Klinkt goed Knyn!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef AKnynke het volgende:
Net heerlijk pizza gemaakt met 3 studiegenoten! Het is zo leuk hier!
vuurvos, alleen het scrollen is soms wat lastig, alleen dat gebruik ik op mijn laptop nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef MissHobje het volgende:
Ja werkt het een beetje >? en waar lijkt ie het meest op qua gebruik en uiterlijk??
Owwwwwwwwwww hehe lijkt dus wel vertrouwd zeg maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
vuurvos, alleen het scrollen is soms wat lastig, alleen dat gebruik ik op mijn laptop niet.
Leuk Vorkquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:27 schreef Vork het volgende:
Plus, als het door zou gaan, kom ik ook weer eens wat vaker in Amsterdam.
het zou eind oktober al kunnen, maar januari is more likely.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klinkt goed Knyn!!!
Ow wanneer wordt de 1e sneeuw verwacht???
Ctrl-f5 op die pagina en dan weer proberen??quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het zou eind oktober al kunnen, maar januari is more likely.
Hoe kan het dat bepaalde pagina's niet willen openen? ik kom niet in gmail, facebook of google. Erg vreemd!
Bring it onquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve schatjens, ik ga slapenMorgen een lange stagedag, en ook nog voor mezelf koken
Ouders vertrekken vannacht op vakantie dus ik heb een tijdje het rijk alleen. Zalig
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve schatjens, ik ga slapenMorgen een lange stagedag, en ook nog voor mezelf koken
Ouders vertrekken vannacht op vakantie dus ik heb een tijdje het rijk alleen. Zalig
Dat help ik mee hopen met een stuk minder regen als kanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat veel mensen een (best wel) goeie dag hadden!
En ik hoop dat iedereen morgen een hele fijne dag heeft.
Dat accent.......quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Het oosten heeft wel zo z'n voordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |