Dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel vaker online, maar reageer alleen als BT er is. Zit constant te F5en tot ik haar ergens zie reageren.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Ooh en ja ik ben een opblaaspop![]()
Dat lukt je inderdaad aardig.quote:bovendien ook professioneel mensen-onder-stenen-uit-trekster
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je mijn vriendin nu niet weldenkend? Nou ja, er zal wel een reden zijn waarom ze nu in LA zit en er nog een jaar blijft
Mag ik je vanavond in mijn bed opblazen?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Ooh en ja ik ben een opblaaspopbovendien ook professioneel mensen-onder-stenen-uit-trekster
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef Maisnon het volgende:
was ik maar geslaagd voor mn rijbewijs
Toen ik die post aan het typen was ging dat lichtje inderdaad ineens branden.quote:
You're doing it wrong. Zij moet jou (op)blazen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik je vanavond in mijn bed opblazen?
Wil je 27 euro naar me overmakenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat lukt je inderdaad aardig.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem je mijn vriendin nu niet weldenkend? Nou ja, er zal wel een reden zijn waarom ze nu in LA zit en er nog een jaar blijft
Goed bezigquote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik die post aan het typen was ging dat lichtje inderdaad ineens branden.
[..]
You're doing it wrong. Zij moet jou (op)blazen.
Wat dacht je van: "Nee"?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je 27 euro naar me overmaken? Dan meld ik me wel ziek en ga ik me hier vermaken
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van, GEMEEEEEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben geen filantroop.
Tenzij er wat tegenover staat.
![]()
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer ff aan het werktot zo, of vanavond whatever.
Werksequote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer ff aan het werktot zo, of vanavond whatever.
Sorry ik was even wat aan het lezenquote:
Je moet eens weten, ik heb half fok inmiddels al doorgespit door de vervelingquote:Op donderdag 18 september 2008 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sorry ik was even wat aan het lezen
Ik ben gewoon hele tijd aan het etenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet eens weten, ik heb half fok inmiddels al doorgespit door de verveling
Dat ga ik nu ook doenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hele tijd aan het eten
Nou leuk ! Doei hequote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook doenen dan werken, dus doei!
12u vrijquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal al thuis?
Pauper ben pas om 10 uur thuis jaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal al thuis?
Werk?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Pauper ben pas om 10 uur thuis ja, maar dan ga ik ook pas dinsdag weer
School, moet 2 kamers kijken vanavond, en vanuit Groningen naar Twente doe je ook niet in een half uur.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Werk?
Ach, ik om kwart over 9. En morgen weer van 8 tot half 6
Ik heb medelijden.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik ook. En vooral naar grote onbekende bedrijven.
Loop es niet mijn topic te vervuilen, tuig.quote:
Hehequote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Maisnon het volgende:
lol die ploatjes met sackboy en jordehhh
hoe zit het met paaskonijn
Nee, PK heeft gewoon een ban van 2 weken gekregen.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, wat is het met Paaskonijn, die heeft ook iedere dag een ban van een week, of niet?
Zal ook wel weer nietquote:Op donderdag 18 september 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, PK heeft gewoon een ban van 2 weken gekregen.
Dagquote:Op donderdag 18 september 2008 16:14 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1700! Mensen ik ga, later!
Denk er gewoon aan dat er aan de andere ook iemand zit (1 of andere stagiaire die het waarschijnlijk nog enger vindt)quote:Op donderdag 18 september 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dag
Nu bellenNoel, give me some advice
seksen?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Een woordje van 6 letters klein.....
t is geen lingo hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
soekotquote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Of Longiquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Of Longi
Kopje
O P K E J
Je hebt het woord niet goed gespeld, maar wel alle letters goed! Je mag 3 ballen pakken.
GREON GREON GREON GREON
©Koefnoen
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:14 schreef afcajos het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
hier was ik bij![]()
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Zeg jongens, die V bij VSC stond niet voor Voetbal
waar moeten we het dan over hebben ?quote:
Wat had je gegokt?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:27 schreef gers het volgende:GODVER VERLOREN MET DE CHAMPIONS LEAGUE POOL
verloren met 7-8 in het VBL forumquote:
Warcraft 3quote:Op donderdag 18 september 2008 17:23 schreef gers het volgende:
[..]
waar moeten we het dan over hebben ?
mode ?
eeuhm oke even denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Warcraft 3
Muziek is ook okay! Ik ben nu Chan Chan aan het oefenen van de Buena Vista Social Club.
Ik heb blijkbaar ook iets gemistquote:Op donderdag 18 september 2008 17:09 schreef afcajos het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
WTF HEB IK GEMIST![]()
![]()
met smaatjes ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:07 schreef afcajos het volgende:
Vanavond ajax onder het genot van een potje bier in de kroeg kijken
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, waarschijnlijk nietDoordeweeks zijn de verhoudingen in mijn stamcafé meestal 1/20 ofzo
Een van mijn beste vrienden nam z'n wijf een keer mee, dat doet hij nooit meer.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
voetbal hoor je ook niet te kijken met smaatjes dan krijg je van die stomme vrouwenopmerkingen over voetbal
Inderdaad, maar met een EK/WK kom je er niet onderuitquote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
voetbal hoor je ook niet te kijken met smaatjes dan krijg je van die stomme vrouwenopmerkingen over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |