[LEZERSBIJDRAGE] Ik ben een medium. Net als Char(latan), maar dan nog véél mediummiger. Ik hoor vaak stemmen zonder dat ik iemand zie. Als ik de telefoon opneem, bijvoorbeeld.
In tegenstelling tot Charlatan loop ik niet te koop met mijn bovennatuurlijke kwaliteiten. Maar wat er afgelopen woensdag gebeurde, is zo ongelooflijk dat ik het toch effe kwijt moet.
Die dag vernam ik via via dat het contract van technisch directeur Peter Bosz definitief is verlengd. Je begrijpt, ik schrok me een ongeluk. Toen gebeurde het: ik kreeg heel duidelijk het getal 13 door. Niet helemaal toevallig een ongeluksgetal. En ineens zag ik het. 13. Een 1 en een 3.
Ik haastte me naar een Toto-verkooppunt en vulde met pijn in m’n rood-witte hart 1-3 in (zie foto) op het Toto Score-formulier. Ik was er donderdag bij in De Kuip, dus hoe het afliep, weet ik dondersgoed.
![]()
Om de kater van de verliespartij weg te spoelen, ben ik vrijdagmorgen meteen een nieuwe readingsessie begonnen en al snel had ik verbinding. Tja, je hebt een gave of je hebt het niet.
Ik kreeg direct en natuurlijk niet geheel toevallig de letters C, S, K, A door. Duh…!, daar hebben we donderdag tegen gespeeld, dacht ik nog. Ik wilde de verbinding met de andere zijde verbreken, maar toen vielen ineens alle puzzelstukjes op zijn plaats. CS staat voor CoolSingel en KA zijn de twee beginletters van … KAMPIOEN!
Ik pakte de ranglijst en het resterende competitieprogramma erbij.
En verrek, het klopte als een busz. Als we vanaf nu alle competitiewedstrijden winnen, staan we aan het eind van dit seizoen als kampioen op de Coolsingel. Feyenoord Landskampioen 2008-2009!
En niemand die ons tegenhoudt.
Rest alleen nog de vraag wat ik met m’n nettowinst van ¤ 12,50 ga doen?
Nou, da’s simpel. Dat bedrag maak ik over naar rekeningnummer 6445.38.015 ten name van Feyenoord Rotterdam.
Leve Feyenoord één!
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-