abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:11:06 #201
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018934
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Een Roda, waar zelfs Volendam van had gewonnen(met alle respect)
Nou en? Het resultaat is er, er wordt al weken bij vlagen heel behoorlijk gevoetbald.
Als ze deze lijn kunnen doortrekken in de competitie zie ik het dus wel goedkomen.

Maar jij bent gewoon een joodje die het af en toe wel leuk vind om te trollen in dit topic.
pi_63018939
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het excuus dat je nooit had mogen verliezen word zowat elke wedstrijd aangedragen.
Feyenoord verliest de wedstrijden door teveel individuele fouten, omdat veel spelers gewoonweg tekort komen.
Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:11:51 #203
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63018950
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
pi_63018960
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Adidah het volgende:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als me oom geen lul had was het me tante geweest
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:35 #205
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018965
quote:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als m'n moeder een kerel is heb ik er een vader bij.
pi_63018968
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als je Feyenoord volgt dan zie je dat ze elke week beter gaan voetballen.
Je weet zelf goed genoeg dat je hier moed uit probeert te putten.
2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:53 #207
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018972
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als me oom geen lul had was het me tante geweest
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:13:48 #208
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63018992
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.
Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
Nee. De verdediging is niet zo lek als een mandje. Het is alleen al weken zo dat als de tegenstander (maximaal 4x echt gevaarlijk) eens bij ons doelt komt er een goal valt. De rest van de wedstrijd zie je die spitsen verder niet. Tekortkomingen kan ik wegglijden of een terugspelbal als vandaag niet noemen. Het zijn gewoon dingen die deze periode gewoon tegen schijnen te zitten. Tuurlijk speelt een gebrek aan kwaliteit een rol, maar zo vaak merk ik dat niet bij de tegengoals.

En Makaay had vandaag misschien moeten scoren, maar wordt hier echt veel te zwaar afgerekend. Bij PSV en Ajax worden 10x zoveel kansen gemist en Makaay moet het steeds van dat ene kansje hebben. Die kopbal kon sowieso niet lager en die kans in de tweede helft is ook geen 100 % kans, al had die er zeer zeker ingemogen. Men moet hier niet net gaan doen of elke 1 op 1 situatie een goal is bij een andere spits.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:14:43 #209
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63019013
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
pi_63019014
quote:
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Mee eens. Geen gelul en excuses meer, vanaf nu punten pakken in de competitie.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63019020
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
En de verdediging behoeft geen nader uitleg.
pi_63019047
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
Je ziet het goed hoor.
pi_63019058
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
Moed uit probeert te putten?Het is gewoon een constatering. Ik ken zoveel Feyenoorders die het niet meer zien zitten. Dus? Zelfs een blinde kan zien dat ze beter gaan voetballen. Als je zondag zo voetbalt win je gewoon. Komt goed.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:16:38 #214
123545 DatMeenJeNiet
pi_63019064
.
pi_63019068
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Gelul.

Er is juist wel evenwicht, alleen is het altijd makkelijk om dat tegen te spreken wanneer de resultaten tegenvallen.

Kijk toch eens naar jongens als Fer, Wijnaldum en Biseswar. Weliswaar misschien iets te vroeg, maar ze pakken het goed op. Als je straks dan met een volledige selectie speelkaar bent dan heb je er gewoon 3 toppers in wording bij, die zich verder kunnen ontwikkelen doormiddel van een Gio, Makaay, Tomasson etc...
pi_63019094
quote:

[..]

Nog 1 keer dan.
Wat is er mis met Makaay? Iedere voetballer heeft weleens een mindere periode.Makaay kan er niks meer van?huntelaar scoort ook al een tijdje erg weinig dus die kan ook opeens niet meer voetballen?Tomasson is op de weg terug.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:18:15 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019103
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef Crane het volgende:

[..]

Je ziet het goed hoor.
pi_63019118
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
pi_63019151
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef Crane het volgende:
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
pi_63019179
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
pi_63019191
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Gelul.

Gio, Makaay, Tomasson etc...
En voeg hierbij de Cler ook maar toe.
Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Zelfde verhaal over Tomasson.
En wat voor Gio telt, telt ook voor de Cler.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:23:11 #222
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019221
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
pi_63019245
quote:

[..]

We hebben Makaay en Tomasson gelukkig dan ook al 4 weken achtereen in actie gezien.....? .

Tomasson en Makaay zijn gewoon 2 topspitsen, of je het nou leuk vind of niet. Die scoren er samen echt wel 30 dit seizoen. Ze zijn alleen wat minder, de 1 door een blessure en de ander zit nog in de lappenmand.
pi_63019248
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
pi_63019252
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
Het zijn natuurlijk ook alle drie koekebakkers die nog nooit wat hebben bereikt. Elke speler heeft z'n mindere periodes.Wijnaldum speelt ook niet foutloos.De oudere spelers nemen het team niet op sleeptouw maar ik vind niet dat ze nou zo dramatisch spelen. Tuurlijk kan het beter maar het gaat elke wedstrijd wat beter.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:25:16 #226
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019267
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Crane het volgende:

[..]

Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
Och, hij heeft op een aantal punten wel gelijk hoor.

Het is alleen tenenkrommend om te zien hoe kort door de bocht het soms is.
pi_63019276
quote:

[..]

Nog 1 keer dan.
Makaay heeft een klote blessure gehad, en is sindsdien niet meer 'de oude' Makaay. Dat kan wat tijd kosten, maar ik weet zeker dat de oude Makaay weer boven komt drijven. Het is alleen jammer dat hij er vandaag nog niet was, of je had gewoon gewonnen. Daarnaast hadden we ook gewoon gewonnen als we niet de eerste twee doelpunten weggeven - de eerste dankzij Gio, en de tweede .. oh well, we know the story by now.

Ik weet ook wel dat met een Chivu en een Cannavaro achterin het een stuk steviger zou staan, maar dat is niet realistisch. Welke spelers zouden een verbetering EN haalbaar zijn? Bahia en Hofland zijn niet <zo> slecht, maar ze zijn ook geen Europese top nee. Ik denk dat veel mensen het probleem echt schromelijk overdrijven, en het meer een 'ik wil nu gvd 5x winst op rij zien!' verhaal is dan eentje die getuigt van voetbal inzicht en kennis.
pi_63019277
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Wopper1 het volgende:
Die scoren er samen echt wel 30 dit seizoen.
Dan mogen ze wel eens beginnen. Maar ze zijn of uit vorm, of herstellende, of geblesseerd.
pi_63019294
quote:

[..]

vrijdag 7 november 2008 @ 00:26:35 #230
123545 DatMeenJeNiet
pi_63019313
quote:

[..]

De Cler is op zijn 29ste al op zijn retour ja. Ooit van een vormcrisis gehoord?

Ik denk dat Huntelaar ook maar beter zijn kicksen aan de wilgen kan hangen.

Je lult zo ongelofelijk slap. Echt niet voor te stellen. Moed putten.. ga alsjeblieft wedstrijden objectief bekijken.

Makaay, Van Bronckhorst en Tomasson zijn vast minder geworden hoor, maar jij doet net of ze niet meer mee kunnen met de JL. Gewoon goede spelers voor de Eredivisie. Dat heeft Van Bronckhorst vorig seizoen ook wekelijks bewezen. Net als Makaay dat deed voor zijn lange blessures en toen hij nog voldoende aanvoer kreeg.
pi_63019315
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Och, hij heeft op een aantal punten wel gelijk hoor.

Het is alleen tenenkrommend om te zien hoe kort door de bocht het soms is.
Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.
pi_63019400
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Crane het volgende:

[..]

Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.
Je moet wel de tijd krijgen.
pi_63019403
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Crane het volgende:

[..]

Onzin, dat maken jij en die rijke clubs uit Engeland, Italië en Spanje ervan. Zolang je maar spelers die even niet presteren kan dumpen en nieuwe kan aantrekken omdat je stikt van het geld dan werkt het spelletje inderdaad zo, maar guess what - Nederlandse clubs kunnen dat niet meer anno 2008. In top voetbal moet je een selectie samenstellen en gezamelijk aan de toekomst werken. Dat de ene selectie meer tijd nodig heeft dan de ander, is duidelijk.

En ja, Feyenoord kan inderdaad wat versterkingen gebruiken maar van welk geld worden die gehaald? Of moeten ze el cheapo worden aangetrokken als 17-20 jarigen? Die gaan ook niet de kar trekken hoor - dat moet namelijk het hele team doen.
pi_63019418
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Je moet wel de tijd krijgen.
Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...
pi_63019479
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Onzin, dat maken jij en die rijke clubs uit Engeland, Italië en Spanje ervan. Zolang je maar spelers die even niet presteren kan dumpen en nieuwe kan aantrekken omdat je stikt van het geld dan werkt het spelletje inderdaad zo, maar guess what - Nederlandse clubs kunnen dat niet meer anno 2008. In top voetbal moet je een selectie samenstellen en gezamelijk aan de toekomst werken. Dat de ene selectie meer tijd nodig heeft dan de ander, is duidelijk.
Ik doel niet op Chelsea en AC Milan, ik doel de clubs die nu de top 5 van de eredivisie bekleden. Hoe triest het ook is, we moeten eerst naar clubs als FC Groningen kijken voordat we verder kunnen. Maar de teams die de afgelopen jaren zoveel kritiek kregen, deden het beter dan dit stel verwende opa's.
quote:
En ja, Feyenoord kan inderdaad wat versterkingen gebruiken maar van welk geld worden die gehaald? Of moeten ze el cheapo worden aangetrokken als 17-20 jarigen? Die gaan ook niet de kar trekken hoor - dat moet namelijk het hele team doen.
Dat dus. Maar dat doen ze niet, en daar moet wat aan gedaan worden.
pi_63019496
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...
Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond. En het is al helemaal lastig om Hofs op te stellen als hij in de cel zit :p
pi_63019504
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De Cler is op zijn 29ste al op zijn retour ja. Ooit van een vormcrisis gehoord?

Ik denk dat Huntelaar ook maar beter zijn kicksen aan de wilgen kan hangen.

Je lult zo ongelofelijk slap. Echt niet voor te stellen. Moed putten.. ga alsjeblieft wedstrijden objectief bekijken.

Makaay, Van Bronckhorst en Tomasson zijn vast minder geworden hoor, maar jij doet net of ze niet meer mee kunnen met de JL. Gewoon goede spelers voor de Eredivisie. Dat heeft Van Bronckhorst vorig seizoen ook wekelijks bewezen. Net als Makaay dat deed voor zijn lange blessures en toen hij nog voldoende aanvoer kreeg.
Ik kijk de wedstrijden objectief. Je kan toch met eigen ogen zien dat Makaay nog geen deuk in een pakje boter schiet?
In zijn periode in Duitsland zag je het laatste jaar al dat het veel minder was met hem.
Vorig jaar heeft ie er 13 ingelgd, waaronder meerdere strafschoppen. Dus zo effectief is ie niet geweest.

En wat betreft Huntelaar, hij scoort op dit moment wel niet zoveel, maar is enorm belangrijk voor Ajax door zijn enorme wilskracht en werklust. Iets wat je bij Makaay mist.
pi_63019508
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
pi_63019535
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
Allemaal uitvluchten. Je blijven verschuilen voor de problemen die er zijn.
pi_63019559
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

De toekomst zal het uitwijzen
pi_63019570
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond.
Buijs De enige die hem missen, zijn de rechtsbuitens van onze tegenstanders.

Timmer, De Cler, Makaay, Gio en Hofland zouden een ingespeelde 'kern' moeten vormen waar de andere spelers zich aan vast zouden moeten kunnen houden.
pi_63019604
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand hier ontkent dat het beter moet en dat er resultaten <moeten> komen. De vraag is alleen of het realistisch is om te zeggen dat het team geheel kut is, afgeschreven moet worden en de verdediging en aanval vervangen moet worden. Je kan dat niet 'even' doen en de ziekenboeg maakte het allemaal niet makkelijker. Ik denk dat met Landzaat, Lucius, Tomasson, Buijs en De Guzman Feyenoord echt nog wel in de top 5 kan eindigen. Op papier kan je met al deze spelers een zeer behoorlijk elftal vormen!

.. op papier ja
pi_63019635
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...

Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
pi_63019646
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Buijs De enige die hem missen, zijn de rechtsbuitens van onze tegenstanders.

Timmer, De Cler, Makaay, Gio en Hofland zouden een ingespeelde 'kern' moeten vormen waar de andere spelers zich aan vast zouden moeten kunnen houden.
Ik had het over spelers die vorig jaar dus speelden, als je het niet door had. Kijk, die ingespeelde kern zou opgaan als Feyenoord precies hetzelfde spelletje zou spelen maar dat doen ze niet. Ze hebben een hele andere trainer die anders trained en ander voetbal eist - blijkbaar heeft dat tot nu toe betekend dat ze met weinig punten het veld zijn afgestapt, maar ik geloof erin dat Verbeek z'n beoogde doelstelling dit seizoen nog kan halen. Denk jij nou echt dat De Cler, Gio en Makay dit jaar al afgeschreven moeten worden?
pi_63019678
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...

Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
Aan het eind van het seizoen kunnen we pas zeggen hoever Feyenoord is. Tuurlijk mag je geen 14e staan maar ik denk dat Feyenoord vanaf nu alleen maar gaat klimmen.Ze spelen echt niet slecht.
pi_63020085
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Adidah het volgende:
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
Van Utrecht?

No way dat dat gaat gebeuren.
  vrijdag 7 november 2008 @ 01:16:39 #247
185115 Juk
Misschien
pi_63020104
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.
Verbeek wil alleen op een hele andere manier voetballen dan wat er gedaan werd, daar moeten de spelers aan wennen. Normaal heb je een voorbereiding waarin dat gebeurd maar dat verhaal is bekend.......

Natuurlijk zijn ook de positieve Feyenoord-Fok!kers niet tevreden over de stand in de competitie. Wij zijn echter niet zo kortzichtig om van alles te gaan eisen.

Overigens moet ik nog maar zien dat Makaay ooit weer de oude wordt. Al met al heeft hij sinds die blessure na de aanslag van Augustien ergens in Maart niet meer normaal kunnen trainen.
Blessure, zomerstop, OS, blessure is voor elke speler een aanslag op de fysieke gesteldheid, laat staan 1 van 33.
Hoewel je wel kan zien dat het terug begint te komen. Die 2 kansen die hij mist, vooral de 2de, liep hij zichzelf wel mooi vrij. Iets wat tijdens de eerste wedstrijden nog niet eens gebeurde.
The only thing I fear is my MoM
pi_63020165
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:16 schreef Juk het volgende:

[..]

Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.
Verbeek wil alleen op een hele andere manier voetballen dan wat er gedaan werd, daar moeten de spelers aan wennen. Normaal heb je een voorbereiding waarin dat gebeurd maar dat verhaal is bekend.......
Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 01:28:50 #249
185115 Juk
Misschien
pi_63020279
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.
Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.
Dat we dat anders willen zien lijkt me duidelijk. Alleen jij vindt dat de redenen voor deze positie op de ranglijst ondergeschikt zijn aan de status van Feyenoord en daar ben ik, en schijnbaar vele met mij, het niet mee eens.
Je kan nog zo'n grote club zijn maar als alles tegenzit kan je daar gewoon niet tegenop.
The only thing I fear is my MoM
pi_63020455
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 01:28 schreef Juk het volgende:

[..]

Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.
Dat we dat anders willen zien lijkt me duidelijk. Alleen jij vindt dat de redenen voor deze positie op de ranglijst ondergeschikt zijn aan de status van Feyenoord en daar ben ik, en schijnbaar vele met mij, het niet mee eens.
Je kan nog zo'n grote club zijn maar als alles tegenzit kan je daar gewoon niet tegenop.
Jawel hoor, door structueel goed beleid te voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')