DE, redder in nood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
die zitten in de punten van je boord zodat die strak zijn en niet alle kanten op flapperen..
altijd er even uithalen voor de was en daarna er weer in doen, houdt het een stuk netter![]()
(en die in het zakje zijn extra)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Vork het volgende:
Hell yeah, ik had net een bedrijf aan de lijn dat nog wel stageplekken open had staan waar ik met mijn opleiding nog wel wat mee zou kunnen. Ze klonken wel enthousiast, dus allicht gaat me dat nog wat opleveren. Tijd om een mooi mailtje te tikken.
Een van de vele kleine lichtpuntjes van vandaag. Volgens mij wordt het een mooie dag.
En hoe is jullie dag?
Ik slik braaf magnesiumquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net een paper gereviewt over Osteoporose in bejaarde mannen. Verder wel ok.
Dan wordt het wéér viesquote:Alles is gestreken, gepoetst etc. dus laat die stipjes maar komen.
Wel een vrouw en ik moet 'm ook even cc-en naar een andere vrouw. Maar als ik daar doorheen komt ligt de beslissing in handen van een man geloof ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ja inderdaad Vork, even briefje sturen naar degenen die je aan de lijn had en hopen dat het geen teasevrouw
was
Ik ben al heel hard aan het duimenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Wel een vrouw en ik moet 'm ook even cc-en naar een andere vrouw. Maar als ik daar doorheen komt ligt de beslissing in handen van een man geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |