abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:11:06 #201
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018934
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Een Roda, waar zelfs Volendam van had gewonnen(met alle respect)
Nou en? Het resultaat is er, er wordt al weken bij vlagen heel behoorlijk gevoetbald.
Als ze deze lijn kunnen doortrekken in de competitie zie ik het dus wel goedkomen.

Maar jij bent gewoon een joodje die het af en toe wel leuk vind om te trollen in dit topic.
pi_63018939
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het excuus dat je nooit had mogen verliezen word zowat elke wedstrijd aangedragen.
Feyenoord verliest de wedstrijden door teveel individuele fouten, omdat veel spelers gewoonweg tekort komen.
Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:11:51 #203
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63018950
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
pi_63018960
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Adidah het volgende:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als me oom geen lul had was het me tante geweest
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:35 #205
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018965
quote:
Als ze nu in de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Als m'n moeder een kerel is heb ik er een vader bij.
pi_63018968
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als je Feyenoord volgt dan zie je dat ze elke week beter gaan voetballen.
Je weet zelf goed genoeg dat je hier moed uit probeert te putten.
2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:12:53 #207
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63018972
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als me oom geen lul had was het me tante geweest
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:13:48 #208
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63018992
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.
Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
Nee. De verdediging is niet zo lek als een mandje. Het is alleen al weken zo dat als de tegenstander (maximaal 4x echt gevaarlijk) eens bij ons doelt komt er een goal valt. De rest van de wedstrijd zie je die spitsen verder niet. Tekortkomingen kan ik wegglijden of een terugspelbal als vandaag niet noemen. Het zijn gewoon dingen die deze periode gewoon tegen schijnen te zitten. Tuurlijk speelt een gebrek aan kwaliteit een rol, maar zo vaak merk ik dat niet bij de tegengoals.

En Makaay had vandaag misschien moeten scoren, maar wordt hier echt veel te zwaar afgerekend. Bij PSV en Ajax worden 10x zoveel kansen gemist en Makaay moet het steeds van dat ene kansje hebben. Die kopbal kon sowieso niet lager en die kans in de tweede helft is ook geen 100 % kans, al had die er zeer zeker ingemogen. Men moet hier niet net gaan doen of elke 1 op 1 situatie een goal is bij een andere spits.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:14:43 #209
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63019013
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
pi_63019014
quote:
Als ze nu de eerstkomende wedstrijd in de competitie verliezen, zijn ze weer terug bij af.
Mee eens. Geen gelul en excuses meer, vanaf nu punten pakken in de competitie.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63019020
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Gast, Roda kwam totaal niet toe aan voetballen dankzij het spel van Feyenoord. Het komt van beide kanten dat ze niet al te best waren. En vanavond moest Feyenoord tegen een tegenstander die een heel stuk beter is dan een Roda en verliezen van CSKA is pijnlijk ja maar ook niet schandalig. Kijk naar het team, en neem in acht dat ze al goed op elkaar ingespeeld zijn - dat was goed te zien. Bij Feyenoord zag je dat ze nog niet echt op elkaar ingespeeld zijn, veel combinaties tussen speler x en Fer liep voorin mis bijvoorbeeld.
Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
En de verdediging behoeft geen nader uitleg.
pi_63019047
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nog 1 keer dan.
Feyenoord heeft een leuk en creatief middenveld. Alleen er is geen spits die het fatsoenlijk kan afmaken.
Je ziet het goed hoor.
pi_63019058
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

2 Collega's van me,(rasechte Feyenoorders) die elke wedstrijd in de Kuip zitten, zien het niet meer zitten.
Je hebt een paar oude rotten, die het niet meer kunnen bijbenen, en een stelletje jonge honden zonder begeleiding in het veld. Er zit totaal geen evenwicht in het elftal.
Moed uit probeert te putten?Het is gewoon een constatering. Ik ken zoveel Feyenoorders die het niet meer zien zitten. Dus? Zelfs een blinde kan zien dat ze beter gaan voetballen. Als je zondag zo voetbalt win je gewoon. Komt goed.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:16:38 #214
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63019064
.
pi_63019068
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Gelul.

Er is juist wel evenwicht, alleen is het altijd makkelijk om dat tegen te spreken wanneer de resultaten tegenvallen.

Kijk toch eens naar jongens als Fer, Wijnaldum en Biseswar. Weliswaar misschien iets te vroeg, maar ze pakken het goed op. Als je straks dan met een volledige selectie speelkaar bent dan heb je er gewoon 3 toppers in wording bij, die zich verder kunnen ontwikkelen doormiddel van een Gio, Makaay, Tomasson etc...
pi_63019094
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Nog 1 keer dan.
Wat is er mis met Makaay? Iedere voetballer heeft weleens een mindere periode.Makaay kan er niks meer van?huntelaar scoort ook al een tijdje erg weinig dus die kan ook opeens niet meer voetballen?Tomasson is op de weg terug.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:18:15 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019103
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef Crane het volgende:

[..]

Je ziet het goed hoor.
pi_63019118
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
pi_63019151
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef Crane het volgende:
Dat laatste is dus het probleem. Wijnaldum, Fer en Biseswar ontwikkelen zich ONDANKS Makaay en De Cler.
Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
pi_63019179
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Aha dus Makaay en De Cler remmen hun ontwikkeling af.
Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
pi_63019191
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:16 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Gelul.

Gio, Makaay, Tomasson etc...
En voeg hierbij de Cler ook maar toe.
Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Zelfde verhaal over Tomasson.
En wat voor Gio telt, telt ook voor de Cler.
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:23:11 #222
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63019221
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Gio kan het allemaal niet meer volgen, alles gaat te vlug voor hem. Zijn laatste goede wedstrijd was in Oranje.
Van Makaay is geen schim meer over van wat ie is geweest. Al heeft ie mij nooit kunnen bekoren.
Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
pi_63019245
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

We hebben Makaay en Tomasson gelukkig dan ook al 4 weken achtereen in actie gezien.....? .

Tomasson en Makaay zijn gewoon 2 topspitsen, of je het nou leuk vind of niet. Die scoren er samen echt wel 30 dit seizoen. Ze zijn alleen wat minder, de 1 door een blessure en de ander zit nog in de lappenmand.
pi_63019248
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Krijg eens verstand van zaken en kom dan terug. Op deze manier valt er echt geen discussie te voeren.
Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
pi_63019252
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat niet, maar ze dragen er zeker niet veel aan bij. Het is toch te idioot dat De Cler, Gio en Makaay fout op fout stapelen en Wijnaldum het op moet lossen?
Het zijn natuurlijk ook alle drie koekebakkers die nog nooit wat hebben bereikt. Elke speler heeft z'n mindere periodes.Wijnaldum speelt ook niet foutloos.De oudere spelers nemen het team niet op sleeptouw maar ik vind niet dat ze nou zo dramatisch spelen. Tuurlijk kan het beter maar het gaat elke wedstrijd wat beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')