Afgelopen vrijdagmiddag met mijn click wezen zuipen in een kroeg. Er liep genoeg jong grut rond en zoals jullie van mij gewend zijn vloeiden de pilseners weer rijkelijk
Daarna nog even wat jonko's(

) gehaald en toen bij de mac wezen eten. Toen was het tijd om naar huis te gaan. We liepen naar een bushalte en constateerden dat we nog iets van 10 minuten moesten wachten. Geen probleem! nog mooi even tijd om te smoken. Maar opeens was ie daar. Een jongen van rond de 20 in zijn eentje die ladderzat allerlei dingen begon te schreeuwen. Wij dreven uiteraard een beetje de spot met hem door hem don Corleone te noemen, en dat hij de baas der bazen was.
Hij moest de zelfde bus als wij hebben dus dat kon een gezellig ritje worden! Wij als echte eindbazen liepen gelijk door naar de achterbank alwaar wij plaats namen. Don Corleone ging halverwege zitten en er leek eerst niks aan de hand te zijn. Totdat deze held zich omdraaide en ons begon uit te schelden

Wij lachten hem wat uit en sommeerde hem zijn rotkop om te draaien en zijn bek te houden. Hij ging nog ff door en haalde de haat van iedereen uit de bus op zich.
Ik begon mij langzaam maar zeker toch te irriteren aan deze gast. Maar het was een volle bus, dus niet echt een gelegenheid om die kill in coma te meppen.
Totdat deze held begon te zingen: ACHTEEERRIINN DAAR ZITTEN DE BAZEEEEEN!!! HEE!! BAZEN!! KOM HIER DAN MONGOLEEEEEN!!!
Nu wilden wij erheen maar werden door wat lieve meisjes tegengehouden. " hij is het niet waard" blablabla!!

Nouja, liever een hosselkans dan een matpartij dus we lieten het hier maar bij.
Toen hij uitstapte bedankten wij hem met een luid applaus voor zijn aanwezigheid en de rust was wedergekeerd
Klacht: dronken mongool die stennis schopt.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?