Tsjah. Je zou het ook zo kunnen uitleggen dat Van Marwijk Tiendalli niet in staat achtte om bij Feyenoord aan de bak te kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft niet onder Van Marwijk gespeeld, vorig seizeon was hij aan Sparta verhuurd.
Jankert.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF![]()
Daarom willen ze het contract van Greene verlengen. Ze kunnen het gewoon niet maken om hem gratis de deur uit te laten lopen. Tyfus beleid, tyfus bestuur
Kutkarakter als mens? Was dat het probleem maar, hij presteert al een hele lange tijd onder de maat en daar mag meneer best op afgerekend worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Jankert.
Greene was in zijn eerste jaar één van de constant goed presterende spelers.
Beter gaat iedereen achter de Feyenoordspelers staan, ook al heeft deze speler een kutkarakter als mens.
En bovendien lijkt het me best een aardige gast buiten het veld.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kutkarakter als mens? Was dat het probleem maar, hij presteert al een hele lange tijd onder de maat en daar mag meneer best op afgerekend worden.
Tiendalli, Lucius, een kapstok.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef Siemerink het volgende:
Eens, maar dan moet een geschikte vervanger wel voorhanden zijn.
Jep, volgens mij staat in Serginho's huis altijd wel een pan Roti klaar om opgegeten te worden na de aangeboden joint.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Crane het volgende:
[..]
En bovendien lijkt het me best een aardige gast buiten het veld.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep, volgens mij staat in Serginho's huis altijd wel een pan Roti klaar om opgegeten te worden na de aangeboden joint.
quote:Verbeek heeft viertal er binnenkort weer bij
Geschreven op donderdag, 6 november om 17:49
Goed nieuws uit de ziekenboeg van Feyenoord. Terwijl het overgrote deel van de selectie van trainer Gertjan Verbeek zich voorbereidde op het UEFA Cup-treffen met CSKA Moskou, werkten Danny Buijs, Jon Dahl Tomasson, Denny Landzaat en Andwélé Slory individueel aan hun herstel. Het gaat met allen de goede kant op.
Buijs, die enkele weken terug een blessure opliep aan zijn lies, werkte samen met hersteltrainer Bjorn Rekelhof op een bijveld aan zijn conditie. Daar verbleef hij samen met Tomasson, die nog altijd hinder ondervindt van zijn enkel, maar vorderingen boekt in zijn herstel.
Landzaat en Slory lieten hun gezicht zien op trainingscomplex Varkenoord. Beide spelers kampen met een kwetsuur aan de hamstring, en werken een aangepast programma af waarbij ze sommigen oefenvormen nog aan zich voorbij laten gaan. Het tweetal is al wel verder in hun herstel dan Tomasson en Buijs.
Ja, mee eens. Wie weet komen we elkaar dan ook in Europa nog eens tegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie ook. Dat alle Nederlandse clubs maar door mogen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |