Was weer drama? Feyenoord speelde een prima eerst helft waarin het minstens 2 doelpunten had moeten maken, dat kun je Makaay verwijten. Maar Biseswar, Fer en El Ahmadi speelden héél behoorlijk. Absoluut geen drama-wedstrijd. Ook in de tweede helft begonnen ze goed, maar het is heel lastig om een doelpunt te forceren als die Russen met 11 man achter de bal gaan staan he.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was weer drama. Iedereen behalve Wijnaldum waren zo slecht.
En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
Timmer is gewoon een beperkte keeper die geen punt pakt voor ons..quote:
Persoonlijk vond ik ze alle 3 zo slecht, door die el ahmadi kwam ook een goal trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was weer drama? Feyenoord speelde een prima eerst helft waarin het minstens 2 doelpunten had moeten maken, dat kun je Makaay verwijten. Maar Biseswar, Fer en El Ahmadi speelden héél behoorlijk. Absoluut geen drama-wedstrijd.
Dan heb jij een andere wedstrijd dan ik gezien. El Ahmadi vind ik echt goed hoor, hij pakte vaak de afvallende bal, is erg nauwkeurig in de passing en blijft niet achterin hangen als hij een aanval opzet.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik ze alle 3 zo slecht, door die el ahmadi kwam ook een goal trouwens.
Wat gebeurde er bij die 1-3? Die gozer liep gewoon door hem heen?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond Hofland trouwens goed vandaag.
Tja ach foutje moet kunnen tochquote:Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat gebeurde er bij die 1-3? Die gozer liep gewoon door hem heen?
Met name dat eerste is dan gewoon klote. Je denkt dat je op je donder krijgt, vervolgens heb je telkens het gevoel dat je moet kennen winnen en dan krijg je als nog op je donder...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.
Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen.
Ik zou ook bijna vergeten tegen welke ploeg we speelden, zo goed ging het eigenlijk. Maar inderdaad, verliezen van deze ploeg is geen schande, alleen het had vandaag niet gehoeven.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.
Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen. Er werd niet slecht gespeeld, alleen waren de Russen gewoon beter. Geen schande.
Grappig: Dronken Russen met flessen wodka.
Stereotype bevestigd.
quote:Hofland naar het ziekenhuis
Giovanni van Bronckhorst liet bij Radio Rijnmond weten dat Kevin Hofland na afloop van het duel tegen CSKA Moskou naar het ziekenhuis moest om zijn hand te onderzoeken. Volgens Van Bronckhorst is het nog niet duidelijk wat de blessure precies is, mogelijk gaat het om een breuk of een peesblessure.
Het is zijn hand maar hoor, niet zijn nek.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Godverdomme. Hij kreeg ook een hele nare tik.
Ik vond Feyenoord echt niet zo zwak.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was weer drama. Iedereen behalve Wijnaldum waren zo slecht.
En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
Oh.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is zijn hand maar hoor, niet zijn nek.
Dat is zeker !! Ook niet onbelangrijk om te vermelden.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Tiendalli was ook een verbetering voor de rechtsbackpositie.
Onbegrijpelijk dat hij zo snel werd afgeschreven binnen deze selectie.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat is zeker !! Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
Wat een onzin zeg; een verlies incalculeren. Jou boeit het echt allemaal niets meer he? Niet dat ik geen verlies verwacht had, maar in ga er niet zomaar vanuit.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.
Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen. Er werd niet slecht gespeeld, alleen waren de Russen gewoon beter. Geen schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |