Hoi!quote:
quote:
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy en Sackboy..?
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
Anyone?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy en Sackboy..?
Is dat? Ik zou niet weten waarom ik gebanned zou worden, ik ben heel lief.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie worden allemaal geband heb ik vernomen
Wat is voorlopig?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook!Ben kats verkouden.
[..]
[..]
Ik denk langer dan een weekquote:
Gehoord van Danny himselfquote:Op donderdag 18 september 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat? Ik zou niet weten waarom ik gebanned zou worden, ik ben heel lief.
Ben je nou nog niet gepromoveerd naar Top Notch ?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Wheheheheheh pwned wie einer Dagonet!!!!!
Boh geak, nu kunnen jullie hen inhalen qua posts! Mij natuurljik niet want ik zit in Kaste 1
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet gepromoveerd naar Top Notch ?
Heeft iemand de kaste-indeling nog ? Misschien tijd voor wat aanpassingen.
Dude ! Je zegt dat je in kaste 1 zat. Dat was beneden TopNotch, jeweettog. Vandaar dat ik het me afvroeg hatert !quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!
Hoho.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jitzzzze:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van je 17.841 posts bestaan uit alleen eensmilie --->
![]()
![]()
Ik heb jou serieus nog niet vaak een post met meer dan 1 zin zien posten
Daar ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jitzzzze:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van je 17.841 posts bestaan uit alleen eensmilie --->
![]()
![]()
Ik heb jou serieus nog niet vaak een post met meer dan 1 zin zien posten
WTF, je kan schrijvenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik weet wel hoe het komt, omdat ik vaak (eigenlijk altijd) in KLB zit, en het merendeel van de topics "" waardig is.
Oh ja, bij wie moet ik zijn voor een scriptje die automagisch eenonder aan mijn post plakt?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:16 schreef KingOfPop het volgende:
Er is hier ook geen kanker te doen.
Goed he?quote:
Serieus gast.... ik verbaas me elke dag opnieuw over FOK!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed he?
Dat hadden jullie niet verwacht, geef maar toe
En om jullie nog meer af te schrikken: [TK] Zeilboot type Fying Arrow
Mijn eigen topic in V&A met een heel verhaal![]()
Whehehequote:Op donderdag 18 september 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus gast.... ik verbaas me elke dag opnieuw over FOK!
Vandaag ben jij de user van de dag
Jordy, als je dit leest, er is nog hoop!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe
Het kost 6, 7 jaar (hoe lang ben ik geregistreerd), maar dan heb je ook iets
6 jaar dusquote:Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jordy, als je dit leest, er is nog hoop!
En ja, er is nog hoop voor jullie allemaal!quote:geregistreerd op: woensdag 30 oktober 2002 @ 19:17
Ik wist niet dat Jordy kon lezenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ja Jordy ! Er is nog hoop ! (als je dit leest)
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij, jij maakt mij zo blij
Jij hoort bij mij
Als een kip bij een ei
WTFquote:Op donderdag 18 september 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij hoort bij mij
Als een kip bij een ei
Doe maar niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk, laat ik mijn literaire kunsten hier eens vertonen.
Nee, jij dan.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn nog saaier dan de troonrede
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
6 jaar dus![]()
[..]
En ja, er is nog hoop voor jullie allemaal!![]()
Ik voel me nu net de spirituele leider van KLB
quote:maandag 14 februari 2000 @ 00:00
Ja, tuurlijk. Geef de crasch maar de schuldquote:Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Al ben ik langer geregistreerd maar door de crash destijds is mijn account blijkbaar op een andere datum gezet
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had net bijna een pimp-abonnement gekocht
Kopen godverdomme. Dat is goed voor mijn aandelenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had net bijna een pimp-abonnement gekocht
Waarom wou je het wel dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, eeuh, ik zie nog niet heel veel voordelen. En ik moet nog meer dingen betalen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kopen godverdomme. Dat is goed voor mijn aandelen![]()
Nou ja, ik vond de toevoeging bij mn naam wel leukquote:
Allo!quote:
quote:
Het was hier zo saaiquote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zo, kan dat wat rustiger?Hoi
Hellooquote:
Ben je eindelijk genezen van je herpesquote:Op donderdag 18 september 2008 13:36 schreef Gupje het volgende:
Goede Middag!Ik ben zo blij vandaag
Ik ga je nog meer verbazen vandaagquote:Op donderdag 18 september 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mij sponsoren voor die mooie Audi die ik over 2 jaar wil kopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo chagrijnig he?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was hier zo saai
Ook, maar ben geslaagd voor me auto!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je eindelijk genezen van je herpes?
Jij als mod zou dat toch moeten weten?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm...
>>>> General Chat ofzo
En daar kom JIJ verandering in brengen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nog een wegpiraat erbijquote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ook, maar ben geslaagd voor me auto!
Juich maar niet te hard, over een maand ben je hem weer kwijt.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Juich maar niet te hard, over een maand ben je hem weer kwijt.
Ja hoor. Met jou?quote:
Ah, gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij hoort bij mij
Als een kip bij een ei
gefeliciteerd gupjequote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
is dit een persoonlijk aanvalquote:Op donderdag 18 september 2008 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij als mod zou dat toch moeten weten?
Ik van 9 tot 5.30quote:Op donderdag 18 september 2008 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaawel. Moet alleen werken van 4 tot 9bluh.
Nou, ik vond je gister in bed ook wel erg wild, zou ook daar van kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, ik heb echt zoo'n buikpijnals in spierpijn. Heb me gisteravond iets teveel uitgesloofd op mn buikspieren trainen en nu auw
aanstellerquote:Op donderdag 18 september 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, ik heb echt zoo'n buikpijnals in spierpijn. Heb me gisteravond iets teveel uitgesloofd op mn buikspieren trainen en nu auw
Nou boehoeee, jij verdient er tenminste nog wat meequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik vond je gister in bed ook wel erg wild, zou ook daar van kunnen zijn.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is dit een persoonlijk aanval![]()
![]()
![]()
![]()
En nee dat weet ik niet![]()
Ik stel me niet aanquote:
Ik wist niet dat opblaaspoppen konden typenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik vond je gister in bed ook wel erg wild, zou ook daar van kunnen zijn.
Jij niet dan? Doe je vrijwilligerswerk? Maar ik kan wel FOK!ken ondertussenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou boehoeee, jij verdient er tenminste nog wat mee
[..]
Nou zelfs ik heb een beetje pijn in mijn rug van jou.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stel me niet aanik merk nu pas hoe vaak ik mn buikspieren aanspan
je merkt het echt bij alles.
Noem jij BT nu een opblaaspop?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist niet dat opblaaspoppen konden typen
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist niet dat opblaaspoppen konden typen
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
BT is online en BobbyB komt weer onder z'n steen vandaan
Of ben ik de enige die dat opvalt?
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één levend en weldenkend meisje naast jou in bed zou willen liggenquote:
Nee, ik ben wel vaker online, maar reageer alleen als BT er is. Zit constant te F5en tot ik haar ergens zie reageren.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
BT is online en BobbyB komt weer onder z'n steen vandaan
Of ben ik de enige die dat opvalt?
Jawel, ik ook welquote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij niet dan? Doe je vrijwilligerswerk? Maar ik kan wel FOK!ken ondertussen
[..]
Nou zelfs ik heb een beetje pijn in mijn rug van jou.
Noem je mijn vriendin nu niet weldenkend? Nou ja, er zal wel een reden zijn waarom ze nu in LA zit en er nog een jaar blijftquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één levend en weldenkend meisje naast jou in bed zou willen liggen
Dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel vaker online, maar reageer alleen als BT er is. Zit constant te F5en tot ik haar ergens zie reageren.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Ooh en ja ik ben een opblaaspop![]()
Dat lukt je inderdaad aardig.quote:bovendien ook professioneel mensen-onder-stenen-uit-trekster
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je mijn vriendin nu niet weldenkend? Nou ja, er zal wel een reden zijn waarom ze nu in LA zit en er nog een jaar blijft
Mag ik je vanavond in mijn bed opblazen?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Ooh en ja ik ben een opblaaspopbovendien ook professioneel mensen-onder-stenen-uit-trekster
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef Maisnon het volgende:
was ik maar geslaagd voor mn rijbewijs
Toen ik die post aan het typen was ging dat lichtje inderdaad ineens branden.quote:
You're doing it wrong. Zij moet jou (op)blazen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik je vanavond in mijn bed opblazen?
Wil je 27 euro naar me overmakenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat lukt je inderdaad aardig.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je mijn vriendin nu niet weldenkend? Nou ja, er zal wel een reden zijn waarom ze nu in LA zit en er nog een jaar blijft
Goed bezigquote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik die post aan het typen was ging dat lichtje inderdaad ineens branden.
[..]
You're doing it wrong. Zij moet jou (op)blazen.
Wat dacht je van: "Nee"?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je 27 euro naar me overmaken? Dan meld ik me wel ziek en ga ik me hier vermaken
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van, GEMEEEEEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben geen filantroop.
Tenzij er wat tegenover staat.
![]()
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer ff aan het werktot zo, of vanavond whatever.
Werksequote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer ff aan het werktot zo, of vanavond whatever.
Sorry ik was even wat aan het lezenquote:
Je moet eens weten, ik heb half fok inmiddels al doorgespit door de vervelingquote:Op donderdag 18 september 2008 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sorry ik was even wat aan het lezen
Ik ben gewoon hele tijd aan het etenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik heb half fok inmiddels al doorgespit door de verveling
Dat ga ik nu ook doenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hele tijd aan het eten
Nou leuk ! Doei hequote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook doenen dan werken, dus doei!
12u vrijquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal al thuis?
Pauper ben pas om 10 uur thuis jaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal al thuis?
Werk?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Pauper ben pas om 10 uur thuis ja, maar dan ga ik ook pas dinsdag weer
School, moet 2 kamers kijken vanavond, en vanuit Groningen naar Twente doe je ook niet in een half uur.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Werk?
Ach, ik om kwart over 9. En morgen weer van 8 tot half 6
Ik heb medelijden.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik ook. En vooral naar grote onbekende bedrijven.
Loop es niet mijn topic te vervuilen, tuig.quote:
Hehequote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Maisnon het volgende:
lol die ploatjes met sackboy en jordehhh
hoe zit het met paaskonijn
Nee, PK heeft gewoon een ban van 2 weken gekregen.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, wat is het met Paaskonijn, die heeft ook iedere dag een ban van een week, of niet?
Zal ook wel weer nietquote:Op donderdag 18 september 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, PK heeft gewoon een ban van 2 weken gekregen.
Dagquote:Op donderdag 18 september 2008 16:14 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1700! Mensen ik ga, later!
Denk er gewoon aan dat er aan de andere ook iemand zit (1 of andere stagiaire die het waarschijnlijk nog enger vindt)quote:Op donderdag 18 september 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dag
Nu bellenNoel, give me some advice
seksen?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Een woordje van 6 letters klein.....
t is geen lingo hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
soekotquote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Of Longiquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Of Longi
Kopje
O P K E J
Je hebt het woord niet goed gespeld, maar wel alle letters goed! Je mag 3 ballen pakken.
GREON GREON GREON GREON
©Koefnoen
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:14 schreef afcajos het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
hier was ik bij![]()
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Zeg jongens, die V bij VSC stond niet voor Voetbal
waar moeten we het dan over hebben ?quote:
Wat had je gegokt?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:27 schreef gers het volgende:GODVER VERLOREN MET DE CHAMPIONS LEAGUE POOL
verloren met 7-8 in het VBL forumquote:
Warcraft 3quote:Op donderdag 18 september 2008 17:23 schreef gers het volgende:
[..]
waar moeten we het dan over hebben ?
mode ?
eeuhm oke even denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Warcraft 3
Muziek is ook okay! Ik ben nu Chan Chan aan het oefenen van de Buena Vista Social Club.
Ik heb blijkbaar ook iets gemistquote:Op donderdag 18 september 2008 17:09 schreef afcajos het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
WTF HEB IK GEMIST![]()
![]()
met smaatjes ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:07 schreef afcajos het volgende:
Vanavond ajax onder het genot van een potje bier in de kroeg kijken
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, waarschijnlijk nietDoordeweeks zijn de verhoudingen in mijn stamcafé meestal 1/20 ofzo
Een van mijn beste vrienden nam z'n wijf een keer mee, dat doet hij nooit meer.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
voetbal hoor je ook niet te kijken met smaatjes dan krijg je van die stomme vrouwenopmerkingen over voetbal
Inderdaad, maar met een EK/WK kom je er niet onderuitquote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
voetbal hoor je ook niet te kijken met smaatjes dan krijg je van die stomme vrouwenopmerkingen over voetbal
als iedereen zou klagen over OV dan zou iedere dag 32664 topics worden geopenedquote:Op donderdag 18 september 2008 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, heb het ov
ook weer overleeft
Ik vertrok om 12.00 en kwam om 14.345 aan
Aansluitingen, jwz
selfs de SEPOquote:
Daarom doe ik het hierquote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef gers het volgende:
[..]
als iedereen zou klagen over OV dan zou iedere dag 32664 topics worden geopened
maar hier is het algemeen bekend dat OVquote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom doe ik het hier![]()
Om jullie met mijn verhalen te vervelen
Jawohlquote:Op donderdag 18 september 2008 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
maar hier is het algemeen bekend dat OVis
maar vandaag geen hbo klachtquote:Op donderdag 18 september 2008 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawohl
maar klagen is leuk
Ik heb allang gestemd, jochie. Ook op BT, maar niet om die redenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1 moeten we daar niet eens iemand nomineren ?
Ik stem op BT om dat ze de enige in de klb sc is met kut
Het is dan ook niet voor niks dat deze SC door de crew ook de B&H SC genoemd wordt hequote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
HuilenMoet jij nodig zeggen met je babes altijd
![]()
in klb sc wordt alles besproken
410 bestaat toch niet meerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:12 schreef afcajos het volgende:
Zo ff kaarten bestellen voor ajax - borac in 428(vak410)
Vrijquote:
Jawel ze zijn dit seizoen verhuisd naar Zuid (428), oftwel 2e ring boven de f-side om zo één fanatieke kant te vormenquote:
quote:02-10-2008 20:30 AFC AJAX - FK BORAC 428 19 217 ¤ 15.00
02-10-2008 20:30 AFC AJAX - FK BORAC 428 19 218 ¤ 15.00
02-10-2008 20:30 AFC AJAX - FK BORAC 428 19 219 ¤ 15.00
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel ze zijn dit seizoen verhuisd naar Zuid (428), oftwel 2e ring boven de f-side om zo één fanatieke kant te vormen![]()
[..]
Dit is dan ook zo ongeveer het goedkoopste vak, maar wel het mooistquote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
die prijzen in de Belgische 1ste klasse betaal je nog meer
is dat leuk op te kijken belgisch voetbal?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
die prijzen in de Belgische 1ste klasse betaal je nog meer
Genk is leuk , meest fanatieke supporters van het landquote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
[..]
is dat leuk op te kijken belgisch voetbal?
die ga ik dan een keertje groundhoppenquote:
achter de tribunes niet met je top oss shirt aan , harde kern fsc - Genk zijn mattiesquote:Op donderdag 18 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
die ga ik dan een keertje groundhoppen
zal wel een van me SI truien aantrekkenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
achter de tribunes niet met je top oss shirt aan , harde kern fsc - Genk zijn matties
doe dat ik zit meestal in vak J kost 25 euro maar dan zit je op de middenlijn tegen het veld opquote:Op donderdag 18 september 2008 19:41 schreef gers het volgende:
[..]
zal wel een van me SI truien aantrekken
hull dat zijn dan weer matties met ossquote:Op donderdag 18 september 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
doe dat ik zit meestal in vak J kost 25 euro maar dan zit je op de middenlijn tegen het veld op
Ga trouwens 26 december naar Manchester Ciry - Hull![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
en ik ga binnenkort naar gladbach
ik woon lekker dicht in de buurtquote:
Een Kanker Lang Bagger topic.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Bomil het volgende:
wat is een KLB topic /!?!
Weet nietquote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Bomil het volgende:
Wat is een Bomil / !?!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Bomil het volgende:
Wat is een hamster?quote:
Ik naar ASroma - Lazioquote:Op donderdag 18 september 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil een keer naar Celtic-Rangers![]()
Knaagdierquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knaagdier![]()
Wat is een Juicyhil?
Godverdomme, verpest mijn droomvrouw nietquote:
Ik heb alleen haar broek gefixed. Dat Onur zich er weer mee moest bemoeien is niet mijn schuld.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Godverdomme, verpest mijn droomvrouw niet
NEUKEUH!!!!quote:
quote:
niet met jou. met Hilaryquote:
Hoi mevrouw Broekpaling.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
Hoi kampers.
Zul je ff moeten wachten, ik ga haar over een uurtje volspuiten. Daarna mag jij alles schoonmaken.quote:
feye -nooitquote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Roma - Lazio lijkt me ook geweldig
Evenals Milan- Inter
, Barca - Real, Palermo - Catania, Arsenal - ManU en Torino - Juve
Maar natuurlijk.quote:
Thuis verliezen van Clujquote:Op donderdag 18 september 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Tijd dat ze dit seizoen weer eens beginnen met winnen.
Dan kun je er wel over meepraten inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Cluj![]()
Ik weet hoe het voelt, ik ben Milanista![]()
![]()
Ik wed niet met schooiers.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Binnen 1 week heb jij weer een ban, wedden?
Ja, netquote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ben je net unbanned Paaskonijn?
Zullen we een pseudo-intellectueel gesprek gaan voeren?
Hoiquote:
Wil ik wel. Ik ben vet intellectueelquote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ben je net unbanned Paaskonijn?
Zullen we een pseudo-intellectueel gesprek gaan voeren?
Oh noes.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Helmond, dus kun je klappen verwachten, fatoe.
haii btquote:
Oh jaquote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil ik wel. Ik ben vet intellectueel
Niet grappigquote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Allure_ het volgende:
Uiteindelijk overkomt het alle grote artiesten.
Hij mag unne maand lang nie praten nie en nie zingen nie.![]()
.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
PAAAAAAAAASKONIIIIIIIIIIIIIIIIIIJN![]()
![]()
![]()
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HIJ IS TERUG![]()
![]()
EEN MOOIE PERIODE VOOR DE SC BREEKT AAN.
nu weer ajax kijken.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Allure_ het volgende:
Uiteindelijk overkomt het alle grote artiesten.
Hij mag unne maand lang nie praten nie en nie zingen nie.![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |