Xquote:De rentree van Sarpong en Cvitanich bij Jong Ajax liep afgelopen maandag in het water vanwege de afgelasting van het duel tegen Jong Vitesse. Volgende week maandag worden zij waarschijnlijk vergezeld door Ismail Aissati, zo meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International. Hij kwam door blessures nog geen minuut in actie voor het eerste elftal, maar is nu bijna hersteld.
quote:Van Basten kiest weer voor Gabri
Marco van Basten stelt dat Ajax naar Hamburg is gekomen om te winnen, maar tevreden zal zijn met een punt. ,,Ik acht ons in staat een vuist te maken in deze zware uitwedstrijd, zei de coach gisteren.
afbeelding vergroten Ajax-trainer Marco van Basten en gelegenheidsaanvoerder Rasmus Lindgren.
De vraag lijkt vooral of Van Basten vasthoudt aan een echte flankaanvaller op rechts (Kennedy) of dat hij zijn middenveld versterkt met Gabri. Waarschijnlijk kiest de coach voor dat laatste.
HSV is hoe dan ook favoriet, vindt Van Basten. ,,Hun begroting is 135 miljoen.Dat zie je terug in hun mogelijkheden, met Petric en Olic hebben ze twee veel scorende spitsen. Als grote club in Nederland komt Ajax nog niet tot de helft van hun begroting.
Is dus helaas maar speculatie maar ik zou het zeker een goede beslissing van Marco vindenquote:
Vertonghen centraal? Die jongen wordt al van de ene naar de andere positie geslingerdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Vertonghen centraal.
Vermaelen of Oleguer dan maar op de bank.
Ook tegen PSV en AZ speelde Vertonghen centraal en Vermaelen op links.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertonghen centraal? Die jongen wordt al van de ene naar de andere positie geslingerd
Hij stond de afgelopen paar wedstrijden toch ook een paar keer in het centrum?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertonghen centraal? Die jongen wordt al van de ene naar de andere positie geslingerd
Ach, je kan zo wel zien waar hij het best op zijn plek isquote:Op woensdag 26 november 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aissati leer het nou eensquote:
Ik heb dus liever een aanvallend ingestelde speler op het middenveld. Maar goed.. die zijn er niet op dit moment, of in ieder geval niet goed genoeg, dus dan maar met dat trio. Sulejmani zou ik overigens graag op '10' zien, maar zijn aanwezigheid is, met de afwezigheid van Huntelaar en Cvitanich, in de voorhoede gewenst.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Is dus helaas maar speculatie maar ik zou het zeker een goede beslissing van Marco vinden
Wie niet trouwens
Mee eens hoor. Maar de kwaliteiten van de aanvallende middenvelders die nu beschikbaar zijn, zijn niet bepaald toereikend. Dan maar gewoon je beste middenvelders neerzetten, ookal zou het niet in 'balans' zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik heb dus liever een aanvallend ingestelde speler op het middenveld. Maar goed.. die zijn er niet op dit moment, of in ieder geval niet goed genoeg, dus dan maar met dat trio. Sulejmani zou ik overigens graag op '10' zien, maar zijn aanwezigheid is, met de afwezigheid van Huntelaar en Cvitanich, in de voorhoede gewenst.
Dat hebben wij allemaal denk ik, maar Kennedy is sowieso een prutser en voor de rest heb je momenteel weinig opties. Ik denk zelfs dat Gabri aanvallend meer brengt dan Kennedy..quote:Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik heb dus liever een aanvallend ingestelde speler op het middenveld. Maar goed.. die zijn er niet op dit moment, of in ieder geval niet goed genoeg, dus dan maar met dat trio. Sulejmani zou ik overigens graag op '10' zien, maar zijn aanwezigheid is, met de afwezigheid van Huntelaar en Cvitanich, in de voorhoede gewenst.
Daar heb je een punt maar op de linksback vind ik hem beter tot zijn recht komen. Op die positie heeft ie al zoveel wedstrijden gespeeld en zich prima staande weten te houden.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook tegen PSV en AZ speelde Vertonghen centraal en Vermaelen op links.
Moet ik een extra rolstoel voor je meenemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |