Hou op! Geestelijke mishandeling!quote:
Goede topics krijgen geen slotjequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:01 schreef jordeeeh het volgende:
Zit ik zo op mijn stoel te FOK!en en zie ik zulks een kuttopic in de KLB...
Klacht: kuttopic waar nog geen slotje op zit..
Maar wees niet gevreesd, hij is onderweg.
TS HEEFT BORRELNOOTJES IN ZN ZAK!1!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:00 schreef kurk_droog het volgende:
Lig ik zo in mijn bed tv te kijken en zulks voel ik ineens de bodem van de zak met borrelnootjes...
Klacht: te weinig borrelnootjes..
Daarom gaat deze ook dicht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goede topics krijgen geen slotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ik in mijn stoel te modden, zie ik daar ineens een kutreactie van jordeeeh staan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:01 schreef jordeeeh het volgende:
*jaloers isquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zit ik in mijn stoel te modden, zie ik daar ineens een kutreactie van jordeeeh staan.
Klacht: users die nog steeds niet snappen hoe het wel moet.
Maar wees niet gevreesd, een note is onderweg.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zit ik in mijn stoel te modden, zie ik daar ineens een kutreactie van jordeeeh staan.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zit ik hier lekker.......quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:01 schreef jordeeeh het volgende:
Superfast !quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zit ik hier lekker.......
Zie ik jou weer........
Klacht: Jouw aanwezigheid
Oh nee, een note, daar heb je mij echt meequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zit ik hier lekker.......
Zie ik jou weer........
Klacht: Jouw aanwezigheid
zit ik lekker te fokken met een biertje erbij, komt der terminator in dit topic langsquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben ook heel groot (Nee niet qua lengte).quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:18 schreef kurk_droog het volgende:
jordeeeh voelt zich wel heel groot... Hoe durf je te posten in een borrelnoot rouw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |