De klasse bij Urby bij die 2-1, jammiequote:Op zondag 16 november 2008 14:21 schreef Chadi het volgende:
Wat droop die klasse bij Sulejmani er toch af.. alleen die bal aanname prachtig om te zien ..
Baasquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De klasse bij Urby bij die 2-1, jammie
quote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef GGMM het volgende:
Leonardo trouwens!Ik was, ben en blijf fan!
Jah je houd toch meer van basketbal?quote:Op zondag 16 november 2008 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Zoals PSV nu speelt verdienen ze ook helemaal niks. Vreemd genoeg doet het me dan ook vrij weinig.
Goed dat je het zegt, wat zijn Kennedy en Rommedahl toch slecht. Alleen al die aannames.quote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef Dvm86 het volgende:
Geweldige overwinning. Ik moet zeggen dat na de 1-1 ik toch wel even dacht oh nee hier gaan we weer. Het spel van Ajax werd toen ook wat slordiger.
Conclusie:
Gabri behoort in de basis en Lindgren speelde opnieuw niet bijzonder
Leonardo is geen basisspeler maar een prima invaller
Suarez gaat over een jaar of twee flink wat geld opleveren
Kennedy en Rommedahl waren de zwakke schakels - gelukkig is Van Basten op zoek naar vervanger.
Dit is een enorm goed resultaat ten voorbereiding op de wedstrijd tegen AZ.
En bovenal: GEEN NIEUWE GEBLESSEERDEN
Nee.quote:Op zondag 16 november 2008 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jah je houdt toch meer van basketbal?
Denk richting Stevens.quote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom zat Lazovic zo te schreeuwen bij het doelpunt van Afellay?˛
\quote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom zat Lazovic zo te schreeuwen bij het doelpunt van Afellay?˛
Het lijkt er wel op idd. Ik had eigenlijk verwacht dat Stevens het heel goed zou doen bij PSV, maar tot nu toe haalt hij bij lange na niet uit het team wat er in zit.quote:Op zondag 16 november 2008 14:32 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij werkt de strenge aanpak van Stevens niet bij een stel nuchtere Nederlanders en een opvliegende Lazovich.
Absoluut. Ik zit met mn tanden te klapperen hier dat Blom geen kaart gafquote:Op zondag 16 november 2008 14:34 schreef dronkeykong het volgende:
Salcido nog mazzel gehad dat hij geen 2e geel pakte, want dat was het zeker.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
\
Omdat Afellay zijn eigen feestje ging vieren, in plaats van de briljante Lazovic te bedanken.
Tussen deze 2 zaken twijfelde ik dus.quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Denk richting Stevens.
Maar voor de rest heb ik hem niet gezien, ja alleen in irritante val vorm.
PSV heeft dit jaar toch een recordwinst van 30 miljoen? Nou 5 miljoen voor Guus, 15 miljoen voor een topspits en 10 miljoen voor een topverdediger. Guus maakt er verder een goede eenheid van.quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Zwansen het volgende:
Tijd om Guus weg te kopen uit Rusland.
Wat zeg je nouquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef Grimm het volgende:
Steven z'n schuld van dit verlies..onnodig
Wat van vandaag?quote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuk hoor die Suarez hoe die voetbalt, erg goed
maar dat gedrag, wat een drama![]()
Mag wel een vooronderzoek naar komen, zeker voor dat van vandaag
1. Bij de corner natrappen naar Pietersquote:
En het slaan van Afellay naar Enoh dan? Last van een selectief geheugen, jongen?quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Bij de corner natrappen naar Pieters
2. Ergens op de helft van PSV natrappen naar Pieters
en dan beide keren niet fluiten
Afellay zal zoiets 1x doen, Suarez is al 2 jaar lang hiermee bezigquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
En het slaan van Afellay naar Enoh dan? Last van een selectief geheugen, jongen?
quote:Op zondag 16 november 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Afellay zal zoiets 1x doen, Suarez is al 2 jaar lang hiermee bezig
Ik denk dat Suarez zelf daar weinig van merktquote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en ik erger me er dood aan.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 16 november 2008 14:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
\
Omdat Afellay zijn eigen feestje ging vieren, in plaats van de briljante Lazovic te bedanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |