Sexyquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
* bovenste knoopje van shirt los doet
Doei!
Uiteindelijk komt alles uiteindelijk goedquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Vork het volgende:
Hell yeah, ik had net een bedrijf aan de lijn dat nog wel stageplekken open had staan waar ik met mijn opleiding nog wel wat mee zou kunnen. Ze klonken wel enthousiast, dus allicht gaat me dat nog wat opleveren. Tijd om een mooi mailtje te tikken.
Een van de vele kleine lichtpuntjes van vandaag. Volgens mij wordt het een mooie dag.
Natquote:En hoe is jullie dag?
Centrum van Amsterdam, 5 minuutjes vanaf CS. Vanaf mijn huis ben ik in totaal minder dan anderhalf uur onderweg. Dat was en is mijn reismaximum. Plus, als het door zou gaan, kom ik ook weer eens wat vaker in Amsterdam.quote:
Helaas, ik ken het gevoel, automobilisten hebben nooit het beste voor met fietsers.quote:NatIk reed op de Schiekade vanmiddag en daar staan van die grote plassen water als het hard regent. Er passeert een busje en *splash* een mega golf water over me heen!
Alsof er iemand een emmer koud water tegen me aangooide
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
NatIk reed op de Schiekade vanmiddag en daar staan van die grote plassen water als het hard regent. Er passeert een busje en *splash* een mega golf water over me heen!
Amsterdamquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Centrum van Amsterdam, 5 minuutjes vanaf CS. Vanaf mijn huis ben ik in totaal minder dan anderhalf uur onderweg. Dat was en is mijn reismaximum. Plus, als het door zou gaan, kom ik ook weer eens wat vaker in Amsterdam.
[..]
Helaas, ik ken het gevoel, automobilisten hebben nooit het beste voor met fietsers.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
NatIk reed op de Schiekade vanmiddag en daar staan van die grote plassen water als het hard regent. Er passeert een busje en *splash* een mega golf water over me heen!
Misschien was het wel een Young Urban Professional in een Alfa?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
weet je zeker dat het een busje was?
![]()
Rat! Jij bent er ook zo eentje zekerquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een busje was?
![]()
Wellekequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:42 schreef Vork het volgende:
Nou, jullie doen maar lekker waar jullie goed in zijn. Ik ga richting kroeg. Tabee!
I clean now, took nize hot steamy showerquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Schiekade
Vlakbij mn favo stukje Roffa
Plankje, darling, ga de douche in. Ga opwarmen enzo
Ja erg héquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Je moet je Nederlands ook maar weer even op gaan poetsen darling
Ken je die mop van die.... nouja ik had dus voor morgen afgesproken. Dus na een biertje en wat boodschappen ben ik weer terugquote:
Tussen de Schieweg en het Vroesenpark, tussen de Gordelweg en de Stadhouderswegquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ja erg hé![]()
wat is jouw favo stukkie Roffa?
Ik ga morgenochtend hardlopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eindelijk thuis en niet eens wezen trainen
Kamerzoektocht is kutquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend hardlopen.En eens kijken of ik mn draadloze internetverbinding op mn werk laptop aan de praat kan krijgen.
Dan ga ik fijn thuis werken tijdens de files.
![]()
Is je studie nog steeds leuk Principessa? En hoe gaat het met de kamerzoektocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |