Nee, daarom heb ik lang haar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
nog steeds duur en je moet zeker om de week gaan
oh in dat gevalquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef Noorsbloed het volgende:
BK ! Vriend
Edit:
Je reageert maar lekker verder.
Ik heb er weinig last van eerlijk gezegt![]()
truste enzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
JONGENS EN 4EBE, IK GA SLAAPJES BOUWEN.![]()
![]()
True.quote:
lang haarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik lang haar.![]()
Ik stel het zo lang mogelijk uit
Zo is ie weer goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True.
Zo dan maar : :
Ik hoop dat je ebola krijgt in je droom.
quote:
noorwegenquote:
Kort haar is niet vlotquote:
Tsk stomme site's die geen hotlinking willen doen !quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het rode kruisDoen goed werk die jongens!
En dan jij zo denken "OH NOES IK GA DOODquote:
weet ik welquote:
INDOCTRINATIEquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik wel![]()
maar dat zeggen ze toch
Dit vond ik allemaal niet grappig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan jij zo denken "OH NOES IK GA DOOD![]()
" en dan word je wakker, en komt er ineens allemaal bloed uit je neus, ogen oren, andere gaten
![]()
![]()
.
En dan denk jij zo van "Lollerpwned door Jordy, ik ga dood binnen 72 uur![]()
" en dan maak je een topic in KLB over dat je dood gaat. En dan lacht iedereen de TS
quote:ib4thefuneral's
Sowieso: fail user...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef gers het volgende:
iemand trouwens dit failtopic gelezen
Iemand die ik ken is in balletje balletje getrapt in Parijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |