heb je geen leuke vriendquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
lekker veilig en geen gezeur over wat je MSN is in je fobo enzo
wiehoeiiiik blijf
Ik ga morgen permanentje in mn haar doen! ben wel zenuwachtig hoor!!quote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef Leanne het volgende:
gay , super!
lekker veilig en geen gezeur over wat je MSN is in je fobo enzo
wiehoeiiiik blijf
Slindenau heeft hier laatst afscheid genomen. 2 keer zelfs.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lijk wel de nieuwe slindenau![]()
![]()
waar is die gast eigenlijk gebleven
quote:
De faler.quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slindenau heeft hier laatst afscheid genomen. 2 keer zelfs.
Dat zijn inderdaad die die-hard KLB SC'ers... Maar wil je voor een echte baas!! dan moet je in 0527jweetzelluf wezen. Jordeeeh en afcajos respresentquote:Op maandag 15 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee. Rectificatie van mijn post:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Die had laatst uitgebreid en emotioneel afscheid genomen, kankerkneus dat het isquote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik lijk wel de nieuwe slindenau![]()
![]()
waar is die gast eigenlijk gebleven
De laatste keer was om Juicyhil nog ff uit te schelden toch? Waar is Juicy eigenlijk?quote:
slapen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
kent iemand nog een goede cover tegen wallen
Ikke Valkire!quote:
Wat dacht je van: Nu je pc uitzetten en gaan slapen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
0527 is kei gevaarlijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad die die-hard KLB SC'ers... Maar wil je voor een echte baas!! dan moet je in 0527jweetzelluf wezen. Jordeeeh en afcajos respresent
hopelijk wegquote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De laatste keer was om Juicyhil nog ff uit te schelden toch? Waar is Juicy eigenlijk?
Cumshot erop.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Nu je pc uitzetten en gaan slapen?
Theelepel in de koelkast/vriezer leggen en die, als ie koud genoeg is onder je ogen duwen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ga morgen permanentje in mn haar doen! ben wel zenuwachtig hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |