DE, redder in nood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
die zitten in de punten van je boord zodat die strak zijn en niet alle kanten op flapperen..
altijd er even uithalen voor de was en daarna er weer in doen, houdt het een stuk netter![]()
(en die in het zakje zijn extra)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Vork het volgende:
Hell yeah, ik had net een bedrijf aan de lijn dat nog wel stageplekken open had staan waar ik met mijn opleiding nog wel wat mee zou kunnen. Ze klonken wel enthousiast, dus allicht gaat me dat nog wat opleveren. Tijd om een mooi mailtje te tikken.
Een van de vele kleine lichtpuntjes van vandaag. Volgens mij wordt het een mooie dag.
En hoe is jullie dag?
Ik slik braaf magnesiumquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net een paper gereviewt over Osteoporose in bejaarde mannen. Verder wel ok.
Dan wordt het wéér viesquote:Alles is gestreken, gepoetst etc. dus laat die stipjes maar komen.
Wel een vrouw en ik moet 'm ook even cc-en naar een andere vrouw. Maar als ik daar doorheen komt ligt de beslissing in handen van een man geloof ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ja inderdaad Vork, even briefje sturen naar degenen die je aan de lijn had en hopen dat het geen teasevrouw
was
Ik ben al heel hard aan het duimenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Wel een vrouw en ik moet 'm ook even cc-en naar een andere vrouw. Maar als ik daar doorheen komt ligt de beslissing in handen van een man geloof ik
Sexyquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
* bovenste knoopje van shirt los doet
Doei!
Uiteindelijk komt alles uiteindelijk goedquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Vork het volgende:
Hell yeah, ik had net een bedrijf aan de lijn dat nog wel stageplekken open had staan waar ik met mijn opleiding nog wel wat mee zou kunnen. Ze klonken wel enthousiast, dus allicht gaat me dat nog wat opleveren. Tijd om een mooi mailtje te tikken.
Een van de vele kleine lichtpuntjes van vandaag. Volgens mij wordt het een mooie dag.
Natquote:En hoe is jullie dag?
Centrum van Amsterdam, 5 minuutjes vanaf CS. Vanaf mijn huis ben ik in totaal minder dan anderhalf uur onderweg. Dat was en is mijn reismaximum. Plus, als het door zou gaan, kom ik ook weer eens wat vaker in Amsterdam.quote:
Helaas, ik ken het gevoel, automobilisten hebben nooit het beste voor met fietsers.quote:NatIk reed op de Schiekade vanmiddag en daar staan van die grote plassen water als het hard regent. Er passeert een busje en *splash* een mega golf water over me heen!
Alsof er iemand een emmer koud water tegen me aangooide
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
NatIk reed op de Schiekade vanmiddag en daar staan van die grote plassen water als het hard regent. Er passeert een busje en *splash* een mega golf water over me heen!
Amsterdamquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Centrum van Amsterdam, 5 minuutjes vanaf CS. Vanaf mijn huis ben ik in totaal minder dan anderhalf uur onderweg. Dat was en is mijn reismaximum. Plus, als het door zou gaan, kom ik ook weer eens wat vaker in Amsterdam.
[..]
Helaas, ik ken het gevoel, automobilisten hebben nooit het beste voor met fietsers.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
NatIk reed op de Schiekade vanmiddag en daar staan van die grote plassen water als het hard regent. Er passeert een busje en *splash* een mega golf water over me heen!
Misschien was het wel een Young Urban Professional in een Alfa?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
weet je zeker dat het een busje was?
![]()
Rat! Jij bent er ook zo eentje zekerquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een busje was?
![]()
Wellekequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:42 schreef Vork het volgende:
Nou, jullie doen maar lekker waar jullie goed in zijn. Ik ga richting kroeg. Tabee!
I clean now, took nize hot steamy showerquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Schiekade
Vlakbij mn favo stukje Roffa
Plankje, darling, ga de douche in. Ga opwarmen enzo
Ja erg héquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Je moet je Nederlands ook maar weer even op gaan poetsen darling
Ken je die mop van die.... nouja ik had dus voor morgen afgesproken. Dus na een biertje en wat boodschappen ben ik weer terugquote:
Tussen de Schieweg en het Vroesenpark, tussen de Gordelweg en de Stadhouderswegquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ja erg hé![]()
wat is jouw favo stukkie Roffa?
Ik ga morgenochtend hardlopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eindelijk thuis en niet eens wezen trainen
Kamerzoektocht is kutquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend hardlopen.En eens kijken of ik mn draadloze internetverbinding op mn werk laptop aan de praat kan krijgen.
Dan ga ik fijn thuis werken tijdens de files.
![]()
Is je studie nog steeds leuk Principessa? En hoe gaat het met de kamerzoektocht?
Klinkt goed Knyn!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef AKnynke het volgende:
Net heerlijk pizza gemaakt met 3 studiegenoten! Het is zo leuk hier!
vuurvos, alleen het scrollen is soms wat lastig, alleen dat gebruik ik op mijn laptop nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef MissHobje het volgende:
Ja werkt het een beetje >? en waar lijkt ie het meest op qua gebruik en uiterlijk??
Owwwwwwwwwww hehe lijkt dus wel vertrouwd zeg maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
vuurvos, alleen het scrollen is soms wat lastig, alleen dat gebruik ik op mijn laptop niet.
Leuk Vorkquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:27 schreef Vork het volgende:
Plus, als het door zou gaan, kom ik ook weer eens wat vaker in Amsterdam.
het zou eind oktober al kunnen, maar januari is more likely.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klinkt goed Knyn!!!
Ow wanneer wordt de 1e sneeuw verwacht???
Ctrl-f5 op die pagina en dan weer proberen??quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het zou eind oktober al kunnen, maar januari is more likely.
Hoe kan het dat bepaalde pagina's niet willen openen? ik kom niet in gmail, facebook of google. Erg vreemd!
Bring it onquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve schatjens, ik ga slapenMorgen een lange stagedag, en ook nog voor mezelf koken
Ouders vertrekken vannacht op vakantie dus ik heb een tijdje het rijk alleen. Zalig
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve schatjens, ik ga slapenMorgen een lange stagedag, en ook nog voor mezelf koken
Ouders vertrekken vannacht op vakantie dus ik heb een tijdje het rijk alleen. Zalig
Dat help ik mee hopen met een stuk minder regen als kanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat veel mensen een (best wel) goeie dag hadden!
En ik hoop dat iedereen morgen een hele fijne dag heeft.
Dat accent.......quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Het oosten heeft wel zo z'n voordelen.
is het meest lelijke accent ooit. En trust me, ik heb het oooook.quote:
As in, IK HEB NU RUST EN KAN HET GESTIPPEL ACHTER ME LATEN,quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de gratie gods heb ik een erg leuke avond gehad met stipjes.
Ten eerste, ik zag eruit. Het zwemmen + nieuwe garderobe heeft uitbetaald, ben sinds tijden weer een beetje tevreden met mijn uiterlijk.
Ten tweede, we hebben 5 uur achter elkaar over alles en nogwat gepraat, OOK over onze miscommunicaties, over onze eerdere crushes, hoe we elkaar zagen, en zien, en we zijn allebei erg ok in alles.![]()
En ik ga verder zoeken.
nieuwe browser van Google.quote:
Ik, eh, heb haar net van block afgehaald in MSN. Ik kan nu niet-geforceerd met haar praten.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
As in, IK HEB NU RUST EN KAN HET GESTIPPEL ACHTER ME LATEN,
't is even snel als Opera ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:31 schreef latislos het volgende:
. Je weet niet wat je ziet als pagina's laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |