Timmer was ook niet best nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Komend weekend Van Dijk maar in de goal?
Ja, want Timmer is verantwoordelijk voor het verlies vandaag.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Komend weekend Van Dijk maar in de goal?
Zeer jammer ja. Feyenoord speelde heel behoorlijk, maar als je 100%-kansen mist kan je nog zo goed spelen maar winnen zal je niet doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Makaay, verwende kut-ventWat snapt hij niet aan: die 2 a 3 kansen die je in zo'n wedstrijd krijgt gewoon scoren?
Z'n tijd is definitief voorbij, het zou mooi zijn als ie na dit seizoen gewoon z'n contract inleverd. Kunnen we van die 3 miljoen aan salariskosten een spits halen die nog wel wil.
Idd. Dit waren kansen die elke gemiddelde eredivisiespits gewoon omzet in een doelpunt. Makaay is al maandenlang waardeloos, echt elke spits in de eredivisie is op dit moment beter.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeer jammer ja. Feyenoord speelde heel behoorlijk, maar als je 100%-kansen mist kan je nog zo goed spelen maar winnen zal je niet doen.
We hebben echt gewoon een spits nodig niet tobt maar 100%-kansen er gewoon inschiet. Dan hadden we vandaag minstens op 2-2 gestaan en dan moet je nog een hele helftquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Jappe90 het volgende:
De score is weer erg jammer ja, maar toch zag ik wel mooi spel zo af en toe.
Dit Feyenoord moet beter kunnen, beter winnen we van Deportivo en Lech Poznan, wordt een zware opgave maar niet onmogelijk. Als je kijkt waar we paar weken terug waren, had ik dit spel vanavond nooit verwacht.
El Ahmadi vond ik erg goed spelen, en Wijnaldum echt top!
Hou nou eens op over Timmer.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Dacht ik dat we na dit seizoen mooi van Timmer af waren, blijkt hij vorig seizoen zijn contract verlengd te hebben met 2 jaar.
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond alle goals houdbaar hoor. Die eerste was in de korte hoek, dat mag gewoonweg niet. Bij die tweede had ik wel verwacht dat ie uit zou komen om eerder bij de bal te zijn en die derde... tsja...
Kom op, hij werd van richting veranderd, maar dat betekent toch niet standaard dat je hem door mag latenquote:
De eerste bal was gewoon onhoudbaar. Een gigantische fout van Van Bronckhorst. Punt.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kom op, hij werd van richting veranderd, maar dat betekent toch niet standaard dat je hem door mag laten
Echt een fout van Timmer vond ik het nou ook weer niet hoor (en van van Bronckhorst ook niet echt eigenlijk).quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De eerste bal was gewoon onhoudbaar. Een gigantische fout van Van Bronckhorst. Punt.
Waarom niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Echt een fout van Timmer vond ik het nou ook weer niet hoor (en van van Bronckhorst ook niet echt eigenlijk).
Volgens mij was het niet van Bronckhorst zijn man. Als dat wel zo was dan staat een F'je over het algemeen nog beter te dekkenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom niet.Van Bronckhorst dekt die man op 3 meter, en verandert de bal zelf van richting waardoor de bal er in gaat en niet voorlangs.
De dekking was inderdaad niet goed. Die aanvaller veranderd de bal nog net van richting waardoor Gio hem verkeerd raakt. Dat is gewoon pure pech.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom niet.Van Bronckhorst dekt die man op 3 meter, en verandert de bal zelf van richting waardoor de bal er in gaat en niet voorlangs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |