Je kan hetquote:Op woensdag 3 september 2008 01:44 schreef golfer het volgende:
49 uur en 44 minuten uur rookvrij.
*stuiter*
Heb je ze wel geimporteerd van firefox?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Nou snel hoor, maar waar zijn mijn favorieten
Mensen werken en/of (doen alsof ze) studeren overdag. Een raar concept, ik weet het.quote:Op woensdag 3 september 2008 03:43 schreef Valkire het volgende:
waarom slaapt iedereen zo vroeg ??
Dat hoeft ook niet, je moet haar gewoon ruig nemenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net met mijn nieuwe huisgenootje ontbeten.Ik heb nog nooit ontbeten met huisgenootjes.
Ik krijg geen hoogte van haar.
Mobloquote:Op woensdag 3 september 2008 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
vraag morgen dan gewoon meteen of ze wil neuken![]()
Dat moest er dan toch even bij worden vermeld?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Daarna appel. (nee, bewerkte appel zoals in appelmoes geeft geen tintelingen)
Dat lees je goed, daar ben ik ook allergisch voor.quote:
Je bent niet de enige. Ik moet nog even douchen en ontbijten en had eigenlijk nu al in de auto willen zitten.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik opschiet kan ik op tijd komen
maar ik voel me ellendig
En fokken, want dat is natuurlijk nog veel belangrijker!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
11 uur heb ik project
dat haal ik als ik uiterlijk 9:25 weg ga
maar ik moet m'n tas voor morgen nog inpakken, douchen, eten!!
zum kotzen.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lees je goed, daar ben ik ook allergisch voor.
Nee ik eet altijd achter de computerquote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En fokken, want dat is natuurlijk nog veel belangrijker!!!
Mogge bolletje
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:32 schreef Principessa.Farfallus nog wat.
fail.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
11 uur heb ik project
dat haal ik als ik uiterlijk 9:25 weg ga
sterktequote:Op woensdag 3 september 2008 10:41 schreef Den_Haag het volgende:ik vrees dat dit een zwaar blok gaat worden op Nyenrode. Mijn case groep snapt totaal niks van het vak. ze proberen nu door week 1 te komen terwijl we al in week 3 zijn
oh noes
dat had ik ook, die neiging, maar die ben ik mezelf redelijk succesvol aan het afleren, omdat dat heel veel frustraties en stress voorkomtquote:Op woensdag 3 september 2008 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, werken met incompetente medestudenten(dan krijg ik altijd de neiging alles alleen te doen)
En jee, ik kan nog steeds inloggen op de faculteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |