quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Oh die dingen, noem ze dan gewoon jurkquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pic overhemdjurkje:
[ afbeelding ]
Mijne is alleen iets anders, kon van de rest geen foto's vinden
boh gek die spuit veelquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef KingOfPop het volgende:
En ik ben er weer! Bt, wat vond je van Blackzilla?
Supergeil. Waar kan ik die man vindenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef KingOfPop het volgende:
En ik ben er weer! Bt, wat vond je van Blackzilla?
linkje ?quote:
ZOEK NIET VERDERquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Supergeil. Waar kan ik die man vinden?
Dat meisje zag eruit als een geglazuurde taart op het einde
Ja maar het heet overhemdjurk, omdat het gewoon wat heeft van een mannen overhemd dat je aan zou trekkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh die dingen, noem ze dan gewoon jurk
Verder: Kut TT! Goede tt zou zijn: Ajax
Het is Blackzilla aka de aangetrouwde oom van Jordyquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Supergeil. Waar kan ik die man vinden?
Dat meisje zag eruit als een geglazuurde taart op het einde
sorry jij mag de volgende LAPOquote:
Hahaha, dan moet jordy me zn nummer maar pm'enquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is Blackzilla aka de aangetrouwde oom van Jordy
Ik vind het nogal een verschil :pquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het heet overhemdjurk, omdat het gewoon wat heeft van een mannen overhemd dat je aan zou trekkenalleen dan niet zo overdreven groot
ziet eruit als een badjasquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pic overhemdjurkje:
[ afbeelding ]
Mijne is alleen iets anders, kon van de rest geen foto's vinden
Euhh sinds kortquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier weer? En hoi
Er staat toch jurk in het woord of niet danquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil :p
WTF das 220 guldenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh sinds kort. En haii
.
Oh om er even een vrouwentopic van te maken. Bt ligt 't aan mij of zijn laarzen van 100 euro normaal?
Jordy is gefrustreerd, hij heeft mij, en met mij andere bazen, al een pm gestuurd ten tijde van de afgelopen topics.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dan moet jordy me zn nummer maar pm'en(Dat van zn oom he
)
Foto'squote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het staat me anders heel leuk
Dat maken wij wel uit. Pics dus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het staat me anders heel leuk
Ze had laatst van die rooie lak hakschoenen van 130 euro, trouwens Bt, heb je ze nog gekocht?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh sinds kort. En haii
.
Oh om er even een vrouwentopic van te maken. Bt ligt 't aan mij of zijn laarzen van 100 euro normaal?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er staat toch jurk in het woord of niet dan?
Laarzen van 100 euro zijn zelfs goedkoop vind ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh sinds kort. En haii
.
Nee ik moet nog bestellenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze had laatst van die rooie lak hakschoenen van 130 euro, trouwens Bt, heb je ze nog gekocht?
dat dus en vooral de lingeriequote:
i'm with stupidquote:
heb hier geen meetliniaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik moet nog bestellenwilde je dat shirt nog trouwens?
Ja!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik moet nog bestellenwilde je dat shirt nog trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hee, ik ben ook een baas. Waar blijft mn PMquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jordy is gefrustreerd, hij heeft mij, en met mij andere bazen, al een pm gestuurd ten tijde van de afgelopen topics.
Ja, je was er vanmiddag nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik ben ook een baas. Waar blijft mn PMal heb ik mn dosis wel weer gehad toen hij me er laatst 31 stuurde :")
Maar ik vind 't zo duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laarzen van 100 euro zijn zelfs goedkoop vind ikals het leer is he
Volgens mij heb je een post voor het grote jostitopic deel 4 hier neer gezetquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kopen jullie weleens schoenen in de crocswinkel?
Heb je niet gewoon altijd dezelfde maat danquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef gers het volgende:
[..]
heb hier geen meetliniaal
en meten met een geo werkt niet echt
Ja het is duur, maar wel een investeringquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo duur. Zal ik ze gaan kopen, heb winterschoenen nodig namelijk of zal ik wachten tot de opruiming?
CROCSquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo duur. Zal ik ze gaan kopen, heb winterschoenen nodig namelijk of zal ik wachten tot de opruiming?
Ja euh halloquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
waar blijen de pics van bt in d'r gare badjas
ligt aan het mer soms een s soms een mquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon altijd dezelfde maat dan?
JE KUNT HETquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Triptamine het volgende:
Dames en heren ik moet zo effe vanuit de auto mijn huis in lopen, wens me sterkte!
haha kleintjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
ligt aan het mer soms een s soms een m
burberry polo's bv S
h&m weer een M
dank je maat. als je iemand ziet laptoppen in een auto ben ik hetquote:
Tsja, ik weet ook niet zo goed hoe asos kleding valt, bestel natuurlijk sowieso nooit mannenkleding (quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
ligt aan het mer soms een s soms een m
burberry polo's bv S
h&m weer een M
Dat heb ik heeft mijn rekening gemerkt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet zo goed hoe asos kleding valt, bestel natuurlijk sowieso nooit mannenkleding () en ook amper kleding voor mezelf want ik hou meer van de schoenen
quote:
Oh oke misschien moet ik 't maar doen danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is duur, maar wel een investeringvind ik dan. Je kunt echt goede leren laarzen heel lang dragen! Als je gewoon een simpel model neemt
al heb ik prachtige leren laarzen gekocht op lowlands voor 35 euro, maar die waren dan ook 'vintage'..
Mij ook, kan ik weer eens keihard lachen, alvast bedanktquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke misschien moet ik 't maar doen dan.
Misschien ga ik wel crocs kopen voor komende carnaval![]()
dat lijkt me echt geniaal
. Al wou ik ook nog een keer als hardcore chickie gaan, mm dilemma...
reefteef ftwquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
gewoon een trainingspak kopen in de kringloopquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is toch ook een baas. Hij is ook één van onsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
wanneer wordt jordeeeh unbanned eigenlijk?
ik mis de discussies tussen hem en de mods , die zijn geniaal om te lezen
quote:
In het echte leven is jordy pas een baas!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij is toch ook een baas. Hij is ook één van ons
HOAX, jij gaat als nazi (Hitler). Dan hoef jij je nameljk niet te verkleden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een trainingspak kopen in de kringloop![]()
ik ga altijd als 1ste luitenant of jaren 80 tenisser
Die is wel schattig jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
Fascination: Tell me where it hurts van Garbage vind ik mooi
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HOAX, jij gaat als nazi (Hitler). Dan hoef jij je nameljk niet te verkleden.
Bah, crocs zijn gruwelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze moeten je niet. Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
HOIIIIIIIIIIIIIIIIII JA UTREG HEEFT 3 PUNTENquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze moeten je niet. Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is wel schattig ja.
# 1 crush is ook heel gaaf trouwensen you look so fine, hammering in my head, stupid girl, vow etc.
Veel plezier met hosselen vanavond baas der bazen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu naar Radiohead - paranoid android
Dus wat lopen jullie nou te kankergezeikje te zetten?
Haha, leuk nummer is datquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu naar Radiohead - paranoid android
Dus wat lopen jullie nou te kankergezeikje te zetten?
Slijmbalquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:15 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Veel plezier met hosselen vanavond baas der bazen!
Stuur ze wel een keerquote:
werkelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
paultjuh hoor in onz , niet hier![]()
Alhoewel ik hem op Fok!radio wel waardeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |