abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61334114
Ben benieuwd of Sarah Palin McCain zijn kop gaat kosten.
............................
pi_61334160
Waarom dat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61334275
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:47 schreef heiden6 het volgende:
Waarom dat?

en nog hoop andere klein bijzaken die laatste dagen bekend zijn geworden.
............................
pi_61334335
Ik heb juist eerder het idee dat veel Amerikanen zich wel kunnen vinden in die Sarah Palin. Ik niet overigens, gezien haar anti-abortus-, anti-homohuwelijk- en pro-wapenbezitstandpunten.
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:55:57 #5
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_61334427
McCain wordt president, hoe dan ook.
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:56:14 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61334438
Geen idee. Ik geef McCain weinig kans, maar je weet nooit hoeveel van die wijven gaan kiezen voor McCain omdat Palin een wijf is.

Wat me wel zeer tegenvalt van die republikeinen, en wat ik zo fucking hypocriet vind, is dat ze met het recente schandaal rondom Palin's dochter allemaal doen van 'nou en!?' 'Maakt niks uit joh', etc.

Terwijl ze 10 jaar geleden allemaal massaal de democraten voor alles en nog wat uitmaakten voor moraal-loos en goddeloos etc, na de blowjob van Lewinsky etc.

Ach, het is een belachelijke keus geweest van McCain om deze vrouw te kiezen als vice-president, aangezien ze geen enkele kwalificatie heeft om een land in de huidige situatie te kunnen leiden, en ik neem aan dat de meeste stemmers (afgezien van wat domme chicks), dat ook inzien.
pi_61334516
Vergeleken bij Sarah Palin heeft Barack Obama de cv van Winston Churchill, schreef iemand op de opiniepagina van de NRC Handelsblad. Palin heeft welgeteld twee jaar ervaring als gouverneur, met daarvoor nog twee jaar als burgemeester van een klein stadje. Totaal ongeschikt dus.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61334534
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef wolferl het volgende:
McCain wordt president, hoe dan ook.
Denk het ook.

Presidentskandidaat VS verklaart WO III
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:04:25 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61334688
Ach... eigenlijk is het een win-win sutuatie voor iedereen die geen amerikaan is:

Obama wint? Betere toekomst voor amerika en dus de rest van de wereld, wellicht minder oorlogen, herstel van economie, etc.

McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?

Voor de neutrale toeschouwer is het allemaal wel amusant dus, ongeacht de uitslag.
pi_61334689
Democratie zal uitwijzen wie de nieuwe president gaat worden.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:04:44 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61334703
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Scheveninger het volgende:
Net als in 2000 zeker(!)
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:05:34 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61334733
Ook niet best voor McCain is dat iedereen nu het scenario bekijkt waarbij de kans dat hij dood gaat wordt betrokken.

Jammer voor John dat Condoleeza Rice niet wilde. Daar had ie nog een beetje met goed fatsoen mee voor de dag kunnen komen als hij dan toch een excuustruus zou willen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:07:07 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61334786
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... eigenlijk is het een win-win sutuatie voor iedereen die geen amerikaan is:

Obama wint? Betere toekomst voor amerika en dus de rest van de wereld, wellicht minder oorlogen, herstel van economie, etc.

McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?

Voor de neutrale toeschouwer is het allemaal wel amusant dus, ongeacht de uitslag.
Dit is de beste manier om er tegenaan te kijken, idd een win/win-situatie .

.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:08:23 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61334828
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Ook niet best voor McCain is dat iedereen nu het scenario bekijkt waarbij de kans dat hij dood gaat wordt betrokken.

Jammer voor John dat Condoleeza Rice niet wilde. Daar had ie nog een beetje met goed fatsoen mee voor de dag kunnen komen als hij dan toch een excuustruus zou willen.
Condoleeza Rice heeft zichzelf lang geleden al ongeloofwaardig gemaakt met dat hele pre-9/11 memo verhaal, die ze niet duidelijk genoeg vond: 'Bin-Laden determined to strike within the USA'
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:10:40 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61334899
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Hexagon het volgende:
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:11:22 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61334923
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Marble het volgende:

[..]

Dit is de beste manier om er tegenaan te kijken, idd een win/win-situatie .

[ afbeelding ]

.
Is McCain nu ook al een buikspreker!?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:11:22 #17
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61334925
Wat is dat gedoe nu met die Alaska Independence Party? Daar ving ik met een half oor wat van op.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:11:37 #18
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61334933
quote:
Economie en politiek zijn mij belangrijker dan amusement. Het is van belang dat Amerika een gezond land is dat economisch weer op de been komt. Voorts zijn er in Amerika genoeg mensen aan de onderkant van de samenleving die door het slechte economische klimaat (deels voortgekomen uit het beleid van Bush) hun huis verliezen en daarmee tot armoede veroordeeld zijn.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:13:04 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61334974
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Economie en politiek zijn mij belangrijker dan amusement. Het is van belang dat Amerika een gezond land is dat economisch weer op de been komt. Voorts zijn er in Amerika genoeg mensen aan de onderkant van de samenleving die door het slechte economische klimaat (deels voortgekomen uit het beleid van Bush) hun huis verliezen en daarmee tot armoede veroordeeld zijn.
Nou en, daar heb jij toch geen last van?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:13:06 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61334977
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Iblis het volgende:
Wat is dat gedoe nu met die Alaska Independence Party? Daar ving ik met een half oor wat van op.
daar schijnt ze lid van te zijn geweest en heeft ze in ieder geval dit nog een vriendelijke videospeech voor gegeven.

Niet echt pattriotisch dat separatisme.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:14:23 #21
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_61335024
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Scheveninger het volgende:
wat een giller... o je bent serieus.

Dat McCain president wordt staat allang vast.

mompelt iets over Iluminatie...en newworldorder
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:14:44 #22
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61335034
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Niet echt pattriotisch dat separatisme.
Maar als je eenmaal separaat bent is het weer 100% patriottisch, dus dat lost zich vanzelf op.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:15:26 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61335057
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Tja... laten veel van die arme mensen in de zuidelijke staten nu juist republikeins stemmen omdat ze zo bang zijn voor moslims en homo's, en dan vind ik het opeens al een heel stuk minder erg

Natuurlijk zullen er mensen (Amerikanen) de dupe van worden, maar als ze nu wederom voor de republikeinen kiezen dan zie ik liever dat dat land zelf compleet kapot gaat, dan dat ze weer aan de andere kant van de wereld landjes plat gaan bombarderen.

Ik vind de economie en de politiek ook zeer belangrijk, en uiteraard HOOP ik op Obama, omdat ik dat simpelweg verreweg de beste van de 2 vind.... maar ALS McCain toch wint, dan haal ik mijn schouders op (meer kun je toch niet doen) en geniet ik van wat die clown zijn eigen land gaat aandoen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:18:38 #24
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61335141
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja... laten veel van die arme mensen in de zuidelijke staten nu juist republikeins stemmen omdat ze zo bang zijn voor moslims en homo's
Maar dat is tenminste nog een gegronde angst.

pi_61335173
quote:

Ik hoop dat je een grap maakt.

quote:
Ik vind het niet zo komisch om een land de verdoemenis in te zien gaan, en daarnaast zou ook jij dat merken.

quote:
Ik vind het vooral zeer treurig dat het er allemaal zo simplistisch aan toegaat en dat het uiteindelijk toch geen reet uitmaakt wie de hele poppenkast uiteindelijk wint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')