abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61365455
Ik ben zo bang. Mijn vriendin gelooft hierin en gaat binnenkort met een groep mensen voor de fun naar een fortune teller.
Ik ben zo bang dat ze daar een negatieve voorspelling krijgt te horen (over ons bv) en dat ze daar nog naar gaat handelen ook.

Is er ooit iemand naar toe geweest en wat waren de bevindingen? Klopt het wat ze zeggen of gokken ze maar wat en reageren ze op jouw reacties?

Deel je ervaringen en steek TS een hart onder de riem

[ Bericht 0% gewijzigd door RobRobert op 04-09-2008 12:05:07 ]
pi_61365478
Je baalt er vast wel van dat Astro-tv is gestopt.
pi_61365497
Die mensen hebben altijd gelijk.
Het is echt eng hoeveel ze weten.

Dus als ze iets negatiefs zeggen over jullie dan zal het snel uit zijn.
pi_61365511
Je kan ook maar beter van haar af zijn.
Jij bent toch alleen maar jaloers en ze heeft hang tieten

Mun vriendin heeft al hangtieten, dumpen?
pi_61365524
Wie gaat er dan ook een relatie aan met een zwakzinnige?
pi_61365657
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wie gaat er dan ook een relatie aan met een zwakzinnige?
echte mannen hosselen buiten de speciale school.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_61365704
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:43 schreef Nosh het volgende:

[..]

echte mannen hosselen buiten de speciale school.
Jeweets
pi_61366752
Ik ben met mijn vriendin en nog wat schoonfamilie een keer in Almere naar een Paravisie-beurs geweest en heb daar mijn hand laten lezen en een aura-tekening laten maken.
Omdat we met een groepje waren kregen we toen gezamelijk onze aura's uitgelegd met de foto's erbij.
Ik werd apart gezet omdat ik er eigelijk niet bijhoorde (aldus de verklaring van de persoon die de uitleg bij de foto's deed)
Ik had problemen en was een typisch gevalletje van "jantje lacht/jantje huilt" volgens haar.
Ze zag ook een soort van onvoorwaardelijke liefde of iets van die strekking maar ze kon dat niet plaatsen.

Daarna nog een keer 1 op 1 mijn hand laten lezen en dit was een mooie ervaring er werd zeer diep ingegaan op bepaalde zaken die speelden ook het overlijden van mijn opa en het was niet alleen maar zuiver positief (er waren ook kritiek punten) maar het werd wel op een goede manier gebracht waardoor je er ook iets mee kon , terwijl de dame van de aura -foto's er meer op uit leek om me een trap te geven zonder enige handvaten waardoor je behalve een rotgevoel er verder niets mee kan.

Persoonlijk heb ik zoiets van als je vriendin met het verhaal thuiskomt dat jullie relatie toch geen stand houdt en ze verder moet met dr leven (of een of ander ander negatief verhaal) zou ik gewoon zeggen is goed meid als jij je eigen gevoel verraad en mij wil dumpen omdat een of andere helderziende dat vind dan is dat prima

Waarschijnlijk spelen er nu ook dingen in je relatie die niet lopen zoals het zou moeten of geeft ze signalen af die jou onzeker maken ?
In een relatie die fijn aanvoelt zou je je geen zorgen maken of zie ik dat verkeerd?
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  donderdag 4 september 2008 @ 08:09:03 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61367515
Je moet eens Googlen op 'cold reading'.
pi_61368729
Ik heb wel ervaring met fortune cookies -> bijna altijd heeft het koekje gelijk gekregen.
pi_61368923
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:30 schreef RobRobert het volgende:

Deel je ervaringen en steek TS een hard onder de riem
Dit is pas erg .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 september 2008 @ 11:05:33 #12
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61370926
quote:
Deel je ervaringen en steek TS een hard onder de riem
Wat voor hards moet er onder je riem worden gestoken?
Primum non nocere
  donderdag 4 september 2008 @ 11:12:11 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61371057
Als het niet zou kloppen wat waarzeggers zeggen zouden ze geen waarzegger heten, denk je niet ?

zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')