quote:
Ja okee, Noorsbloed niet dan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Sorry ik haal mensen door elkaar somsquote:
Inderdaad, behulpzame kerel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, BigKahuna, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo 26![]()
Eh ja, maar ik wordt wel een beetje onrustig van al die hitisige meiden in jullie avatars.
* Leanne realiseert zich dat dit weer another bier&tieten topic is
Je vergeet gersquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
De KLB SC ELITEquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en ik danquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
* Noorsbloed heeft spijt en bedoelde BigKahunaquote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, Noorsbloed niet dan.
quote:
quote:
Je vergeet mijquote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Oh okee. Rectificatie van mijn post:quote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed heeft spijt en bedoelde BigKahuna
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo !
Je moet gewoon even de goede eruit pikken
Met opzetquote:
Nu vergeet je mij weer.quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Rectificatie van mijn post:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Wat is je MSN?quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
lekker veilig en geen gezeur over wat je MSN is in je fobo enzo
wiehoeiiiik blijf
quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
wiehoeiiiik blijf
Was niet in je foboquote:
Ik lijk wel de nieuwe slindenauquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joseerst naait ie PK een weekban aan en nu dit weer.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met opzetjij wil BT van mij afpakken
heb je geen leuke vriendquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
wiehoeiiiik blijf
Ik ga morgen permanentje in mn haar doen! ben wel zenuwachtig hoor!!quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
wiehoeiiiik blijf
Slindenau heeft hier laatst afscheid genomen. 2 keer zelfs.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lijk wel de nieuwe slindenau![]()
![]()
waar is die gast eigenlijk gebleven
quote:
De faler.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slindenau heeft hier laatst afscheid genomen. 2 keer zelfs.
Dat zijn inderdaad die die-hard KLB SC'ers... Maar wil je voor een echte baas!! dan moet je in 0527jweetzelluf wezen. Jordeeeh en afcajos respresentquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Rectificatie van mijn post:
[..]
Die had laatst uitgebreid en emotioneel afscheid genomen, kankerkneus dat het isquote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lijk wel de nieuwe slindenau![]()
![]()
waar is die gast eigenlijk gebleven
De laatste keer was om Juicyhil nog ff uit te schelden toch? Waar is Juicy eigenlijk?quote:
slapen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
kent iemand nog een goede cover tegen wallen
Ikke Valkire!quote:
Wat dacht je van: Nu je pc uitzetten en gaan slapen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
0527 is kei gevaarlijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad die die-hard KLB SC'ers... Maar wil je voor een echte baas!! dan moet je in 0527jweetzelluf wezen. Jordeeeh en afcajos respresent
hopelijk wegquote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De laatste keer was om Juicyhil nog ff uit te schelden toch? Waar is Juicy eigenlijk?
Cumshot erop.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Nu je pc uitzetten en gaan slapen?
Theelepel in de koelkast/vriezer leggen en die, als ie koud genoeg is onder je ogen duwen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ga morgen permanentje in mn haar doen! ben wel zenuwachtig hoor!!
Ik ken allure niet eens. Pics?quote:
kappersquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb officieel geen vriend nee.
maar ik ken wel een heel leuk iemand.![]()
Het was een grapje n.a.v de gay-opmerkingquote:
Een vriendin doet het bij mij. Nooit afspraak hoeven maken en zo, gewoon als ik een keer langs kom.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat is Juicy eigenlijk?
hoe ken je mijquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen schat, we kennen elkaar pas sinds vanavondquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee, niet mijn type.quote:
quote:
Hopeloze falers.quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen schat, we kennen elkaar pas sinds vanavond
PICS?!quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
kappers![]()
ben blij dat ik zelf me haar doe
Dat weet niemand.quote:
quote:
slechte inkopper hequote:
haha, hello there Sackboyquote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen schat, we kennen elkaar pas sinds vanavond
Shit I FAIL AT LIFEquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef afcajos het volgende:
straks mijn kribbe maar eens opzoeken
In mijn klas heb ik ook zo iemandquote:
Jij zegt dat je liever Allure_ hebt, dus ik ga er dan vanuit dat je d'r leuk vind.quote:
Ja, dat is echt het laatste wat je wiltquote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk belanden ze op the internots
Pics ?quote:
Ben wel toe aan nieuw fotoshop materiaal.quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk belanden ze op the internots
kijk maar op mijn hyvesquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het laatste wat je wilt
Ja, maar niet mijn typequote:Op maandag 15 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zegt dat je liever Allure_ hebt, dus ik ga er dan vanuit dat je d'r leuk vind.
Heb je daar foto's?quote:
Oh, ja als iemand niet mijn type is, vind ik d'r ook automatisch niet leuk.quote:
jawelquote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar foto's?![]()
No waiii
Link?quote:
Nou ff kijken dan...quote:
Nee, juist nietquote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ja als iemand niet mijn type is, vind ik d'r ook automatisch niet leuk.
Zelfs via internet kom ik nog droog overquote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
Dat 'nohhhhhh' en 'no waiiiiii' komt altijd zo droog over als 4ebe het zegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |