quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:47 schreef heiden6 het volgende:
Waarom dat?
Net als in 2000 zeker(!)quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Scheveninger het volgende:
Democratie zal uitwijzen wie de nieuwe president gaat worden.
Dit is de beste manier om er tegenaan te kijken, idd een win/win-situatiequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... eigenlijk is het een win-win sutuatie voor iedereen die geen amerikaan is:
Obama wint? Betere toekomst voor amerika en dus de rest van de wereld, wellicht minder oorlogen, herstel van economie, etc.
McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?
Voor de neutrale toeschouwer is het allemaal wel amusant dus, ongeacht de uitslag.
Condoleeza Rice heeft zichzelf lang geleden al ongeloofwaardig gemaakt met dat hele pre-9/11 memo verhaal, die ze niet duidelijk genoeg vond: 'Bin-Laden determined to strike within the USA'quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Ook niet best voor McCain is dat iedereen nu het scenario bekijkt waarbij de kans dat hij dood gaat wordt betrokken.
Jammer voor John dat Condoleeza Rice niet wilde. Daar had ie nog een beetje met goed fatsoen mee voor de dag kunnen komen als hij dan toch een excuustruus zou willen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Ook niet best voor McCain is dat iedereen nu het scenario bekijkt waarbij de kans dat hij dood gaat wordt betrokken.
Is McCain nu ook al een buikspreker!?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is de beste manier om er tegenaan te kijken, idd een win/win-situatie.
[ afbeelding ].
Economie en politiek zijn mij belangrijker dan amusement. Het is van belang dat Amerika een gezond land is dat economisch weer op de been komt. Voorts zijn er in Amerika genoeg mensen aan de onderkant van de samenleving die door het slechte economische klimaat (deels voortgekomen uit het beleid van Bush) hun huis verliezen en daarmee tot armoede veroordeeld zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?
Nou en, daar heb jij toch geen last van?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Economie en politiek zijn mij belangrijker dan amusement. Het is van belang dat Amerika een gezond land is dat economisch weer op de been komt. Voorts zijn er in Amerika genoeg mensen aan de onderkant van de samenleving die door het slechte economische klimaat (deels voortgekomen uit het beleid van Bush) hun huis verliezen en daarmee tot armoede veroordeeld zijn.
daar schijnt ze lid van te zijn geweest en heeft ze in ieder geval dit nog een vriendelijke videospeech voor gegeven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Iblis het volgende:
Wat is dat gedoe nu met die Alaska Independence Party? Daar ving ik met een half oor wat van op.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Scheveninger het volgende:
Democratie zal uitwijzen wie de nieuwe president gaat worden.
Maar als je eenmaal separaat bent is het weer 100% patriottisch, dus dat lost zich vanzelf op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Niet echt pattriotisch dat separatisme.
Tja... laten veel van die arme mensen in de zuidelijke staten nu juist republikeins stemmen omdat ze zo bang zijn voor moslims en homo's, en dan vind ik het opeens al een heel stuk minder ergquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Economie en politiek zijn mij belangrijker dan amusement. Het is van belang dat Amerika een gezond land is dat economisch weer op de been komt. Voorts zijn er in Amerika genoeg mensen aan de onderkant van de samenleving die door het slechte economische klimaat (deels voortgekomen uit het beleid van Bush) hun huis verliezen en daarmee tot armoede veroordeeld zijn.
Maar dat is tenminste nog een gegronde angst.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja... laten veel van die arme mensen in de zuidelijke staten nu juist republikeins stemmen omdat ze zo bang zijn voor moslims en homo's
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... eigenlijk is het een win-win sutuatie voor iedereen die geen amerikaan is:
Obama wint? Betere toekomst voor amerika en dus de rest van de wereld, wellicht minder oorlogen, herstel van economie, etc.
Ik vind het niet zo komisch om een land de verdoemenis in te zien gaan, en daarnaast zou ook jij dat merken.quote:McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?
Ik vind het vooral zeer treurig dat het er allemaal zo simplistisch aan toegaat en dat het uiteindelijk toch geen reet uitmaakt wie de hele poppenkast uiteindelijk wint.quote:Voor de neutrale toeschouwer is het allemaal wel amusant dus, ongeacht de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |