Ik ben met mijn vriendin en nog wat schoonfamilie een keer in Almere naar een Paravisie-beurs geweest en heb daar mijn hand laten lezen en een aura-tekening laten maken.
Omdat we met een groepje waren kregen we toen gezamelijk onze aura's uitgelegd met de foto's erbij.
Ik werd apart gezet omdat ik er eigelijk niet bijhoorde (aldus de verklaring van de persoon die de uitleg bij de foto's deed)
Ik had problemen en was een typisch gevalletje van "jantje lacht/jantje huilt" volgens haar.
Ze zag ook een soort van onvoorwaardelijke liefde of iets van die strekking maar ze kon dat niet plaatsen.
Daarna nog een keer 1 op 1 mijn hand laten lezen en dit was een mooie ervaring er werd zeer diep ingegaan op bepaalde zaken die speelden ook het overlijden van mijn opa en het was niet alleen maar zuiver positief (er waren ook kritiek punten) maar het werd wel op een goede manier gebracht waardoor je er ook iets mee kon , terwijl de dame van de aura -foto's er meer op uit leek om me een trap te geven zonder enige handvaten waardoor je behalve een rotgevoel er verder niets mee kan.
Persoonlijk heb ik zoiets van als je vriendin met het verhaal thuiskomt dat jullie relatie toch geen stand houdt en ze verder moet met dr leven (of een of ander ander negatief verhaal) zou ik gewoon zeggen is goed meid als jij je eigen gevoel verraad en mij wil dumpen omdat een of andere helderziende dat vind dan is dat prima
Waarschijnlijk spelen er nu ook dingen in je relatie die niet lopen zoals het zou moeten of geeft ze signalen af die jou onzeker maken ?
In een relatie die fijn aanvoelt zou je je geen zorgen maken of zie ik dat verkeerd?
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-