Sorryquote:
Doeiquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef KingOfPop het volgende:
Netjes, nu jouw missie is geslaagd, het maken van de lapo, kan ik rustig slapen. Mensen, later.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Het spijt me, vergeef me
Anders kan ik 't niet zeggen
En valt van alles uit te leggen
Nog zo'n lange weg te gaan
Het spijt me, vergeef me
Ik kan 't echt niet anders uiten
Ik wil dit hoofdstuk nu eens sluiten
Je bent te ver van mij vandaan
Het spijt me
Het spijt me zo
Maak jij 't goed
Vanavond?
quote:
Beetje mijn posts zitten editten he, dat staat er helemaal nietquote:
Jij ging hem toch in Dakota Fanning hangen?quote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef afcajos het volgende:
Wie wilt er door mij op de keukentafel genomen worden??
Lafjes tegenaan gehangen!!quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Van Rinsum, lullo, nog geneukt?
HIER TRAP IK NIET INquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Het spijt me, vergeef me
Anders kan ik 't niet zeggen
En valt van alles uit te leggen
Nog zo'n lange weg te gaan
Het spijt me, vergeef me
Ik kan 't echt niet anders uiten
Ik wil dit hoofdstuk nu eens sluiten
Je bent te ver van mij vandaan
Het spijt me
Het spijt me zo
Maak jij 't goed
Vanavond?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Van Rinsum, lullo, nog geneukt?
Dat is een retorische vraag toch?quote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef afcajos het volgende:
Wie wilt er door mij op de keukentafel genomen worden??
Hm?quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje mijn posts zitten editten he, dat staat er helemaal niet
[..]
Jij ging hem toch in Dakota Fanning hangen?
ken er mee doorquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
En ik heb zelfs voor de lapo'er van dit topic, de link van dit topic al in de wiki gezet
Wat vinden jullie van de topicsong?
Een beetje eeb BK nummerquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
En ik heb zelfs voor de lapo'er van dit topic, de link van dit topic al in de wiki gezet
Ja op zich wel mooi, maar ik hou niet zo van mannelijke artiestenquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
Er staat heul wat anders.quote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm?Ik heb je gewoon gequote hoor.
[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyB op 15-09-2008 22:36 ]quote:
Ik voel me aangesproken, hoiquote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef Leanne het volgende:
ohja, dit is het topic met al die geweldig leuke mensen
hallo supervette leuke aantrekkelijke mensen van dit topic![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef Leanne het volgende:
1 maar hoor, maar fijn dat tenminste iemand het door heeftquote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef Leanne het volgende:
Ja, heel subtielquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al zou ik je er wel op willen uitwonen
quote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyB op 15-09-2008 22:36 ]
Doen we dat tochquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, heel subtielmijn complimenten. Zo zien we dit nou graag mannen!
![]()
[..]! Dit nummer is voor lieeeeeeeefde, voor uitwonen heb ik pendulum nog
Mweh alleen ik doe datquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nohh! hebben we ook al een topic song?
Dan weet ik nog wat leuke, die de rest niet leuk vindt
Oh en ik wil je ook wel met liefde uitwonen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doen we dat tochKan ik ook goed naar luisteren.
Oja?quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nohh! hebben we ook al een topic song?
Dan weet ik nog wat leuke, die de rest niet leuk vindt
Het stinkt hier verder niet naar eigendunk hoorquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 maar hoor, maar fijn dat tenminste iemand het door heeft
Ik bedoelde jou hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het stinkt hier verder niet naar eigendunk hoor
Mijn eerste topic kwam er ook nooitquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh alleen ik doe datmaar ik doe dan ook te lang over de op. Dus ik zou het maar niet proberen als ik jou was
!
Dat is dan weer lief van jequote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh en ik wil je ook wel met liefde uitwonen hoor.
Hoezo kwam je eerste topic er nooit danquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste topic kwam er ook nooit![]()
Over mijn tweede topic heb ik ongeveer een half uur gedaan
Thanks BobbyBquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 maar hoor, maar fijn dat tenminste iemand het door heeft
Ff op youtube kijken kan ook.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef reetveter het volgende:
WTFBBQ IS HET NU INEENS MORGEN PASGISTER STOND ER OOK AL MORGEN
KANKERLIJERS
Teveel eerquote:
quote:
Ik ben dan ook lief.quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief van je
Iemand riep mij?quote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef Leanne het volgende:
En dan zegt ie tegen mij dat ik in haar rokje probeer te komen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh en ik wil je ook wel met liefde uitwonen hoor.
Lief was overrated zei je.quote:
Wat heb jij voor pillen geslikt?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Leanne het volgende:
zo, valt hier nog wat te beleven in dit leuke vette superlachen topic met al die superintelligente knappe strakke sportieve enthousiaste sensuele posters?
Omdat anderen me voor warenquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo kwam je eerste topic er nooit dan?
Denk toch dat ik blijfquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Leanne het volgende:
zo, valt hier nog wat te beleven in dit leuke vette superlachen topic met al die superintelligente knappe strakke sportieve enthousiaste sensuele posters?
ik ga de avater even aanpassenquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft het oude logo als ava of de nieuwe die er goed uitziet, dit is niks.
Ja, dus?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zegt ie tegen mij dat ik in haar rokje probeer te komen. [ afbeelding ]
wut?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Leanne het volgende:
Nee niksquote:
Dus jij bent ook overrated?quote:
Goed werk, van Rinsum.quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga de avater even aanpassen
quote:
Geen idee, ik weet niet hoe jullie over mij denken.quote:
Wil jij niet meer op mijn posts reageren? Dank je.quote:
Nee man ;') Teveel gezopen en in slaap gevallenquote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Reetveter! Alles goed? Nog geneukt?
HAHAHA DIT IS EEN LEUKE POST ZEGquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil jij niet meer op mijn posts reageren? Dank je.
Hoezo nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
That ain't cool.
Maar ik ga slapentot morgenochtend. Laten jullie mn topic een beetje heel?
Ben in de tent STUKquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
That ain't cool.
Maar ik ga slapentot morgenochtend. Laten jullie mn topic een beetje heel?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHA DIT IS EEN LEUKE POST ZEGMOET M GEWOON QUOTEN
!
Mijn op is beterquote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo niet
En nee, deze gaan we sluiten en in mijne verder
Jonguhhh wat ga je bruut doen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn op is beteren wacht maar tot de modjes komen jonguhhh
tetten?quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Leanne het volgende:
haha, ik vind jullie cool. +O
ik slik pillen ja, maar dat is toch tegenwoordig maatschappelijk verantwoord omdat de ggz het al zo druk heeft.
ik ben alleen te sloom voor jullie supersonisch snelle topic
quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Leanne het volgende:
ik slik pillen ja, maar dat is toch tegenwoordig maatschappelijk verantwoord omdat de ggz het al zo druk heeft.
quote:
Wat voor krachten dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben un onmin spange tanga weetjuh. iiCk heb die krachtuh
quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Leanne het volgende:
quote:
Inderdaad, het wordt tijd dat mijn actiegroep actie onderneemtquote:
uit wie bestaat jouw actiegroep dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt tijd dat mijn actiegroep actie onderneemt
KUTHOEREEEE!! ALLEMAAAL!quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'wijven', zo praat je maar over je moeder
PARDON?quote:
wat dan ?quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'wijven', zo praat je maar over je moeder
Is niet erg, als ze maar hun tieten posten.quote:
Mijzelfquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uit wie bestaat jouw actiegroep dan?
Geen idee, potje COD?quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef McFearless het volgende:
Was het niet zo dat nieuwelingen hun tieten moesten posten?
Zaadcontainers?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef McFearless het volgende:
Meerdere persoonlijkheden tellen ookquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uit wie bestaat jouw actiegroep dan?
lieftallige meisjes zo beterquote:
En Onur?quote:
Duh! Dat is RULE NUMBER ONE!quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef McFearless het volgende:
Het is ook regel dat je je pic naar BT PMed, heb je dat al gedaan?quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Duh! Dat is RULE NUMBER ONE!
Als het ware het grondvest van deze SC!
Ja, alleen als je het over mij hebtquote:
Nee, mallerd!quote:
wie andersquote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen als je het over mij hebt
quote:
Ze kan toch gewoon in m'n fobo kijkenquote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook regel dat je je pic naar BT PMed, heb je dat al gedaan?
ga jij maar weer dikke wijven husselenquote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
OOOOOOOOH NOOOOES, MENSEN VAN HET ANDERE GESLACHT![]()
![]()
Proberen de 200 te halen voordat ie opgeheven wordtquote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaan we aan het eind van de week doen dan, als de SC dicht gaat? Moeten eigenlijk nog wel een meet houden en alle hoogte en diepte punten benoemen.
EUH wat?quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaan we aan het eind van de week doen dan, als de SC dicht gaat?
Dicht ?!quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaan we aan het eind van de week doen dan, als de SC dicht gaat? Moeten eigenlijk nog wel een meet houden en alle hoogte en diepte punten benoemen.
Hoewel ik niet betwijfel ze het erg vind om naar een zak te kijken, denk ik niet dat ze dat is wat ze bedoeld.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon in m'n fobo kijken
WAT HOUDT DE SC ER MEE OPquote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Nou, dan hebben we nog wel ff door te spammen dan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Proberen de 200 te halen voordat ie opgeheven wordt
quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef gers het volgende:
[..]
ga jij maar weer dikke wijven husselen
Natuurlijk nietquote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dicht ?!
Waarom in godensnaam
Jullie missen echt alles he. Sackboy, waar stond die quote van remlof?quote:
quote:
Een focking rick rollquote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie missen echt alles he. Sackboy, waar stond die quote van remlof?
quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eikel, speel het nou eens een keertje mee.quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een focking rick roll![]()
![]()
![]()
Ik trapte er ook in tbh
Hoe oud ben je? Ik doe alles tussen de 15 en 30quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
hmmm, ik ben geen hoer hoor.
1 van de weinige die dat niet is trouwens op fok. volgens mij ben ik ook veul te oud voor jullie
omg, wat doe ik hier eigenlijk _o_
Ik ben 26. No way dat je te oud bent.quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
1 van de weinige die dat niet is trouwens op fok. volgens mij ben ik ook veul te oud voor jullie
Omdat je ons tof vond toch?quote:omg, wat doe ik hier eigenlijk _o_
quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
ARGH zonen van loki !:(
Dat was niet grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben erin getrapt
MILF DUSquote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 09:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, de KLB slowchat wordt dan ook eind deze week opgeheven![]()
Er worden alleen maar bans uitgelokt dus we zijn het nu aardig beu. Het is leuk geweest.
Dik en d... minder dik.quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik doe alles tussen de 15 en 30
quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
Laat maar. Jos heeft het al verpestquote:
Damnitquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar. Jos heeft het al verpest [ afbeelding ]
En nog lukte tquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar. Jos heeft het al verpest [ afbeelding ]
Ik kom hier niet om 'gedaan' te worden of om iemand daarvoor te zoeken, afcquote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik doe alles tussen de 15 en 30
quote:
Josquote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Damnit![]()
Ik dacht dan roll ik nog een paar extra mensen, maar helaas
25 is niet oud hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om 'gedaan' te worden of om iemand daarvoor te zoeken, afc
25....ik vind het nog steeds een schitterend mooie leeftijd![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het word alleen maar erger met die avater van jou, van Rinsum.
Remlofquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
remlof
de mod die mijn altijd van de ban af haalt
remlof
25 is inderdaad een mooie leeftijd, wou dat ik dat nog wasquote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om 'gedaan' te worden of om iemand daarvoor te zoeken, afc
25....ik vind het nog steeds een schitterend mooie leeftijd![]()
hallo 26quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben 26. No way dat je te oud bent.En tieten posten heeft niks met hoer zijn te maken hoor!
[..]
Omdat je ons tof vond toch?
We zijn niet allemaal zo !quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Eh ja, maar ik wordt wel een beetje onrustig van al die hitisige meiden in jullie avatars.
* Leanne realiseert zich dat dit weer another bier&tieten topic is
quote:
Help mee en post je tieten!!!1quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Eh ja, maar ik wordt wel een beetje onrustig van al die hitisige meiden in jullie avatars.
Was het maar zo'n topicquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
HEY toon eens een beetje RESTECP voor onze SC!quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
wij zijn zeer serieus hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Maar wel een gezellig bier en tieten topic. Er worden overigens weinig tieten gepost, denk af en toe dat ze allemaal gay zijn hier.quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
is toch ook zoquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
wij zijn zeer serieus hoor![]()
we praten over voetbal,films.sport en nog veel meer tieten.
Zegt onze metrosexueelquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wel een gezellig bier en tieten topic. Er worden overigens weinig tieten gepost, denk af en toe dat ze allemaal gay zijn hier.
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo !
Je moet gewoon even de goede eruit pikken
Je vergeet Hayden.quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
wij zijn zeer serieus hoor![]()
we praten over voetbal,films.sport en nog veel meer
Negeer mijn metrosexueel opmerking dan maarquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
quote:
Ja okee, Noorsbloed niet dan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Sorry ik haal mensen door elkaar somsquote:
Inderdaad, behulpzame kerel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, BigKahuna, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Je vergeet gersquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De KLB SC ELITEquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en ik danquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
* Noorsbloed heeft spijt en bedoelde BigKahunaquote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, Noorsbloed niet dan.
quote:
quote:
Je vergeet mijquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Oh okee. Rectificatie van mijn post:quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed heeft spijt en bedoelde BigKahuna
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo !
Je moet gewoon even de goede eruit pikken
Met opzetquote:
Nu vergeet je mij weer.quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Rectificatie van mijn post:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Wat is je MSN?quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
lekker veilig en geen gezeur over wat je MSN is in je fobo enzo
wiehoeiiiik blijf
quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
wiehoeiiiik blijf
Was niet in je foboquote:
Ik lijk wel de nieuwe slindenauquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joseerst naait ie PK een weekban aan en nu dit weer.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met opzetjij wil BT van mij afpakken
heb je geen leuke vriendquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
wiehoeiiiik blijf
Ik ga morgen permanentje in mn haar doen! ben wel zenuwachtig hoor!!quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
wiehoeiiiik blijf
Slindenau heeft hier laatst afscheid genomen. 2 keer zelfs.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lijk wel de nieuwe slindenau![]()
![]()
waar is die gast eigenlijk gebleven
quote:
De faler.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slindenau heeft hier laatst afscheid genomen. 2 keer zelfs.
Dat zijn inderdaad die die-hard KLB SC'ers... Maar wil je voor een echte baas!! dan moet je in 0527jweetzelluf wezen. Jordeeeh en afcajos respresentquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Rectificatie van mijn post:
[..]
Die had laatst uitgebreid en emotioneel afscheid genomen, kankerkneus dat het isquote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lijk wel de nieuwe slindenau![]()
![]()
waar is die gast eigenlijk gebleven
De laatste keer was om Juicyhil nog ff uit te schelden toch? Waar is Juicy eigenlijk?quote:
slapen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
kent iemand nog een goede cover tegen wallen
Ikke Valkire!quote:
Wat dacht je van: Nu je pc uitzetten en gaan slapen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
0527 is kei gevaarlijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad die die-hard KLB SC'ers... Maar wil je voor een echte baas!! dan moet je in 0527jweetzelluf wezen. Jordeeeh en afcajos respresent
hopelijk wegquote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De laatste keer was om Juicyhil nog ff uit te schelden toch? Waar is Juicy eigenlijk?
Cumshot erop.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Nu je pc uitzetten en gaan slapen?
Theelepel in de koelkast/vriezer leggen en die, als ie koud genoeg is onder je ogen duwen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ga morgen permanentje in mn haar doen! ben wel zenuwachtig hoor!!
Ik ken allure niet eens. Pics?quote:
kappersquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb officieel geen vriend nee.
maar ik ken wel een heel leuk iemand.![]()
Het was een grapje n.a.v de gay-opmerkingquote:
Een vriendin doet het bij mij. Nooit afspraak hoeven maken en zo, gewoon als ik een keer langs kom.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is Juicy eigenlijk?
hoe ken je mijquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen schat, we kennen elkaar pas sinds vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee, niet mijn type.quote:
quote:
Hopeloze falers.quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen schat, we kennen elkaar pas sinds vanavond
PICS?!quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
kappers![]()
ben blij dat ik zelf me haar doe
Dat weet niemand.quote:
quote:
slechte inkopper hequote:
haha, hello there Sackboyquote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen schat, we kennen elkaar pas sinds vanavond
Shit I FAIL AT LIFEquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef afcajos het volgende:
straks mijn kribbe maar eens opzoeken
In mijn klas heb ik ook zo iemandquote:
Jij zegt dat je liever Allure_ hebt, dus ik ga er dan vanuit dat je d'r leuk vind.quote:
Ja, dat is echt het laatste wat je wiltquote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk belanden ze op the internots
Pics ?quote:
Ben wel toe aan nieuw fotoshop materiaal.quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk belanden ze op the internots
kijk maar op mijn hyvesquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het laatste wat je wilt
Ja, maar niet mijn typequote:Op maandag 15 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zegt dat je liever Allure_ hebt, dus ik ga er dan vanuit dat je d'r leuk vind.
Heb je daar foto's?quote:
Oh, ja als iemand niet mijn type is, vind ik d'r ook automatisch niet leuk.quote:
jawelquote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar foto's?![]()
No waiii
Link?quote:
Nou ff kijken dan...quote:
Nee, juist nietquote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ja als iemand niet mijn type is, vind ik d'r ook automatisch niet leuk.
Zelfs via internet kom ik nog droog overquote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
Dat 'nohhhhhh' en 'no waiiiiii' komt altijd zo droog over als 4ebe het zegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |