Mijne was eerderquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, tegelijk gepostsukkel
ga maar lekker verder in mijn topic
quote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Haha, tegelijk gepostsukkel
ga maar lekker verder in mijn topic
MAAR IK BEN NET TERUG VAN BAN-KANTIE!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
MAAR IK BEN NET TERUG VAN BAN-KANTIE!
kan je ons nog 1 keer tubgirl laten zien, pleaaaaaase ? maar 5 minute, dan mag je het weer weghalen ?quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
MAAR IK BEN NET TERUG VAN BAN-KANTIE!
Als je het daarna weg-edit krijg je juist een week extraquote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kan je ons nog 1 keer tubgirl laten zien, pleaaaaaase ? maar 5 minute, dan mag je het weer weghalen ?
Dan PM je Juup of Bio of ze de nummering aan wil passen.quote:
Maar die mogen mij niet zoquote:Op maandag 15 september 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan PM je Juup of Bio of ze de nummering aan wil passen.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan PM je Juup of Bio of ze de nummering aan wil passen.
7 minuten geen half uurquote:Op maandag 15 september 2008 23:32 schreef markvanrinsum het volgende:
nog steeds geen slotje of gaan we hier over een half uur verder ?
Jij werd genoemd als baas door Jos.quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
En toch zit ik er mee dat Bobby mij niet bij de kwaliteitsusers zette in het vorige topic.
Josquote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij werd genoemd als baas door Jos.en zoals ik al zei, jij wil BT afpakken
Zo goed?quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Noorsbloed, 4EBE, Sackboy, gers, Jordy, BK, Jos en ik. Hier, heb ik je even geholpen met de goede eruit pikken.
Ja. Lees de topics er maar op na.quote:Op maandag 15 september 2008 23:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jos
En hoezo afpakken, heb je haar al?![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
Oja, weltrusten, wat over een half uur in gaat, want t duurt toch nog dik lang voordat jij weg bent
En toch zou ik Monique doen.quote:
Neuquote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Lees de topics er maar op na.
eerlijk zullen we alles delenquote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neu
Ik heb lekker de BT.rar gekregen van Ilse
Die had ik al lang!quote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neu
Nee, want ik ga nu echtquote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
Oja, weltrusten, wat over een half uur in gaat, want t duurt toch nog dik lang voordat jij weg bent
quote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neu
trustequote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik al lang!
[..]
Nee, want ik ga nu echt
Ohja? Noem eens een paar namen van de foto's kijken of jij ze echt hebt gehadquote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik al lang!
[..]
Nee, want ik ga nu echt
quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik al lang!
[..]
Nee, want ik ga nu echt
of jij wilt een nieuw topic aanmakenquote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef BigKahuna het volgende:
la, la la la la, gaan we hier verder ?
eeuhm bedanktquote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef BigKahuna het volgende:
gers is trouwens vet schattig enzo.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef BigKahuna het volgende:
la, la la la la, gaan we hier verder ?
quote:
Je kan goed je eigen haar doenquote:
je kan het ook zelf doenquote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan goed je eigen haar doen![]()
Kon ik dat ook maar.
Jaloers is...
meisjes met gitarenquote:
ik ken ze alleen nietquote:
Ik betaal 23 euro bij de kapper om bij te punten...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
je kan het ook zelf doen
alleen dan ziet het er waarschijnlijk niet uit
ik kan niet gitaarspelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
moet je zelf gitaar gaan spelen
je neemt me in de malingquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik betaal 23 euro bij de kapper om bij te punten...
wie is dit?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ook in haar fobo gestaan, dus ik ga ervan uit dat ie gepost mag worden.
Zo niet laat het even weten dan haal ik m gelijk weg. (Zal t even naar haar pmen dat ik m gebruikt heb)
wat een schatjequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ook in haar fobo gestaan, dus ik ga ervan uit dat ie gepost mag worden.
Zo niet laat het even weten dan haal ik m gelijk weg. (Zal t even naar haar pmen dat ik m gebruikt heb)
quote:
Ik kan niet een raket besturenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet een raket besturen
Ik vlieg je zo naar de maanquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet een raket besturen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
JONGENS EN 4EBE, IK GA SLAAPJES BOUWEN.![]()
![]()
Nee serieus...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:07 schreef gers het volgende:
[..]
je neemt me in de maling![]()
DAS KNETTERDUUR
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
![]()
nachtwerkquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Het werk is nu al dodelijk saai !
Tof van je.quote:
nog steeds duur en je moet zeker om de week gaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee serieus...
Maar goed, das een woudenbergse kapper he, de turkse kapper om de hoek doet het voor 15 euro
Weltrusten m'n liefste BKtje, ik hoop dat je een nachtmerrie over dat je ebola krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
nee dan zeg je weltrusten mn liefste BKtje, ik hoop dat je fijn zult dromen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
weltrusten mn liefste BKtje, ik hoop dat je fijn zult dromen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef Noorsbloed het volgende:
Het werk is nu al dodelijk saai !
Dat lijkt me serieus chill wel, lekker hele nacht beetje niksenquote:
wat een slechtlopende zin.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Weltrusten m'n liefste BKtje, ik hoop dat je een nachtmerrie over dat je ebola krijgt
Nee, daarom heb ik lang haar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
nog steeds duur en je moet zeker om de week gaan
oh in dat gevalquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef Noorsbloed het volgende:
BK ! Vriend
Edit:
Je reageert maar lekker verder.
Ik heb er weinig last van eerlijk gezegt![]()
truste enzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
![]()
True.quote:
lang haarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik lang haar.![]()
Ik stel het zo lang mogelijk uit
Zo is ie weer goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True.
Zo dan maar : :
Ik hoop dat je ebola krijgt in je droom.
quote:
noorwegenquote:
Kort haar is niet vlotquote:
Tsk stomme site's die geen hotlinking willen doen !quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het rode kruisDoen goed werk die jongens!
En dan jij zo denken "OH NOES IK GA DOODquote:
weet ik welquote:
INDOCTRINATIEquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik wel![]()
maar dat zeggen ze toch
Dit vond ik allemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan jij zo denken "OH NOES IK GA DOOD![]()
" en dan word je wakker, en komt er ineens allemaal bloed uit je neus, ogen oren, andere gaten
![]()
![]()
.
En dan denk jij zo van "Lollerpwned door Jordy, ik ga dood binnen 72 uur![]()
" en dan maak je een topic in KLB over dat je dood gaat. En dan lacht iedereen de TS
quote:ib4thefuneral's
Sowieso: fail user...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef gers het volgende:
iemand trouwens dit failtopic gelezen
Iemand die ik ken is in balletje balletje getrapt in Parijs
quote:
Tsk niet zo zeuren.quote:
quote:
Niet jij dus, hequote:
weet ikquote:
Mooiquote:
Doe je bestquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Goed nog maar even een ronde lopen dan maar
werk zequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Pendulum.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog suggesties voor muziekdownloads ?
COMPLETE TOP 40 VAN 1995 t/m 2005 ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog suggesties voor muziekdownloads ?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:31 schreef gers het volgende:
maar ik zal maar gaan slapen
DAG LIEVE FOKKERS EN FOKKERTJES
Wat dat betreft val ik onder de categorie: fokkertjequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:31 schreef gers het volgende:
maar ik zal maar gaan slapen
DAG LIEVE FOKKERS EN FOKKERTJES
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:44 schreef jordeeeh het volgende:
<
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
Is dan 5 euro.
aaaah..ik hoor Jack al roepen naar me..quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik wil ook bier !
En whisky ..
grmbl ..
ik denk dat ik maar pauze neem tot half 3
Jack, jack ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
aaaah..ik hoor Jack al roepen naar me..
Kanker in de verkeerde context.quote:
Ai ..quote:
Oeh.. dominantiequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
[..]
Ai ..
Lief doen tegen Jordy !
Uiteraard, uiteraardquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Even laten weten wie hier de baas zijn he.
Pas maar op, zometeen verander je in een vrouwquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Er is nog wel cola light ..
* veegt voorhoofd af *
Cola light is niet te drinken.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:55 schreef jordeeeh het volgende:
Ik vind light ook minder lekker hoor. Maar inderdaad, als je dorst hebt is het wel gewoon te drinken.
Kan ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Ik drink nog liever water dan cola light
quote:
Ehm nee?quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het spijt mij !![]()
En probeer je weer een ban uit te lokken ?
quote:
Geen enkel sinds de vorige keer dat ik keek (vanmiddag).quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je ondertussen alweer
Wel ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen enkel sinds de vorige keer dat ik keek (vanmiddag).
Maar ik weet al waarom ze t niet kunnen hebben, er is eindelijk iemand die wel het verschil tussen kankertopic (Jaja, juiste context) en normale topics. Ook vinden ze het wat minder leuk dat ik steeds eerder de baggertopics herken.
Boh, je breekt mijn hartquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:21 schreef kurk_droog het volgende:
Probeert hij het maar... zulks slechte user...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Maarja, de manier waarop ik het verwoord zal wel weer verkeerd zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Daar heb je dan wel weer gelijk in
Gelukkig maak ik amper topics aan. In tegen stelling tot 1 of andere kankermongool die nu ineens actief is in dit SC topic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik herken ze ook snel... Gewoon kijken of jij ze gemaakt hebt..
Och je schopt ze tegen hun rechten aan enzo ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maarja, de manier waarop ik het verwoord zal wel weer verkeerd zijn
Al was het wel persoonlijk, wat zal mij dat een worst wezen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef kurk_droog het volgende:
sorry jordeeeh, niks persoonlijks
Mja een beetje hetzelfde als sommige agenten he "He, niet zo bijdehand he!"quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och je schopt ze tegen hun rechten aan enzo ..
Daar was laatst nog dat topic overquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Hehehe
En agenten die je altijd aanspreken met " Wat zijn WIJ aan het doen "
jordeeeh ga bij astro TV werken, je hebt speciale superkrachten om in de toekomst te kijken.. CHAPEAUquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar was laatst nog dat topic over
Maar hier dit bedoel ik:
borrelnootjes Ik zei dat ie op slot ging, er komt vlak na mij een modje die bijdehand gaat lopen doen en m open laat. Maar uiteindelijk wordt ie toch nog gesloten
Zo achterlijk eh
Nou gelukkig maar dat ze met je meeleven. Ik denk dat je nu ook een persoonlijke band hebt met T_Tquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:30 schreef kurk_droog het volgende:
Topic ging dicht door kutusers zoals jij jordeeeh, gelukkig leven er nog modjes mee.
Neen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
jordeeeh ga bij astro TV werken, je hebt speciale superkrachten om in de toekomst te kijken.. CHAPEAU
Hmhm ik was het al aan het volgen maar kon geen zinnige reply verzinnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar was laatst nog dat topic over
Maar hier dit bedoel ik:
borrelnootjes Ik zei dat ie op slot ging, er komt vlak na mij een modje die bijdehand gaat lopen doen en m open laat. Maar uiteindelijk wordt ie toch nog gesloten
Zo achterlijk eh
Kijk even wie het topic opendequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmhm ik was het al aan het volgen maar kon geen zinnige reply verzinnen.
Vond ik ook jammer jaquote:En Dr. Crane reageerde niet op mijn argumenten in die tread over mensen van 20 die mensen van 16 terecht wijzen.
Daar hopen we maar op.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:51 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen weer een dag....
Jij natuurlijk als een gek kijken of er een note bij was gekomen. Maar nee, niets. Kijk, dat je een topic niets vind, prima. Maar doe dan gewoon een TR en laat het topic voor wat het is en ga het niet lopen verzieken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens nog zo'n voorbeeld, de modjes hier zijn net agenten.
Dreigen met een note, net zo'n agent "Ja pas maar op met die grote mond, want k geef je zo nog een prent erbij."
Haha jullie weten ook niet wat jullie willen hequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij natuurlijk als een gek kijken of er een note bij was gekomen. Maar nee, niets. Kijk, dat je een topic niets vind, prima. Maar doe dan gewoon een TR en laat het topic voor wat het is en ga het niet lopen verzieken.
Ten 1e, het plaatje dat hij postte is niet ban waardig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:03 schreef kurk_droog het volgende:
speciaal voor jouw jordeeeh:
MODS!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ten 1e, het plaatje dat hij postte is niet ban waardig.
Ten 2e, je had een topic report kunnen doen voor het plaatje.
Ten 3e, als jij het er niet mee eens was had je het in het feedback topic kunnen plaatsen
Wat een azijnpisser ben jij ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 03:03 schreef kurk_droog het volgende:
speciaal voor jouw jordeeeh:
MODS!
Niets van meegekregen. Nouja, dan reageer je gewoon niet en doe je geen TR, de topics worden toch wel een keer nagelopen door een mod, en als het echt helemaal niets is gesloten. En kijk niet altijd naar de user die het geopend heeft, al heeft hij daarvoor een paar baggertopics op zijn naam staan, er kan gerust een keer een goede bijzitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha jullie weten ook niet wat jullie willen he
De ene keer wil ik helpen en doe ik aardig wat TR's, krijg ik zelfs van een FA te horen dat ik op moet rotten met die 'kut TR's'. Stop ik er maar mee, is het nog niet goed
Neuh, ook niet zo gek hoor. Echter wel heel voorspelbaar.quote:En wat is er gek aan dat ik ging kijken of ik een note had?
Bid jij ook al tot de Heere Jesus als je een onblootte tietje ziet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:14 schreef kurk_droog het volgende:
Ik plaatste een tijd geleden ook een tubgirl en toen een ban en hij nu niks..snik
ik plaatste geen tubgirl ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:14 schreef kurk_droog het volgende:
Ik plaatste een tijd geleden ook een tubgirl en toen een ban en hij nu niks..snik
Nouja van TR's niet meegekregen hebben, kan gebeuren inderdaad. K heb t echter van een A, een FA, modjes en users gehoord, maar goed daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niets van meegekregen. Nouja, dan reageer je gewoon niet en doe je geen TR, de topics worden toch wel een keer nagelopen door een mod, en als het echt helemaal niets is gesloten. En kijk niet altijd naar de user die het geopend heeft, al heeft hij daarvoor een paar baggertopics op zijn naam staan, er kan gerust een keer een goede bijzitten.
Is dat zo'n omslachtig werk dan, dat het alleen wordt bekeken als het 'te vaak' voorkomt? Volgens mij kan je redelijk snel zien wanneer het om een kloon gaat of niet.quote:Als het overigens te vaak voorkomt beginnen ze vaak wel op te vallen en kunnen we eventueel kijken of het een kutkloon van een of andere gebande user betreft, zo ja; in de prullenbak ermee.
Tja, modjes bluffen laatste tijd wel vaker, en k heb ook vaak zat uit het niets een note, dus ik wilde even kijken of jij dit keer blufte.quote:[..]
Neuh, ook niet zo gek hoor. Echter wel heel voorspelbaar.
Gelukkig worden de maatstaven niet bepaalt door nikszeggende kutusers toch?quote:
Ehm nee.quote:
Nou wat was het leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 03:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom gebeuren er altijd leuke dingen als ik net weg ben !
quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom gebeuren er altijd leuke dingen als ik net weg ben !
ÜBERFÜHRER JA?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou wat was het leuk
Anyway, ik ga er nu wel echt in. K zie morgen wel of de Führer iets met mijn account heeft gedaan.
Tyquote:
K had t over remlof.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ÜBERFÜHRER JA?!
Heil Danny
ach, duurt nog wel even voordat die nuchter isquote:Op dinsdag 16 september 2008 03:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ty
[..]
K had t over remlof.
Danny is wel oke
quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ach, duurt nog wel even voordat die nuchter is
En wat is zo onlogisch aan het gene dat ik zeg, dat ik dit niet als nuchter persoon zou kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ach, duurt nog wel even voordat die nuchter is
Als je je dat al af moet vragen, dan weet je toch gewoon dat je ergens iets fout doet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
Anyway, ik ga er nu wel echt in. K zie morgen wel of de Führer iets met mijn account heeft gedaan.
Zie je mij (in tegenstelling tot sommige modjes) ontkennen dat ik iets verkeerds doe?quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je je dat al af moet vragen, dan weet je toch gewoon dat je ergens iets fout doet?
Hier vast niet voor idd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:31 schreef jordeeeh het volgende:
En dat ik hiervoor een ban zou krijgen vind ik inderdaad onzin.
Een rel en dan nog het topic niet vol. Baaswannabe'squote:Op dinsdag 16 september 2008 08:28 schreef Sackboy het volgende:
Heb ik alweer een rel gemist![]()
Iemand een samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |