quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Oh die dingen, noem ze dan gewoon jurkquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pic overhemdjurkje:
[ afbeelding ]
Mijne is alleen iets anders, kon van de rest geen foto's vinden
boh gek die spuit veelquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef KingOfPop het volgende:
En ik ben er weer! Bt, wat vond je van Blackzilla?
Supergeil. Waar kan ik die man vindenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef KingOfPop het volgende:
En ik ben er weer! Bt, wat vond je van Blackzilla?
linkje ?quote:
ZOEK NIET VERDERquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Supergeil. Waar kan ik die man vinden?
Dat meisje zag eruit als een geglazuurde taart op het einde
Ja maar het heet overhemdjurk, omdat het gewoon wat heeft van een mannen overhemd dat je aan zou trekkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh die dingen, noem ze dan gewoon jurk
Verder: Kut TT! Goede tt zou zijn: Ajax
Het is Blackzilla aka de aangetrouwde oom van Jordyquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Supergeil. Waar kan ik die man vinden?
Dat meisje zag eruit als een geglazuurde taart op het einde
sorry jij mag de volgende LAPOquote:
Hahaha, dan moet jordy me zn nummer maar pm'enquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is Blackzilla aka de aangetrouwde oom van Jordy
Ik vind het nogal een verschil :pquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het heet overhemdjurk, omdat het gewoon wat heeft van een mannen overhemd dat je aan zou trekkenalleen dan niet zo overdreven groot
ziet eruit als een badjasquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pic overhemdjurkje:
[ afbeelding ]
Mijne is alleen iets anders, kon van de rest geen foto's vinden
Euhh sinds kortquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier weer? En hoi
Er staat toch jurk in het woord of niet danquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil :p
WTF das 220 guldenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh sinds kort. En haii
.
Oh om er even een vrouwentopic van te maken. Bt ligt 't aan mij of zijn laarzen van 100 euro normaal?
Jordy is gefrustreerd, hij heeft mij, en met mij andere bazen, al een pm gestuurd ten tijde van de afgelopen topics.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dan moet jordy me zn nummer maar pm'en(Dat van zn oom he
)
Foto'squote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het staat me anders heel leuk
Dat maken wij wel uit. Pics dus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het staat me anders heel leuk
Ze had laatst van die rooie lak hakschoenen van 130 euro, trouwens Bt, heb je ze nog gekocht?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh sinds kort. En haii
.
Oh om er even een vrouwentopic van te maken. Bt ligt 't aan mij of zijn laarzen van 100 euro normaal?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er staat toch jurk in het woord of niet dan?
Laarzen van 100 euro zijn zelfs goedkoop vind ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh sinds kort. En haii
.
Nee ik moet nog bestellenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze had laatst van die rooie lak hakschoenen van 130 euro, trouwens Bt, heb je ze nog gekocht?
dat dus en vooral de lingeriequote:
i'm with stupidquote:
heb hier geen meetliniaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik moet nog bestellenwilde je dat shirt nog trouwens?
Ja!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik moet nog bestellenwilde je dat shirt nog trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hee, ik ben ook een baas. Waar blijft mn PMquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jordy is gefrustreerd, hij heeft mij, en met mij andere bazen, al een pm gestuurd ten tijde van de afgelopen topics.
Ja, je was er vanmiddag nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik ben ook een baas. Waar blijft mn PMal heb ik mn dosis wel weer gehad toen hij me er laatst 31 stuurde :")
Maar ik vind 't zo duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laarzen van 100 euro zijn zelfs goedkoop vind ikals het leer is he
Volgens mij heb je een post voor het grote jostitopic deel 4 hier neer gezetquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kopen jullie weleens schoenen in de crocswinkel?
Heb je niet gewoon altijd dezelfde maat danquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef gers het volgende:
[..]
heb hier geen meetliniaal
en meten met een geo werkt niet echt
Ja het is duur, maar wel een investeringquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo duur. Zal ik ze gaan kopen, heb winterschoenen nodig namelijk of zal ik wachten tot de opruiming?
CROCSquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo duur. Zal ik ze gaan kopen, heb winterschoenen nodig namelijk of zal ik wachten tot de opruiming?
Ja euh halloquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
waar blijen de pics van bt in d'r gare badjas
ligt aan het mer soms een s soms een mquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon altijd dezelfde maat dan?
JE KUNT HETquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Triptamine het volgende:
Dames en heren ik moet zo effe vanuit de auto mijn huis in lopen, wens me sterkte!
haha kleintjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
ligt aan het mer soms een s soms een m
burberry polo's bv S
h&m weer een M
dank je maat. als je iemand ziet laptoppen in een auto ben ik hetquote:
Tsja, ik weet ook niet zo goed hoe asos kleding valt, bestel natuurlijk sowieso nooit mannenkleding (quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
ligt aan het mer soms een s soms een m
burberry polo's bv S
h&m weer een M
Dat heb ik heeft mijn rekening gemerkt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet zo goed hoe asos kleding valt, bestel natuurlijk sowieso nooit mannenkleding () en ook amper kleding voor mezelf want ik hou meer van de schoenen
quote:
Oh oke misschien moet ik 't maar doen danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is duur, maar wel een investeringvind ik dan. Je kunt echt goede leren laarzen heel lang dragen! Als je gewoon een simpel model neemt
al heb ik prachtige leren laarzen gekocht op lowlands voor 35 euro, maar die waren dan ook 'vintage'..
Mij ook, kan ik weer eens keihard lachen, alvast bedanktquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke misschien moet ik 't maar doen dan.
Misschien ga ik wel crocs kopen voor komende carnaval![]()
dat lijkt me echt geniaal
. Al wou ik ook nog een keer als hardcore chickie gaan, mm dilemma...
reefteef ftwquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
gewoon een trainingspak kopen in de kringloopquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is toch ook een baas. Hij is ook één van onsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
wanneer wordt jordeeeh unbanned eigenlijk?
ik mis de discussies tussen hem en de mods , die zijn geniaal om te lezen
quote:
In het echte leven is jordy pas een baas!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij is toch ook een baas. Hij is ook één van ons
HOAX, jij gaat als nazi (Hitler). Dan hoef jij je nameljk niet te verkleden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een trainingspak kopen in de kringloop![]()
ik ga altijd als 1ste luitenant of jaren 80 tenisser
Die is wel schattig jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
Fascination: Tell me where it hurts van Garbage vind ik mooi
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HOAX, jij gaat als nazi (Hitler). Dan hoef jij je nameljk niet te verkleden.
Bah, crocs zijn gruwelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze moeten je niet. Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
HOIIIIIIIIIIIIIIIIII JA UTREG HEEFT 3 PUNTENquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze moeten je niet. Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is wel schattig ja.
# 1 crush is ook heel gaaf trouwensen you look so fine, hammering in my head, stupid girl, vow etc.
Veel plezier met hosselen vanavond baas der bazen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu naar Radiohead - paranoid android
Dus wat lopen jullie nou te kankergezeikje te zetten?
Haha, leuk nummer is datquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu naar Radiohead - paranoid android
Dus wat lopen jullie nou te kankergezeikje te zetten?
Slijmbalquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:15 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Veel plezier met hosselen vanavond baas der bazen!
Stuur ze wel een keerquote:
werkelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
paultjuh hoor in onz , niet hier![]()
Alhoewel ik hem op Fok!radio wel waardeer
die lusters hebben skype afgeschaft ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
werkelijk? Al ben ik nooit meer op de skype
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopenquote:
Ik was er een keer om te lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopen
ik zie ook nooit iemand in die winkel, waarom is die winkel er dan?
ow danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopen
ik zie ook nooit iemand in die winkel, waarom is die winkel er dan?
pizzaturk bellen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en een appel gekocht heb.
Ga die krop sla en die appel etenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en een appel gekocht heb.
Dat kunnen ook alleen Belgen hé.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en één appel gekocht heb.
In Ossquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
En, wie gaat er vanavond allemaal op stap?
Wat dat nou een ninja edit of had ik die link niet gezien?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
Ninja edit jeweetsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dat nou een ninja edit of had ik die link niet gezien?
En dat hoef je mij niet eens te vragen!
Bazenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
Fokking hell je bent tien minuten weg en er is bijna weer een pagina bij
Ja, soms is het hier heerlijk druk en soms tergend rustigquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
Fokking hell je bent tien minuten weg en er is bijna weer een pagina bij
Kom neuqen jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, soms is het hier heerlijk druk en soms tergend rustig
Ben jij niet die homo?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga die krop sla en die appel etenof bestel een pizza
quote:
Ik ga zo terug maar bij de winkel ernaast hebben ze ook pizza Funghi van Ristorante. Hehehe, die kerel keek me al zo aan van 'nou jongedame, goed bezig'.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat kunnen ook alleen Belgen hé.En jij ook.
![]()
quote:
Haha heh bah mliquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga zo terug maar bij de winkel ernaast hebben ze ook pizza Funghi van Ristorante. Hehehe, die kerel keek me al zo aan van 'nou jongedame, goed bezig'.
Volgens mij heeft mijn konijn net gescheten onder het bed.. Nja, ik laat het wel een uurtje liggen, kan ik straks gelijk 3 flatsen weghalen.
Dirty housequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
poep en dierensex tegelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga zo terug maar bij de winkel ernaast hebben ze ook pizza Funghi van Ristorante. Hehehe, die kerel keek me al zo aan van 'nou jongedame, goed bezig'.
Volgens mij heeft mijn konijn net gescheten onder het bed.. Nja, ik laat het wel een uurtje liggen, kan ik straks gelijk 3 flatsen weghalen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
ik ben al sinds 9 uur online met onderbreking van 2 uur , omdat ik black symphony moest gaan halen
ok ik ben grieperig en wat is jouw excuus ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik al sinds 10 uur zonder onderbreking
![]()
![]()
![]()
Idd, die Blackzilla doet ook als bij de konijnen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
poep en dierensex tegelijk![]()
geil
Ik niet, ik hou niet zo van funghi. Al is funghi trifolati wel te doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef RickoKun het volgende:ik vind de pizza funghi wel lekkah
Op jou kun je rekenenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dirty house![]()
Ik heb vanavond verjaardag van 2 slets die 18 worden. Misschien daarna nog uit.
download een dvd van blackzillaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zit met een probleem, wat moet ik 2 meiden die 18 worden geven? Heb niet echt tijd om nog naar de winkel te gaan
2 meiden die 18 worden? En jij kunt niks bedenken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 19:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zit met een probleem, wat moet ik 2 meiden die 18 worden geven? Heb niet echt tijd om nog naar de winkel te gaan
Moet op internet 'studeren'quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok ik ben grieperig en wat is jouw excuus ?
Ik ga mijn flauwe grap niet eens typenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
omg wie ben jij nu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
2 meiden die 18 worden? En jij kunt niks bedenken?
Ik doe mijn best!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Op jou kun je rekenen. Wel hosselen want morgen afcajos topic jeweets
.
dat zeg je alleen hierquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga wel uit, ik blijf netjes, want jojoortje wacht thuis
Zoen sneaky gast die heul af en toe een postje hier en daar maakt, en daarna weer in de uithoeken van FOK! verdwijnt om voor altijd gedoemd te zijn tot een mysterieus figuurquote:
Alsof iemand anders mij wil dan jojoortjequote:
Jos, daar gaat je bazenstatusquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
ja ik zie het , alhoewel ik paultjuh tolereerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef KingOfPop het volgende:
PM, indringers..!
ik dacht dat je blackzilla ging kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gaaaafilms kijken bij een vriendin van me, (nu pas texas chainsaw massacre ipv gisteravond
& deepthroat) en daarna de stad in
fijne avond allemaal
HOAX, die heb jij al gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gaaaafilms kijken bij een vriendin van me, (nu pas texas chainsaw massacre ipv gisteravond
fijne avond allemaal
Boeddhabeeld in het zwart (alleen het hoofd) doet het altijd goed. Oh, kan niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Die heb ik toch al gezien johquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht dat je blackzilla ging kijken
quote:
Wel puik nummertjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb haar gisteren nog geneuqt, was plezant moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof iemand anders mij wil dan jojoortje
Is zo'n kinderarm geen tweede kijkbeurt waard dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik toch al gezien joh
Helegaar niet! Wacht maar op mijn topic van morgen waar ik vertel dat ik een 18 jarig smaatje heb geregeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jos, daar gaat je bazenstatus
met een krat breezers telt het nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helegaar niet! Wacht maar op mijn topic van morgen waar ik vertel dat ik een 18 jarig smaatje heb geregeld
Morgen is er iets heul veel belangrijkers als jou smatjes topicquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helegaar niet! Wacht maar op mijn topic van morgen waar ik vertel dat ik een 18 jarig smaatje heb geregeld
dut is heel geen pr0nquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken![]()
Trauma's enzulks
![]()
![]()
Ik denk niet dat zij het zo heeft op lichamelijk gehandicapten. Wie geilt er nou op gasten met één normale arm en een kinderarmpje? Kan je jezelf niet eens normaal fappen, royal sadnessquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is zo'n kinderarm geen tweede kijkbeurt waard dan?
Is dat dan een schrikfilmpjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken![]()
Trauma's enzulks
![]()
![]()
laatste rit in de veultaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Morgen is er iets heul veel belangrijkers als jou smatjes topic
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jullie winnen toch welquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
heb je de blackzilla pm nog niet gehad dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dat dan een schrikfilmpje
En de bovenbuurjongensquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
fijne avond allemaal
neeeeequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je de blackzilla pm nog niet gehad dan?
Ja, hoe zit dat de laatste tijd met die topics van jou? Ik zie er geen een meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vuelta, kutdopingsport.quote:
Laatst werd er nog een topper dichtgegooidquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat de laatste tijd met die topics van jou? Ik zie er geen een meer.
Jij bent er ook bij Borac op 2 oct toch? waar zit je?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik zal em dan ook of vanacht maken of morgen avondDenk dat ik morgen de hele dag in de kroeg zit.
Vuilakken! Vlug open er een KLB topic over.quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 19:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laatst werd er nog een topper dichtgegooid![]()
Dronken don corleone zoekt ruzie in bus
Wat vind jij van Blackzilla?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:41 schreef Rhythm het volgende:
Bloedzooi, het gaat hier veels te snel.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Info? Ik heb door voetbal enzo wat SC's gemistquote:
fortuna - mvv ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vuelta, kutdopingsport.
Ik doel, uiteraard, op de klassieker
428, oftewel vak410quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij bent er ook bij Borac op 2 oct toch? waar zit je?
Mijn post nummer 2000quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Info? Ik heb door voetbal enzo wat SC's gemist.
vanaf 6.15 is die voor echte bazenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kijk nou die pm
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
vanaf 6.15 is die voor echte bazen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef postmortum het volgende:
bij je 10.000 post ben je als klb verplicht om een tubgirl te posten
zeg ik heb dat toen ook gedaanquote:
Wat een bazen post nummer 2000quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn post nummer 2000Op naar de 100.000
![]()
Ik zal je even een pm sturen.
quote:
Ja , maar ik ben geen klapmongoolquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik heb dat toen ook gedaan
ben je al op 6.15quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Die piemol is nep he
Iets daarvoor, lacht die Blackzilla ook zo guur, bahquote:
vind je het gek , met zo'n grote lul duurt het laden langerquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef KingOfPop het volgende:
Geduld is een schone zaak. Je krijgt er veel, heel veel, voor terug, hehehe.
Dabei sein ist mitmachen, nazi! Ik zal Jordy vragen of hij de volgende keer bij de screentests iets kleineres wil nemen. Blijkbaar heeft hij een persoonlijke voorkeur.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
vind je het gek , met zo'n grote lul duurt het laden langer
Ach ze is wel lief, niet zo kapsones. Ik heb eens een keer zonder dat ik wist dat ze het was met haar staan pratenquote:
We cry vind ik wel een mooi nummer van The Script.quote:
Sma'tjes hosselen en jij..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
OJA WAT ZIJN DE PLANNEN VORO VANAVOND?
Ik had een date gepland met een look a like van Richard Gere. Stuurt ie sms dat ie waarschijnlijk de deur niet meer uitgaat omdat hij om 5 uur pas in bed lag. Mietje, ik ben de hele nacht wakker gebleven. Maar OK, nu ben ik zelf wel blij dat hij te lam is want ik ga over paar uurtjes ook lekker crashen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
OJA WAT ZIJN DE PLANNEN VORO VANAVOND?
blame the negerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef KingOfPop het volgende:
Aan het eind van de dag staat de teller op 300+ posts.
Zeker, ik zal de Whitezilla maar bewaren voor morgen.quote:
ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er vanavond uit met mij
Goeie shit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Heb nu keihard een dvd van Rammstein opstaan
Ok woon je in omgeving utrechtquote:
Wieso? Speelt ie Blackzilla niet af..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
oh mijn internet heeft kanker mên
nee, maar dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok woon je in omgeving utrecht
Nee, Raaltequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee, maar dat zei je er niet bij![]()
Nee, hij doet gewoon kankerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wieso? Speelt ie Blackzilla niet af..?
Ik woon in Almerequote:
Beterschapquote:
Ik dacht dat je postmortum was?quote:
Jij gaat altijd naar eindelijkquote:
Reetveter..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef KingOfPop het volgende:
Dan moet je naar youjizz.com gaan, die doet altijd wel.
Neuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij gaat altijd naar eindelijk
voeg me toe !quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef reetveter het volgende:
wie kent die ene kelly nogvan zon topic waar iemand die eigen fanhyve had aanegmaakt
Voor degene die haar op msn hebben; ze is online
Wie? Ik ben newbiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef reetveter het volgende:
wie kent die ene kelly nogvan zon topic waar iemand die eigen fanhyve had aanegmaakt
Voor degene die haar op msn hebben; ze is online
quote:
IKKE WELquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Aha nou jammer dat er niemand met sjoerdjuhhh en mij uitwil
Ik ga 24 oktober met je schuren jaquote:
boh gek dat durf ik nietquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga 24 oktober met je schuren ja
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee dan ga ik met leanne schuren
Blackzilla rape.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:22 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek dat durf ik niet![]()
dadelijk wilt jojoortjuh me rapen
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Ga ik wel met jojoortje (of komt ze niet)
gastquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef reetveter het volgende:
Kelly Ricky Schatje HouwVanJe zegt:
ejz
Joey zegt:
eeh
Kelly Ricky Schatje HouwVanJe zegt:
hoesy?
Joey zegt:
-knip-
Alleen als er tieten erbij worden gepost.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef liiszle het volgende:
moet je hier persé klagen?
of mag k ook vertellen dat ik een leuke dag gehad heb?
tuurlijk beetje sc'enquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef liiszle het volgende:
Je bent nieuw hier hequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef liiszle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |