quote:
Ja okee, Noorsbloed niet dan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Sorry ik haal mensen door elkaar somsquote:
Inderdaad, behulpzame kerel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, BigKahuna, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Eh ja, maar ik wordt wel een beetje onrustig van al die hitisige meiden in jullie avatars.
* Leanne realiseert zich dat dit weer another bier&tieten topic is
Je vergeet gersquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
De KLB SC ELITEquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en ik danquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
* Noorsbloed heeft spijt en bedoelde BigKahunaquote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, Noorsbloed niet dan.
quote:
quote:
Je vergeet mijquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Oh okee. Rectificatie van mijn post:quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed heeft spijt en bedoelde BigKahuna
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo !
Je moet gewoon even de goede eruit pikken
Met opzetquote:
Nu vergeet je mij weer.quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Rectificatie van mijn post:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Wat is je MSN?quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
lekker veilig en geen gezeur over wat je MSN is in je fobo enzo
wiehoeiiiik blijf
quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
lekker veilig en geen gezeur over wat je MSN is in je fobo enzo
wiehoeiiiik blijf
Was niet in je foboquote:
Ik lijk wel de nieuwe slindenauquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joseerst naait ie PK een weekban aan en nu dit weer.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met opzetjij wil BT van mij afpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |