quote:Op donderdag 18 september 2008 17:14 schreef afcajos het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
hier was ik bij![]()
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Zeg jongens, die V bij VSC stond niet voor Voetbal
waar moeten we het dan over hebben ?quote:
Wat had je gegokt?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:27 schreef gers het volgende:GODVER VERLOREN MET DE CHAMPIONS LEAGUE POOL
verloren met 7-8 in het VBL forumquote:
Warcraft 3quote:Op donderdag 18 september 2008 17:23 schreef gers het volgende:
[..]
waar moeten we het dan over hebben ?
mode ?
eeuhm oke even denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Warcraft 3
Muziek is ook okay! Ik ben nu Chan Chan aan het oefenen van de Buena Vista Social Club.
Ik heb blijkbaar ook iets gemistquote:Op donderdag 18 september 2008 17:09 schreef afcajos het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
WTF HEB IK GEMIST![]()
![]()
met smaatjes ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:07 schreef afcajos het volgende:
Vanavond ajax onder het genot van een potje bier in de kroeg kijken
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, waarschijnlijk nietDoordeweeks zijn de verhoudingen in mijn stamcafé meestal 1/20 ofzo
Een van mijn beste vrienden nam z'n wijf een keer mee, dat doet hij nooit meer.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
voetbal hoor je ook niet te kijken met smaatjes dan krijg je van die stomme vrouwenopmerkingen over voetbal
Inderdaad, maar met een EK/WK kom je er niet onderuitquote:Op donderdag 18 september 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
voetbal hoor je ook niet te kijken met smaatjes dan krijg je van die stomme vrouwenopmerkingen over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |