tetten?quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Leanne het volgende:
haha, ik vind jullie cool. +O
ik slik pillen ja, maar dat is toch tegenwoordig maatschappelijk verantwoord omdat de ggz het al zo druk heeft.
ik ben alleen te sloom voor jullie supersonisch snelle topic
quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Leanne het volgende:
ik slik pillen ja, maar dat is toch tegenwoordig maatschappelijk verantwoord omdat de ggz het al zo druk heeft.
quote:
Wat voor krachten dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben un onmin spange tanga weetjuh. iiCk heb die krachtuh
quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Leanne het volgende:
quote:
Inderdaad, het wordt tijd dat mijn actiegroep actie onderneemtquote:
uit wie bestaat jouw actiegroep dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt tijd dat mijn actiegroep actie onderneemt
KUTHOEREEEE!! ALLEMAAAL!quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'wijven', zo praat je maar over je moeder
PARDON?quote:
wat dan ?quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'wijven', zo praat je maar over je moeder
Is niet erg, als ze maar hun tieten posten.quote:
Mijzelfquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uit wie bestaat jouw actiegroep dan?
Geen idee, potje COD?quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef McFearless het volgende:
Was het niet zo dat nieuwelingen hun tieten moesten posten?
Zaadcontainers?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef McFearless het volgende:
Meerdere persoonlijkheden tellen ookquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uit wie bestaat jouw actiegroep dan?
lieftallige meisjes zo beterquote:
En Onur?quote:
Duh! Dat is RULE NUMBER ONE!quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef McFearless het volgende:
Het is ook regel dat je je pic naar BT PMed, heb je dat al gedaan?quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Duh! Dat is RULE NUMBER ONE!
Als het ware het grondvest van deze SC!
Ja, alleen als je het over mij hebtquote:
Nee, mallerd!quote:
wie andersquote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen als je het over mij hebt
quote:
Ze kan toch gewoon in m'n fobo kijkenquote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook regel dat je je pic naar BT PMed, heb je dat al gedaan?
ga jij maar weer dikke wijven husselenquote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
OOOOOOOOH NOOOOES, MENSEN VAN HET ANDERE GESLACHT![]()
![]()
Proberen de 200 te halen voordat ie opgeheven wordtquote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaan we aan het eind van de week doen dan, als de SC dicht gaat? Moeten eigenlijk nog wel een meet houden en alle hoogte en diepte punten benoemen.
EUH wat?quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaan we aan het eind van de week doen dan, als de SC dicht gaat?
Dicht ?!quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaan we aan het eind van de week doen dan, als de SC dicht gaat? Moeten eigenlijk nog wel een meet houden en alle hoogte en diepte punten benoemen.
Hoewel ik niet betwijfel ze het erg vind om naar een zak te kijken, denk ik niet dat ze dat is wat ze bedoeld.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon in m'n fobo kijken
WAT HOUDT DE SC ER MEE OPquote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
Nou, dan hebben we nog wel ff door te spammen dan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Proberen de 200 te halen voordat ie opgeheven wordt
quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef gers het volgende:
[..]
ga jij maar weer dikke wijven husselen
Natuurlijk nietquote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dicht ?!
Waarom in godensnaam
Jullie missen echt alles he. Sackboy, waar stond die quote van remlof?quote:
quote:
Een focking rick rollquote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie missen echt alles he. Sackboy, waar stond die quote van remlof?
quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eikel, speel het nou eens een keertje mee.quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een focking rick roll![]()
![]()
![]()
Ik trapte er ook in tbh
Hoe oud ben je? Ik doe alles tussen de 15 en 30quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
hmmm, ik ben geen hoer hoor.
1 van de weinige die dat niet is trouwens op fok. volgens mij ben ik ook veul te oud voor jullie
omg, wat doe ik hier eigenlijk _o_
Ik ben 26. No way dat je te oud bent.quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
1 van de weinige die dat niet is trouwens op fok. volgens mij ben ik ook veul te oud voor jullie
Omdat je ons tof vond toch?quote:omg, wat doe ik hier eigenlijk _o_
quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
ARGH zonen van loki !:(
Dat was niet grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben erin getrapt
MILF DUSquote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 09:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, de KLB slowchat wordt dan ook eind deze week opgeheven![]()
Er worden alleen maar bans uitgelokt dus we zijn het nu aardig beu. Het is leuk geweest.
Dik en d... minder dik.quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik doe alles tussen de 15 en 30
quote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef Leanne het volgende:
Laat maar. Jos heeft het al verpestquote:

Damnitquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar. Jos heeft het al verpest [ afbeelding ]
En nog lukte tquote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat maar. Jos heeft het al verpest [ afbeelding ]
Ik kom hier niet om 'gedaan' te worden of om iemand daarvoor te zoeken, afcquote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik doe alles tussen de 15 en 30
quote:
Josquote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Damnit![]()
Ik dacht dan roll ik nog een paar extra mensen, maar helaas
25 is niet oud hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om 'gedaan' te worden of om iemand daarvoor te zoeken, afc
25....ik vind het nog steeds een schitterend mooie leeftijd![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het word alleen maar erger met die avater van jou, van Rinsum.
Remlofquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
remlof
de mod die mijn altijd van de ban af haalt
remlof
25 is inderdaad een mooie leeftijd, wou dat ik dat nog wasquote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om 'gedaan' te worden of om iemand daarvoor te zoeken, afc
25....ik vind het nog steeds een schitterend mooie leeftijd![]()
hallo 26quote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben 26. No way dat je te oud bent.En tieten posten heeft niks met hoer zijn te maken hoor!
[..]
Omdat je ons tof vond toch?
We zijn niet allemaal zo !quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Eh ja, maar ik wordt wel een beetje onrustig van al die hitisige meiden in jullie avatars.
* Leanne realiseert zich dat dit weer another bier&tieten topic is
quote:
Help mee en post je tieten!!!1quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Eh ja, maar ik wordt wel een beetje onrustig van al die hitisige meiden in jullie avatars.
Was het maar zo'n topicquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
HEY toon eens een beetje RESTECP voor onze SC!quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
wij zijn zeer serieus hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Maar wel een gezellig bier en tieten topic. Er worden overigens weinig tieten gepost, denk af en toe dat ze allemaal gay zijn hier.quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
is toch ook zoquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
wij zijn zeer serieus hoor![]()
we praten over voetbal,films.sport en nog veel meer tieten.
Zegt onze metrosexueelquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wel een gezellig bier en tieten topic. Er worden overigens weinig tieten gepost, denk af en toe dat ze allemaal gay zijn hier.
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo !
Je moet gewoon even de goede eruit pikken
Je vergeet Hayden.quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
wij zijn zeer serieus hoor![]()
we praten over voetbal,films.sport en nog veel meer
Negeer mijn metrosexueel opmerking dan maarquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |