quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef wwwer het volgende:
succes met het slepen van je drank in de boot
ennuu voor de rest, op een drukke mooie dag ergens op een knooppunt gaan zitten dan is het botsboodjes kijken... echt je hebt er een berg aanvaringen elk weekend
daarom zijn de huur boten allemaal van staal...
De theorie over de verkorting van "de beste ooit geleverd" gaat niet op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:10 schreef Bleie het volgende:
Leuk topic dit, maar even voor de goede orde: er is niet zo veel bezwaar tegen 'de x-ste ooit' en al helemaal geen tegen 'dodelijke slachtoffers'. Zie ook:
http://www.onzetaal.nl/advies/ooit.php en http://www.onzetaal.nl/advies/dodelijk.php.
In het eerste geval met "tot", in het tweede geval zonder voorzetsel, maar met infinitief.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
beˇhoˇren3 (onovergankelijk werkwoord; behoorde, heeft behoord)
1 (formeel) toebehoren
2 (formeel) horen, volgens bepaalde normen moeten
Ik ben het met je eens en wel op grond van het ontbreken van de komma achter de sporters.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haha, ik zie dat we er nog niet helemaal uit zijnHet zijn inderdaad de sporters die een medaille hebben gewonnen, maar slechts een aantal krijgt een onderscheiding.
Na het lezen van jullie argumenten blijf ik vooralsnog van mening dat deze zin correct Nederlands is:
'Een aantal Olympische sporters die een medaille hebben gewonnen, heeft een koninklijke onderscheiding gekregen.'
En met het laatste en ik het eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haha, ik zie dat we er nog niet helemaal uit zijnHet zijn inderdaad de sporters die een medaille hebben gewonnen, maar slechts een aantal krijgt een onderscheiding.
Na het lezen van jullie argumenten blijf ik vooralsnog van mening dat deze zin correct Nederlands is:
'Een aantal Olympische sporters die een medaille hebben gewonnen, heeft een koninklijke onderscheiding gekregen.'
Oh, en wat betreft je onderschrift: ik heb daar een trapje van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er staat trouwens nog een fout in, Olympische moet met een kleine letter.
Wat je wil zeggen ontgaat me, maar "je behoort dat er niet af te halen" is mijns inziens gewoon correct Nederlands.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In het eerste geval met "tot", in het tweede geval zonder voorzetsel, maar met infinitief.
Oh, sorry, ik vatte het wel erg compact samen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat je wil zeggen ontgaat me, maar "je behoort dat er niet af te halen" is mijns inziens gewoon correct Nederlands.
Over Atlantis en Egypte en zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:12 schreef whosvegas het volgende:
Ze moeten gewoon die kamer onder de Swinx openen en onderzoeken
Ik ben er benieuwd wat daar te vinden is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:33 schreef thijsltc het volgende:
Ben er morgen ook! Moet 's ochtends wat spullen afleveren voor warschild voor mijn werk, daarna moet ik me tot 10 uur savonds vermaken daar! Heb een kaartje gekregen!
Ik oordeel voor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef maruda het volgende:
Jeetje wat een gelul zeg allemaal!!! Wat denken jullie wel niet, ik wordt hier uitgemaakt van slechte vriendin/slechte moeder dit en dat.. Daar had ik toch niet om gevraagd??!! En dat is trouwens helemaal niet waar zeg echt niet normaal. Dat jullie zomaar mensen gaan vooroordelen bah.
Ik vind hem origineel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat bedoelde ik. niet iedereen leest alles en voor velen is het een verrasing. leuker zou zijn al een mooi aankondiging met een datum enzo ipv out of the blue
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee man, is lachen. Hij doet er wel zijn eer aan vindt ik. Hij doet tenminste iets en nagelt ze graag aan de schandpaal.
Dan moet je toch aardig hoog gooien. En snel.quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef princemm het volgende:
dat is zo maar ik heb het gevoel dat de prijzen weleens kunnen zakken hier en over de valk smijten wil ik niet want zoveel is het niet en het heeft me aardig wat moeite gekost
Nee?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan dat laatste bevestigen noch beamen.
De rest van de fouten laat ik maar even zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:47 schreef dagdag het volgende:
nou heh heh na 3 dagen te laat eindelijk me ban weg
na 100 emailtjes
stuurde ik maar 1 na yvonne en die holp gelijk dus bij deze
yvonne bedankt
klacht mods en admins die niet reageren
Vrouwenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef naaa het volgende:
Peha ken ik alleen uit de jaren dat ze samen spul maakte met JUNG, waarvan de "duurzaamheid" het soms liet afweten (breukgevoelig). Persoonlijk vindt ik het design ook niet mooi en daarom vermeid ik het tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(TVP)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... eigenlijk is het een win-win sutuatie voor iedereen die geen amerikaan is:
Obama wint? Betere toekomst voor amerika en dus de rest van de wereld, wellicht minder oorlogen, herstel van economie, etc.
McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?
Voor de neutrale toeschouwer is het allemaal wel amusant dus, ongeacht de uitslag.
gewoon een leuke mix.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:47 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Islamiten zijn zobiezo raar volk.
Ze menen dat alles en iedereen moet inbinden in hun religie, maar als je ze dan vraagt ook wat in te binden en respect te hebben voor andere religieen word je als een crimineel aangekeken.
Overal moeten moskeen komen, maar probeer jij als christen of katholieker maar eens een kerk op te bouwen in zo'n land.
Dat begint al goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef Vork het volgende:
Bah. Ik ben dus bezig met een sollicitatie voor een functie waarbij onder andere een uitstekende schriftelijke uitdrikkingsvaardigheid wordt gewenst. Nu weet ik dat ik dat wel heb, echter wordt hierdoor wel de druk een stuk groter om een goede sollicitatiebrief te schrijven. Ik durf het daardoor al bijna niet meer te vermelden..
Dit is tevens ook de eerste brief waarbij ik op een openstaande vacature solliciteer, dus aan al mijn open sollicitaties heb ik ineens geen ruk meer.
Ik haat dit.
Plus: 'echter wordt de druk groter'. Ik kom die bizarre woordvolgorde de laatste tijd steeds vaker tegen. Iemand enig idee waar het vandaan komt?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:47 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Islamiten zijn zobiezo raar volk.
Staat drie posts boven die van jou.quote:
't is best zuur als je geen wiskundige kennis hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef MASD het volgende:
Hey, als je gewoon jouw tabelletje hier neerzet kan elke idioot met basische wiskundige kennis er een formule bij maken. Nu moet je gokken aangezien je niet weet waaruit jouw data bestaat.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is best zuur als je geen wiskundige kennis hebt.
Sterkquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oke, je hebt visuele, auditieve, olfactorische, gustatoire en somatische hallucinaties, maar van die twee hierboven heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
1) hallicunatie's noem je dat, daar wordt je mee afgescheept, maar sommige Reiki masters weten wel beter, en ik ook![]()
2) Dat kan een vorm van haalicuneren zijn, door slaapgebrek zoals je aangeeft, maar ik sluit niets uit voor de rest, en ga niet meer dingen suggereren zoals; mischien was het je alterego
Origineel zei u?quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Origineel zei u?
Resultaten 1 - 10 van circa 2.520 voor "wat schertst mijn verbazing" (0,34 seconden)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Gesloten het volgende:
Normaal gesproken trek ik me elke ochtend af, om de dag fris en fruitig te gemoed te gaan
(...)
Wat mij gisteren is overkomen ga je waarschijnlijk niet geloven. Mijn tiende trio, waar ik lang naar heb uitgeleefd, is er inderdaad een geworden om nooit te vergeten.
(...)
Ze liep zacht en sensueel naar me toe. “Ik ben zelden zo nat geweest.” Verluisterde ze in m`n hoor.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
![]()
Dat hele verhaal is qua taal om te huilen (qua inhoud ook, trouwens), maar dit vond ik de origineelste.
Wrezelijke vraak!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Bdijk het volgende:
Zit nu natuurlijk met 300.000 gevoelens en gedachtes.. vraak, toch nog leuke tijd hebben, volledig nooit meer iets mee te maken willen hebben, lijmpoging, verhuizen etc.. ben pas zondag terug gekomen.. en ben er letterlijk ziek van
De vraaknemer vreekt zich ook op spreekwoorden.quote:In Weer een Australie relatie slachtoffer.. schreef Bdijk het volgende:
Kan ook vreugde vinden in het feit dat ze als een totaal vrak terug komt..
quote:Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel..
En nog even afgaan als een reiger.quote:tuurlijk elke relatie heeft wat dingetjes, maar over het algemeen was het allemaal koek en lol.
Kauwtje lopen:quote:maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..
quote:Daarna haar spullen in de auto dauwen, naar haar huis rijden, en byebye
Revolutie!quote:In CDA: Gezinnen met te hoge hypotheekschuld helpen. schreef Chewie het volgende:
()als het CDA niet op de bres springt ()
En: data bestaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nog afgezien de andere missers: hadden we die al?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:38 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Ik denk dat iran kwa macht in het MO ergens in de top 5 staat.
Turken en de saudies zijn ook twee voorbeelden van militaire supermachten die zeker niet minder als iran zijn.
Israel zal met zijn huidige beleid in mijn ogen niet lang kunnen bestaan desondanks ze de meest moderne wapens in hun arsenaal hebben. En als Israel een atoombom gooit (wat ze nooit zullen doen) zijn ze zoiezo alsnog deraan.
Oh, die kom ik vaaaaaak tegenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nog afgezien de andere missers: hadden we die al?
Ik moet dan automatisch denken aan dit figuurtje:quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bruiloften moet je in pak heen.
Dennis vd Geest in Ranking the Starsquote:Zo weten we dat Fillemon Wesselink 7.000 euro per maand verdiend bij BNN en dat Giel Beelen elke dag masturbeerd.
Maar dan wel heel hart!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef RobRobert het volgende:
Ik ben zo bang. Mijn vriendin gelooft hierin en gaat binnenkort met een groep mensen voor de fun naar een fortune teller.
Ik ben zo bang dat ze daar een negatieve voorspelling krijgt te horen (over ons bv) en dat ze daar nog naar gaat handelen ook.![]()
Is er ooit iemand naar toe geweest en wat waren de bevindingen? Klopt het wat ze zeggen of gokken ze maar wat en reageren ze op jouw reacties?
Deel je ervaringen en steek TS een hard onder de riem
Huh? Is dat als de koningin voetballers van een bepaalde club eerder uit de gevangenis laat komen?quote:Niveau 0Niveau -1Niveau -2Niveau -3 Jammer. Ik had wel een extra feestdag wil hebben. Het was bovendien goed geweest voor de intergratie (Oh nee, wacht even zij moeten intergreren, wij niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |