Tsjah. Je zou het ook zo kunnen uitleggen dat Van Marwijk Tiendalli niet in staat achtte om bij Feyenoord aan de bak te kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft niet onder Van Marwijk gespeeld, vorig seizeon was hij aan Sparta verhuurd.
Jankert.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WTF![]()
Daarom willen ze het contract van Greene verlengen. Ze kunnen het gewoon niet maken om hem gratis de deur uit te laten lopen. Tyfus beleid, tyfus bestuur
Kutkarakter als mens? Was dat het probleem maar, hij presteert al een hele lange tijd onder de maat en daar mag meneer best op afgerekend worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Jankert.
Greene was in zijn eerste jaar één van de constant goed presterende spelers.
Beter gaat iedereen achter de Feyenoordspelers staan, ook al heeft deze speler een kutkarakter als mens.
En bovendien lijkt het me best een aardige gast buiten het veld.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kutkarakter als mens? Was dat het probleem maar, hij presteert al een hele lange tijd onder de maat en daar mag meneer best op afgerekend worden.
Tiendalli, Lucius, een kapstok.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef Siemerink het volgende:
Eens, maar dan moet een geschikte vervanger wel voorhanden zijn.
Jep, volgens mij staat in Serginho's huis altijd wel een pan Roti klaar om opgegeten te worden na de aangeboden joint.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Crane het volgende:
[..]
En bovendien lijkt het me best een aardige gast buiten het veld.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep, volgens mij staat in Serginho's huis altijd wel een pan Roti klaar om opgegeten te worden na de aangeboden joint.
quote:Verbeek heeft viertal er binnenkort weer bij
Geschreven op donderdag, 6 november om 17:49
Goed nieuws uit de ziekenboeg van Feyenoord. Terwijl het overgrote deel van de selectie van trainer Gertjan Verbeek zich voorbereidde op het UEFA Cup-treffen met CSKA Moskou, werkten Danny Buijs, Jon Dahl Tomasson, Denny Landzaat en Andwélé Slory individueel aan hun herstel. Het gaat met allen de goede kant op.
Buijs, die enkele weken terug een blessure opliep aan zijn lies, werkte samen met hersteltrainer Bjorn Rekelhof op een bijveld aan zijn conditie. Daar verbleef hij samen met Tomasson, die nog altijd hinder ondervindt van zijn enkel, maar vorderingen boekt in zijn herstel.
Landzaat en Slory lieten hun gezicht zien op trainingscomplex Varkenoord. Beide spelers kampen met een kwetsuur aan de hamstring, en werken een aangepast programma af waarbij ze sommigen oefenvormen nog aan zich voorbij laten gaan. Het tweetal is al wel verder in hun herstel dan Tomasson en Buijs.
Ja, mee eens. Wie weet komen we elkaar dan ook in Europa nog eens tegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie ook. Dat alle Nederlandse clubs maar door mogen gaan.
Timmer was ook niet best nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Komend weekend Van Dijk maar in de goal?
Ja, want Timmer is verantwoordelijk voor het verlies vandaag.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Sloggi het volgende:
Komend weekend Van Dijk maar in de goal?
Zeer jammer ja. Feyenoord speelde heel behoorlijk, maar als je 100%-kansen mist kan je nog zo goed spelen maar winnen zal je niet doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Makaay, verwende kut-ventWat snapt hij niet aan: die 2 a 3 kansen die je in zo'n wedstrijd krijgt gewoon scoren?
Z'n tijd is definitief voorbij, het zou mooi zijn als ie na dit seizoen gewoon z'n contract inleverd. Kunnen we van die 3 miljoen aan salariskosten een spits halen die nog wel wil.
Idd. Dit waren kansen die elke gemiddelde eredivisiespits gewoon omzet in een doelpunt. Makaay is al maandenlang waardeloos, echt elke spits in de eredivisie is op dit moment beter.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeer jammer ja. Feyenoord speelde heel behoorlijk, maar als je 100%-kansen mist kan je nog zo goed spelen maar winnen zal je niet doen.
We hebben echt gewoon een spits nodig niet tobt maar 100%-kansen er gewoon inschiet. Dan hadden we vandaag minstens op 2-2 gestaan en dan moet je nog een hele helftquote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Jappe90 het volgende:
De score is weer erg jammer ja, maar toch zag ik wel mooi spel zo af en toe.
Dit Feyenoord moet beter kunnen, beter winnen we van Deportivo en Lech Poznan, wordt een zware opgave maar niet onmogelijk. Als je kijkt waar we paar weken terug waren, had ik dit spel vanavond nooit verwacht.
El Ahmadi vond ik erg goed spelen, en Wijnaldum echt top!
Hou nou eens op over Timmer.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Dacht ik dat we na dit seizoen mooi van Timmer af waren, blijkt hij vorig seizoen zijn contract verlengd te hebben met 2 jaar.
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond alle goals houdbaar hoor. Die eerste was in de korte hoek, dat mag gewoonweg niet. Bij die tweede had ik wel verwacht dat ie uit zou komen om eerder bij de bal te zijn en die derde... tsja...
Kom op, hij werd van richting veranderd, maar dat betekent toch niet standaard dat je hem door mag latenquote:
De eerste bal was gewoon onhoudbaar. Een gigantische fout van Van Bronckhorst. Punt.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kom op, hij werd van richting veranderd, maar dat betekent toch niet standaard dat je hem door mag laten
Echt een fout van Timmer vond ik het nou ook weer niet hoor (en van van Bronckhorst ook niet echt eigenlijk).quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De eerste bal was gewoon onhoudbaar. Een gigantische fout van Van Bronckhorst. Punt.
Waarom niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Echt een fout van Timmer vond ik het nou ook weer niet hoor (en van van Bronckhorst ook niet echt eigenlijk).
Volgens mij was het niet van Bronckhorst zijn man. Als dat wel zo was dan staat een F'je over het algemeen nog beter te dekkenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom niet.Van Bronckhorst dekt die man op 3 meter, en verandert de bal zelf van richting waardoor de bal er in gaat en niet voorlangs.
De dekking was inderdaad niet goed. Die aanvaller veranderd de bal nog net van richting waardoor Gio hem verkeerd raakt. Dat is gewoon pure pech.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom niet.Van Bronckhorst dekt die man op 3 meter, en verandert de bal zelf van richting waardoor de bal er in gaat en niet voorlangs.
Was weer drama? Feyenoord speelde een prima eerst helft waarin het minstens 2 doelpunten had moeten maken, dat kun je Makaay verwijten. Maar Biseswar, Fer en El Ahmadi speelden héél behoorlijk. Absoluut geen drama-wedstrijd. Ook in de tweede helft begonnen ze goed, maar het is heel lastig om een doelpunt te forceren als die Russen met 11 man achter de bal gaan staan he.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was weer drama. Iedereen behalve Wijnaldum waren zo slecht.
En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
Timmer is gewoon een beperkte keeper die geen punt pakt voor ons..quote:
Persoonlijk vond ik ze alle 3 zo slecht, door die el ahmadi kwam ook een goal trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was weer drama? Feyenoord speelde een prima eerst helft waarin het minstens 2 doelpunten had moeten maken, dat kun je Makaay verwijten. Maar Biseswar, Fer en El Ahmadi speelden héél behoorlijk. Absoluut geen drama-wedstrijd.
Dan heb jij een andere wedstrijd dan ik gezien. El Ahmadi vind ik echt goed hoor, hij pakte vaak de afvallende bal, is erg nauwkeurig in de passing en blijft niet achterin hangen als hij een aanval opzet.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik ze alle 3 zo slecht, door die el ahmadi kwam ook een goal trouwens.
Wat gebeurde er bij die 1-3? Die gozer liep gewoon door hem heen?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond Hofland trouwens goed vandaag.
Tja ach foutje moet kunnen tochquote:Op donderdag 6 november 2008 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat gebeurde er bij die 1-3? Die gozer liep gewoon door hem heen?
Met name dat eerste is dan gewoon klote. Je denkt dat je op je donder krijgt, vervolgens heb je telkens het gevoel dat je moet kennen winnen en dan krijg je als nog op je donder...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.
Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen.
Ik zou ook bijna vergeten tegen welke ploeg we speelden, zo goed ging het eigenlijk. Maar inderdaad, verliezen van deze ploeg is geen schande, alleen het had vandaag niet gehoeven.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.
Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen. Er werd niet slecht gespeeld, alleen waren de Russen gewoon beter. Geen schande.
Grappig: Dronken Russen met flessen wodka.
Stereotype bevestigd.
quote:Hofland naar het ziekenhuis
Giovanni van Bronckhorst liet bij Radio Rijnmond weten dat Kevin Hofland na afloop van het duel tegen CSKA Moskou naar het ziekenhuis moest om zijn hand te onderzoeken. Volgens Van Bronckhorst is het nog niet duidelijk wat de blessure precies is, mogelijk gaat het om een breuk of een peesblessure.
Het is zijn hand maar hoor, niet zijn nek.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Godverdomme. Hij kreeg ook een hele nare tik.
Ik vond Feyenoord echt niet zo zwak.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Het was weer drama. Iedereen behalve Wijnaldum waren zo slecht.
En dan zo Makaay, is er 1 ding wat die goed gedaan heeft in 1.5 jaar? wat een miskoop.
Oh.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is zijn hand maar hoor, niet zijn nek.
Dat is zeker !! Ook niet onbelangrijk om te vermelden.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Tiendalli was ook een verbetering voor de rechtsbackpositie.
Onbegrijpelijk dat hij zo snel werd afgeschreven binnen deze selectie.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat is zeker !! Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
Wat een onzin zeg; een verlies incalculeren. Jou boeit het echt allemaal niets meer he? Niet dat ik geen verlies verwacht had, maar in ga er niet zomaar vanuit.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil weer.
Dit was gewoon ingecalculeerd, al waren er genoeg kansen om het in ons voordeel te doen laten beslissen. Er werd niet slecht gespeeld, alleen waren de Russen gewoon beter. Geen schande.
Feyenoord en geluk.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:48 schreef Kopbal het volgende:
En weer kom je met het gevoel thuis van, ach.. het was zo slecht nog niet.
Een goed Feyenoord in de eerste helft met een zeer lullige 0-1. Kopbal op de lat die Makaay eigenlijk gewoon moet maken c.q. naar beneden koppen. Kom je op 1-1 krijg je zo mogelijk een nog lulliger doelpunt tegen.
Tweede helft kan ik kort over zijn, als Makaay hem erin legt wordt het een andere wedstrijd.
Bij vlagen werd je wel weggetikt, had het gevoel dat die Russen ook maar op halve kracht aan het voetballen waren af en toe.
Pluspuntjes: Wijnaldum, Tiendalli, Hofland.
Minpunten: Timmer, Makaay.
Er had wel iets meer ingezeten, met een beetje geluk.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Feyenoord en geluk.Alle mazzel die bestaat ligt allemaal in Amsterdam.
-reageer normaal-quote:Op donderdag 6 november 2008 23:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg; een verlies incalculeren. Jou boeit het echt allemaal niets meer he? Niet dat ik geen verlies verwacht had, maar in ga er niet zomaar vanuit.
Als we een spits hadden gehad, hadden we gewoon gewonnen daar. Maar die hebben we niet; MakaayHarry scoorde er meer.
Eens.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef Grulez het volgende:
Een andere keeper, een backupspits en een rechtercentrale verdediger lijkt me voldoende.
Vond het niet eens zo'n vieze counterploeg. Lieten bij vlagen echt prachtig voetbal zien.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:51 schreef Hamilcar het volgende:
Die Russen hebben een aantal aardige spelers, maar omdat Feyenoord zoveel druk naar voren gaf onstond er veel ruimte achterin .. en ja, tegen een counter ploeg is dat natuurlijk koren op de molen zoals je kon zien
Feyenoord Europese seizoenskaart.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:57 schreef Kopbal het volgende:
Zit je dan trouwens met je kaartje voor Lech Poznan als ze gelijkspelen of verliezen in Coruna.
Eigenlijk wel een smerige truc van Feyenoord om de kaartverkoop op die manier te doen.
In Nancy had je gewoon nooit mogen verliezen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
En overal lees ik weer dat Feyenoord leuk, aardig en goed heeft gespeeld, maar er door tegenslag niet is gewonnen.
Je kan een overwicht hebben op het middenveld, maar wanneer je aanval en verdediging gewoonweg K.U.T. is, zal je nooit winnen.
Feyenoord is op dit moment gewoon zwak.
Feyenoord staat op een onacceptabele slechte plaats in de eredivisie, en in Europa gaat het al niet veel beter. De enige die dit lijkt te snappen is Crane.
Er moet echt iets gebeuren in Rotterdam, anders word het een hopeloos seizoen.
Heb je de wedstrijd gezien? De eerste goal was kneuzig en ongelukkig, de tweede was lachwekkend en de derde een resultaat van de wissel Mols. Kijk, consistente pech is inderdaad een gebrek aan <iets> maar je kan toch ook wel zien dat de wedstrijd zo anders had kunnen lopen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
En overal lees ik weer dat Feyenoord leuk, aardig en goed heeft gespeeld, maar er door tegenslag niet is gewonnen.
Je kan een overwicht hebben op het middenveld, maar wanneer je aanval en verdediging gewoonweg K.U.T. is, zal je nooit winnen.
Feyenoord staat op een onacceptabele slechte plaats in de eredivisie, en in Europa gaat het al niet veel beter. De enige die dit lijkt te snappen is Crane.
Als Feyenoord deze lijn doortrekt komt het echt wel goed. Je speelt niet elke week tegen teams als CSKAquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In Nancy had je gewoon nooit mogen verliezen.
De rest van je geblaat:
Ik zie het in de competitie nog wel goedkomen. In Europa heb je tegen een team als CSKA gewoon niks te zoeken op het moment.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.
Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
Dat wordt al weken geroepen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze lijn doortrekt komt het echt wel goed.
Van Bronkhorst gaf doelpunt 1+2 weg, 3de doelpunt was een resultaat van de wissels en het scoreverloop. Bahia en Hofland leken weinig verkeerd te doen dit keer. Dat argument gaat dus niet helemaal op, en misschien is Makaay nog niet helemaal terug van z'n blessure. We zullen het zien en nogmaals beoordelen na FC Utrecht - een tegenstander die toch een stuk minder is dan CSKA.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar dit wordt elke keer als excuus aangedragen.
Het elftal komt op veel fronten gewoonweg tekort. Je hebt geen spits om het af te maken, en de verdediging is zo lek als een mandje.
Het excuus dat je nooit had mogen verliezen word zowat elke wedstrijd aangedragen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En wat wordt elke keer als excuus aangedragen, dat je in Nancy nooit had mogen verliezen?![]()
Een Roda, waar zelfs Volendam van had gewonnen(met alle respect)quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Met een resultaat: 0-4 in Kerkrade. Gewoon deze lijn doortrekken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |