is dat leuk op te kijken belgisch voetbal?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
die prijzen in de Belgische 1ste klasse betaal je nog meer
Genk is leuk , meest fanatieke supporters van het landquote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef gers het volgende:
[..]
is dat leuk op te kijken belgisch voetbal?
die ga ik dan een keertje groundhoppenquote:
achter de tribunes niet met je top oss shirt aan , harde kern fsc - Genk zijn mattiesquote:Op donderdag 18 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
die ga ik dan een keertje groundhoppen
zal wel een van me SI truien aantrekkenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
achter de tribunes niet met je top oss shirt aan , harde kern fsc - Genk zijn matties
doe dat ik zit meestal in vak J kost 25 euro maar dan zit je op de middenlijn tegen het veld opquote:Op donderdag 18 september 2008 19:41 schreef gers het volgende:
[..]
zal wel een van me SI truien aantrekken
hull dat zijn dan weer matties met ossquote:Op donderdag 18 september 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
doe dat ik zit meestal in vak J kost 25 euro maar dan zit je op de middenlijn tegen het veld op
Ga trouwens 26 december naar Manchester Ciry - Hull![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
en ik ga binnenkort naar gladbach
ik woon lekker dicht in de buurtquote:
Een Kanker Lang Bagger topic.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Bomil het volgende:
wat is een KLB topic /!?!
Weet nietquote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Bomil het volgende:
Wat is een Bomil / !?!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef Bomil het volgende:
Wat is een hamster?quote:
Ik naar ASroma - Lazioquote:Op donderdag 18 september 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil een keer naar Celtic-Rangers![]()
Knaagdierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |