Gaat me ook meer om de manier hoe er gevoetbald wordt.quote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef Happel het volgende:
Ik verwacht een vrij kansloos verlies. CSKA is nog een maatje te groot op dit moment.
Geen idee.quote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef Happel het volgende:
Ik verwacht een vrij kansloos verlies. CSKA is nog een maatje te groot op dit moment.
In principe wel ja, maar bij ons weet je t nooit natuurlijk. Hoeveel kaarten zijn er verkocht? Dat kan ook redelijk wat schelen...quote:Op maandag 3 november 2008 22:12 schreef Happel het volgende:
Ach, ze staan tweede dus ze zijn er niet zwakker op geworden. Dat eerste zal ook niet echt meespelen. Makkelijke overwinning voor CSKA dus.quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
De spelers van CSKA kunnen vermoeider zijn omdat ze al een hele competitie achter de rug hebben.
Daniel Carvalho, Dudu en Jo zijn weg bij de club.
Dat waren 3 belangrijke spelers.
Ja, leuk.quote:Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ach, ze staan tweede dus ze zijn er niet zwakker op geworden. Dat eerste zal ook niet echt meespelen. Makkelijke overwinning voor CSKA dus.
Helaas.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, de Uefa Cup hebben we al verknald in Nancy. Hopen op een wonder nu.
Verschil met ajax is wel dat ajax in het bestuur van de arena is vertegenwoordigd en dat ze door een bepaalde constructie per betaalde euro aan huur weer een percentage van die euro terugkrijgen..quote:Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Er zijn heel veel clubs die het stadion niet in eigen beheer hebben en toch winst maken, beste voorbeeld is waarschijnlijk Ajax. Dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast denk ik ook dat de winst uit de verkoop van drank en snacks op de totale begroting verwaarloosbaar is. Dat werd gister ook door Munsterman aangedragen als voordeel. Is het natuurlijk wel maar het stelt denk ik niet veel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |