die lusters hebben skype afgeschaft ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
werkelijk? Al ben ik nooit meer op de skype
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopenquote:
Ik was er een keer om te lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopen
ik zie ook nooit iemand in die winkel, waarom is die winkel er dan?
ow danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopen
ik zie ook nooit iemand in die winkel, waarom is die winkel er dan?
pizzaturk bellen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en een appel gekocht heb.
Ga die krop sla en die appel etenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en een appel gekocht heb.
Dat kunnen ook alleen Belgen hé.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en één appel gekocht heb.
In Ossquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
En, wie gaat er vanavond allemaal op stap?
Wat dat nou een ninja edit of had ik die link niet gezien?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
Ninja edit jeweetsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dat nou een ninja edit of had ik die link niet gezien?
En dat hoef je mij niet eens te vragen!
Bazenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
Fokking hell je bent tien minuten weg en er is bijna weer een pagina bij
Ja, soms is het hier heerlijk druk en soms tergend rustigquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
Fokking hell je bent tien minuten weg en er is bijna weer een pagina bij
Kom neuqen jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, soms is het hier heerlijk druk en soms tergend rustig
Ben jij niet die homo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga die krop sla en die appel etenof bestel een pizza
quote:
Ik ga zo terug maar bij de winkel ernaast hebben ze ook pizza Funghi van Ristorante. Hehehe, die kerel keek me al zo aan van 'nou jongedame, goed bezig'.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat kunnen ook alleen Belgen hé.En jij ook.
![]()
quote:
Haha heh bah mliquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga zo terug maar bij de winkel ernaast hebben ze ook pizza Funghi van Ristorante. Hehehe, die kerel keek me al zo aan van 'nou jongedame, goed bezig'.
Volgens mij heeft mijn konijn net gescheten onder het bed.. Nja, ik laat het wel een uurtje liggen, kan ik straks gelijk 3 flatsen weghalen.
Dirty housequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
poep en dierensex tegelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef MLI het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga zo terug maar bij de winkel ernaast hebben ze ook pizza Funghi van Ristorante. Hehehe, die kerel keek me al zo aan van 'nou jongedame, goed bezig'.
Volgens mij heeft mijn konijn net gescheten onder het bed.. Nja, ik laat het wel een uurtje liggen, kan ik straks gelijk 3 flatsen weghalen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
ik ben al sinds 9 uur online met onderbreking van 2 uur , omdat ik black symphony moest gaan halen
ok ik ben grieperig en wat is jouw excuus ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik al sinds 10 uur zonder onderbreking
![]()
![]()
![]()
Idd, die Blackzilla doet ook als bij de konijnen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
poep en dierensex tegelijk![]()
geil
Ik niet, ik hou niet zo van funghi. Al is funghi trifolati wel te doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef RickoKun het volgende:ik vind de pizza funghi wel lekkah
Op jou kun je rekenenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dirty house![]()
Ik heb vanavond verjaardag van 2 slets die 18 worden. Misschien daarna nog uit.
download een dvd van blackzillaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zit met een probleem, wat moet ik 2 meiden die 18 worden geven? Heb niet echt tijd om nog naar de winkel te gaan
2 meiden die 18 worden? En jij kunt niks bedenken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 19:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zit met een probleem, wat moet ik 2 meiden die 18 worden geven? Heb niet echt tijd om nog naar de winkel te gaan
Moet op internet 'studeren'quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok ik ben grieperig en wat is jouw excuus ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik ga mijn flauwe grap niet eens typenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
omg wie ben jij nu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
2 meiden die 18 worden? En jij kunt niks bedenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |