Ik zie het verschil niet. In beide gevallen wordt er op de man gespeelt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie daar toch duidelijke verschillen in.
iemand dom noemen vind ik veel minder erg dan iemand een debiel noemen.
Zo nu heb je antwoord op je vraag en ga nu maar weer lekker iets anders zoeken.
Verschil van mening dan en daar wil ik het bij latenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. In beide gevallen wordt er op de man gespeelt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Kom op zeg DK, als je eerst met je andere account roept dat de beker geen prijs is, en nu opeens wel, dan ben je toch dom bezig? Ik denk dat je sowieso wat voeten mag zoenen hier dat je er uberhaupt nog bent, aangezien je gewoon een kloon bent
Anyway: AFC Ajax topic #1110: Op naar zondag!
Ik vind het niet zo schokkend.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Anyway: AFC Ajax topic #1110: Op naar zondag!
Het is ook niet schokkend, maar de kans dat er weer een discussie uit komt die nergens over zal gaan is groot. Al weet hopelijk bijna iedereen uit het Ajax topic dat het geen zin heeft om een discussie aan te gaan hieroverquote:Op donderdag 13 november 2008 17:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo schokkend.
En graag feedback gebruiken waarvoor het is.
Dat is dan afwachten, nu ga ik er niks aan doen. En een discussie over Ajax-supporters kan natuurlijk best, dat bedoelt Kopbal er ook min of meer mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef denthemen het volgende:
maar de kans dat er weer een discussie uit komt die nergens over zal gaan is groot.
Och guttegut. Er wordt toch ook een semi-grappige foto geplaatst van een groepje PSVers?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is ook niet schokkend, maar de kans dat er weer een discussie uit komt die nergens over zal gaan is groot. Al weet hopelijk bijna iedereen uit het Ajax topic dat het geen zin heeft om een discussie aan te gaan hierover
Als er verder in de andere topics normale discussies plaats zouden kunnen vinden dan zou het grappig zijn ja. Maar mensen als DK zitten op zulke opmerkingen te wachten om topics te verneukenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Och guttegut. Er wordt toch ook een semi-grappige foto geplaatst van een groepje PSVers?
Een onschuldige/ flauwe opmerking hier en daar moet gewoon kunnen vind ik. Niet zo huilen.
Werd jij ook voor Ajax modje aangezienquote:Op donderdag 13 november 2008 18:42 schreef rubbereend het volgende:
omg weer de gebruikelijke Feyenoord users vs de Ajax modjes
sommige dingen zullen hier nooit veranderen/
nee ik had dergelijke aanvaringen zelden tot nooit. Die users beginnen al opgefokt en negatief omdat ze in discussie gaan met een mod die voor Ajax is en voor hun gevoel staan ze als 1-0 achter. Slaat nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werd jij ook voor Ajax modje aangezien
Oud nieuwsquote:
Was al weg voor deze post.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HHC - Feijenoord live op RTL-7, Donderdag 20.45 uur.
Debiel mag niet meer....
dubbel slotje bedoel jequote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker bezig vanavond
3 prijzen graag
Het grote Feijenoord-topic #415: In de race voor 5 prijzen!
slotje.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker bezig vanavond
3 prijzen graag
Het grote Feijenoord-topic #415: In de race voor 5 prijzen!
Done.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Primera Division Toto was vol, vandaar even nieuwe draad gemaakt: Primera Division-toto 2008/2009 #2
Zou iemand deze even sticky kunnen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |