abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 18:30:51 #76
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_62976981
Ik ben er niet bij morgen, kan sowieso niet beide wedstrijden aangezien het door de week is, en voor 1 wedstrijd alleen is freaking duur imho...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 5 november 2008 @ 18:40:36 #77
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62977226
Passepartoutje voor vakkie S
Is er nog een leuk kroegie in de buurt want we zijn er deze keer waarschijnlijk erg vroeg?
  woensdag 5 november 2008 @ 18:55:58 #78
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62977610
quote:
Tiendalli in basisteam Feyenoord
ROTTERDAM - De 'verloren zoon' Dwight Tiendalli begint donderdagavond in De Kuip in het basisteam van Feyenoord. De 23-jarige vleugelverdediger vervangt Serginho Greene in de tweede groepswedstrijd voor de UEFA Cup tegen CSKA Moskou.
afbeelding vergroten Dwight Tiendalli feliciteert Gertjan Verbeek. Rechts Karim El Ahmadi. FOTO PROSHOTS
Greene raakte zondag in de uitwedstrijd tegen Roda JC (0-4) geblesseerd aan zijn knie. ,,De binnenkant van zijn meniscus is beschadigd. Vrijdag horen we of hij een operatie moet ondergaan'', liet trainer Gertjan Verbeek woensdag in De Kuip weten.
Tiendalli kreeg aan het begin van het seizoen bij Feyenoord nog te horen dat hij achter Theo Lucius, Greene en Danny Buijs vierde keus was voor de positie van rechtsback. Verbeek zette de voormalige speler van FC Utrecht en Sparta zelfs terug naar de tweede selectie.
Geslaagde invalbeurten
Tiendalli kreeg het dringende advies om naar een andere club uit te kijken. Hij knokte zich echter knap terug in de A-selectie en verdiende met twee geslaagde invalbeurten tegen sc Heerenveen (2-2) en Roda JC zijn eerste basisplaats bij Feyenoord sinds tijden.
Verbeek zal verder waarschijnlijk geen wijzigingen aanbrengen in zijn elftal dat zondag in Kerkrade pas de tweede competitiezege behaalde. CSKA Moskou, tweede op de Russische ranglijst, versloeg Deportivo la Coruña in de eerste groepswedstrijd met 3-0. De Rotterdammers verloren vorige maand met dezelfde cijfers in en tegen Nancy.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Hofland, Bahia en De Cler; Wijnaldum, Fer, El Ahmadi en Van Bronckhorst; Makaay en Biseswar.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:09:22 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62979768
2000 light years from home
  woensdag 5 november 2008 @ 20:12:57 #80
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62979896
Maar anderhalve buitenlander in de basis. .
The Most Incredible, Baby
pi_62985449
Gaat heel erg moeilijk worden morgen.Gelukkig heb ik heel de middag om moed in te drinken
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62988006
Ik heb stiekem toch opeens vertrouwen in Tiendalli, in tegenstelling tot in vroegere tijden. Zal dit vertrouwen terecht blijken?
  donderdag 6 november 2008 @ 00:22:37 #83
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62988041
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:20 schreef Vidacz het volgende:
Ik heb stiekem toch opeens vertrouwen in Tiendalli, in tegenstelling tot in vroegere tijden. Zal dit vertrouwen terecht blijken?
Denk het niet.
Heb het gevoel dat het 'inmense' vertrouwen dat er is in Tiendalli alleen maar komt doordat iedereen zo'n schurfthekel heeft aan Greene.
pi_62988069
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Denk het niet.
Heb het gevoel dat het 'inmense' vertrouwen dat er is in Tiendalli alleen maar komt doordat iedereen zo'n schurfthekel heeft aan Greene.
Dat zeker, maar Tiendalli heeft een voor hem zowel fysiek als mentaal zware periode achter de rug. Gecombineerd met het feit dat hij het bij Utrecht wél liet zien, denk ik dat de potentie er uiteindelijk toch uit zal komen.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:27:02 #85
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62988114
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:24 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Dat zeker, maar Tiendalli heeft een voor hem zowel fysiek als mentaal zware periode achter de rug. Gecombineerd met het feit dat hij het bij Utrecht wél liet zien, denk ik dat de potentie er uiteindelijk toch uit zal komen.
Ik moet het nog allemaar maar zien. Opbouwend is Tiendalli in ieder geval een stuk beter heb ik het idee.
Verdedigend moet nog blijken...

Denk toch dat hij niet voor niets is gepasseerd door een stuk of 3,4 trainers.
pi_62988291
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik moet het nog allemaar maar zien. Opbouwend is Tiendalli in ieder geval een stuk beter heb ik het idee.
Verdedigend moet nog blijken...

Bij Utrecht was dat nou juist zijn sterke punt. Verdedigend stond hij zijn mannetje en in aanvallend opzicht kwam hij meerdere malen over de rechterkant, zonder dat hij zijn defensieve taken uit het oog verloor.

Slechter dan Greene kan bijna niet, dus ben benieuwd.
pi_62989996
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Denk het niet.
De afgelopen 2 wedstrijden viel hij goed in, dus gun hem eens de kans voor een aantal wedstrijden.
pi_62990603
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:

3, 4 trainers?

Noem ze eens op dan?
  donderdag 6 november 2008 @ 10:37:08 #89
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62992741
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:53 schreef Luni het volgende:

[..]

3, 4 trainers?

Noem ze eens op dan?
Koeman, Van Marwijk, Verbeek (?).
pi_62994248
Ik begrijp niet waarom iedereen <zo'n> hekel aan Greene heeft. Ja, het is leuk dat Tiendalli zich kan gaan bewijzen maar als hij uitvalt moet die half-bakken Lucius er in en die heb ik toch veel vaker goals zien weggeven dan wie dan ook ..

In ieder geval! Hopelijk wordt het een leuke pot, en halen we 3 puntjes. Als we verliezen, dan acht ik onze kansen voor de volgende ronde toch wel klein :/
pi_62994545
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen <zo'n> hekel aan Greene heeft. Ja, het is leuk dat Tiendalli zich kan gaan bewijzen maar als hij uitvalt moet die half-bakken Lucius er in en die heb ik toch veel vaker goals zien weggeven dan wie dan ook ..

In ieder geval! Hopelijk wordt het een leuke pot, en halen we 3 puntjes. Als we verliezen, dan acht ik onze kansen voor de volgende ronde toch wel klein :/
een hekel is een groot woord, maar feit is dat deze knaap gewoon simpel weg Feyenoord onwaardig is, ontelbare keren de buitenspelval opheft, slap ingrijpt, staat te slapen etc.
In z'n eerste seizoen kon hij nog n aardig balletje trappen, maar tegenwoordig is het gewoon niets meer.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62994786
Ze moeten hem gewoon weer eens op het middenveld neerzetten, en als dat ook niks is dan mag je er een strik omheen doen. Maar dat vind ik ben alleen benieuwd welke club Greene zou willen hebben nu.
pi_62996095
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Hamilcar het volgende:
Ze moeten hem gewoon weer eens op het middenveld neerzetten, en als dat ook niks is dan mag je er een strik omheen doen. Maar dat vind ik ben alleen benieuwd welke club Greene zou willen hebben nu.
nou ja, misschien dat dan, maar wie wil je wisselen nu ervoor... Denk dat het gewoon een toekomstloze spelert is bij ons.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_62996567
quote:
Voor wie dan?
pi_62996777
quote:
Feyenoord zit ook een beetje in zijn maag met Greene. Als Tiendalli het goed oppakt en Lucius is weer helemaal de oude dan zit je met Greene. Lijkt me ook niet echt een gezellige speler voor op de bank.

Hij zit in een talentpool dus Feyenoord mag hem volgens de regels niet transfervrij laten vertrekken.

Middenvelders zijn er iig genoeg. Zeker als straks Landzaat ook weer terug is.
pi_62996818
Greene zit echt niet in de talentpools
  donderdag 6 november 2008 @ 12:53:57 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62996874
quote:
De tweede talentenpool moet de Kuipbewoners vijf miljoen euro opleveren. Ron Vlaar, Sherif Ekramy, Serginho Greene, Andwelè Slory, Dwight Tiendalli, Jacob Lensky en Mitchell Schet zijn in de tweede pool ondergebracht.
pi_62997538
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Koeman, Van Marwijk, Verbeek (?).
Hij heeft niet onder Van Marwijk gespeeld, vorig seizeon was hij aan Sparta verhuurd.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:22:21 #99
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_62997791
Lensky zit ook in de talentpool. , , .
The Most Incredible, Baby
pi_62997793
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

WTF
Daarom willen ze het contract van Greene verlengen. Ze kunnen het gewoon niet maken om hem gratis de deur uit te laten lopen. Tyfus beleid, tyfus bestuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')