Volgens mij ben ik nu de enige online, dus ik loop het even langs.quote:Op zondag 16 november 2008 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kan er eens gekeken worden naar pizzakoppo wiens trolls zich over VBL verspreiden.
Idd opvallend hoe die keer op keer wegkomt met z'n getroll.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Happel het volgende:
Vervelend kindje die Pizzakoppo. Doe er wat aan.
Vind ik ook. Raar dat er niets aan gedaan word.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Happel het volgende:
Vervelend kindje die Pizzakoppo. Doe er wat aan.
Pff. Thanks voor het melden.quote:
Dat deden we schat.quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Vriendelijk vrienden, zullen we FB weer gebruiken waarvoor het gebruikt moet worden?
Vandaar dat je ook door mag gaan met je gerotzooiquote:
Kijk nou eens verder dan je neus lang is voordat je deze uitspraken weer doetquote:Op zondag 16 november 2008 18:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook door mag gaan met je gerotzooi
quote:
Of jij bent traag.quote:
quote:
Weer zo'n bagger opmerking, discussie over Ajax/Feyenoord publiek is al 100x geweestquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een waardeloos en "gemaakt" publiek.
Daar gewoon boven staan.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Weer zo'n bagger opmerking, discussie over Ajax/Feyenoord publiek is al 100x geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |