Nou en? Het resultaat is er, er wordt al weken bij vlagen heel behoorlijk gevoetbald.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Een Roda, waar zelfs Volendam van had gewonnen(met alle respect)
Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het excuus dat je nooit had mogen verliezen word zowat elke wedstrijd aangedragen.
Feyenoord verliest de wedstrijden door teveel individuele fouten, omdat veel spelers gewoonweg tekort komen.
Als me oom geen lul had was het me tante geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Adidah het volgende:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als m'n moeder een kerel is heb ik er een vader bij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Adidah het volgende:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Je weet zelf goed genoeg dat je hier moed uit probeert te putten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je Feyenoord volgt dan zie je dat ze elke week beter gaan voetballen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als me oom geen lul had was het me tante geweest
Nee. De verdediging is niet zo lek als een mandje. Het is alleen al weken zo dat als de tegenstander (maximaal 4x echt gevaarlijk) eens bij ons doelt komt er een goal valt. De rest van de wedstrijd zie je die spitsen verder niet. Tekortkomingen kan ik wegglijden of een terugspelbal als vandaag niet noemen. Het zijn gewoon dingen die deze periode gewoon tegen schijnen te zitten. Tuurlijk speelt een gebrek aan kwaliteit een rol, maar zo vaak merk ik dat niet bij de tegengoals.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.
Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
Mee eens. Geen gelul en excuses meer, vanaf nu punten pakken in de competitie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Adidah het volgende:
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Nog 1 keer dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
Je ziet het goed hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
En de verdediging behoeft geen nader uitleg.
Moed uit probeert te putten?Het is gewoon een constatering. Ik ken zoveel Feyenoorders die het niet meer zien zitten. Dus? Zelfs een blinde kan zien dat ze beter gaan voetballen. Als je zondag zo voetbalt win je gewoon. Komt goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je weet zelf goed genoeg dat je hier moed uit probeert te putten.
2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
quote:
Gelul.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je weet zelf goed genoeg dat je hier moed uit probeert te putten.
2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
Wat is er mis met Makaay? Iedere voetballer heeft weleens een mindere periode.Makaay kan er niks meer van?huntelaar scoort ook al een tijdje erg weinig dus die kan ook opeens niet meer voetballen?Tomasson is op de weg terug.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef Crane het volgende:
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
En voeg hierbij de Cler ook maar toe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Gelul.
Gio, Makaay, Tomasson etc...
Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En voeg hierbij de Cler ook maar toe.
Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Zelfde verhaal over Tomasson.
En wat voor Gio telt, telt ook voor de Cler.
We hebben Makaay en Tomasson gelukkig dan ook al 4 weken achtereen in actie gezien.....?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
Het zijn natuurlijk ook alle drie koekebakkers die nog nooit wat hebben bereikt. Elke speler heeft z'n mindere periodes.Wijnaldum speelt ook niet foutloos.De oudere spelers nemen het team niet op sleeptouw maar ik vind niet dat ze nou zo dramatisch spelen. Tuurlijk kan het beter maar het gaat elke wedstrijd wat beter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
Och, hij heeft op een aantal punten wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
Makaay heeft een klote blessure gehad, en is sindsdien niet meer 'de oude' Makaay. Dat kan wat tijd kosten, maar ik weet zeker dat de oude Makaay weer boven komt drijven. Het is alleen jammer dat hij er vandaag nog niet was, of je had gewoon gewonnen. Daarnaast hadden we ook gewoon gewonnen als we niet de eerste twee doelpunten weggeven - de eerste dankzij Gio, en de tweede .. oh well, we know the story by now.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan.
Dan mogen ze wel eens beginnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Wopper1 het volgende:
Die scoren er samen echt wel 30 dit seizoen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
De Cler is op zijn 29ste al op zijn retour ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Och, hij heeft op een aantal punten wel gelijk hoor.
Het is alleen tenenkrommend om te zien hoe kort door de bocht het soms is.
Je moet wel de tijd krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.
Onzin, dat maken jij en die rijke clubs uit Engeland, Italië en Spanje ervan. Zolang je maar spelers die even niet presteren kan dumpen en nieuwe kan aantrekken omdat je stikt van het geld dan werkt het spelletje inderdaad zo, maar guess what - Nederlandse clubs kunnen dat niet meer anno 2008. In top voetbal moet je een selectie samenstellen en gezamelijk aan de toekomst werken. Dat de ene selectie meer tijd nodig heeft dan de ander, is duidelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Topvoetbal IS kort door de bocht. Het gaat om resultaten, en leuk spelen is niet genoeg.
Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je moet wel de tijd krijgen.
Ik doel niet op Chelsea en AC Milan, ik doel de clubs die nu de top 5 van de eredivisie bekleden. Hoe triest het ook is, we moeten eerst naar clubs als FC Groningen kijken voordat we verder kunnen. Maar de teams die de afgelopen jaren zoveel kritiek kregen, deden het beter dan dit stel verwende opa's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Onzin, dat maken jij en die rijke clubs uit Engeland, Italië en Spanje ervan. Zolang je maar spelers die even niet presteren kan dumpen en nieuwe kan aantrekken omdat je stikt van het geld dan werkt het spelletje inderdaad zo, maar guess what - Nederlandse clubs kunnen dat niet meer anno 2008. In top voetbal moet je een selectie samenstellen en gezamelijk aan de toekomst werken. Dat de ene selectie meer tijd nodig heeft dan de ander, is duidelijk.
Dat dus. Maar dat doen ze niet, en daar moet wat aan gedaan worden.quote:En ja, Feyenoord kan inderdaad wat versterkingen gebruiken maar van welk geld worden die gehaald? Of moeten ze el cheapo worden aangetrokken als 17-20 jarigen? Die gaan ook niet de kar trekken hoor - dat moet namelijk het hele team doen.
Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond. En het is al helemaal lastig om Hofs op te stellen als hij in de cel zit :pquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...
Ik kijk de wedstrijden objectief. Je kan toch met eigen ogen zien dat Makaay nog geen deuk in een pakje boter schiet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De Cler is op zijn 29ste al op zijn retour ja.Ooit van een vormcrisis gehoord?
Ik denk dat Huntelaar ook maar beter zijn kicksen aan de wilgen kan hangen.
Je lult zo ongelofelijk slap. Echt niet voor te stellen. Moed putten.. ga alsjeblieft wedstrijden objectief bekijken.
Makaay, Van Bronckhorst en Tomasson zijn vast minder geworden hoor, maar jij doet net of ze niet meer mee kunnen met de JL.Gewoon goede spelers voor de Eredivisie. Dat heeft Van Bronckhorst vorig seizoen ook wekelijks bewezen. Net als Makaay dat deed voor zijn lange blessures en toen hij nog voldoende aanvoer kreeg.
Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit elftal speelt al meer dan een jaar samen. En je krijgt geen tijd in het topvoetbal...
Allemaal uitvluchten. Je blijven verschuilen voor de problemen die er zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
De toekomst zal het uitwijzenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Allemaal uitvluchten. Je blijven verschuilen voor de problemen die er zijn.
Buijsquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond.
Ik denk dat niemand hier ontkent dat het beter moet en dat er resultaten <moeten> komen. De vraag is alleen of het realistisch is om te zeggen dat het team geheel kut is, afgeschreven moet worden en de verdediging en aanval vervangen moet worden. Je kan dat niet 'even' doen en de ziekenboeg maakte het allemaal niet makkelijker. Ik denk dat met Landzaat, Lucius, Tomasson, Buijs en De Guzman Feyenoord echt nog wel in de top 5 kan eindigen. Op papier kan je met al deze spelers een zeer behoorlijk elftal vormen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Allemaal uitvluchten. Je blijven verschuilen voor de problemen die er zijn.
Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
Ik had het over spelers die vorig jaar dus speelden, als je het niet door had. Kijk, die ingespeelde kern zou opgaan als Feyenoord precies hetzelfde spelletje zou spelen maar dat doen ze niet. Ze hebben een hele andere trainer die anders trained en ander voetbal eist - blijkbaar heeft dat tot nu toe betekend dat ze met weinig punten het veld zijn afgestapt, maar ik geloof erin dat Verbeek z'n beoogde doelstelling dit seizoen nog kan halen. Denk jij nou echt dat De Cler, Gio en Makay dit jaar al afgeschreven moeten worden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
BuijsDe enige die hem missen, zijn de rechtsbuitens van onze tegenstanders.
Timmer, De Cler, Makaay, Gio en Hofland zouden een ingespeelde 'kern' moeten vormen waar de andere spelers zich aan vast zouden moeten kunnen houden.
Aan het eind van het seizoen kunnen we pas zeggen hoever Feyenoord is. Tuurlijk mag je geen 14e staan maar ik denk dat Feyenoord vanaf nu alleen maar gaat klimmen.Ze spelen echt niet slecht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...
Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
Van Utrecht?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Adidah het volgende:
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...
Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.
Verbeek wil alleen op een hele andere manier voetballen dan wat er gedaan werd, daar moeten de spelers aan wennen. Normaal heb je een voorbereiding waarin dat gebeurd maar dat verhaal is bekend.......
Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.
Jawel hoor, door structueel goed beleid te voeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.
Dat we dat anders willen zien lijkt me duidelijk. Alleen jij vindt dat de redenen voor deze positie op de ranglijst ondergeschikt zijn aan de status van Feyenoord en daar ben ik, en schijnbaar vele met mij, het niet mee eens.
Je kan nog zo'n grote club zijn maar als alles tegenzit kan je daar gewoon niet tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |