Oh en ik wil je ook wel met liefde uitwonen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doen we dat tochKan ik ook goed naar luisteren.
Oja?quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nohh! hebben we ook al een topic song?
Dan weet ik nog wat leuke, die de rest niet leuk vindt
Het stinkt hier verder niet naar eigendunk hoorquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 maar hoor, maar fijn dat tenminste iemand het door heeft
Ik bedoelde jou hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het stinkt hier verder niet naar eigendunk hoor
Mijn eerste topic kwam er ook nooitquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh alleen ik doe datmaar ik doe dan ook te lang over de op. Dus ik zou het maar niet proberen als ik jou was
!
Dat is dan weer lief van jequote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh en ik wil je ook wel met liefde uitwonen hoor.
Hoezo kwam je eerste topic er nooit danquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste topic kwam er ook nooit![]()
Over mijn tweede topic heb ik ongeveer een half uur gedaan
Thanks BobbyBquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 maar hoor, maar fijn dat tenminste iemand het door heeft
Ff op youtube kijken kan ook.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef reetveter het volgende:
WTFBBQ IS HET NU INEENS MORGEN PASGISTER STOND ER OOK AL MORGEN
KANKERLIJERS
Teveel eerquote:
quote:
Ik ben dan ook lief.quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is dan weer lief van je
Iemand riep mij?quote:Op maandag 15 september 2008 22:41 schreef Leanne het volgende:
ohja, dit is het topic met al die geweldig leuke mensen
hallo supervette leuke aantrekkelijke mensen van dit topic![]()
En dan zegt ie tegen mij dat ik in haar rokje probeer te komen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh en ik wil je ook wel met liefde uitwonen hoor.
Lief was overrated zei je.quote:
Wat heb jij voor pillen geslikt?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Leanne het volgende:
zo, valt hier nog wat te beleven in dit leuke vette superlachen topic met al die superintelligente knappe strakke sportieve enthousiaste sensuele posters?
Omdat anderen me voor warenquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo kwam je eerste topic er nooit dan?
Denk toch dat ik blijfquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Leanne het volgende:
zo, valt hier nog wat te beleven in dit leuke vette superlachen topic met al die superintelligente knappe strakke sportieve enthousiaste sensuele posters?
ik ga de avater even aanpassenquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft het oude logo als ava of de nieuwe die er goed uitziet, dit is niks.
Ja, dus?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zegt ie tegen mij dat ik in haar rokje probeer te komen. [ afbeelding ]
wut?quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Leanne het volgende:
Nee niksquote:
Dus jij bent ook overrated?quote:
Goed werk, van Rinsum.quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga de avater even aanpassen
quote:
Geen idee, ik weet niet hoe jullie over mij denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |