Geen enkel sinds de vorige keer dat ik keek (vanmiddag).quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je ondertussen alweer
Wel ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen enkel sinds de vorige keer dat ik keek (vanmiddag).
Maar ik weet al waarom ze t niet kunnen hebben, er is eindelijk iemand die wel het verschil tussen kankertopic (Jaja, juiste context) en normale topics. Ook vinden ze het wat minder leuk dat ik steeds eerder de baggertopics herken.
Boh, je breekt mijn hartquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:21 schreef kurk_droog het volgende:
Probeert hij het maar... zulks slechte user...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Maarja, de manier waarop ik het verwoord zal wel weer verkeerd zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ..
Daar heb je dan wel weer gelijk in
Gelukkig maak ik amper topics aan. In tegen stelling tot 1 of andere kankermongool die nu ineens actief is in dit SC topic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik herken ze ook snel... Gewoon kijken of jij ze gemaakt hebt..
Och je schopt ze tegen hun rechten aan enzo ..quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maarja, de manier waarop ik het verwoord zal wel weer verkeerd zijn
Al was het wel persoonlijk, wat zal mij dat een worst wezen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef kurk_droog het volgende:
sorry jordeeeh, niks persoonlijks
Mja een beetje hetzelfde als sommige agenten he "He, niet zo bijdehand he!"quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och je schopt ze tegen hun rechten aan enzo ..
Daar was laatst nog dat topic overquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Hehehe
En agenten die je altijd aanspreken met " Wat zijn WIJ aan het doen "
jordeeeh ga bij astro TV werken, je hebt speciale superkrachten om in de toekomst te kijken.. CHAPEAUquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar was laatst nog dat topic over
Maar hier dit bedoel ik:
borrelnootjes Ik zei dat ie op slot ging, er komt vlak na mij een modje die bijdehand gaat lopen doen en m open laat. Maar uiteindelijk wordt ie toch nog gesloten
Zo achterlijk eh
Nou gelukkig maar dat ze met je meeleven. Ik denk dat je nu ook een persoonlijke band hebt met T_Tquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:30 schreef kurk_droog het volgende:
Topic ging dicht door kutusers zoals jij jordeeeh, gelukkig leven er nog modjes mee.
Neen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
jordeeeh ga bij astro TV werken, je hebt speciale superkrachten om in de toekomst te kijken.. CHAPEAU
Hmhm ik was het al aan het volgen maar kon geen zinnige reply verzinnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar was laatst nog dat topic over
Maar hier dit bedoel ik:
borrelnootjes Ik zei dat ie op slot ging, er komt vlak na mij een modje die bijdehand gaat lopen doen en m open laat. Maar uiteindelijk wordt ie toch nog gesloten
Zo achterlijk eh
Kijk even wie het topic opendequote:Op dinsdag 16 september 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmhm ik was het al aan het volgen maar kon geen zinnige reply verzinnen.
Vond ik ook jammer jaquote:En Dr. Crane reageerde niet op mijn argumenten in die tread over mensen van 20 die mensen van 16 terecht wijzen.
Daar hopen we maar op.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:51 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen weer een dag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |