biseswar, Fer en El Ahmadi speelden héél behoorlijk. Absoluut geen drama-wedstrijd. Ook in de tweede helft begonnen ze goed, maar het is heel lastig om een doelpunt te forceren als die Russen met 11 man achter de bal gaan staan he.
pi_63015854
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Hou nou eens op over Timmer.
Timmer is gewoon een beperkte keeper die geen punt pakt voor ons..

Je speede best weer aardig vandaag en moet je gewoon omzetten in goasl, maar dat lukt niet. In plaats dat de ervaren jongens de kar trekken stapelen ze fout na fout op.
Van Bronckhorst speelt het hele seizoen al niet super, de Cler is een drama, Hofland is ook niet constant, Makaay heb veels te veel kansen nodig, Timmer is ruk.

Vandaag hoef je niet verliezen, iedereen heb dat gevoel ook. Maar ergens weet je ook gewoon heel de wedstrijd dat die tegengoals toch wel komen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 06-11-2008 22:44:41 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 6 november 2008 @ 22:35:15 #154
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63015856
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Was weer drama? Feyenoord speelde een prima eerst helft waarin het minstens 2 doelpunten had moeten maken, dat kun je Makaay verwijten. Maar Biseswar, Fer en El Ahmadi speelden héél behoorlijk. Absoluut geen drama-wedstrijd.
Persoonlijk vond ik ze alle 3 zo slecht, door die el ahmadi kwam ook een goal trouwens.
pi_63016102
Ik vond Hofland trouwens goed vandaag.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:42:37 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63016222
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik ze alle 3 zo slecht, door die el ahmadi kwam ook een goal trouwens.
Dan heb jij een andere wedstrijd dan ik gezien. El Ahmadi vind ik echt goed hoor, hij pakte vaak de afvallende bal, is erg nauwkeurig in de passing en blijft niet achterin hangen als hij een aanval opzet.
pi_63016399
Ach die jongens komen er ook wel. Voetballend was ook geen slechte pot, maar echt doordrukken lukt gewoon niet. Probleem is gewoon dat je voorin niet veel variatie in je spel ken brengen, wat dat betreft mag Tomasson weer heel snel mee doen..
pi_63016454
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond Hofland trouwens goed vandaag.
Wat gebeurde er bij die 1-3? Die gozer liep gewoon door hem heen?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:47:52 #159
53267 TC03
pi_63016461
Jorien & DK...
pi_63016714
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Wat gebeurde er bij die 1-3? Die gozer liep gewoon door hem heen?
Tja ach foutje moet kunnen toch .
  donderdag 6 november 2008 @ 22:56:57 #161
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63016841
Had een kansloze nederlaag verwacht, maar vond Feyenoord met vlagen best aardig spelen. Helaas gingen de kansen er weer niet in, en had Gio een domme terugkop-actie. An sich had Feyenoord achteraf niet hoeven te verliezen...

Zondag gewoon zorgen dat de drie punten in Rotterdam blijven!
  donderdag 6 november 2008 @ 22:59:19 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63016921
Wat een gehuil weer.

Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen. Er werd niet slecht gespeeld, alleen waren de Russen gewoon beter. Geen schande.

Grappig: Dronken Russen met flessen wodka.

Stereotype bevestigd.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 6 november 2008 @ 23:05:38 #163
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63017170
Die kopbal onderkant-lat was ook gewoon pech.
Goede voorzet van De Cler en prima gesprongen en ingekopt door Makaay.

Ik vond Tiendalli ook prima spelen trouwens, straalt veel meer rust uit dan Greene. Speelt ook veel sneller de bal waardoor aanvallen over rechts ook veel soepeler lopen.
pi_63017194
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.

Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen.
Met name dat eerste is dan gewoon klote. Je denkt dat je op je donder krijgt, vervolgens heb je telkens het gevoel dat je moet kennen winnen en dan krijg je als nog op je donder...
  donderdag 6 november 2008 @ 23:06:13 #165
185115 Juk
Misschien
pi_63017203
quote:
Wat een gehuil weer.

Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen. Er werd niet slecht gespeeld, alleen waren de Russen gewoon beter. Geen schande.

Grappig: Dronken Russen met flessen wodka.

Stereotype bevestigd.
Ik zou ook bijna vergeten tegen welke ploeg we speelden, zo goed ging het eigenlijk. Maar inderdaad, verliezen van deze ploeg is geen schande, alleen het had vandaag niet gehoeven.
pi_63017310
quote:
Hofland naar het ziekenhuis
Giovanni van Bronckhorst liet bij Radio Rijnmond weten dat Kevin Hofland na afloop van het duel tegen CSKA Moskou naar het ziekenhuis moest om zijn hand te onderzoeken. Volgens Van Bronckhorst is het nog niet duidelijk wat de blessure precies is, mogelijk gaat het om een breuk of een peesblessure.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:09:50 #167
123545 DatMeenJeNiet
pi_63017371
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Godverdomme. Hij kreeg ook een hele nare tik.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:12:57 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63017485
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Godverdomme. Hij kreeg ook een hele nare tik.
Het is zijn hand maar hoor, niet zijn nek.
Elite
Tegen TTIP
pi_63017613
quote:

Ik vond Feyenoord echt niet zo zwak.

Met een beetje geluk win je die pot gewoon, maar CSKA is ook wel een heel goed ingespeelde ploeg. Vagner Love heb je heel de wedstrijd niet gezien maar maakt er doodleuk 2.

Makaay is normaal ook zo'n spits alleen raakt hij nu de lat en schiet een niet te missen kans (doorgaans een goal voor Makaay) net naast.
Al met al mag je best tevreden zijn.

En Tiendalli was ook een verbetering voor de rechtsbackpositie.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:17:10 #170
123545 DatMeenJeNiet
pi_63017654
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is zijn hand maar hoor, niet zijn nek.
Oh. Voortaan bericht lezen. Ik dacht dat het om die tackle op zijn enkel ging.
pi_63017771
Goed gespeeld. Jammer dat je zo slordig omgaat met je kansen. Het is geen schande om van deze ploeg te verliezen al had je vandaag kunnen winnen. Zondag gewoon 3 punten pakken. Competitie is belangrijker.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:26:57 #172
185115 Juk
Misschien
pi_63017974
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

En Tiendalli was ook een verbetering voor de rechtsbackpositie.

Dat is zeker !! Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
pi_63018414
Als Makaay z'n werk had gedaan, had hij die bal erin gekopt en hem later er in geschoten .. hij had echt drie doelpunten kunnen maken vandaag maar leek er totaal niet bij met z'n hoofd. Ook bij inkomende ballen stond hij alsmaar stil en deed geen enkele moeite om een actie te maken .. Makaay toch!
  donderdag 6 november 2008 @ 23:45:15 #174
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63018431
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Juk het volgende:

[..]

Dat is zeker !! Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
Onbegrijpelijk dat hij zo snel werd afgeschreven binnen deze selectie.
pi_63018475
quote:
Wat een gehuil weer.

Wat een onzin zeg; een verlies incalculeren. Jou boeit het echt allemaal niets meer he? Niet dat ik geen verlies verwacht had, maar in ga er niet zomaar vanuit.

Als we een spits hadden gehad, hadden we gewoon gewonnen daar. Maar die hebben we niet; Makaay Harry scoorde er meer.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:48:45 #176
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018500
En weer kom je met het gevoel thuis van, ach.. het was zo slecht nog niet.

Een goed Feyenoord in de eerste helft met een zeer lullige 0-1. Kopbal op de lat die Makaay eigenlijk gewoon moet maken c.q. naar beneden koppen. Kom je op 1-1 krijg je zo mogelijk een nog lulliger doelpunt tegen.

Tweede helft kan ik kort over zijn, als Makaay hem erin legt wordt het een andere wedstrijd.
Bij vlagen werd je wel weggetikt, had het gevoel dat die Russen ook maar op halve kracht aan het voetballen waren af en toe.

Pluspuntjes: Wijnaldum, Tiendalli, Hofland.
Minpunten: Timmer, Makaay.

Er had wel iets meer ingezeten, met een beetje geluk.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:49:21 #177
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018511
En oja, zet eens capabele ballenjongens langs de kant.
pi_63018516
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:48 schreef Kopbal het volgende:
En weer kom je met het gevoel thuis van, ach.. het was zo slecht nog niet.

Een goed Feyenoord in de eerste helft met een zeer lullige 0-1. Kopbal op de lat die Makaay eigenlijk gewoon moet maken c.q. naar beneden koppen. Kom je op 1-1 krijg je zo mogelijk een nog lulliger doelpunt tegen.

Tweede helft kan ik kort over zijn, als Makaay hem erin legt wordt het een andere wedstrijd.
Bij vlagen werd je wel weggetikt, had het gevoel dat die Russen ook maar op halve kracht aan het voetballen waren af en toe.

Pluspuntjes: Wijnaldum, Tiendalli, Hofland.
Minpunten: Timmer, Makaay.

Er had wel iets meer ingezeten, met een beetje geluk.
Feyenoord en geluk. Alle mazzel die bestaat ligt allemaal in Amsterdam.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:51:30 #179
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63018537
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Feyenoord en geluk. Alle mazzel die bestaat ligt allemaal in Amsterdam.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:51:40 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63018541
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:47 schreef Crane het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg; een verlies incalculeren. Jou boeit het echt allemaal niets meer he? Niet dat ik geen verlies verwacht had, maar in ga er niet zomaar vanuit.

Als we een spits hadden gehad, hadden we gewoon gewonnen daar. Maar die hebben we niet; Makaay Harry scoorde er meer.
-reageer normaal-

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 06-11-2008 23:57:19 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_63018542
Die Russen hebben een aantal aardige spelers, maar omdat Feyenoord zoveel druk naar voren gaf onstond er veel ruimte achterin .. en ja, tegen een counter ploeg is dat natuurlijk koren op de molen zoals je kon zien
  donderdag 6 november 2008 @ 23:52:31 #182
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63018559
Een andere keeper, een backupspits en een rechtercentrale verdediger lijkt me voldoende.
pi_63018569
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 06-11-2008 23:57:53 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 23:53:14 #184
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018576
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef Grulez het volgende:
Een andere keeper, een backupspits en een rechtercentrale verdediger lijkt me voldoende.
Eens.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:54:00 #185
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018589
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef Hamilcar het volgende:
Die Russen hebben een aantal aardige spelers, maar omdat Feyenoord zoveel druk naar voren gaf onstond er veel ruimte achterin .. en ja, tegen een counter ploeg is dat natuurlijk koren op de molen zoals je kon zien
Vond het niet eens zo'n vieze counterploeg. Lieten bij vlagen echt prachtig voetbal zien.
pi_63018631
Met die Zhirkov op links en Goedreev (of wat het ook is die spits die steeds ging liggen) op rechts, hadden ze toch gevaarlijke mensen die samen met Love mee op kwamen. Die middenvelder Rakic kwam ook veel dreiging van af. Oh well, ik baal nu omdat Feyenoord gewoon had kunnen winnen vanavond als ze de eerste twee knullige goals niet tegenkregen .. en Makaay scherp was. Balen, balen, balen!

het is ook al zo erg dat ik niet meer kan spellen ende tikken
  donderdag 6 november 2008 @ 23:57:53 #187
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018656
Zit je dan trouwens met je kaartje voor Lech Poznan als ze gelijkspelen of verliezen in Coruna.

Eigenlijk wel een smerige truc van Feyenoord om de kaartverkoop op die manier te doen.
pi_63018735
En overal lees ik weer dat Feyenoord leuk, aardig en goed heeft gespeeld, maar er door tegenslag niet is gewonnen.
Je kan een overwicht hebben op het middenveld, maar wanneer je aanval en verdediging gewoonweg K.U.T. is, zal je nooit winnen.
Feyenoord is op dit moment gewoon zwak.
Feyenoord staat op een onacceptabele slechte plaats in de eredivisie, en in Europa gaat het al niet veel beter. De enige die dit lijkt te snappen is Crane.
Er moet echt iets gebeuren in Rotterdam, anders word het een hopeloos seizoen.
pi_63018744
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:57 schreef Kopbal het volgende:
Zit je dan trouwens met je kaartje voor Lech Poznan als ze gelijkspelen of verliezen in Coruna.

Eigenlijk wel een smerige truc van Feyenoord om de kaartverkoop op die manier te doen.
Feyenoord Europese seizoenskaart.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:02:33 #190
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018759
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
En overal lees ik weer dat Feyenoord leuk, aardig en goed heeft gespeeld, maar er door tegenslag niet is gewonnen.
Je kan een overwicht hebben op het middenveld, maar wanneer je aanval en verdediging gewoonweg K.U.T. is, zal je nooit winnen.
Feyenoord staat op een onacceptabele slechte plaats in de eredivisie, en in Europa gaat het al niet veel beter. De enige die dit lijkt te snappen is Crane.
In Nancy had je gewoon nooit mogen verliezen.

De rest van je geblaat:
pi_63018784
quote:
Heb je de wedstrijd gezien? De eerste goal was kneuzig en ongelukkig, de tweede was lachwekkend en de derde een resultaat van de wissel Mols. Kijk, consistente pech is inderdaad een gebrek aan <iets> maar je kan toch ook wel zien dat de wedstrijd zo anders had kunnen lopen?

En ja, eerlijk is eerlijk - Makaay liet het na om te scoren en dat was toch wel rampzalig.
pi_63018806
quote:
Als Feyenoord deze lijn doortrekt komt het echt wel goed. Je speelt niet elke week tegen teams als CSKA
pi_63018819
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

In Nancy had je gewoon nooit mogen verliezen.

De rest van je geblaat:
Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.
Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:06:20 #194
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018839
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
Ik zie het in de competitie nog wel goedkomen. In Europa heb je tegen een team als CSKA gewoon niks te zoeken op het moment.

En wat wordt elke keer als excuus aangedragen, dat je in Nancy nooit had mogen verliezen?
pi_63018857
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als Feyenoord deze lijn doortrekt komt het echt wel goed.
Dat wordt al weken geroepen.
pi_63018865
quote:

[..]

Van Bronkhorst gaf doelpunt 1+2 weg, 3de doelpunt was een resultaat van de wissels en het scoreverloop. Bahia en Hofland leken weinig verkeerd te doen dit keer. Dat argument gaat dus niet helemaal op, en misschien is Makaay nog niet helemaal terug van z'n blessure. We zullen het zien en nogmaals beoordelen na FC Utrecht - een tegenstander die toch een stuk minder is dan CSKA.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:08:17 #197
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018877
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Met een resultaat: 0-4 in Kerkrade. Gewoon deze lijn doortrekken nu.
pi_63018882
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En wat wordt elke keer als excuus aangedragen, dat je in Nancy nooit had mogen verliezen?
Het excuus dat je nooit had mogen verliezen word zowat elke wedstrijd aangedragen.
Feyenoord verliest de wedstrijden door teveel individuele fouten, omdat veel spelers gewoonweg tekort komen.
pi_63018889
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Met een resultaat: 0-4 in Kerkrade. Gewoon deze lijn doortrekken nu.
Een Roda, waar zelfs Volendam van had gewonnen(met alle respect)
pi_63018891
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Als je Feyenoord volgt dan zie je dat ze elke week beter gaan voetballen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:11:06 #201
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018934
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Een Roda, waar zelfs Volendam van had gewonnen(met alle respect)
Nou en? Het resultaat is er, er wordt al weken bij vlagen heel behoorlijk gevoetbald.
Als ze deze lijn kunnen doortrekken in de competitie zie ik het dus wel goedkomen.

Maar jij bent gewoon een joodje die het af en toe wel leuk vind om te trollen in dit topic.
pi_63018939
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het excuus dat je nooit had mogen verliezen word zowat elke wedstrijd aangedragen.
Feyenoord verliest de wedstrijden door teveel individuele fouten, omdat veel spelers gewoonweg tekort komen.
Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:11:51 #203
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63018950
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
pi_63018960
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Adidah het volgende:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als me oom geen lul had was het me tante geweest
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:35 #205
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018965
quote:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als m'n moeder een kerel is heb ik er een vader bij.
pi_63018968
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als je Feyenoord volgt dan zie je dat ze elke week beter gaan voetballen.
Je weet zelf goed genoeg dat je hier moed uit probeert te putten.
2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:53 #207
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018972
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als me oom geen lul had was het me tante geweest
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:13:48 #208
123545 DatMeenJeNiet
pi_63018992
quote:

[..]

Nee. De verdediging is niet zo lek als een mandje. Het is alleen al weken zo dat als de tegenstander (maximaal 4x echt gevaarlijk) eens bij ons doelt komt er een goal valt. De rest van de wedstrijd zie je die spitsen verder niet. Tekortkomingen kan ik wegglijden of een terugspelbal als vandaag niet noemen. Het zijn gewoon dingen die deze periode gewoon tegen schijnen te zitten. Tuurlijk speelt een gebrek aan kwaliteit een rol, maar zo vaak merk ik dat niet bij de tegengoals.

En Makaay had vandaag misschien moeten scoren, maar wordt hier echt veel te zwaar afgerekend. Bij PSV en Ajax worden 10x zoveel kansen gemist en Makaay moet het steeds van dat ene kansje hebben. Die kopbal kon sowieso niet lager en die kans in de tweede helft is ook geen 100 % kans, al had die er zeer zeker ingemogen. Men moet hier niet net gaan doen of elke 1 op 1 situatie een goal is bij een andere spits.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:14:43 #209
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63019013
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
pi_63019014
quote:
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Mee eens. Geen gelul en excuses meer, vanaf nu punten pakken in de competitie.
pi_63019020
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
En de verdediging behoeft geen nader uitleg.
pi_63019047
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
Je ziet het goed hoor.
pi_63019058
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
Moed uit probeert te putten?Het is gewoon een constatering. Ik ken zoveel Feyenoorders die het niet meer zien zitten. Dus? Zelfs een blinde kan zien dat ze beter gaan voetballen. Als je zondag zo voetbalt win je gewoon. Komt goed.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

vrijdag 7 november 2008 @ 00:16:38 #214
123545 DatMeenJeNiet
pi_63019064
.
pi_63019068
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Gelul.

Er is juist wel evenwicht, alleen is het altijd makkelijk om dat tegen te spreken wanneer de resultaten tegenvallen.

Kijk toch eens naar jongens als Fer, Wijnaldum en Biseswar. Weliswaar misschien iets te vroeg, maar ze pakken het goed op. Als je straks dan met een volledige selectie speelkaar bent dan heb je er gewoon 3 toppers in wording bij, die zich verder kunnen ontwikkelen doormiddel van een Gio, Makaay, Tomasson etc...
pi_63019094
quote:

[..]

Nog 1 keer dan.
Wat is er mis met Makaay? Iedere voetballer heeft weleens een mindere periode.Makaay kan er niks meer van?huntelaar scoort ook al een tijdje erg weinig dus die kan ook opeens niet meer voetballen?Tomasson is op de weg terug.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:18:15 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019103
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef Crane het volgende:

[..]

Je ziet het goed hoor.
pi_63019118
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
pi_63019151
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef Crane het volgende:
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
pi_63019179
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
pi_63019191
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Gelul.

Gio, Makaay, Tomasson etc...
En voeg hierbij de Cler ook maar toe.
Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Zelfde verhaal over Tomasson.
En wat voor Gio telt, telt ook voor de Cler.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:23:11 #222
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019221
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
pi_63019245
quote:

[..]

We hebben Makaay en Tomasson gelukkig dan ook al 4 weken achtereen in actie gezien.....? .

Tomasson en Makaay zijn gewoon 2 topspitsen, of je het nou leuk vind of niet. Die scoren er samen echt wel 30 dit seizoen. Ze zijn alleen wat minder, de 1 door een blessure en de ander zit nog in de lappenmand.
pi_63019248
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
pi_63019252
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
Het zijn natuurlijk ook alle drie koekebakkers die nog nooit wat hebben bereikt. Elke speler heeft z'n mindere periodes.Wijnaldum speelt ook niet foutloos.De oudere spelers nemen het team niet op sleeptouw maar ik vind niet dat ze nou zo dramatisch spelen. Tuurlijk kan het beter maar het gaat elke wedstrijd wat beter.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:25:16 #226
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019267
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Crane het volgende:

[..]

Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
Och, hij heeft op een aantal punten wel gelijk hoor.

Het is alleen tenenkrommend om te zien hoe kort door de bocht het soms is.
pi_63019276
quote:

[..]

Nog 1 keer dan.
Makaay heeft een klote blessure gehad, en is sindsdien niet meer 'de oude' Makaay. Dat kan wat tijd kosten, maar ik weet zeker dat de oude Makaay weer boven komt drijven. Het is alleen jammer dat hij er vandaag nog niet was, of je had gewoon gewonnen. Daarnaast hadden we ook gewoon gewonnen als we niet de eerste twee doelpunten weggeven - de eerste dankzij Gio, en de tweede .. oh well, we know the story by now.

Ik weet ook wel dat met een Chivu en een Cannavaro achterin het een stuk steviger zou staan, maar dat is niet realistisch. Welke spelers zouden een verbetering EN haalbaar zijn? Bahia en Hofland zijn niet <zo> slecht, maar ze zijn ook geen Europese top nee. Ik denk dat veel mensen het probleem echt schromelijk overdrijven, en het meer een 'ik wil nu gvd 5x winst op rij zien!' verhaal is dan eentje die getuigt van voetbal inzicht en kennis.
pi_63019277
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Wopper1 het volgende:
Die scoren er samen echt wel 30 dit seizoen.
Dan mogen ze wel eens beginnen. Maar ze zijn of uit vorm, of herstellende, of geblesseerd.
pi_63019294
quote:

[..]

vrijdag 7 november 2008 @ 00:26:35 #230
123545 DatMeenJeNiet
pi_63019313
quote:

[..]

De Cler is op zijn 29ste al op zijn retour ja. Ooit van een vormcrisis gehoord?

Ik denk dat Huntelaar ook maar beter zijn kicksen aan de wilgen kan hangen.

Je lult zo ongelofelijk slap. Echt niet voor te stellen. Moed putten.. ga alsjeblieft wedstrijden objectief bekijken.

Makaay, Van Bronckhorst en Tomasson zijn vast minder geworden hoor, maar jij doet net of ze niet meer mee kunnen met de JL. Gewoon goede spelers voor de Eredivisie. Dat heeft Van Bronckhorst vorig seizoen ook wekelijks bewezen. Net als Makaay dat deed voor zijn lange blessures en toen hij nog voldoende aanvoer kreeg.
pi_63019315
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Och, hij heeft op een aantal punten wel gelijk hoor.

Het is alleen tenenkrommend om te zien hoe kort door de bocht het soms is.
Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.
pi_63019400
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Crane het volgende:

[..]

Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.
Je moet wel de tijd krijgen.
pi_63019403
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Crane het volgende:

[..]

Onzin, dat maken jij en die rijke clubs uit Engeland, Italië en Spanje ervan. Zolang je maar spelers die even niet presteren kan dumpen en nieuwe kan aantrekken omdat je stikt van het geld dan werkt het spelletje inderdaad zo, maar guess what - Nederlandse clubs kunnen dat niet meer anno 2008. In top voetbal moet je een selectie samenstellen en gezamelijk aan de toekomst werken. Dat de ene selectie meer tijd nodig heeft dan de ander, is duidelijk.

En ja, Feyenoord kan inderdaad wat versterkingen gebruiken maar van welk geld worden die gehaald? Of moeten ze el cheapo worden aangetrokken als 17-20 jarigen? Die gaan ook niet de kar trekken hoor - dat moet namelijk het hele team doen.
pi_63019418
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Je moet wel de tijd krijgen.
Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...
pi_63019479
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Onzin, dat maken jij en die rijke clubs uit Engeland, Italië en Spanje ervan. Zolang je maar spelers die even niet presteren kan dumpen en nieuwe kan aantrekken omdat je stikt van het geld dan werkt het spelletje inderdaad zo, maar guess what - Nederlandse clubs kunnen dat niet meer anno 2008. In top voetbal moet je een selectie samenstellen en gezamelijk aan de toekomst werken. Dat de ene selectie meer tijd nodig heeft dan de ander, is duidelijk.
Ik doel niet op Chelsea en AC Milan, ik doel de clubs die nu de top 5 van de eredivisie bekleden. Hoe triest het ook is, we moeten eerst naar clubs als FC Groningen kijken voordat we verder kunnen. Maar de teams die de afgelopen jaren zoveel kritiek kregen, deden het beter dan dit stel verwende opa's.
quote:
En ja, Feyenoord kan inderdaad wat versterkingen gebruiken maar van welk geld worden die gehaald? Of moeten ze el cheapo worden aangetrokken als 17-20 jarigen? Die gaan ook niet de kar trekken hoor - dat moet namelijk het hele team doen.
Dat dus. Maar dat doen ze niet, en daar moet wat aan gedaan worden.
pi_63019496
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...
Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond. En het is al helemaal lastig om Hofs op te stellen als hij in de cel zit :p
pi_63019504
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De Cler is op zijn 29ste al op zijn retour ja. Ooit van een vormcrisis gehoord?

Ik denk dat Huntelaar ook maar beter zijn kicksen aan de wilgen kan hangen.

Je lult zo ongelofelijk slap. Echt niet voor te stellen. Moed putten.. ga alsjeblieft wedstrijden objectief bekijken.

Makaay, Van Bronckhorst en Tomasson zijn vast minder geworden hoor, maar jij doet net of ze niet meer mee kunnen met de JL. Gewoon goede spelers voor de Eredivisie. Dat heeft Van Bronckhorst vorig seizoen ook wekelijks bewezen. Net als Makaay dat deed voor zijn lange blessures en toen hij nog voldoende aanvoer kreeg.
Ik kijk de wedstrijden objectief. Je kan toch met eigen ogen zien dat Makaay nog geen deuk in een pakje boter schiet?
In zijn periode in Duitsland zag je het laatste jaar al dat het veel minder was met hem.
Vorig jaar heeft ie er 13 ingelgd, waaronder meerdere strafschoppen. Dus zo effectief is ie niet geweest.

En wat betreft Huntelaar, hij scoort op dit moment wel niet zoveel, maar is enorm belangrijk voor Ajax door zijn enorme wilskracht en werklust. Iets wat je bij Makaay mist.
pi_63019508
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
pi_63019535
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
Allemaal uitvluchten. Je blijven verschuilen voor de problemen die er zijn.
pi_63019559
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

De toekomst zal het uitwijzen
pi_63019570
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond.
Buijs De enige die hem missen, zijn de rechtsbuitens van onze tegenstanders.

Timmer, De Cler, Makaay, Gio en Hofland zouden een ingespeelde 'kern' moeten vormen waar de andere spelers zich aan vast zouden moeten kunnen houden.
pi_63019604
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand hier ontkent dat het beter moet en dat er resultaten <moeten> komen. De vraag is alleen of het realistisch is om te zeggen dat het team geheel kut is, afgeschreven moet worden en de verdediging en aanval vervangen moet worden. Je kan dat niet 'even' doen en de ziekenboeg maakte het allemaal niet makkelijker. Ik denk dat met Landzaat, Lucius, Tomasson, Buijs en De Guzman Feyenoord echt nog wel in de top 5 kan eindigen. Op papier kan je met al deze spelers een zeer behoorlijk elftal vormen!

.. op papier ja
pi_63019635
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...

Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
pi_63019646
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Buijs De enige die hem missen, zijn de rechtsbuitens van onze tegenstanders.

Timmer, De Cler, Makaay, Gio en Hofland zouden een ingespeelde 'kern' moeten vormen waar de andere spelers zich aan vast zouden moeten kunnen houden.
Ik had het over spelers die vorig jaar dus speelden, als je het niet door had. Kijk, die ingespeelde kern zou opgaan als Feyenoord precies hetzelfde spelletje zou spelen maar dat doen ze niet. Ze hebben een hele andere trainer die anders trained en ander voetbal eist - blijkbaar heeft dat tot nu toe betekend dat ze met weinig punten het veld zijn afgestapt, maar ik geloof erin dat Verbeek z'n beoogde doelstelling dit seizoen nog kan halen. Denk jij nou echt dat De Cler, Gio en Makay dit jaar al afgeschreven moeten worden?
pi_63019678
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...

Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
Aan het eind van het seizoen kunnen we pas zeggen hoever Feyenoord is. Tuurlijk mag je geen 14e staan maar ik denk dat Feyenoord vanaf nu alleen maar gaat klimmen.Ze spelen echt niet slecht.
pi_63020085
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Adidah het volgende:
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
Van Utrecht?

No way dat dat gaat gebeuren.
  vrijdag 7 november 2008 @ 01:16:39 #247
185115 Juk
Misschien
pi_63020104
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.
Verbeek wil alleen op een hele andere manier voetballen dan wat er gedaan werd, daar moeten de spelers aan wennen. Normaal heb je een voorbereiding waarin dat gebeurd maar dat verhaal is bekend.......

Natuurlijk zijn ook de positieve Feyenoord-Fok!kers niet tevreden over de stand in de competitie. Wij zijn echter niet zo kortzichtig om van alles te gaan eisen.

Overigens moet ik nog maar zien dat Makaay ooit weer de oude wordt. Al met al heeft hij sinds die blessure na de aanslag van Augustien ergens in Maart niet meer normaal kunnen trainen.
Blessure, zomerstop, OS, blessure is voor elke speler een aanslag op de fysieke gesteldheid, laat staan 1 van 33.
Hoewel je wel kan zien dat het terug begint te komen. Die 2 kansen die hij mist, vooral de 2de, liep hij zichzelf wel mooi vrij. Iets wat tijdens de eerste wedstrijden nog niet eens gebeurde.
pi_63020165
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:16 schreef Juk het volgende:

[..]

Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.
Verbeek wil alleen op een hele andere manier voetballen dan wat er gedaan werd, daar moeten de spelers aan wennen. Normaal heb je een voorbereiding waarin dat gebeurd maar dat verhaal is bekend.......
Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 01:28:50 #249
185115 Juk
Misschien
pi_63020279
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.
Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.
Dat we dat anders willen zien lijkt me duidelijk. Alleen jij vindt dat de redenen voor deze positie op de ranglijst ondergeschikt zijn aan de status van Feyenoord en daar ben ik, en schijnbaar vele met mij, het niet mee eens.
Je kan nog zo'n grote club zijn maar als alles tegenzit kan je daar gewoon niet tegenop.
pi_63020455
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:28 schreef Juk het volgende:

[..]

Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.
Dat we dat anders willen zien lijkt me duidelijk. Alleen jij vindt dat de redenen voor deze positie op de ranglijst ondergeschikt zijn aan de status van Feyenoord en daar ben ik, en schijnbaar vele met mij, het niet mee eens.
Je kan nog zo'n grote club zijn maar als alles tegenzit kan je daar gewoon niet tegenop.
Jawel hoor, door structueel goed beleid te voeren.
pi_63021532
Volgens het AD zaten er wat clubs voor Wijnaldum op de tribune: Everton, Chelsea, Liverpool en Real Madrid.
pi_63021592
Wijnaldum
van Bronckhorst
pi_63021603
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:02 schreef Irrem het volgende:
Volgens het AD zaten er wat clubs voor Wijnaldum op de tribune: Everton, Chelsea, Liverpool en Real Madrid.
pi_63021616
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:02 schreef Irrem het volgende:
Die zitten mij er best. Hoop dat Wijnaldum zelf met bericht komt pas op zijn 22/23ste feyenoord te verlaten.......
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:32:33 #255
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63021697
Wijnaldum zegt trouwens dat hij heel veel van de oudere spelers leert, dus.
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:34:16 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63021716
Crane.

Echt.
Elite
Tegen TTIP
pi_63021760
Als het maar geen Drenthe wordt.
Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Het lijkt mij een iets slimmere jongen.
pi_63021960
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:40 schreef sjimz het volgende:
Als het maar geen Drenthe wordt.
Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Het lijkt mij een iets slimmere jongen.
Drenthe had nog helemaal niets laten zien voordat hij naar Madrid vertrok.
pi_63022052
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Drenthe had nog helemaal niets laten zien voordat hij naar Madrid vertrok.
Een goed jeugd EK.
pi_63022084
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een goed jeugd EK.
Ja die 3 wedstrijden met leuke passeeracties. Totaal geen inzicht.
pi_63023995
ik word bijzonder moe van makaay.
Wat mij betreft beginnen we tegen utrecht met kermit, makaay voegt niets meer toe.
pi_63024194
quote:

Dan heb je er echt geen verstand van.
pi_63024313
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Wopper1 het volgende:

Makaay is normaal ook zo'n spits alleen raakt hij nu de lat en schiet een niet te missen kans (doorgaans een goal voor Makaay) net naast.
Al met al mag je best tevreden zijn.

En gelijk kan hij er helemaal niks van volgens een hoop stakkers hier.

Als Feyenoord dit niveau in de Nederlandse competitie haalt gaat het allemaal wel goed komen
pi_63024591
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee nog niet, maar hij is er weken uitgeweest, voetballend draait hij al een stuk beter, en die kansen gaat hij ook wel weer scoren, maar jij schrijft hem al compleet af en over een paar weken gil je weer van de daken wat een topsits hij is.
pi_63024613
Massale belangstelling voor Wijnaldum

ROTTERDAM - De opvallende prestaties van Georginio Wijnaldum zijn bij de Europese topclubs niet onopgemerkt gebleven. De 17-jarige middenvelder van Feyenoord wordt momenteel gevolgd door scouts van Liverpool, Chelsea en Everton.

Ook Real Madrid zou belangstelling hebben voor de jeugdinternational, meldt het AD.
Waarnemers van Real Madrid en Liverpool zouden donderdagavond in het UEFA Cup-duel met CSKA Moskou de prestaties van de jongeling gevolgd hebben. Frank Arnesen zat in de Kuip als vertegenwoordiger van Chelsea.
Op 8 april 2007 debuteerde 'Gini' voor Feyenoord. De toen zestienjarige speler verloor toen onder trainer Bert van Marwijk met 0-4 van FC Groningen.
pi_63024664
Anders donderen ze lekker op en gaan ze zelf spelers opleiden
pi_63024704
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:34 schreef Happel het volgende:
Crane.

Echt.
Was hier een week niet geweest, had er effe geen zin in, maar nog steeds het zelfde gejank van dezelfde mongolen, het houd maar niet op.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:47:46 #268
53267 TC03
pi_63024779
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef Luni het volgende:
Massale belangstelling voor Wijnaldum

ROTTERDAM - De opvallende prestaties van Georginio Wijnaldum zijn bij de Europese topclubs niet onopgemerkt gebleven. De 17-jarige middenvelder van Feyenoord wordt momenteel gevolgd door scouts van Liverpool, Chelsea en Everton.

Ook Real Madrid zou belangstelling hebben voor de jeugdinternational, meldt het AD.
Waarnemers van Real Madrid en Liverpool zouden donderdagavond in het UEFA Cup-duel met CSKA Moskou de prestaties van de jongeling gevolgd hebben. Frank Arnesen zat in de Kuip als vertegenwoordiger van Chelsea.
Op 8 april 2007 debuteerde 'Gini' voor Feyenoord. De toen zestienjarige speler verloor toen onder trainer Bert van Marwijk met 0-4 van FC Groningen.
Oh, dat is nieuw voor mij.

Verder mooi nieuws lijkt me. Nu kan hij niet weggekaapt worden door een Europese subtopper. Iig niet voor weinig geld. Als Wijnaldum nu verkocht zou worden zou Feyenoord gewoon de hoofdprijs moeten vragen (¤20 miljoen of meer), dan is in 1x de schuld van Feyenoord afgelost. Dat zou mooi zijn.
pi_63025978
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan heb je er echt geen verstand van.
nou ik ben toch deze x met crane. Ben erg benieuwd wat jij m hebt zien doen dat ik over het hoofd heb gezien.
pi_63027789
quote:
Patrick Lodewijks gaat niet aan de slag als keeperstrainer van het nieuw in te voeren ‘B-elftal’ van Oranje. De oud-doelman, die dezelfde functie nu vervult bij Feyenoord, krijgt van zijn werkgever geen toestemming. “Ten eerste staan we niet achter dit initiatief en daarom willen we geen mensen van Feyenoord daarvoor detacheren. Bovendien hebben we Lodewijks gewoon bij Feyenoord nodig”, aldus algemeen directeur Eric Gudde. (De Telegraaf)
quote:
Feyenoord vreest voor handbreuk Hofland

Kevin Hofland heeft aan het duel met CSKA Moskou in de UEFA Cup (1-3 verlies) een blessure overgehouden aan zijn hand. De verdediger van Feyenoord werd direct na het treffen richting ziekenhuis vervoerd, waar verder onderzoek is verricht. Gevreesd wordt voor een breuk. Klik hier! Hofland speelde donderdag de volle negentig minuten mee tegen de huidige nummer twee van Rusland, maar klaagde na afloop over pijn aan het gewricht. Vervolgens werd besloten hem door te verwijzen naar het ziekenhuis, waar een verdere diagnose is gesteld. Verwacht wordt dat de ernst van de blessure later vandaag wereldkundig zal worden gemaakt.

Feyenoord is na de thuisnederlaag tegen CSKA nog altijd zonder punten, en zal tegen zowel het Poolse Lech Poznan als Deportivo La Coruña uit Spanje een overwinning nodig hebben om zich alsnog te plaatsen voor de volgende ronde van de UEFA Cup.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:50:29 #271
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63027928
Makaay heeft als speler wellicht nog weinig kunnen betekenen voor Feyenoord, maar hij is erg goed met jonge spelers.
Spelers als Wijnaldum en Bisewar (en vast nog meer spelers) leren zo enorm veel van hem op trainingen.

Bovendien kijken de jonge spelers tegen hem op, wat helpt voor het groepsgevoel.

En we hebben uberhaupt geen geld voor een betere spits, dus we moeten het wel met Makaay doen, en ik ben er van overtuigd dat het goed komt met Roy.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:08:49 #272
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63028399
Trouwens ook schandalig dat Feyenoord gisteren het Europese tenue aanhad.
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 13:59:36 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63029772
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Wijnaldum
van Bronckhorst
Ja.

En ik vond Feyenoord gisteren goed spelen. CSKA is een geslepen miljoenenploeg.
Feyenoord gaat veel punten pakken de komende tijd, en zondag rollen ze Utrecht op.
Wél jammer dat het steeds vroeger wordt dat de stinkrijke clubs jong talent wegkapen.
Als Wijnaldum zo doorspeelt, is dit nú alweer het laatste seizoen in Feyenoord-tenue voor hem.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_63029987
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh, dat is nieuw voor mij.

Verder mooi nieuws lijkt me. Nu kan hij niet weggekaapt worden door een Europese subtopper. Iig niet voor weinig geld. Als Wijnaldum nu verkocht zou worden zou Feyenoord gewoon de hoofdprijs moeten vragen (¤20 miljoen of meer), dan is in 1x de schuld van Feyenoord afgelost. Dat zou mooi zijn.
pi_63030020
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:08 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens ook schandalig dat Feyenoord gisteren het Europese tenue aanhad.
Waar is anders een Europees tenue voor?
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:09:52 #276
53267 TC03
pi_63030061
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat?
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:20:22 #277
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63030305
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:08 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Waar is anders een Europees tenue voor?
Voor uitwedstrijden. Flikker op, in De Kuip hoort gewoon in het rood-witte tenue gespeeld te worden.
pi_63030370
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als babel al 19 miljoen waard is....................
pi_63030715
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat?
Hij zal hoogstwaarschijnlijk een contract hebben voor een bepaalde duur omdat hij nog geen 18 is. Denk niet dat dat een contract is die lang gaat duren.
pi_63030735
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Babel had er wel meer wedstrijden op zitten
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:38:52 #281
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_63030737
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer.. Je kan je voorbeelden ook dichter bij huis vinden; Drenthe.
Behalve dat, Babel stond toen al 2 jaar in de basis. Das wel een verschil, non?
-
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:39:55 #282
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63030760
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij zal hoogstwaarschijnlijk een contract hebben voor een bepaalde duur omdat hij nog geen 18 is. Denk niet dat dat een contract is die lang gaat duren.
Volgens mij heeft hij een contract tot 2010 met een eenzijdige optie op nog 2 jaar.
pi_63030842
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer.. Je kan je voorbeelden ook dichter bij huis vinden; Drenthe.
Behalve dat, Babel stond toen al 2 jaar in de basis. Das wel een verschil, non?
Drenthe is het ook niet waard, en Babel ook niet, das een blind paard.
pi_63030844
Het trieste van alles is dat we in Nederland deze jongens niet kunnen houden . Die hele competitie glijdt af als zulke talenten weg worden gehaald tegen welke prijs dan ook.

Babel .. Drenthe.. en ga zo maar door. Die jongen zijn er nog lang niet aan toe om internationaal te spelen.
pi_63030868
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij een contract tot 2010 met een eenzijdige optie op nog 2 jaar.
Klopt, maat van me had het erover dat ze op Rijmond zeiden dat hij een contract tot 2012 heeft.
pi_63030885
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Klopt, maat van me had het erover dat ze op Rijmond zeiden dat hij een contract tot 2012 heeft.
In hoevere is een contract met een minderjarige geldig?
pi_63030902
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef Chadi het volgende:
Het trieste van alles is dat we in Nederland deze jongen niet kunnen houden . Die hele competitie glijdt af als zulke talenten weg worden gehaald tegen welke prijs dan ook.
Daar heb je gelijk in, en ajax kan ze nog proberen aan hun contract te houden, maar bij Feyenoord is verkoop pure noodzaak om uit de schulden te komen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:46:09 #288
53267 TC03
pi_63030917
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft een contract to 2012.
pi_63030918
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

In hoevere is een contract met een minderjarige geldig?
Geen idee.
pi_63030935
Bosz moet gewoon die gast een contract tot 2013 geven. Dat een nieuw contract met opwaardering van zijn salaris nog niet gebeurd is, is een regelrechte schande.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:48:01 #291
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_63030968
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Drenthe is het ook niet waard, en Babel ook niet, das een blind paard.
Ik ben het met je eens hoor dat het belachelijk veel geld was, maar het was wel logischer dan het bedrag wat Real betaalde voor blingbling-Drenthe.
Babel speelde tenminste al een paar seizoenen in het eerste. En ach, inmiddels heeft Babel al flink wat belangrijke treffers gemaakt voor Pool
-
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:49:58 #292
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_63031017
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef Chadi het volgende:
Het trieste van alles is dat we in Nederland deze jongens niet kunnen houden . Die hele competitie glijdt af als zulke talenten weg worden gehaald tegen welke prijs dan ook.

Babel .. Drenthe.. en ga zo maar door. Die jongen zijn er nog lang niet aan toe om internationaal te spelen.
Waar, maar aan de andere kant is het voor een club als f'noord natuurlijk perfect als ze met de verkoop van 1 speler hun hele schuldenlast weg kunnen poetsen om zodoende echt een nieuwe start te maken.
Overigens vergeet je de rol van de zaakwaarnemers ook .
-
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:26:16 #293
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63031825
quote:
Hofland met manchet alsnog inzetbaar
Geschreven op vrijdag, 7 november om 15:14

Feyenoord kan zondag in de eigen Kuip beschikken over Kevin Hofland. De geroutineerde verdediger hield een pijnlijke hand over aan het midweeks UEFA Cup-duel, maar naar nu blijkt is het lichaamsdeel slechts flink gekneusd. Trainer Gertjan Verbeek liet op de officiële website van de Rotterdammers weten dat Hofland er gewoon bij zal zijn tegen FC Utrecht, al speelt de defensieve kracht wel met een manchet ter bescherming. Verbeek kan in het duel met de Domstedelingen echter nog niet beschikken over Jon Dahl Tomasson, Denny Landzaat en Jonathan De Guzman.

Tomasson is naar verwachting nog zo’n anderhalve week bezig met zijn herstel, alvorens de Deen zijn rentree kan maken bij de beloften. Landzaat staat opnieuw langer aan de kant dan gepland; de middenvelder kreeg deze week weer te maken met een terugslag in zijn herstel. De Guzman, die dit seizoen pas twee keer in actie kon komen voor de Stadionclub, zal maandag waarschijnlijk de groepstraining hervatten.

Door de ruime zege op Roda JC (4-0) van vorige week staat Feyenoord inmiddels weer dertiende. FC Utrecht verloor in april van dit jaar de uitwedstrijd in Rotterdam met 3-1. De overwinning kwam destijds tot stand door doelpunten van Luigi Bruins, Landzaat en Nuri Sahin.
pi_63031940
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bosz moet gewoon die gast een contract tot 2013 geven. Dat een nieuw contract met opwaardering van zijn salaris nog niet gebeurd is, is een regelrechte schande.
Nou wat een wanbeleid weer van Bosz, ontslaan die gast
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:53:55 #295
185115 Juk
Misschien
pi_63032598
Ik heb ergens in een paar topics geleden even de statistieken erbij gepakt van Makaay vorig seizoen.
Ik ken me herinneren dat hij 32 wedstrijden had gespeelt en 26 goals heeft gemaakt toen... Dat is zeker niet slecht, helemaal gezien de spelopvatting van van Marwijk.

*Edit* Ik ziet een beetje te overdrijven hier Het zijn 32 wedstrijden en 20 goals. Maar dat is alsnog niet verkeerd.
pi_63032771
quote:
Verbeek: Tiendalli beter dan Lucius

ROTTERDAM - Dwight Tiendalli heeft trainer Gertjan Verbeek overtuigd van zijn kwaliteiten. De rechtsback krijgt zondag tegen zijn oude club FC Utrecht net als donderdag tegen CSKA Moskou de voorkeur boven de weer fitte Theo Lucius.

,,Ik vind Dwight Tiendalli op dit moment beter,’’ aldus Verbeek. ,,En dus ben ik verplicht aan Feyenoord - en de mensen die op de tribune zitten - om Dwight op te stellen en niet Lucius.’’
Ik vind het echt goed van Verbeek dat hij zo'n speler de kans geeft. Dat zie je niet veel trainers doen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:16:18 #297
185115 Juk
Misschien
pi_63033194
Misschien ook omdat Lucius met commentaar naar buiten komt op Verbeek zijn werkwijze?
pi_63033247
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vind het echt goed van Verbeek dat hij zo'n speler de kans geeft. Dat zie je niet veel trainers doen.
Lucius zal wel spijt hebben van zijn commentaar in het AD.

Netjes dat hij hem inderdaad en kans geeft, toch wel bizar dat 2 spelers die weg mochten in de basis staan, en helemaal niet zo slecht blijken te zijn.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:23:55 #299
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63033402
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef Juk het volgende:
Misschien ook omdat Lucius met commentaar naar buiten komt op Verbeek zijn werkwijze?
Ja want Lucius is een ontzettend goede voetballer.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:37:32 #300
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63033745
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ja want Lucius is een ontzettend goede voetballer.
Lucius vind dat vooral van zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')