Buijsquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik mis Landzaat, Lucius, Slory, Bruins en Buijs in de opstelling van vanavond.
Ik denk dat niemand hier ontkent dat het beter moet en dat er resultaten <moeten> komen. De vraag is alleen of het realistisch is om te zeggen dat het team geheel kut is, afgeschreven moet worden en de verdediging en aanval vervangen moet worden. Je kan dat niet 'even' doen en de ziekenboeg maakte het allemaal niet makkelijker. Ik denk dat met Landzaat, Lucius, Tomasson, Buijs en De Guzman Feyenoord echt nog wel in de top 5 kan eindigen. Op papier kan je met al deze spelers een zeer behoorlijk elftal vormen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Allemaal uitvluchten. Je blijven verschuilen voor de problemen die er zijn.
Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Er is toch een nieuwe trainer gekomen. Verbeek speelt op een andere manier dan van Marwijk. Bij Chelsea,Inter etc. krijg je geen tijd als je niet presteert en zoveel geld uitgeeft aan spelers. Verbeek heeft nooit met zijn ideale basisopstelling kunnen spelen/trainen. Jij kijkt niet naar de omstandigheden.Jij eist sowieso een topprestatie.Wel realistisch blijven he.
Ik had het over spelers die vorig jaar dus speelden, als je het niet door had. Kijk, die ingespeelde kern zou opgaan als Feyenoord precies hetzelfde spelletje zou spelen maar dat doen ze niet. Ze hebben een hele andere trainer die anders trained en ander voetbal eist - blijkbaar heeft dat tot nu toe betekend dat ze met weinig punten het veld zijn afgestapt, maar ik geloof erin dat Verbeek z'n beoogde doelstelling dit seizoen nog kan halen. Denk jij nou echt dat De Cler, Gio en Makay dit jaar al afgeschreven moeten worden?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
BuijsDe enige die hem missen, zijn de rechtsbuitens van onze tegenstanders.
Timmer, De Cler, Makaay, Gio en Hofland zouden een ingespeelde 'kern' moeten vormen waar de andere spelers zich aan vast zouden moeten kunnen houden.
Aan het eind van het seizoen kunnen we pas zeggen hoever Feyenoord is. Tuurlijk mag je geen 14e staan maar ik denk dat Feyenoord vanaf nu alleen maar gaat klimmen.Ze spelen echt niet slecht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...
Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
Van Utrecht?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:14 schreef Adidah het volgende:
Let op mijn woorden, ze gaan de eerst komende wedstrijd gewoon weer verliezen.
Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik eis geen topprestatie. Ik 'eis' dat Feyenoord nu een stap verder is dan 2 jaar geleden toen de plannen voor de wederopbouw werden gemaakt. Het is echter juist alleen maar erger geworden...
Dat je (zeker met al die blessure's) eerste staat kun je niet verwachten, maar die 14e plek kan en MAG niet.
Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:16 schreef Juk het volgende:
[..]
Als van Marwijk was gebleven had ik je groot gelijk gegeven.
Verbeek wil alleen op een hele andere manier voetballen dan wat er gedaan werd, daar moeten de spelers aan wennen. Normaal heb je een voorbereiding waarin dat gebeurd maar dat verhaal is bekend.......
Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Je doet alsof ze eeuwen de tijd hebben. Natuurlijk is een nieuwe richting op goed, maar intussen moet je de prestaties op het veld niet uit het oog verliezen.
Jawel hoor, door structueel goed beleid te voeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Met de huidige selectie had niemand verwacht zo laag te staan.
Dat we dat anders willen zien lijkt me duidelijk. Alleen jij vindt dat de redenen voor deze positie op de ranglijst ondergeschikt zijn aan de status van Feyenoord en daar ben ik, en schijnbaar vele met mij, het niet mee eens.
Je kan nog zo'n grote club zijn maar als alles tegenzit kan je daar gewoon niet tegenop.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:02 schreef Irrem het volgende:
Volgens het AD zaten er wat clubs voor Wijnaldum op de tribune: Everton, Chelsea, Liverpool en Real Madrid.
Die zitten mij er best. Hoop dat Wijnaldum zelf met bericht komt pas op zijn 22/23ste feyenoord te verlaten.......quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:02 schreef Irrem het volgende:
Volgens het AD zaten er wat clubs voor Wijnaldum op de tribune: Everton, Chelsea, Liverpool en Real Madrid.
Drenthe had nog helemaal niets laten zien voordat hij naar Madrid vertrok.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:40 schreef sjimz het volgende:
Als het maar geen Drenthe wordt.
Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Het lijkt mij een iets slimmere jongen.
Een goed jeugd EK.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Drenthe had nog helemaal niets laten zien voordat hij naar Madrid vertrok.
Dan heb je er echt geen verstand van.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was weer drama. Iedereen behalve Wijnaldum waren zo slecht.
En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
En gelijk kan hij er helemaal niks van volgens een hoop stakkers hier.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Makaay is normaal ook zo'n spits alleen raakt hij nu de lat en schiet een niet te missen kans (doorgaans een goal voor Makaay) net naast.
Al met al mag je best tevreden zijn.
Nee nog niet, maar hij is er weken uitgeweest, voetballend draait hij al een stuk beter, en die kansen gaat hij ook wel weer scoren, maar jij schrijft hem al compleet af en over een paar weken gil je weer van de daken wat een topsits hij is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Triest hoe jullie geen enkel puntje van kritiek duiden op je elftal. Wil jij zeggen dat iedereen z'n niveau haalt?
Was hier een week niet geweest, had er effe geen zin in, maar nog steeds het zelfde gejank van dezelfde mongolen, het houd maar niet op.quote:
Oh, dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef Luni het volgende:
Massale belangstelling voor Wijnaldum
ROTTERDAM - De opvallende prestaties van Georginio Wijnaldum zijn bij de Europese topclubs niet onopgemerkt gebleven. De 17-jarige middenvelder van Feyenoord wordt momenteel gevolgd door scouts van Liverpool, Chelsea en Everton.
Ook Real Madrid zou belangstelling hebben voor de jeugdinternational, meldt het AD.
Waarnemers van Real Madrid en Liverpool zouden donderdagavond in het UEFA Cup-duel met CSKA Moskou de prestaties van de jongeling gevolgd hebben. Frank Arnesen zat in de Kuip als vertegenwoordiger van Chelsea.
Op 8 april 2007 debuteerde 'Gini' voor Feyenoord. De toen zestienjarige speler verloor toen onder trainer Bert van Marwijk met 0-4 van FC Groningen.
nou ik ben toch deze x met crane. Ben erg benieuwd wat jij m hebt zien doen dat ik over het hoofd heb gezien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je er echt geen verstand van.
quote:Patrick Lodewijks gaat niet aan de slag als keeperstrainer van het nieuw in te voeren ‘B-elftal’ van Oranje. De oud-doelman, die dezelfde functie nu vervult bij Feyenoord, krijgt van zijn werkgever geen toestemming. “Ten eerste staan we niet achter dit initiatief en daarom willen we geen mensen van Feyenoord daarvoor detacheren. Bovendien hebben we Lodewijks gewoon bij Feyenoord nodig”, aldus algemeen directeur Eric Gudde. (De Telegraaf)
quote:Feyenoord vreest voor handbreuk Hofland
Kevin Hofland heeft aan het duel met CSKA Moskou in de UEFA Cup (1-3 verlies) een blessure overgehouden aan zijn hand. De verdediger van Feyenoord werd direct na het treffen richting ziekenhuis vervoerd, waar verder onderzoek is verricht. Gevreesd wordt voor een breuk. Klik hier! Hofland speelde donderdag de volle negentig minuten mee tegen de huidige nummer twee van Rusland, maar klaagde na afloop over pijn aan het gewricht. Vervolgens werd besloten hem door te verwijzen naar het ziekenhuis, waar een verdere diagnose is gesteld. Verwacht wordt dat de ernst van de blessure later vandaag wereldkundig zal worden gemaakt.
Feyenoord is na de thuisnederlaag tegen CSKA nog altijd zonder punten, en zal tegen zowel het Poolse Lech Poznan als Deportivo La Coruña uit Spanje een overwinning nodig hebben om zich alsnog te plaatsen voor de volgende ronde van de UEFA Cup.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, dat is nieuw voor mij.
Verder mooi nieuws lijkt me. Nu kan hij niet weggekaapt worden door een Europese subtopper. Iig niet voor weinig geld. Als Wijnaldum nu verkocht zou worden zou Feyenoord gewoon de hoofdprijs moeten vragen (¤20 miljoen of meer), dan is in 1x de schuld van Feyenoord afgelost. Dat zou mooi zijn.
Waar is anders een Europees tenue voor?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:08 schreef Kopbal het volgende:
Trouwens ook schandalig dat Feyenoord gisteren het Europese tenue aanhad.
Voor uitwedstrijden. Flikker op, in De Kuip hoort gewoon in het rood-witte tenue gespeeld te worden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waar is anders een Europees tenue voor?
Hij zal hoogstwaarschijnlijk een contract hebben voor een bepaalde duur omdat hij nog geen 18 is. Denk niet dat dat een contract is die lang gaat duren.quote:
Babel had er wel meer wedstrijden op zittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Als babel al 19 miljoen waard is....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |